♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ben de laatste tijd wat stiller, maar mijn nieuwe baan en studie kosten veel tijd :o: Ik droom er zelfs over en slaap slecht, dus even pas op de plaats.

Daarnaast loopt het met man zijn werk niet zo lekker. Veel offshore projecten worden op het laatste moment gecanceled, waardoor hij al een aantal weken vanuit huis werkt. Naar kantoor hoeft ook niet altijd en ik SNAK echt naar een moment voor mezelf, even helemaal alleen zijn zonder iemand om me heen :o: Voel me zo slecht als ik dat zeg, maar zo voel ik het wel. Ik geniet echt van alleen zijn en ik heb het ook gewoon nodig om zelf goed te kunnen functioneren haha. Dus even kijken wanneer dat de komende periode wel mogelijk is. Vinden we ook wel weer een oplossing voor.

Met de kinderen gaat het verder goed, dus dat is fijn ;)

wolkje1994, Sansaatje, jvsd92 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    E heeft vandaag een studiedag, dacht lekker beetje uitslapen want de afgelopen 2 dagen moesten we ze wakker maken. Helaas 6uur melde de 1ste zich :$. Maargoed wel lekker langzaam opgestart. Op het moment loopt E wel heel zenuwachtig rond, vanmiddag mag ze afzwemmen. Blij als dit voorbij is ;).

Zindelijk worden update, tot nu toe is L vandaag droog gebleven en al 2keer op de wc geplast. Hij zegt niet dat hij moet plassen maar grijpt dan naar piemel en begint te miepen. Afgelopen weekend heeft hij toen we in de ikea waren wel in luier geplast maar wel aangegeven dat hij moest plassen, maar de wc was te ver voor hem. Op de opvang plast hij nog wel in zijn luier maar gaat wel netjes mee naar de wc en probeert het. Voordeel is dat zijn vriendje ook druk bezig is met zindelijk worden. Hopelijk gaat het daar ook snel beter

Sansaatje, jvsd92, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ow en L begint nu al met lage broeken o_O. Hij liep vanmorgen te miepen dat zijn broek te hoog zat en moest lager. Nu zit zijn broek lager en nu zie je de rand van zijn onderbroek. Ik vrees voor als hij puber is :roflmao::roflmao::roflmao:

Mya, Boordevol en riean vinden dit leuk.
  4. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.811
    7.411
    113
    @Nina Sanders, spannend vandaag!
    @Magnolia29 doe je een beetje rustig aan?
    En zo herkenbaar dat je even alleen wilt zijn. Officieel zou dat de woensdagochtend voor mij worden, maar ik heb er al 2 gewerkt en vandaag is man half ziek thuis. Komende weken ook weer alsnog werken, dus ik kijk nu al uit haar de woensdagochtenden die ooit weer gaan komen en waarbij IEDEREEN het huis uit is!

@Miekje86, succes voor E vanniddag!

Bah wat een weer zeg, ik moet er uit ok de kinderen te gaan halen. Gelukkig zijn ze wel allemaal weer naar school. Vannacht is L een keet bij ons geweest. Ze kruipt dan heel zacht tussenin en vertrekt een half uur later weer heel zacht naar haar eigen bed. Ik heb het ook maar half gemerkt gelukkig, dus dan vind ik het geen probleem.
    Vanmiddag nog maar even rustig aan, zoon hoest nog steeds flink, ik was vanmorgen heel enthousiast naar de winkels gedaan maar dat viel tegen. Gelukkig allemaal koortsvrij :thumup:

Sansaatje, Magnolia29, Mya en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    @Miekje86 knap van L. Grote kans dat hij nu snel helemaal zindelijk is.
    @Magnolia29 lastig dat het werk van je man nu zo stoer loopt. De mijne zou daar ook niet vrolijk van worden. Heeft het geen consequenties voor zijn baan? En logisch dat jouw nieuwe baan je veel energie kost. Je bent toch nog maar een maand bezig?
    @riean ik vind dat jullie snel zijn opgeknapt! Hier duurde het echt ruim een week.
    @Nina Sanders en? Contract al ondertekend?

Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohja welke korrels zijn dat ook alweer tegen buikgriep? Dat hebben ze hier niet maar wellicht helpt het ook tegen onrustige darmen.

Aanvaarding staat gepland op 1-6. Maar wanneer we over gaan hangt natuurlijk ook af van ons eigen huis. Wanneer dat precies verkocht wordt etc. Ik begin dat toch wel ook heel spannend te vinden. Iets anders kopen terwijl je eigen huis nog in de verkoop moet..

jvsd92, Mya en Fanne vinden dit leuk.
  7. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    Hier een drukke ochtend achter de rug. A en J allebei thuis en man heeft van wel verlof opgenomen, maar hij had nu wel nog een gesprek een eind verderop. Was overigens goed gegaan, want hij krijgt een flinke bonus en salarisverhoging en dat komt wel goed uit nu. ;)
    Dat betekende wel dat ik vanmorgen met 3 kinderen alleen zou zijn, maar ik moest ook nog met L naar de huisarts, dus mijn zus heeft A en J opgehaald en is met hen en haar 2 jongens koffie gaan drinken bij mijn moeder en vervolgens heb ik hen daar opgehaald.
    Eenmaal thuis L flesje geven, eten met A en J en nu liggen ze alle drie plat en ik ook. Maar pfoe, eerste keer middagritueel met 3 kinderen was toch wel intensief.

@Magnolia29 en Miekje86 ja, ben met de nazorg begonnen. Heb het met J ook moeten doen, maar ik vind het vreselijk. Heel de tijd met m'n handen in zo'n klein mondje. Ik deed het bij J maar 1x per dag. M'n voornemen is natuurlijk om het volgens het boekje te doen, maar serieus, 6x per dag is toch niet te doen? En ik vind het ook zielig.

jvsd92, Miekje86, riean en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    Voor buikgriep VSM arsenicum album d6
    Voor vallen VSM arnica montana d6

wolkje1994, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nu heeft L weer koorts o_O wat rouleren ze allemaal zeg. Hopelijk iedereen morgen fit want voor het eerst moeten we alle 6 op tijd de deur uit morgen. Wish us luck! :o:

jvsd92, riean, Fanne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Habibati Jeetje meid dat klinkt niet goed.. Hoop zo voor jullie dat het een vals positieve uitslag is!

11. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.729
    2.229
    113
    Beterschap voor alle zieken! Hier weer oudste zoon met flinke oorontsteking… krijste vannacht van de pijn, dus maar weer aan de paracetamol 500mg, en nu is hij een half uurtje geleden in slaap gevallen op de bank…

riean vindt dit leuk.
  12. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    @Nina Sanders ik duim voor jullie! Heeft ze nier net haar prikjes gehad?
    @Mya Beterschap voor je zoon!

Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Fanne, Miekje86, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ja jeetje ik krijg dus weer geen meldingen. Het is een paar dagen goed gegaan. Maar nu dus al weer een paar dagen niets. o_O Oh en taggen dus ook niet.

@Miekje86 Hoe is het gegaan bij E?

@Nina Sanders Jeetje wat snel, morgen al tekenen! Super! Ik snap dat je het spannend vind met jullie eigen huis. Maaaar even, het ziet er overal zo gelikt uit. Dat komt vast goed.

15. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier weinig spannends te melden. Prima dag gehad vandaag. Heb nieuwe lage kasten besteld voor op onze slaapkamer. Komen over een lengte van 4,5 meter naast elkaar. Daar laat ik dan een blad op maat voor maken voor erboven op. Kan er vanalles nog op aan deco, kussentjes, televisie enz.

Q ligt net in bed zonder speen! Hij had er nog 1 aan een knuffeldoekje voor in bed. Ik heb al zeker een paar maanden geroepen; Als hij kapot is koopt mama geen nieuwe meer! Spenen zijn voor kleine kindjes, voor E.efje (Nichtje) Vanochtend uit bed was het moment daar, hij beet erop en toen zat er een gat in. Dus samen weggegooid. Hij vroeg er net nog heel even naar, nogmaals uitgelegd. Het is nu stil. Dus ik ben benieuwd.

Magnolia29, Fanne, Sansaatje en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Diploma is in the pocket :D. En wat was ze nerveus. Ze was gewoon witjes aan het begin en later bij thuiskomst stront vervelend om te ontladen ;). Maar ze heeft het super gedaan en ze hebben vanuit het zwembad er echt een feestje van gemaakt. Daarna zijn we nog eventjes met z'n viertjes wat wezen drinken om het te vieren. Morgen mag ze starten met de lessen voor B.

L heeft het vandaag ook super gedaan. Hele dag droog gebleven en in het restaurant gaf hij zelf aan dat hij moest plassen en heeft daar een grote plas gedaan. Ontlasting is een ander dingetje ;).

Mya, Fanne, jvsd92 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Top! Gefeliciteerd hoor!

Miekje86 vindt dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Whoeeeee getekend!
    Zo blij!

het ziet er hier natuurlijk prachtig en top uit maar ook serieus hè. Het is ook gewoon een kwestie van smaak. Misschien komen hier wel kijkers die het helemaal vreselijk vinden. Maargoed. Het meeste (alles?) is nieuw en goed onderhouden dus hopelijk vinden we enthousiaste kopers die met net zoveel passie en liefde dit huis willen kopen als wij dit destijds deden!

Miekje86, Mya, Fanne en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.811
    7.411
    113
    Joehoe! Hoe is het hier? Wat een stilte :)

Hier eigenlijk ook weinig nieuws. Man is nu ook ziek geworden. Ik was wel werken dus hij mocht L entertainen tijdens zijn werk en nog naar school in de klas kijken bij de middelsten, naar de resultaten van een project. Dat heeft hij netjes gedaan, dus ben trots op hem :D eerder was hij zijn bed in gedoken ofzo en was niet gedaan, maarja, zo werkt het niet met kinderen :roflmao:
    Ik heb hem wel vroeg naar bed gestuurd, en zelf de kinderen op bed gelegd, kan hij hopelijk een lange nacht maken.
    Dus ik geniet ff van de rust...:thumup:

Sansaatje, jvsd92, Mya en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh wat herkenbaar @riean :roflmao: Hier is man ook ziek en ik word helemaal gek van al het genies en gesnotter :o: Zo geen zin in dat ik zelf ook ziek word :eek:

Weer gewerkt vandaag, was een mega heftige dag. Morgen lees ik alleen nog m'n mail en dat is het :thumup: Moet echt even ontspannen, want voel me heel gejaagd. Misschien boek ik wel even een massage voor mezelf ofzo. Ga ik nu even opzoeken.

riean, Mya, Miekje86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina