@Fanne ik denk dat L nog geen zetpil mag of wel? In principe mogen ze 60 mg vanaf 3 kg, maar tegelijkertijd staat er ook 3 mnd. Misschien even overleggen met de huisarts? Onze L heb ik pas voor het eerst een zetpil gegeven na de prikjes. Ze was toen 3 mnd maar woog ook al meer dan 5 kg, dus zij mocht al 120 mg. Ze groeit als kool hier. Ze zit in luiermaat 2 nog maar dan zal niet mega lang meer duren. Joepie, kan ik eindelijk luierbroekjes gebruiken al heb ik voor haar altijd de Harmonie lijn en die zijn pas vanaf maat 4 in broekjes (went echt nooit hier, ook niet met 4 kindjes - gewone luiers - wie verzint het?)
L mocht een zetpil hoor. 3 in 24 uur. We moesten hem er voor de behandeling een geven en ik heb hem bij de eerste voeding er nog een gegeven. Straks kijk ik even hoe het drinken gaat en afhankelijk daarvan geef ik hem er nog wel of niet een. En inderdaad die van 60 mg. Die kreeg hij in het ziekenhuis ook.
Pff ben toch wel wat nerveus voor wat er komen gaat. Gisteren is nieuwe cyclus gestart. Deze ochtend reeds afspraak gehad voor echo, bloedafname en afspraak bij de anesthesist. Merk dat ik heel nerveus ben om straks die eerste spuit weer te zetten.
Begrijpelijk! Sterkte, hopelijk snel mooi resultaat! @Fanne, hoe gaat het nu met kleine L? Vandaag is zoon weer naar school, hij hoest alleen nog vreselijk, maar verder springlevend dus ik vond het wel weer best. L is ook wel weer opgeknapt. Ik ben 6 keer bij madam geroepen vannacht. Wat een dramaqueen zeg. En dan steeds met een zielig stemmetje als ik zeg dat ik gewoon wil slapen: 'maar ik ben toch ziek?' Dus die gaat morgen mooi weer naar de psz. Oudste dochter is nog echt niet lekker helaas. Zelf ook de hele nacht koorts gehad, dus vandaag bivakkeren we maar veel op de bank ik heb overal gezogen en gedweild, badkamer en wc's zijn schoon, soppen komt volgende week wel weer, dat beetje stof...
Jaaaaa klopt!! En later zakte die zwelling en ook de kleur, toen had hij een opgezwollen neus en blauwe ogen Hoe is het nu?
We duimen zeker!! Ik lees in je onderschrift dat je positief was getest op Lupus, wat houdt dat precies in en wat betekent dat voor jullie kinderwens?
Ben ik ook benieuwd naar. Succes habibati. @Nina Sanders door jou hebben we een muurtje ook met arte behangen haha. Prachtig behang, het merk kende ik nog niet.
Eerlijk. Heb deze avond een telefoontje gehad van de dokter en werd er zelf niet wijzer van. Meer risico op een miskraam, trombose. Maar moet nu eerst in een ander labo gaan testen in de hoop dat ze een vals positief resultaat hadden. Moest het toch positief zijn dien ik aspegic te nemen om de risico's op een miskraam te minimaliseren. (Voor mij geen verschil gezien ik dit toch al slik) Maar is niet zo fijn om zo te starten.
Wou net zeggen: ik duim uiteraard voor jullie mee! Maar wat vervelend dat ze iets gevonden hebben, maar het opnieuw moeten testen? Is dat standaard protocol? Wel fijn dat als t zo is, ze er wel medicijnen voor hebben, als ik t goed begrijp. Weer opnieuw een spannende periode, hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan!
Succes @Habibati! @Magnolia29 gaat goed met ‘m! Gewoon lekker gespeeld op de opvang vandaag en voelde zich prima. Wel mag ik er niet aankomen. Het is nog gevoelig en dat zal nog wel even zo blijven denk ik. Morgen gaan we het koopcontract ondertekenen!
@Nina Sanders wauw, morgen al het koopcontract tekenen! Wanneer is de verhuisdatum? En hoe is het met O? Gebruik eerder aangegeven dat ik tegen de buikgriep korrels heb van VSM. Van datzelfde merk ik heb ik ook arnica montana korrels. Als ze vallen of stoten geef ik hen er een paar en je ziet de buil dan heel snel slinken. Echt bizar zo goed als dat werkt.
@Nina Sanders Succes vandaag met het ondertekenen van het koopcontract! Spannend hoor! Hoe is het met mini O zijn bult? @Fanne Hoe is het met L, lukt de nazorg ook? Vond ik ook zo'n vreselijk iets om te doen
@Nina Sanders succes vandaag met ondertekenen. Hebben jullie al een idee wanneer jullie willen/kunnen verhuizen? @Fanne wij hebben bij L ook zijn lip en tong riempje laten knippen. Niet gelaserd. Onze verloskundige mag dit ook doen en ik vond het erg fijn dat het gewoon thuis kon ipv in het ziekenhuis. Ik vond de nazorg wel verschrikkelijk er van. @Habibati spannend weer en wat een tegen slag je uitslag. Hopelijk was het een valse uitslag. Ik duim voor jullie in ieder geval en hopelijk mag A snel grote zus worden.