♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Mya succes met de bloedhete tuin :o:

Mya vindt dit leuk.
  2. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.781
    7.367
    113
    Hallo! Wij zijn weer terug van een fantastische vakantie. Wel een lange reis, heen 21 uur, terug 22. Maar das wel inclusief 2 uur wachten en 4 uur varen. Vannacht hebben de kinderen best veel geslapen in de auto, wij reden om en om dus zijn in 1 keer doorgeknald. Vanmorgen vroeg allemaal nog een paar uur ons bed in. Alles is al weer opgeruimd, lang leve het niet kamperen met tent :roflmao: dat scheelt zo veel opruimen. We hadden zelfs wasmachines in de huisjes dus ik denk dat ik met een was of 4 vandaag wel klaar ben.

L heeft ook genoten. We hebben veel gewandeld, zij in de rugdrager. Soms een uur of 4 achter elkaar. Ze vond alles best. Maar ook in een stadje rondlopen, of op regenachtige dagen een rondje in de auto en spelletjes doen in het huisje.
    Maar toen ze vanmorgen haar eigen bed zag riep ze: ooh jaa! Mijn eigen grote meisjesbed, ooh hmm, dat vind ik fijn! :roflmao:

En nu moeten we wennen aan het warme weer :eek: het was bij ons tussen de 18 en 22 graden, 22 voelde al als warm, de kinderen zwommen toen in de zee. Ik vind dit wel heel warm hoor. Ben blij dat we niet naar Italië ofzo zijn gegaan, 22 graden is meer mijn ding heb ik gemerkt :thumup:

Nu lekker het ontspannen voortzetten. We hebben allemaal nog 1 week vrij. We gaan nog een keer tapas eten met de 2 oudsten en we krijgen vast nog vrienden over de vloer voor ee bbq. Maar ik wil echt de ontspannen sfeer nog even houden :thumup:

Fijne dag verder allemaal!

jvsd92, Mya, Sansaatje en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Fijn dat jullie zo hebben genoten @riean en ik geloof dat het even schakelen moet zijn qua temperatuur. Komende nacht blijft de temperatuur relatief hoog en dat is jammer want dan kun je het binnen ook niet lekker laten afkoelen. Op zich viel dat afgelopen week nog mee, rond 6u was de temperatuur prima te doen om de ramen en deuren tegen elkaar open te zetten.

Hier spelen de jongens nu nog buiten in het badje maar ik ga ze nu naar binnen halen. Het wordt wel heel heet. Even binnen een beetje verkoeling zoeken, al is het hier 26 graden nu.

riean, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  4. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
    @riean klinkt als een heerlijke vakantie en fijn dat jullie zo genoten hebben!

5. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
    Wij zijn vandaag gewoon thuis gebleven. J is echt heel moe en heeft echt een dagje duidelijkheid en grenzen nodig. Ook prima dat het de komende dagen wat minder warm en zonnig is, want ik wil al het een en ander gaan inpakken voor de vakantie. Dat vind ik dan ook het nadeel van vliegen, je kan toch minder meenemen.

Mya, Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Maar het blijft nog tot en met dinsdag heet :o:
    Ik wil ook vliegen...

Fanne en Mya vinden dit leuk.
  7. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @riean Ohhh dat klinkt als een heerlijke vakantie! Fijn dat jullie nog een week vrij zijn, kan iedereen weer even landen ;)

riean vindt dit leuk.
  8. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Ik wil ook vliegen!! Ik zei vandaag nog tegen man dat ik naar zo’n typisch all inclusive hotel met zwembaden en glijbanen wil op Max 100 meter van t strand.
    En ik wil (meer) tattoo’s.
    En piercings.
    Zo. Haha.

Kirzy, Fanne, jvsd92 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik wil vliegen naar een supe luxe iets met man samen. Zonder kinderen. :o:
    En ik wil grotere borsten houden na de bevalling :o::D.
    En ik wil een platte buik.
    Maar vooral de spataderen weg.
    En ik wil wijn.
    En gintonic.
    Eigenlijk gewoon alcohol.
    Zo. :o:

Kirzy, Mya, RoseMurphy en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik bedenk me opeens dat ik morgen mijn nagels weer laat doen. Pfff wat zal ik eens doen? Gezien het feestje zaterdag en de verjaardagen wel iets glamoureus!

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  11. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
    De verwachting is dat het hier zo'n 22 à 23 graden is morgen.

Mya vindt dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh heerlijk. Zullen we ruilen? Oh hier staat ie nu op 27 zie ik. Vanochtend nog op 30. Dat scheelt

Mya en Fanne vinden dit leuk.
  13. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
    Dit dus. Maar met de vakantie die we nu geboekt hebben, ben ik ook tevreden, maar o, ik ga die ijskoude witte wijn 's avonds zo missen. Vorig jaar kon dat ook al niet, omdat ik toen zwanger was.

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  14. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
    Het gebeurt echt zelden, maar het is hier nu binnen 26.4. Nadeel van een goed geïsoleerd huis: als het eenmaal warm is, raakt het die warmte niet zomaar kwijt.

Mya vindt dit leuk.
  15. Habibati

Habibati Niet meer actief

@Fanne en @Nina Sanders hier drink ik al 7jaar geen alcohol meer maar begon het te missen van nooit een aperitiefje te drinken. Nu heb ik laatst deze wijn gedronken en heeft echt een lekkere smaak geen gewoon druivensap. Weet wel niet of hij te vinden is bij jullie.

Bijgevoegde bestanden:

16. Habibati

Wij zijn effe naar binnen gekomen. A heeft heel de middag in het zwembad geweest. Is me toch echt een waterrat. Geniet er enorm van van te drijven.

Ben toch wel stiekem jaloers op haar kleurtje. Is net zoals haar papa dat wanneer ze effe in de zon gaat ze direct lekker bruin wordt. Ik word lekker kreeften rood.

Mya, riean, Fanne en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Glittersssssss it is :cool:;)

Fanne en Nina Sanders vinden dit leuk.
  18. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Wat een schatje! Ze ligt heerlijk te chillen haha :D
    Hier kleuren de kinderen ook zo snel, is echt vreselijk :eek: Ik smeer ze altijd in met factor 50 en ze zijn voornamelijk in de schaduw, maar dan nog worden ze super bruin!

19. Habibati

Hier ook factor 50 en 3/4 van het zwembad staat onder de parasol. Zijn de genen van de papa. Wordt ook direct bruin.

Mya, Fanne en Magnolia29 vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier 26,5

Mya vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina