@Nina Sanders goed om te horen dat het wel beter gaat. Door de fluxus is mijn ijzervoorraad/ ferritinegehalte echt veel te laag, dus logisch dat ik moe ben. Ik meen dat die minimaal 20 of 30 moet zijn en bij mij ligt die nu onder de 5. Dus ik slik nu wel daar tabletjes voor, maar dat heeft gewoon tijd nodig. Verder slik ik trouw mijn vitaminen, maar ik moet ook echt op tijd naar bed en dat doe ik ook. Alleen vind ik dat dus eigenlijk gewoon vervelend, want voor mijn gevoel kom ik dus nu gewoon niet aan leuke dingen toe.
Ja dat begrijp ik heel goed. Dat ervaar ik ook wel een beetje. De kinderen hier wisselen elkaar enorm af waardoor we echt de hele dag gewoon bezig zijn met de kinderen. ‘S avonds een beetje opruimen en soms zelf nog eten. Als we zitten is het al rond 20 / 20.30. En ik heb echt niet altijd zin om er nog op uit te gaan. Alsjeblieft zeg. Ik ben dan gewoon moe. Ik kom met die 4 kleintjes ook te weinig toe aan leuke dingen, maar ik weet ook dat dat straks makkelijker wordt wanneer ze wat zelfstandiger zijn. Dan heb ik het ongetwijfeld nog druk, maar het zou enorm schelen als ze op een gegeven moment allemaal uit de luiers zijn, allemaal kunnen lopen en praten en gewoon ook zichzelf kunnen douchen / afdrogen / aankleden.
Och @Fanne geef jezelf goed de tijd om alles te verwerken en je rust te pakken. Wat je zegt, L is nog maar 2 weken. En tuurlijk ben je oververmoeid! Als wij dit zouden typen, zou je ons voor gek verklaren Wees lief en minder streng voor jezelf!
Pffff, was uiteindelijk om 13u klaar met de opdrachten Maar goed, nu ben ik wel weer helemaal bij. Man kwam om 14u thuis, kinderen kijken nu even tv. Verder doen we niet zoveel meer. Het is ook vreselijk weer, grijs en regen Heb dus maar een paar Zumba dansjes in de kamer gedaan om m'n stappen te halen vandaag
Goedemorgen! Ik heb zo beroerd geslapen vannacht, ik was hartstikke moe dus vroeg er in maar tot 01:30 wakker gelegen om vervolgens om 05:00 wakker te worden met erge buikpijn dus nu af en aan op de wc. Ben ondertussen maar vast begonnen met werken, voordeel van mijn werk dat dat vroeg en thuis kan. Straks wel even naar kantoor maar tegen 15:00 is mijn werkdag voorbij. Ik heb erge moeite met in slaap vallen, terugkerend probleem en nu weer in zo’n periode. Duren meestal 1 tot 1,5 week en zit nu op nacht 4. Vanavond maar geen tv en lekker naar een podcast luisteren. Eerst de dag doorkomen…….
@Fanne, doe rustig aan hoor! neem je tijd, verlof is er om bij te komen he, niet om alles meteen weer vol op te pakken, knuffel! Pff, ik kom even klagen hoor. Vrijdag was zoon al ziek geworden, echt flink ziek, hele dag hoge koorts, at niks, alleen maar apathisch voor zich uit te kijken. Zaterdag ook nog. Gister weer wat beter, maar nog wel koorts. Dus vandaag nog thuis. Vannacht kwam L weer een paar keer bij ons, dus gebroken nacht. Daarna oudste dochter om 7 uur dat ze zich zo rot voelde, en ja hoor, ook koorts. Toen ik L wakker maakte begon ze ook meteen te jammeren dat ze niks wilde, dus toch even gemeten, welja, verhoging. Gelukkig hadden we al afgesproken dat ik vanmorgen thuis zou werken en man vanmiddag, dus nu zit ik te werken met 3 zieke kinderen om me heen. En ondertussen heb ik het zelf ook heel koud, dus het slaat mij vast niet over. Nouja, paracetamol er in en vanmiddag naar mijn werk voor overleggen. En daarna 2 dagen vrij, heb besloten maar weinig te eisen van mezelf Lang leve de schermpjes zullen we maar zeggen he Fijne dag!
@Sansaatje Oh vreselijk, maar fijn dat je nu alvast wat meters kunt maken en om 15u alles uit kunt doen! Hopelijk vanavond een betere nacht. Helpt iets als een rustgevend homeopathisch tablet/drankje niet bijv in die periode? Geen idee of dat je dat zou willen hoor. @riean Ohh nee 3 kinderen ziek Vreselijk! Fijn dat jullie elkaar kunnen aflossen. En hopelijk voel jij je straks wat beter, als moeder kun je gewoon niet ziek zijn Beterschap voor iedereen!
Morning! Heb m'n werkdag geruild, ben vandaag vrij ipv morgen. Nou ja, wel nog online studie van 15 tot 18 en m'n laptop staat aan voor mails enz. Vanochtend N naar school gebracht en daarna meteen een grote ronde met V gelopen. Hij op z'n loopfiets. Was gelukkig droog, wel koud haha. Net een kwarkcake met hem gemaakt, als die klaar is gaan we samen even naar de Action. En wat eet hij ineens veel joh Echt niet normaal. Bord cornflakes met melk als ontbijt, net nog een broodje pindakaas, een hele mango en nu vraagt hij om een appel Geen idee waar hij het laat haha!
Beterschap voor alle zieken! Gisteren een chase tas voor Z gekocht, omdat hij zindelijk is, en nog een setje met mixer en waterkoker en broodrooster bij action, kind super blij mee. Nachtzindelijk is hij nog niet, maar van drijfnatte luierbroekjes, zijn we ineens naar bijna of soms helemaal droog gegaan.
@Sansaatje vervelend van die slechte nachten. Hopelijk snel weer in een positieve spiraal. Wel fijn dat je je werkdag dan zelf kan indelen. @riean oh nee, echt een ziekenboeg dus. Zoals je weet hebben wij net allemaal de griep gehad. Pff akelig virus is het. Ik duim dat het bij jullie meevalt. @Magnolia29 succes met je studie vanmiddag. Wat een vervelend tijdstip trouwens! En heerlijk dat V zo goed eet! @Mya super knap van Z. Hopelijk is hij nu snel helemaal zindelijk! Ik voel me vandaag wel wat beter dan gisteren. Ook al was het vannacht wat onrustig. Ik denk dat L nog niet echt een dag- en nachtritme heeft, want hij was om kwart voor 5 opeens klaar wakker. Vrolijk maaien met zijn armen en benen en heel blij kijken. Super schattig natuurlijk, maar liever op een ander tijdstip. Tweede helft van de ochtend zijn man en ik nog lekker gaan wandelen en hebben we wat gedronken op een terrasje. Super fijn om te doen! De eerste twee weken van zijn verlof zijn op gedaan aan de griep, maar gelukkig hebben we deze week nog. Volgende week gaat hij langzaam opstarten en daarna gaat hij weer echt aan het werk. Dus nu nemen we het er nog even van! Eind van middag heb ik nog een afspraak staan voor L voor een check of zijn lipbandje gelaserd moet worden. Hij zuigt niet goed vacuüm en daarom knoeit hij veel met de fles. Afwachten wat ze daar zeiden. De verloskundige dacht wel dat het nodig was.
Ik snap je klagen en altijd welkom om te klagen hier. Beterschap aan de zieken bij jou en hoop dat jij je wel goed voelt en niet ook inmiddels koorts hebt. Het gaat zo rond nog….
@Sansaatje jij gaat ook van het ene naar het andere. Veel beterschap. @riean hopelijk ontzien je de dans en zijn het enkel de kinderen die ziek worden/blijven. @Fanne probeer nog goed van deze week te genieten en zoveel mogelijk te rusten zodat je voor volgende week helemaal in form bent. @Magnolia29 de enige dat ik effectief kan taggen lekker genoten vandaag? Hier was het rete druk. Gezien ik verleden week donderdag en vrijdag niet gewerkt had, stond mijn achterstand lekker op mij te wachten vandaag. Morgen nog wat inhalen en dan zijn we er weer door. Nu wel stikkapot.
*Even een egopost* L zijn tongriempje en lipbandje zijn gelaserd. In tegenstelling tot wat de verloskundige zei, was juist vooral het tongriempje hard nodig. Lactatiekundige zei dat borstvoeding op deze manier echt een hele pijnlijke kwestie was geweest. Dus blij met mijn keuze dat ik niet doorgezet heb. Maar oh wat doet het zeer om dat laseren te zien zeg! Ik dacht dat ik het nu wel zou kunnen handelen, omdat ik het bij J gezien had, maar ik moest ook nu weer ervan bijkomen. Gelukkig waren we er nu weer op tijd bij en L knoeit nu niet meer bij het drinken. Nu de nazorg nog de komende periode. Ze adviseerde nog wel om een bezoek te brengen aan een speciale osteopaat voor zijn mondje, omdat door het klemmen er veel spanning op zijn kaken zat. Daar ben ik ook met J geweest, dus wat dat betreft is er allemaal niets nieuws meer bij.
Z had dat ook gehad dat laseren, ik weet t nu nog, was ontzettend heftig om te zien, en die geur die weet ik nog, bah niet leuk. Z was 9 dagen toen; hij kwam niet terug op gewicht, en viel te veel af, hij knoeide ook enorm toen met de fles, direct daarna was dit een stuk minder ook. En dan dat wrijven steeds, zo zielig vond ik dat, dus erg herkenbaar, veel sterkte voor hem en jou ook!
Klinkt heftig @Fanne maar gelukkig gaat het drinken nu beter! Beterschap aan alle zieken. Ook hier vorige week niet helemaal fit en vorige week was O al niet in orde. Ook diarree. Afgelopen weekend had mini O diarree en klaagde man ook van rommelige darmen. Vandaag is volgens mij iedereen weer opgeknapt. Maar het gaat zo rond allemaal hè. Ik was vandaag op kantoor. L ging wennen van 9-16 op de opvang. Ze kwam wel wat overprikkeld thuis maar het was goed gegaan. Ze zit bij M op de groep en die was apetrots. Kwam haar telkens kusjes brengen en als ze een kreet gaf, ging hij direct kijken wat er was om haar te troosten. Zo’n lieve broer is het ❤️. Man heeft heel wat uurtjes kunnen werken, mede omdat O na school bij een vriendje ging spelen. Morgen ben ik - voor de laatste keer - lekker met L samen. Vanaf donderdag gaat ze gewoon volle bak, 3 dagen per week, naar de opvang. Ik vind het wel veel maargoed. Is niet anders en de jongens doen dat natuurlijk ook. Ze went er gauw genoeg aan en ze is best een bikkel, aangezien hier thuis genoeg drukte is en ze bijv ook al waterpokken gehad heeft. Verder weinig nieuws. Druk met documenten verzamelen voor de hypotheek en woensdag gaan we het koopcontract ondertekenen. Spannend en leuk! En dan maar even aan de bak nog v ons eigen huis. Pff. Ik weet even niet waar te beginnen maar dat komt wel. Ik heb nog nooit een huis verkocht dus hoop dat het allemaal voorspoedig gaat. Het feit dat we alleen maar hoeven te schilderen in het nieuwe huis geeft me rust. Overal zitten shutters dus gordijnen zijn niet meteen noodzakelijk omdat je anders niet kunt slapen ofzo. En qua verlichting en decoratie.. vaak kost dat toch even tijd. Je moet ergens een tijdje zitten voordat je het echt gezellig en ‘af’ kunt maken. Snappen jullie wat ik bedoel? Ik kijk er enorm naar uit!
Och wat ontzettend sneu ❤️ Toen dit bij V gedaan moest worden heb ik echt samen met hem gehuild. God wat voelde ik me vreselijk schuldig, die arme schat. Ondanks dat je weet dat het voor een goed doel is! Flink veel knuffelen dus. Heeft hij last van napijn?
Aan J merkte ik daarna niets, maar L lijkt echt wel pijn te hebben. Nu was het volgens hen ook een behoorlijke pees waar ze doorheen moesten. Net lukte het ook niet goed meer om te drinken, hij moest echt hard huilen en L huilt tot nu toe vrijwel niet. Dus ja, ik voel me ook echt schuldig, hoewel ik weet dat ik echt het beste met hem voor heb.
Super zielig Mag hij al zetpil pcm hebben? Geloof dat V dat toen wel mocht, de kleinste van 60 gr dacht ik? Zieltje, hopelijk slaapt hij goed en voelt het morgen al iets beter aan...
Ooohhh even ego: mini O viel vanochtend op de bank en er zit echt een MEGA ei op z’n voorhoofd. Niet normaal . Hij is even bijgekomen, ijs op gedaan en is nu weer vrolijk. Ik breng hem dus wel naar de opvang maar jeetje.. wat een lelijke plek! Ik kan me nog een heer herinneren dat V zoiets ook had, @Magnolia29?