♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik ben bang dat E ziek aan het worden is. Ze had het net over keelpijn en ze had 38.6. Ze was ook erg moe, gisteravond sliep ze erg laat. Nu gaat het temp altijd om hoog als ze erg moe is. Dus hopelijk een goeie nacht en morgen weer beter. Morgen heb ik een dagje vrij en ik had gehoopt die zonder kinderen door te brengen

Mya vindt dit leuk.
  2. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.119
    4.385
    113
    @Habibati wat zei de huisarts?
    @Miekje86 beterschap voor E. Duim voor je dat het alleen de vermoeidheid is.
    @Nina Sanders prachtig je moodboard!
    Wat een rust verder hier!

Vanmorgen waren de jongens lekker de deur uit en de zon scheen hier, dus zijn man en ik met L naar de markt gewandeld. Daar knapte ik echt van op, hoewel ik ook wel merkte dat ik nog wel een flinke weg heb te gaan qua herstel. Vervolgens was ik zo moe dat ik vanmiddag 2 uur heb geslapen.
    De verloskundige wilde alleen wel dat ik morgen nog langs de huisarts ging. Ze vond dat met de middelen die ingezet zijn, antibiotica en prednison, dat het herstel toch te lang duurde. Dus morgenochtend maar mijn longen laten luisteren.
    Verder ben ik heel blij! Vanwege de postnatale depressie die ik heb gehad na J, ben ik onder behandeling bij de pop-poli en voor nu lijkt een depressie uit te blijven. Volgens de psychiater zijn de eerste 4 weken cruciaal, dus ik heb er daarvan nog 2 te gaan, maar voor nu voel ik me psychisch wel echt goed! Echt heel dankbaar voor!

Sansaatje, riean, Magnolia29 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Super om te horen dat ondanks alle dingen die er gebeurd zijn je je goed voelt! Je mag trots op jezelf zijn!! En goed voor jezelf blijven zorgen en aansterken jij. :)

Sansaatje, Mya en Fanne vinden dit leuk.
  4. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.729
    2.229
    113
    Ojee veel beterschap!

5. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.729
    2.229
    113
    Dit precies, mooi gezegd!

jvsd92 vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wat fijn dat je je goed voelt @Fanne! Heerlijk dingen blijven doen waar je je goed bij voelt en waarbij je ook rust kan pakken!

Hier vandaag gesprek gehad met de makelaar. Plan van aanpak gemaakt voor de verkoop van ons eigen huis. Over 1,5 week komt een mediateam promotiemateriaal maken van ons eigen huis. Voor oa een website, social media (Instagram, YouTube, Facebook, flyers etc). Wel grappig want dan gaan ze met een drone om ons huis heen vanuit de lucht. Medio februari zal het dan in de verkoop gaan. Ik vind het erg spannend.

Verder gewerkt maar O kwam niet lekker uit school. Hopelijk morgen weer stukken beter. Het heerst wel. We konden mini O maandag ook al met koorts ophalen van de opvang.

Dit weekend maar eens beginnen met kleine klusjes rondom het huis om het verkoopklaar te maken. We hebben gelukkig veel tips gekregen van de makelaar om je huis te presenteren voor het mediateam maar ook voor bezichtigingen later. Aan de bak de komende weken. Zaterdag komt in elk geval mijn broer weer voor de tuin!

Mya, Sansaatje, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ook vandaag kwam O trouwens thuis met buikpijn en had hij last van z’n darmen (gisteren ook en tijdens zwemles dus ook).
    Ik houd hem morgen mooi een dagje thuis. Kan ik in de gaten houden of hij later naar zwemles kan en ik hoop dat hij even kan bijtanken zodat hij niet volgend weekend met ons feestje ziek is. Hij is de hele week al aan het kwakkelen.

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  8. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

@Fanne +1!

Fanne en jvsd92 vinden dit leuk.
  9. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Beterschap aan alle kinderen/kwakkelaars!

Hier had ik gisteren een vriendin op visite die gisteravond in eens hartstikke ziek is geworden, hopelijk heeft ze ons niet aangestoken. Ik ben er net weer een beetje bovenop. Laatste werkdag van de week.

Mya vindt dit leuk.
  10. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.813
    7.418
    113
    Beterschap @Habibati en @Miekje86!
    Hier ook een zieke zoon. Ik zou helpen op school vandaag maar helaas. Hij heeft koorts en is hangerig. Hij wil niet eens computeren, nou dan voelt hij zich echt ziek :roflmao:
    Gelukkig kon iemand anders inspringen. Dus onverwachts een vrije ochtend.
    Vanmiddag ga ik naar de open dag van de middelbare school met dochter. Bizar dat de tweede na de zomer al weer daar heen gaat. Ze heeft haar definitieve advies gekregen en binnenkort kunnen we haar aanmelden :thumup:

Verder heb ik de tweede was er al in, gezogen en de badkamer schoon gemaakt. Dus ik ga in de chill stand vanmorgen :D

Fanne, Mya, Sansaatje en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Habibati

Habibati Niet meer actief

Dokter zag gisteren enkel de keel dat licht rood was en wat opgezette klieren. We kregen de koorts wel niet naar beneden. 3u na het innemen van Ibuprofen had ze nog/weeral 40graden koorts. Deze nacht heeft ze serieus liggen spoken. Hebben van iets na twaalven tot na 3en wakker geweest. Nu lijkt ze wat beter. Is weer wat actiever. Hopelijk blijft ze zo.

Aan alle andere zieken veel beterschap.

Sansaatje, Fanne, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier vandaag een rustig dagje. Wij zijn ook allemaal weer of nog steeds verkouden en hoesten. We gaan van het ene virus naar het andere. Zolang we er dan maar weer wat weerstand van gaan opbouwen..

Mijn vader is vandaag jarig. Ik ga halverwege de middag alvast met Q naar mijn ouders toe en eten daar. Mijn broer pikt vanavond mijn man op en komen dan ook die kant op. Die is laat klaar met werken.

Fanne, Magnolia29, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @riean beterschap en spannend kijken op een middelbare school. Is hier voor mijn gevoel nog een ver van mijn bed show, al is dat over 5 jaar ookal zover.

@jvsd92 gefeliciteerd met je vader. Hopelijk knappen jullie snel op.

@Habibati beterschap voor A, fijn dat ze niks geks konden vinden. Zou misschien paracetamol niet beter werken voor der koorts? Wel fijn dat ze aan de betere hand is, hopelijk zet deze stijgende lijn wel door.

@Nina Sanders ook beterschap. Hopelijk kan hij vanmiddag wel naar zwemles. Vind hij het al wat leuker?

@Magnolia29 alles goed bij jullie? Het is zo stil vanaf jullie kant of ik heb over heel wat heen gelezen :oops:

@Fanne fijn dat je je ondanks alles wel goed voelt. Hopelijk kunnen jullie nu lekker genieten van jullie gezinnetje.

E vandaag thuis gehouden. Ze had vanmorgen nog 38.4. Nu begint ze wel weer praatjes te krijgen en weer wat kleur op der wangen. Ze voelt nog wel warm aan. Hopelijk is ze er wel snel doorheen. Al hoop ik dat ze woensdag wel beter is voor het afzwemmen. Zo dadelijk nog maar even proberen beneden wat op te ruimen. De was staat aan in ieder geval. Morgen wilde we eigenlijk behang gaan uitzoeken voor L zijn kamer. Nu maar duimen dat dat door kan gaan en anders doen we dat volgend weekend.

Nina Sanders, jvsd92, Fanne en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.182
    4.325
    113
    Wat leuk! Hier gaat de tweede ook komend jaar naar het middelbaar onderwijs en hebben we er dus ook twee daar. En dan begint de jonste op het basisonderwijs.

@Fanne, superfijn dat het er naar uit ziet dat de pnd je dit keer overslaat!

Fanne, Mya en riean vinden dit leuk.
  15. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.813
    7.418
    113
    Wat gaat dat hard he! Idd de jongste al naar de basisschool. Bedenk me nu dat ik nog even moet mailen dat ik het leuk zou vinden als ze bij gaar vriendje en vriendinnetje van de opvang in de klas komt. Die zijn echt dikke mik met zijn drieeen en zijn kort na elkaar jarig.
    Jij hebt er dan dus maar 1 op de basisschool?

@Fanne wat fijn om te horen dat het goed met je gaat!!

Fanne en Mya vinden dit leuk.
  16. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.182
    4.325
    113
    Yes, dat is dan de laatste haha. Maar dan begjnt het riedeltje dus weer helemaal opnieuw.

Mya vindt dit leuk.
  17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Teken van leven hier! ;)

Beterschap voor alle zieken! Hopelijk knapt iedereen snel op. @Fanne wat fijn dat het de goede kant op gaat, heb je nog contact gehad met de huisarts over je medicatie en of je snel genoeg herstelt?

@Nina Sanders Super gaaf hoor!! Maar echt, een heel media team? :eek: Zetten jullie een miljoenen villa te koop? :p Dat kunnen wij niet betalen, maar ben wel nieuwsgierig :roflmao:

@riean Ook leuk, kijken bij middelbare scholen! Spannende fase altijd :D Wat voor advies heeft ze gekregen?

Mya, Fanne en Miekje86 vinden dit leuk.
  18. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je vader! Hoe ging het trouwens bij het CB met Q?

19. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Miekje86 Ik was inderdaad even stil, heel druk op het werk. Nieuw toetssysteem waar analyseformulieren voor gemaakt moesten worden, oudergesprekken enz. Ben zelfs vanochtend nog even bezig geweest. Maar zo leuk, echt blij met m'n switch!

Verder met iedereen alles goed. Zo N ophalen en dan lekker weekend. Man is boven aan het klussen, hij gaat de muren zelf (proberen te) stucen in de hal, alle deurkozijnen krijgen een nieuwe kleur en de deuren ook. En zo blijven we lekker bezig :p

Sansaatje, Fanne, riean en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ja opzich prima. Lengte en gewicht waren goed. De helft van de testjes deed hij keurig en prima. Toen ze een ‘vrachtwagen’ ging maken van blokjes zei Quin direct; Nee dat is geen vrachtwagen, dat zijn blokjes. Hij moest dat namaken. Dat weigerde hij want met blokjes maak je een toren. :o: Na enige dwang deed hij het toch. Maar hij vond het maar stom. Een rechte lijn op het papier tekenen deed hij ook niet want hij wilde een achtbaan maken. :rolleyes: Dus daar was de ontzettend vrolijke dame, ahum, niet zo blij mee. Raakte zelfs geïrriteerd na een paar papiertjes met achtbanen. Ach, ik lig er niet meer wakker van. Ze had verder weinig te zeggen.

Mya, wolkje1994, Sansaatje en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina