Even een heeeeele andere vraag, maar kunnen jullie peuters ook zo 'hangry' zijn? V is 's ochtends echt niet te genieten tot hij wat te eten krijgt. Maar echt; terror. Gewoon hangry dus. N en ik hebben dat veel minder; wij kunnen echt prima een paar uur wakker zijn zonder te eten. Komt het iemand bekend voor?
Sorry hier het tegenovergestelde heb een meisje dat amper eet. Soms zijn er dagen dat ze niets wil en dan ook niets eet. Maar 's ochtends is het hier standaard effe genieten. Komt ze in bed liggen en gaan we gemakkelijk een uur verhaaltjes vertellen. Plassen bij opstaan moet ze ook niet direct doen, kan haar voor alles goed beheersen. @Fanne hoe gaat het met jullie?
Lief dat meeleven van jullie! L werd tegenaan de nacht eindelijk wakker, nadat hij meer dan 48 uur alleen maar van voeding tot voeding had geslapen. Hij dronk ook weer beter. Hiervoor kregen we er maar met moeite 30cc in, omdat hij dan gewoon weertje moe was om te drinken. Heel blij natuurlijk dat hij wakker werd, ik had alleen een ander tijdstip uitgekozen. Zelf merk ik dat zeker de prednison echt het verschil maakt! Pijn op de borst is een stuk minder en ik heb het ook veel minder benauwd. Nu heeft man koorts, dus die deed chagrijnig aan de telefoon. Heb gezegd dat hij me zo niet op hoeft te halen, dat ik m'n vader wel bel. Nu is hij beledigd. Maar hee, ik heb geen zin in een chagrijnige man aan m'n hoofd hoor. Snap best dat hij zich niet lekker voelt, maar doe gewoon even normaal...
Hier heeft J dat soms. Dan is alles moeilijk vanaf het moment dat hij uit bed komt. Ligt er ook aan of hij de avond ervoor goed heeft gegeten. Inmiddels zorg ik dat zijn ontbijt de avond ervoor klaarstaat, maak ik hem in vliegende vaart klaar 's morgens en bonjour ik hem met A naar beneden om te ontbijten en ga ik mezelf op het gemak klaarmaken boven. Moet zeggen dat ze dat heel netjes doen en als ze klaar zijn gaan ze lief spelen.
Ik geniet inderdaad enorm van haar. Zelf al ben ik jammer genoeg de strenge van ons 2. A heeft enorm structuur nodig en dat is iets dat ze jammer genoeg niet kennen in de familie van mijn man. Maar eerlijk ik heb het fijnste meisje ter wereld. Soms vind ik het jammer dat ze al op school is want het samenwerken was echt wel enorm doenbaar. De nachten gaan grosso modo veel beter. Meestal slaapt ze door maar dan zijn er nachten waar ze een 4tal keer wakker wordt. Ooit hoop ik dat ze toch alleen gaat leren slapen maar ik denk niet dat dat voor onmiddellijk is.
Even ego berichtje. Ook L heeft sinds vandaag behoorlijke koorts en slaapt eigenlijk al de hele dag. We moeten haar wakker maken voor een fles en direct daarna slaapt ze gewoon verder. Ze is natuurlijk al drie maanden geweest (3,5 mnd) dus echt zorgen maak ik me niet. Klopt het dat we bij 3,5 mnd ook de ‘drie dagen koorts regel’ kunnen hanteren? Ik lees op internet verschillende dingen.
Nog een keer ego. Want spits hier. Maar ik denk dat er eventueel mogelijkerwijs een optie zou kunnen bestaan dat we een kansje wagen op het huis. Weet je wat ik zo enorm lastig vind: inschatten hoe het met de verkoop van je eigen huis zou gaan. Wat als dat nou tegenvalt..
En dan is dit onderdeel van m’n moodboard Maar ik wil helemaal niet dromen want het wordt toch niks..
Ja hoor. Tzt. Als we het echt serieus doen. Maar wel via een PB. En als het écht door zou gaan dan ga ik jullie lastig vallen met interieur updates.
Wij zijn vandaag wezen zwemmen. Voor E was er ook oefen zwemmen, dan mogen ze een uur lang in het wedstrijdbad zonder bandjes oefenen met zwemmen. E wilde niet oefenen want hallo ze mag bijna afzwemmen . Ze heeft wel heerlijk een uur lang zonder bandjes gezwommen/gespeeld. Alleen maar goed voor der zelf vertrouwen. L vond het ook wee4 geweldig maar ook opeens toch wel erg spannend en hing echt aan mij vast geklamd. Rest van de dag weinig meer gedaan. Vanavond lekker pannenkoeken gegeten en beide liggen heerlijk op bed. L slaapt al en ik hoop dat E zo ook slaapt want die is erg moe maar wil dat nirt toe geven. Nu lekker wie is de mol terug kijken
Haha @Magnolia29 , zeker herkenbaar, bij man en L. Pff, die morgen echt eerst eten. L ook het liefst in haar pyjama. Terwijl zodra ze wakker wordt haar kwebbel aan gaat en niet meer uit tot ze slaapt, maar dat eten is wel erg belangrijk. @Fanne, zijn jullie weer thuis? Fijn dat de prednison werkt en dat L weer wat wakkerde was. Nu hopelijk een stijgende lijn! Vannacht stond L om 1 uur klaarwakker naast me. 'Mam, ik ben wakker, nu is papa thuis toch?' Dat had ik gezegd: als je MORGENochtend wakker wordt is papa er weer. Niet om 11 uu snachts ze heeft tot 2 uur naast me in bed gezeten, wakker,om op papa te wachten. Toen was ze het zat en is weer naar haar eigen bed gegaan en in slaap gevallen. Man kwam tegen de ochtend thuis. En oh wat was ze blij hem weer te zien. Tis een echt papa's kindje Wel heerlijk om weer met zijn allen te zijn. Al kan zoon er niet zo goed tegen. Het duurde eerst 4 dagen voor hij weer een beetje te genieten was, en nu is het weer lastig omdat papa er weer is. Gelukkig morgen gewoon weer ritme en regelmaat, hopelijk helpt dat hem. Verder geen nieuws hier, lekker luie dag, ik ben vannacht van 1 tot half 5 wakker geweest (eerst door L, toen op man wachten, toen kon ik niet meer slapen) en om 7 uur stond de eerste al weer naast mijn bed. Zo maar lekker op tijd er in.
Hoihoi! Hoe is het met iedereen? Weer even een egopost. Het ging gisteren niet zo lekker met L. In eerste instantie mocht hij gistermiddag naar huis, maar toen liep zijn temperatuur weer op, kreeg hij pijn (hij ging echt gillen), enorme spuitluiers en projectielspugen. De typische symptomen die bij een van de virussen horen die hij heeft. Dus hij is nog een nachtje gebleven. Maar dat kan dus nog 10 dagen duren, dus nu wilde ik toch wel naar huis, dus dat kon en mocht. En zodoende zijn we eind deze ochtend thuis gekomen. Echt heel fijn, maar ook heel gek. Paar dagen terug zat ik in mijn kraamweek en zo vertrek je halsoverkop in het holst van de nacht naar het ziekenhuis en nu ben ik terug en is mijn kraamweek voorbij.