♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    We hebben hier een aanrommel dag. De film vanochtend was nog niet eens zo slecht ;) N vond het in elk geval hartstikke leuk. Kastje van V is inmiddels klaar, ook de lade voor onder zijn bed. Man is zwager aan het helpen met de commode en het ledikantje, die zijn nu voor ons jongste nichtje. Hebben wij weer wat ruimte :thumup:
    Ondertussen bij met de was, de wc badkamer en keuken uitgebreid gepoetst. Straks na het eten nog stofzuigen en dweilen en dan is 't wel goed. Inpakken heb ik ook al half gedaan, de rest doe ik later of morgenvroeg. Qua eten hebben we het makkelijk; wat over is van de bbq van gisteren warmen we op :p De sangria staat al klaar in de koelkast, nu al zin in :thumup:

Mya, riean, Fanne en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
    @Habibati dank voor de tip. Ga eens zoeken. Heerlijk zomerse foto van A!

Mya vindt dit leuk.
  3. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
    Bekijk bijlage 732336 Hier een fotootje van A en J (hoop onherkenbaar). Ze zijn al zo bruin en dan hebben we nog twee weken Spanje voor de boeg.

Boordevol, Mya, riean en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ahh wat heerlijk! ❤️

Fanne vindt dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Pfff ik vind vandaag wel de zwaarste dag qua hitte. Iedereen is richting einde dag chagrijnig, het is binnen 27 graden en ik houd wat vocht vast. Daarbij heb ik geen zin om aan het einde van de dag politieagent te zijn, heeft M het kontschuiven volledig onder de knie (oh nooo, ik kan hem echt geen sec alleen laten en om hem nou de hele dag in de box te zetten vind ik ook sneu) en ben ik hartstikke moe omdat ik vanochtend al om 4.30 wakker was.

Plus O had een meltdown omdat hij zijn dekbed niet mocht. Oh Lord. Gelukkig had man ook allesbehalve zin om weer een half uur drama te maken dus die zei echt heel streng (zou hij vaker moeten doen) dat de waarschuwingen op waren en dat bij het volgende geloei man hem in stilte zonder discussie mee zou nemen en hem een koude douche zou geven. Toen was het stil. :o:

En morgen moet ik weer werken :o: Ik moet me maar troosten dat ik nog maar 5 weken hoef te werken, maar dat zijn nog wel 5 weken met flink aanpoten.

Nu zit ik lekker voor de waaier met een raket ijsje en ik heb vandaag het minimale in huis gedaan: • toiletten kleine beurt • was gedaan • vaatwasser uitgeruimd • stofzuigen en dweilen doet man nu • trap met een natte doek doe ik zometeen als man heeft gedweild.

Ik ben zó klaar met dit weer. 15 graden hoeft nou ook weer niet want dan gaan de verwarmingen aan maar bleggh.

♧ einde klaagmodus ♧

Mya, Magnolia29 en Fanne vinden dit leuk.
  6. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
    Ik vond het ook een pittige dag qua temperatuur. Het was benauwd en A en J hadden heel veel duidelijkheid nodig en dat is niet altijd gezellig. J met weer heel veel drama naar bed gebracht maar gelukkig zijn man en ik behoorlijk consequent, dus hij krijgt altijd duidelijk te horen waar hij uit kan kiezen en daar mag hij het mee doen.
    Vanavond:
    Nee, wil niet naar bed, ik wil filmpje kijken!
    Goed J, je kan nú kiezen: óf ik draag je naar boven, óf je gaat zelf.
    NEE! Beneden blijven.
    Nú kiezen, dragen of zelf.

En dit dus de hele dag door, in alle mogelijke situaties. Heel vermoeiend. Hij doet uiteindelijk wel wat we willen. Maar het is prettiger als het kan zonder continu op je strepen te moeten staan.
    Hopelijk wordt hij morgen wakker met een beter humeur.
    En A was ook niet zichzelf. Als die moe is, is hij echt voor van alles bang en wil hij overal de controle over hebben.

Mya, Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  7. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier trok ik het kwa warmte vandaag ook niet meer, het lijkt benauwder dan de andere dagen. Beide plakte vandaag aan mij en waren chagerijnig. Wilde amper in hrt zwembad, ik heb maar een film op gezet en E de tablet gegeven. Vanmiddag trok ik het geplak helemaal niet meer, tegen man gezegt ze zijn van jou ik lig als een zeester op bed. Rara wie er 10 minuten later bij mij boven stonden :mad:, heb toen wel geëist van man dat hij ze weer mee naar beneden nam.

Nu lekker voor de ventilator tv kijken en hopen dat het snel gaat afkoelen buiten.

L ligt weer in zijn peuterbed, paar maanden geleden was de missie mislukt om over te gaan op het grote bed. Hij ging nu vrolijknliggen, nog wel 10 smoesjes gehad om daarna vrolijk te gaan kletsen in bed. Het is nu al een kwartier stil boven. Durf alleen nog niet te gaan kijken.

Man is deze week lekker vrij. Ik moet alleen maandag en vrijdag werken. We willen eigenlijk nog een dagje weg. Geen idee waarheen maar op de dagen dat het kan geven ze overdag onweer en regen op :rolleyes:

Mya, Magnolia29, Fanne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh ja, keuze A en B geven en dan toch optie C willen komt me heeeeeel bekend voor :o:
    V naar bed brengen is ook super ongezellig, want het drama begint meteen zodra ik zeg dat we naar boven gaan. Dus dan is het heel kort; Zelf naar boven lopen, tanden poetsen, in bed liggen, 1 boekje voorlezen en 1 liedje zingen. Kus en weg. Hij probeert het daarna nog wel met allerlei smoesjes, maar nu we het middagdutje er af hebben gehaald is hij eigenlijk ook gewoon heel moe. Valt dus vrij snel in slaap gelukkig.

Het is hier zo benauwd, dat we alle ramen en deuren open hebben gezet en dat man van ellende op de grond is gaan liggen voor de achterdeur :roflmao: Het ziet er niet uit haha. Ik breng zo N naar bed en dan spring ik nog snel even onder een koude douche. Inpakken is zo ver klaar, opruimen en schoonmaken ook dus ik ben blij :thumup:

Kirzy, Mya, jvsd92 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhh kijk eens wat ik nog heb gevonden als aanvullend kado voor O en mini O.

Ze krijgen bij ons altijd van ieder gezinslid een kado en soms nog wat kleinere dingen - we hebben nu voor O vooral dingen met superhelden, lego, puzzels, een step, pyjama etc en voor M veel Sensorische dingen, een loopwagentje, knuffel, douchespeeltjes. Maar we slaan mini O niet over, al krijgt hij nu wat kleinere dingen zoals een boekje, nieuwe drinkbeker, stickers, pyjama van brandweerman Sam..

Maar kijk wat ik nu tegenkom. Ik kan dit echt niet laten liggen.. boek over superhelden om voor te lezen voor O en een ijsjesmaker met klei voor mini O. Dit zal hij geweldig vinden!

20220814_203936.jpg 20220814_203924.jpg

Mya, Magnolia29, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Zo hier een zweet nacht achter de rug. L heeft heel.goed geslapen in zijn nieuwe bed. Rond 12uur werd hij even wakker voor een bekertje water (is eigenlijk standaard met dit warme weer) en daarna is hij direct weer in slaap gevallen. Alleen sinds 5uur is hij al aan het spoken :(. Maar vind dat eigenlijk ook niet zo gek, de babyfoon geeft nu 29gr aan terwijl al ruim een uur alle ramen open staan :eek:

Mya, Fanne, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Vreselijk heet hier. Ik ben me aan het opmaken in de badkamer maar man man man.

Mya, Fanne, Miekje86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Valt hier weinig op te maken, 't zweet gutst me van het hoofd :o:

Mya, jvsd92, Fanne en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier regent het op het moment, echt een goeie bui <dansende banaan>. Het ruikt nu heerlijk buiten en in huis naar regen en je voelt het gewoon koeler worden in huis

Mya, Fanne en Magnolia29 vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Het is hier buiten super lekker. Ik ga een rondje lopen!

Mya, Fanne, Miekje86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    V gleed net uit en knalde vol met z'n voorhoofd op de punt van zijn werkbank :o:
    Zit nu een enorme bult, helemaal blauw. Ziet er afschuwelijk uit :o:

16. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Oei, zo vervelend vind ik dat soort dingen altijd haha. Hopelijk doet het niet teveel pijn. Vanmorgen heeft het flink geonweerd en daarna viel er een fikse bui. Maar het is nog steeds warm alhoewel er wel een frisse wind waait met alle deuren en ramen open.

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  17. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
    Oh vreselijk!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  18. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
    Goedemorgen! Hier heeft het een klein buitje gedaan. Maar de zon schijnt alweer en ik geloof dat het toch weer mooi weer en 26 graden gaat worden. Hoewel ik echt van mooi weer houd, had ik eigen op een dagje regen gehoopt, ben ik net wat productiever.
    Man rond vandaag zijn werk af, want vrijdagmiddag is hij meegegaan naar her strand, dus hij heeft nog het een en ander te doen.
    Ik heb vanmorgen de dagplanning doorgenomen met A en J, omdat ik een heel lijstje heb en ik klieren wil voorkomen.
    Dus de was is gegaan, heb de reisorganisatie gebeld en beddengoed, strandlakens, badlinnen, bolderkar, kinderstoel en fietsjes voor de jongens gehuurd en meer zicht op hoe het vakantiepark werkt. Verloskundige gebeld voor een fit to fly verklaring en met A en J fruit gegeten, klein speelgoed besteld voor in hun koffer en een extra zwembroek voor allebei. Nu gaan we samen alvast de koffers inpakken. Ik wil hen er zoveel mogelijk bij betrekken. Ze vinden het leuk en zo kunnen ze er ook naartoe leven en zich voorbereiden.
    Verder staat op de planning om nog naar de action te gaan om van die wegwerpwashanden en A mag nog iets van Bruder uitzoeken, want ik heb gisteren zijn nagels voor het eerst kunnen knippen.
    Verder wil ik nog harsen en mijn haar kleuren (doe ik zelf), dus dit wordt echt een rommelige dag en ik doe hard m'n best om er wat structuur in te krijgen.

Nina Sanders, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  19. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.781
    7.367
    113
    Ah wat sneu!

@hier, we houden lekker nog even vakantie. Man is vol energie en al sinds vanmorgen vroeg aan het klussen, dus ik kon mooi alle kinderen naar hem sturen :D zelf kwam ik pas om 9 uur uit bed, heerlijk!
    Ik heb met de meiden schoolspullen gehaald voor de oudste 2. En wat boodschappen voor vandaag, de rest wordt bezorgd vanavond.
    Het plan is om vanmiddag op de fiets naar de Hema te gaan voor broodtrommels en bekers, die verdwijnen op de een of andere manier hier :rolleyes: maar het ziet nu zo grauw, ff afwachten of er nog regen komt.

Miekje86, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  20. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Zo zielig altijd, denk dan maar, gelukkig geen tanden geraakt! Hopelijk heeft hij er niet veel pijn aan!

Magnolia29 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina