♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Fanne fijn dat jullie weer thuis zijn. Hopelijk zijn jullie weer snel opgeknapt.

Vandaag een dagje gewerkt. Morgen nog een dagje werken en dan heb ik alweer weekend. Vrijdag heerlijk een vrije dag. Beide kinderen gaan lekker naar school en de opvang en ik zie wel wat ik ga doen. Misschien wel een dagje bank hangen en netflixen of toch de boel eens goed opruimen

Sansaatje en Fanne vinden dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Fijn dat jullie weer thuis zijn @Fanne!

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Even stakato, druk hier.
    • Vandaag kantoor. L heeft waterpokken :cry: en man moest mini O vanwege koorts ook eerder ophalen. Gaat heerlijk hier o_O. Leek er even op of hij weer moest spugen maar hij ging lief slapen. Wilde nog overeind komen om te knuffelen maar heb gezegd dat ie beter kon blijven liggen even en dat ik hem even zou knuffelen en een kus geven. Ik snap werkelijk niet waarom nu weer. In dec dikke week ziek geweest. Vlak voor kerst een keer nog gespuugd, vorige week vrijdag nog en nu weer niet helemaal fit. Maargoed hij heeft dat wel vaker tussen door.
    • Zelf alweer meeeega last van hooikoorts.
    • Nog en mijlpaal trouwens: mini O at vandaag weer z’n hele bakje leeg op de opvang. Die jongen heeft eten denk ik uitgevonden. Eindelijk.
    • M’n huid is momenteel weer vreselijk. Echt, rood, onzuiver en heel gevoelig. M’n acne is weer terug hoor. Ik wil weer een behandeling starten maar twijfel over het moment. Volgende week 10 jaar getrouwd.
    • En dus volg week ons feestje met familie. Zo veel zin in. Heerlijk. Hopelijk iedereen gezond en wel.
    • We hebben een bod gedaan op het huis.

RoseMurphy, jvsd92, Katin87 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Fanne wat fijn dat jullie weer thuis zijn! Hoe gaat het nu en ook met jou? Kan familie je nog ergens bij ondersteunen aangezien jij ook nog herstellende bent?

Fanne vindt dit leuk.
  5. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Jaaaaaa Koekoek!!! Die laatste zin mag in koeienletters hoor :D Wat super spannend, hoop zo dat jullie het worden!

En beterschap voor L wat sneu zeg waterpokken. Is ze er wel mooi meteen vanaf! En hopen dat Mini O verder niet erger ziek wordt!

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  6. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hier ook even kort en bondig;

Gewerkt, hartstikke drukke dag. 14.46 thuis en moest om 15.00u klaar zitten voor online studie :o: Tot 18.00, daarna snel eten en kinderen douchen en naar bed enz. Daarna nog wat voor m'n studie gedaan en tv gekeken met man (The Recruit miniserie op Netflix, aanrader want was hartstikke leuk!) en nu lig ik in bed.

Ennnnnnn jawel, ik heb net eindelijk maar toch V zijn fotoboek van het 1e jaar afgemaakt en besteld :$:roflmao::roflmao: Kind is al bijna 3,5 maar goed :p

jvsd92, Miekje86, Sansaatje en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.119
    4.385
    113
    Yes! Wat enorm spannend! Ik ben benieuwd!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier komend weekend ook fotoboek maken. Ik durf bijna niet te zeggen welke. Ons trouwalbum :oops: erg hè. We hebben geweldige foto’s (vriendin is professioneel fotografe en we wilden echt een jaren 30 sfeer hebben - zo had ik een zwart wit pied-de-poule trouwjurk en man ook hetzelfde motief maar dan een bordeauxrood Boss pak) maar ik heb ze dus nog nooit laten afdrukken. Het zijn mijn mooiste foto’s ooit maar nog geen album. Dat ga ik dus doen.

En ja ik vind het enorm spannend. Het huis. Jeetje. Wat hoop ik daarop. Ik vind het dus écht een beetje spannend. Het bod gaat toch niet geaccepteerd worden maar toch.

Fanne, jvsd92, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Jij bent al verder dan ik met het fotoalbum. Ik moet nog beginnen er aan :oops:. Wij kijken ook the recruit, zijn nu bij aflevering 4

Mya, Fanne en Magnolia29 vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhh the recruit. Is het wat? Wordt goed ontvangen lees ik!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Goedemorgen trouwens.

Ik zit met een kop koffie een was weg te vouwen, vaatwasser net aangezet en ik ga zo L maar eens wakker maken voor een fles.

Mya, Fanne, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.813
    7.418
    113
    @ninasanders wat spannend!!! Graag foto's hoor :D
    @Magnolia29 wat goed bezig zeg! (Ik ben gestopt toen dochter net 1 was...ze wordt dit jaar 12 o_O) kom er gewoon niet aan toe. Ondertussen staan alle foto's wel netjes gesorteerd op one drive per jaar. Dus het moet niet eens zoveel werk zijn. Maar om te beginnen he...

Gister een vreselijk drukke dag gehad op mijn werk, ik die sowieso mijn werk van 3 dagen nu al in 2 dagen maar ook nog een zieke collega. Maar ach, ik draai wel goed op een beetje druk ;)
    Vandaag sopdagje. En man heeft het voor elkaar gekregen om nu gewoon al weer tot vanavond laat te moeten werken. Dus kan ik met de jongsten er bij zoon naar muziekles brengen, ophalen (tijdens etenstijd dus erg onhandig, kost me in totaal ruim een uur), en dochter van turnen halen vanavond. Nouja, we redden het wel weer.
    Morgen eerst extra werken voor zieke collega, zo komt er niks van die extra vrije dag :rolleyes:
    Vandaag maar lekker relaxen verder met L :)

Fijne dag! Ik ga maar eens poetsen (en misschien maat starten met fotoboeken, jullie geven me motivatie :D)

Mya, Fanne en Magnolia29 vinden dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Omg omg omg omg heel ego. We hebben een tegenbod van het bedrag waarvan wij zeiden ‘dit willen we er Max voor geven’. (25k onder de vraagprijs). :eek: En dat was geen eindbod. Dus nog ruimte voor onderhandeling :o::o:.
    Zou het dan toch..?

Mya, Fanne, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.813
    7.418
    113
    Spannend!!

15. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.182
    4.325
    113
    @Fanne hoe gaat het nu? Ik hoop beter.

@ninasanders waarom werkt het taggen niet bij jou? Wat spannend van het tegenbod. Denk dat mensen ook wel doorhebben nu dat de verkoop toch begint te stagneren en dus niet wachten op megabiedingen.

16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oehhhh wat spannend!! Meteen onderhandelen of ja zeggen dus!!! :D:D:D

Mya vindt dit leuk.
  17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hahaha wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die achterloopt met fotoboeken :roflmao:
    Volgende week komt hij binnen, ben benieuwd! We kijken regelmatig nog even in die van N, dat vindt ze zelf heel erg leuk ;)

Ik ben vrij vandaag, kinderen op tijd naar school en opvang gebracht. Boodschappen gedaan en ben net terug van Zumba. Even op de bank, zo douchen en dan even lekker lezen of Netflixen. Of allebei :thumup: Moet m'n nagels ook nog doen, denk dat ik dat einde vd middag doe of vanavond.

Miekje86, Mya en Fanne vinden dit leuk.
  18. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Nina Jeeee wat spannend zeg!! Ik duim mee hoor.

19. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ja wat is dit joh, ik ontvang gewoon echt nul meldingen. o_O Van niets.

20. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.182
    4.325
    113
    Ik denk dat ze het niet meer leest nu ze al 13 jaar geleden voor het laatst online is geweest :eek::p

Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina