♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Er zit nog de eerste 100 dagen dagenclub gaat door tussen. Daar hebben we er 4 van
     
    jvsd92 en Mya vinden dit leuk.
  2. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hmmm. De oudste die ik kan vinden is 'de eerste 100+ dagenclub gaat door pt. 2'. Dus dan zal er een eerste 100+ dagenclub zijn geweest. Volgens mij gestart door @Poolvos
    Speaking of.. hoest met jou?
     
    Fanne, jvsd92 en Mya vinden dit leuk.
  3. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Magnolia29, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ohh leuk. Veel plezier. Ga dan ook met het Safari busje nee. Dat is echt leuk, de jongens keken gisteren hun ogen uit!
     
    jvsd92, Fanne en Mya vinden dit leuk.
  5. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ja komt goed! Thanks!
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  6. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.341
    4.876
    113
    Vrouw
    Wildlands is zo leuk! Maar inderdaad aan de prijs haha. Wel gewoon teveel om te zien in 1 dag bijna.
     
    Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  7. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.341
    4.876
    113
    Vrouw
    Ik lees wel alles mee maar het gaat hier even moeizaam.

    T wordt nog steeds meestal mega vroeg wakker. De laatste tijd valt ie wel weer in slaap na een fles in bed, dus dat is op zich oké. Maar nu heeft A ineens dat ie rond 5.30 wakker wordt en keihard ons gaat roepen. Vanochtend ook. Daar wordt T dan weer wakker van.. vanochtend viel T wel weer in slaap, A niet maar die werd rustiger dus om 6.00 eruit. Meteen eruit halen helpt ook niet. En overdag is T ook veeeel aan het huilen. Vandaag laten we onderzoeken doen, kijken of ie allergieën oid heeft. Ik ga nu echt doorzetten want er klopt gewoon iets niet voor mijn gevoel. Tuurlijk heeft ie last van tandjes maar dit is meer dan dat, en het duurt al maaanden eigenlijk dat er steeds dingen zijn. Ben benieuwd of we iets gaan vinden.
     
    Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  8. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.599
    10.791
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @jvsd92 veel plezier vandaag.

    @RoseMurphy wat vervelend dat het zo moeizaam gaat op het moment. Hopelijk krijg je een door verwijzing.

    @Fanne hoe gaat het bij jullie? Alweer vrij gelaten?

    @Nina Sanders wildland staat hier ook nog op het wensenlijstje. Daar gaan we een keer naar toe als we in de buurt op vakantie zijn. 3 uur rijden (enkele reis) vind ik iets te veel van het goede.

    @Sansaatje heerlijk bijna vakantie ben ik ook alweer aan toe :oops:.

    @Magnolia29 hopelijk gaat het met je stiefdochter weer goed. En kunnen jullie nog even lekker genieten van jullie vakantie.

    En deel 5 alweer :eek::eek::eek:
     
  9. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.599
    10.791
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Bekijk bijlage 731452 Ik ben hier gesloopt van de afgelopen 2 dagen. Maandagavond ging ik pas 22.30uur weg van het werk (ipv 20.30uur). We hadden een patientje die was gaan nabloeden na de operatie :(. Zij 1.5uur aan het zoeken geweest naar de bloeding. Gelukkig gevonden en met het patientje gaat het weer helemaal goed. Maarja dinsdag moest ik 9uur weer op hrt werk zijn, heb die nacht maar iets van 5uur slaap gehad. L melde zich ook weer om half 6, man nam hem gelukkig wel mee maarja was er toch wakker door geworden. Had gehoopt vannacht een beetje bij te kunnen slapen, maar de kat maakte ons rond 4uur wakker en die pist zo in onze kamer :eek:. Ik was dus alweer vroeg aan de schoonmaak. En L was er weer om 6uur.

    Gisteravond al een deel van de fotoshoot ontvangen. Zijn super leuk geworden de foto's.
     
    jvsd92, Magnolia29, Nina Sanders en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.886
    4.157
    113
    @Miekje86 ja, ze belden gisteren van de GGD en we mogen een dagje eerder uit quarantaine. Want man had al vanaf donderdag klachten, maar zijn zelftest was pas zaterdag positief en we mogen tellen vanaf de dag dat je klachten hebt. :)
    Ik heb sowieso alleen een beetje keelpijn gehad en A alleen moe, dus we mogen weer vrij. AlleeJ hoest 's morgens nog een beetje en is nog moe, naar overdag merk je niets aan hem.
     
    Miekje86 en Mya vinden dit leuk.
  11. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.886
    4.157
    113
    Wat een leuke foto en E is echt een grote zus!
     
    Miekje86 vindt dit leuk.
  12. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.886
    4.157
    113
    Vanmorgen de kasten van A en J uitgeruimd, met als idee veel weg te doen. Maar ik ontdekte dat ik super veel kan bewaren voor de baby. Was ik even vergeten. Gekke gewaarwording, want ik hen zolang alles opgeruimd met het idee dat het bij 2 zou blijven.
    Er ligt nog een klein stapeltje apart met typische jongenskleertjes. Volgende week dinsdag weten we hopelijk of we die nog kunnen hergebruiken of dat het meisjeskleding wordt.
     
    Magnolia29, jvsd92, Mya en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.599
    10.791
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ja E is echt een grote trotse zus, al kan ze hem regelmatig achter het behang plakken :roflmao:

    Fijn dat jullie weer naar buiten mogen. Heb je zelf een idee van een jongen of een meisje of heb je geen flauw idee.
     
    Mya vindt dit leuk.
  14. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.886
    4.157
    113
    Mijn gevoel zegt dat het een meisje is, maar op de echo van vorige week maandag dachten we allebei een piemeltje te zien, dus het zal wel weer een jongen zijn. Ook helemaal prima. De rol van jongensmoeder past wel bij me.
     
    Magnolia29, Nina Sanders, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Oh Wildlands is echt heeel erg leuk!! We hebben zo’n top dag gehad. Als afsluiter lekker nog uiteten geweest met zijn drietjes, Q heerlijk gegeten. Hij ligt er net in.
     
  16. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    #36 Nina Sanders, 3 aug 2022
    Laatst bewerkt: 3 aug 2022
    Ook hier lagen de jongens er laat in. Rond 21u was het stil, M is er rond 20.30 in gegaan maar die had wel 2 slaapjes.

    Hier een heerlijke dag gehad en ook nog gegeten in het naastgelegen hotel. De jongens hebben zich echt alledrie mega goed gedragen. :o::eek: Baby M heeft al die tijd gewoon in de kinderstoel gezeten en meegesmuld met stukjes brood met appelmoes en wat hapjes ijs toe (hij had thuis wel een fles melk op voordat we gingen).

    Ook mini O is al die tijd blijven zitten (naast opa) en at kipsate met frietjes en O at fish and chips. Iedereen ijs toe. Super ongezond maar ach het is vakantie dus dan mag het. Ik hoop dat ze morgen wat langer slapen. Zelf wil ik er wel bijtijds uit. Ik heb het zo warm en trek dat slecht.

    Morgenvroeg gaan man en opa even met de jongens naar het zwembad en schoonmoeder, ik en M blijven dan even bij het huisje. Even kijken wat het weer ‘s middags doet. Man man man wat vond ik het vandaag weer heet. Ja, dan begint de zwangerschap me wel zwaar te vallen. gisteren hele dag op pad vanwege Wildlands, vandaag die hitte. Spataderen erbij, grote grote buik.. vermoeidheid en hitte is hier echt een recept voor klagen en moody buien. Gelukkig zonder ik me af en toe eventjes af met een boekje en een drankje. Maar ik vind dat mijn geklaag soms ook wel even mag, richting mijn man dan. Ik bedoel. Nummer 4 in zo’n korte tijd.. man gaat as maandag even informeren hoe het zit met die vasectomie :roflmao:. Gaat dat eerst via de huisarts? Weet iemand dat?
     
    Mya vindt dit leuk.
  17. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier nog een kleine impressie van de jongens. Ik haal ze later weer weg. Van Wildlands en die hieronder van ons huisje en daarstraks in het restaurant.

    edit: ohhhh wat groot!

    Bekijk bijlage 731476 Bekijk bijlage 731477
     
    Kirzy, riean, Miekje86 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Wat een schatjes ❤️ Heerlijk zulke foto's!
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  19. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.886
    4.157
    113
    Aaah wat een schatjes zijn het toch!
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  20. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Wij zijn vandaag naar Zoomarine geweest, een water/dierenpark met allerlei shows en attracties. Echt een geweldige dag gehad, gingen pas om 8u weg. Inmiddels allemaal weer schoon, N zit nog in bad en V kijkt even tv. Ze gaan zo lekker naar bed. We hebben hier zo'n ander ritme en we doen het er eigenlijk allemaal heel goed op :o::roflmao:
    Dat wordt enorm wennen als we weer thuis zijn ;)

    Morgen blijven we op het park zelf om te zwemmen. Vrijdag zijn we van plan om naar 't strand te gaan, moeten nog even kijken waar we dat gaan doen. Ik lees morgen even terug, trusten allemaal!
     
    Kirzy, Sansaatje, jvsd92 en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina