Ik kreeg ook geen meldingen meer, behalve nu @Boordevol mij tagde. Woehoe @NinaSanders wat snel zo'n tegenbod! Ik hou me aanbevolen voor een pb van het huis! @fotoboeken ik ben daar best trouw in. Het fotoboek van J zijn derde jaar is bijna klaar en dan ga ik alvast beginnen aan het boek van A zijn vierde jaar. Ik probeer er regelmatig even voor te zitten. Ik sorteer de foto's ook altijd netjes per jaar en dan weer per maand, dus heb wel overzicht en dan gaat het best snel. Hier komt vandaag toch wel het besef dat alles opeens voorbij is. De zwangerschap, mijn buik die weg is (opzich helemaal niet erg, maar toch opeens wel een beetje), de kraamweek en dat we nu moeten gaan wennen aan het leven met zn vijven. A en J zijn inmiddels wel opgeknapt, ik ben koortsvrij maar nog erg moe en slap en man heeft nog verhoging. Maar ik kijk er inmiddels wel erg naar uit om lekker naar buiten te gaan en even ergens wat te drinken. Heeft geen haast natuurlijk. Ben alleen dat binnen rondhangen zo zat. Niets voor mij.
Foto van het huis aub! @ninasanders. Ik krijg ook geen meldingen meer. Hier drukke werkdagen gehad en de kinderen zijn niet te genieten ook. Kunnen ze al naar bed?!
Maarrreehhhh, we hebben er nog een beetje vanaf kunnen snoepen en zojuist gehoord dat het is geaccepteerd ❤️ mega blij en ook heel spannend omdat we zelf ook nog een huis te verkopen hebben. Wat als dat nou tegenvalt.. oef.. maargoed. Ben enorm blij! Ik ga pas evt. foto’s in een privé bericht doen als echt alles rond is, incl ons eigen huis . Maar jeeeeeeeetje. Hóe tof is dit. Komende tijd dus maar alles rond gaan maken. En vanavond gaat er een fles bubbels open. Ik zit eraan te denken dit nu al te doen
Gefeliciteerd!!! En link naar funda als je huis te koop staat willen we graag hoor, wie weet blijk je in mijn straat te wonen en weet ik iemand die daar heel graag wil wonen grapje hoor, volgens mij woon je niet dichtbij mij
@Nina Sanders Gefeliciteerd, super goed nieuws!! Weer een hele nieuwe fase Gaaf hoor! Ik kan je trouwens taggen als ik na de @ 'Nina Sanders' typ, beide met hoofdletter en spatie er tussen
Hahaha. Zou wat zijn als we allemaal bij elkaar in de buurt blijken te wonen. (Ik en @Magnolia29 wonen wel bij elkaar ‘in de buurt’. )
Ik woon ver weg van jullie allemaal . Alhoewel de man van @Magnolia29 (hey ik kreeg weer een tag lijstje te zien) is wel regelmatig hier in de buurt (tenminste met zijn vorige functie in ieder geval)
Dat weet ik mijn man komt het het oosten van het land. Maa4 ik woon hier prima heerlijk in een klein dorpje, heelijk rustig maar toch een grote stad in de buurt (al kom ik daar amper )
Ohhh mensjes ik ben echt hyper. Het zal allemaal best even duren voordat het in orde is en alles opgeknapt is. En naar smaak. Ik bedoel; de keuken en badkamer zijn niet m’n smaak maar zien er super goed uit dus boeien. Ook de vloer. Overal een grijze pvc vloer. Nooit m’n keuze. Maar wel zeer netjes en praktisch met kleintjes. Hoef ik ook niet bang te zijn met dingen die vallen. We gaan enkel wel overal sausen en ook iets met behang / wandlijsten doen. Wat precies? Geen idee. komt wel. Maar voor de rest joh. Zoveel pluspunten. Verdiept vlonderterras boven het water, 3 flinke woonlagen, optie voor 2e douche boven, loopafstand van school en bso, super kindvriendelijk, de watervilla staat op een schiereilandje uitkijkend op een boomgaard, glazen veranda nog met heater, dubbele douche (hoeft van mij niet maar nu handig) met sunshower, jacuzzi (waarom hebben mensen dit? Ik heb nu ook geen bad bewust. Maar eerlijk best handig met kinderen).. Ik heb hier zo enorm veel zin in. ondanks bewust niet te veel ingrijpen ben ik al wel aan het nadenken over de kleur op de muur en verdeling behang / sierlijsten. En dat moet ‘m gewoon zijn voor nu! Ik ga wel in de keuken de gootsteen vervangen en een quooker plaatsen want ik kan niet meer zonder. En er wordt nu gekookt op gas. Ik wil gewoon m’n Bora weer. Maar dat zijn details. Jommens ik ben zo verschrikkelijk blij!
Wat goeeeeed! Gefeliciteerd! Dat is toch ineens snel gegaan zeg. Super leuk. Nu lekker fantaseren en zieke naar mooie kleuren en dingen voor het nieuwe huis.
@Nina Sanders woehoe! Gefeliciteerd! Wat ontzettend gaaf en ook zo snel ineens! En een bad is met kindjes echt heel fijn hoor!
L was vannacht een beetje in de weer. Iedere keer wanneer we het licht uit deden, begon meneer te kreunen. Uiteindelijk heb ik de cosleeper naar zijn kamer gereden en het licht daar aangedaan en toen was het goed. Dus nu ligt hij op zijn eigen kamer in zijn ledikant. Voor mijn gevoel nog veel te groot voor mijn kleine jongetje en de afstand is voor mijn gevoel echt méters groot. Maar het went vast vanzelf. Verder is het tot nu toe echt een hele lieve baby die tot nu toe echt nauwelijks huilt. Hoop.dat dat zo blijft, want dit is wel echt heel relaxt!
Klinkt prachtig @Nina Sanders maar moet eerlijk toegeven dat ik voor mijn gemoedsrust nooit aan het water zou wonen met jonge kinderen. Houd altijd mijn hart vast als we op bezoek gaan bij een familielid die een woning aan het water heeft.
Joehoe! Dik tevreden mama hier, want L heeft voor het eerst doorgeslapen! Ik.heb hem om 7.15 maar wakker gemaakt, want toen had ik geen rust meer. Maar dit mag hij vaker doen!
Heerlijk hè. L is ook zo’n goede slaper. Slaapt echt sowieso het klokje rond. Snap je reactie @Boordevol Gelukkig is alles heel goed afgesloten. Het terras aan de waterkant is te bereiken via een grote schuifpui die kinderen gelukkig niet zelf kunnen opendoen. Ook het terras (hofje) op het schiereiland zelf is te bereiken via een andere grote schuifpui en er zit een hek in het zijtuin stukje. Qua formaat tuin leveren we wel wat in, maar dat vind ik niet erg (ons huidige perceel bestond eigenlijk uit 2 percelen maar dat kwam niet lekker uit). Er zitten zoveel voordelen aan het nieuwe huis! Nadeel is dat het geen zonnepanelen heeft dus die investering zullen we zelf nog moeten doen. Wat zijn jullie plannen allemaal vandaag? Het is weer koud zeg!