♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Sterkte voor alle vrouwen met een zieke man en beterschap voor de zieke mannen ik ga duimen dat die van mij niet ziek word

Hier een rustig dagje gehad. L heeft afgelopen nacht flink lopen spoken. Wilde alleen maar bij ons slapen. Sliep bij ons erg onrustig en als we hem in zijn eigen bed legde begon hij meteen te huilen. E vandaag weer lekker naar school geweest en naar zwemles geweest. Vanmorgen met L de boodschappen gehaald en zwaar bleef hij lief bij mij lopen en luisterde gewoon :eek:. Uiteraard liepen er heel veel omaatjes rond die hij om zijn vinger wond, echt hij word later echt een vrouwen versierde. Morgen nog een dagje werken en dan lekker weekend.

Komend weekend niet veel op de planning. Zaterdag gaan we gaatjes laten schieten bij E. Krijgt ze van ons voor der diploma, alleen weet ze nog nirt dat het zaterdag gaat gebeuren. Vertellen we der zaterdag wel, kunnen we nog gewoon slapen ;). Zondag even gezellig bakkie doen bij mijn ouders en verder lekker luieren denk ik.

Fanne, jvsd92, riean en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Morning! Hoe is het hier?

Vandaag vrij, heb man verteld dat hij N naar school mocht brengen en ik lekker rustig aan kon doen vanochtend met V :rolleyes: Anyway, daar is weinig van terecht gekomen want de hele benedenverdieping is weer spik en span :roflmao: Ook heerlijk als alles weet schoon is, geeft mij rust.

Heb voor morgenavond een float sessie geboekt (uur dobberen in zout water in privé kamer) en heb er onwijs veel zin in!

Verder niet echt plannen, behalve dat ik vanavond ga sporten.

Miekje86, Nina Sanders, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    Goedemorgen!
    Hier gaat alles z'n gangetje. Ik zit nog in m'n babybubbel.
    Vanmorgen heb ik even een proefmomentje alleen met de 3 kinderen gedraaid. Man moet volgende week namelijk een lange dag op training, dus dan moet ik de ochtendspits zelf gaan doen. Dus 3 kinderen om 10 over 8 in de auto geladen en A naar school gebracht. Ging prima. :thumup: Natuurlijk wilde L wel net om half 8 drinken, terwijl ik had verwacht dat hij het wel vol zou houden tot half 9.
    Verder een rustige ochtend. Paar wasjes gedraaid en nog kraambezoek gehad en verder heb niet zoveel op de planning staan.

Miekje86, jvsd92, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    Oh nog wel iets om te melden trouwens. Afgelopen zondag postte ik hier dat ik minder lekker in mijn vel zat. Achteraf had dat ermee te maken dat ik de medicijnen die ik na de bevalling had gekregen de avond ervoor niet had ingenomen. De rest van de week heb ik dat wel gedaan en ik voel me nu gewoon goed.
    Gisteren belde de psychiater van de poppoli nog en in overleg met haar start ik dan toch met anti depressiva om de onrust tegen te gaan. Dit wilde ik zelf ook gewoon graag. Ik voel me nu door de medicijnen zo goed! Ik kan nu gewoon van mijn baby genieten en heb voor mijn gevoel de boel onder controle. Dat is zo'n kado!
    Dat na een postnatale somberheid en een postnatale depressie ik bij kind nummer 3 toch nog mag ervaren hoe het ook kan!
    Ik zei ook tegen haar: mijn doel is niet om dit zonder medicijnen te doen, mijn doel is niet depressief te worden. En als daar medicijnen voor nodig zijn: helemaal prima.

Siepie85, jvsd92, wolkje1994 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.811
    7.411
    113
    Wat heerlijk dat je je goed voelt. En idd, dan maar met medicijnen, daar zijn ze voor toch!

Vanavond ga ik met jongsre zoon een nachtje weg. Naar een hotel in de buurt, half uurtje rijden. Eerst gaan we naar de mcdonalds, en daarna 2 uur disco jumpen. WE ja, ik weet dat hij het veel leuker vindt als ik meedoe, maar zie je mij al jumpen? :roflmao: en dan 2 uur lang :oops::roflmao:Dan naar het hotel, morgen lekker ontbijten en nog even zwemmen en dan weer naar huis.
    Man is ziek, maar de oudsten kunnen wel helpen, ik ga er niet voor thuis blijven, zoon heeft er juist zo'n zin in.
    Nu is zoon ergens spelen. En L hangt rond, ze is niet fit. Heeft steeds bloedneuzen, van de verkoudheid denk ik, maar ze vindt dat heel eng, echt sneu.

Nou, ik ga eens wat doen, de was wegwerken enzo :thumup: fijne dag!

Nina Sanders, Mya en Fanne vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik kreeg geen meldingen o_O.
    Hier alles z’n gangetje. Morgen ons feestje / borrel ‘s middags. Mega zin in. Voor de rest mega druk met voorbereidingen voor het promo materiaal v ons huis wat ze maandag gaan schieten. Ik vind het dus steeds spannender worden.
    Er ligt een offerte voor binnen schilderwerk en behang (2 muurtjes maar heel misschien ook wat op de kinderkamers). Geen enkel muurtje of stukje plafond blijft wit hè. Dat snappen jullie. Maar zoals ik al eerder zei, ik wil de basis rustig houden en een mooie nude ton-sur-ton look houden. Qua lampen, kleedjes etc etc weet ik het echt nog niet. Ik denk dat we daar een veel beter beeld bij krijgen op het moment dat we over gaan. De eerste weken zal heus nog wel in het teken staan van het ‘eigen maken’ en gezellig inrichten. Maar dat mag allemaal, ik vind dat erg leuk om te doen! :D

En nu maar eens ons huis verkopen.

Mya, riean, Miekje86 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zit nu te wachten trouwens bij zwemles.
    God wat een tijdverdrijf.

Mya, riean en Magnolia29 vinden dit leuk.
  8. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    Jullie willen het schilderwerk laten doen? Oh heerlijk! Dat scheelt een hoop werk. Hier doet mijn man dat allemaal zelf, maar daar gaat zoveel tijd in zitten, want hij is er gruwelijk precies in en no way dat hij mij dat toevertrouwd (wat ik dan weer helemaal prima vind, want daar heb ik het geduld niet voor).

Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nou in principe kunnen we het prima zelf. Alleen: met 4 kinderen hebben we gewoon serieus geen tijd meer voor dat soort dingen. Ik vind het belangrijker dat we gewoon straks relaxed over kunnen en ook de tijd hebben om het gezellig te maken, dan dat we weer avond na avond moeten klussen, elkaar amper zien etc. Want het is nogal wat, 3 hele woonlagen incl plafonds.

Fanne, Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  10. Habibati

Habibati Niet meer actief

@Magnolia29 veel plezier vandaag. Hoop dat het je wat rust brengt.
    @Fanne hopelijk helpt de medicatie je. En goed voor jezelf zorgen/ rust nemen zelf wanneer je man weg is.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  11. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Goedemorgen, hoe is het met iedereen? Ik ben vanmorgen met koorts wakker geworden maar verder voel ik mij goed. Ik lig nu wel verplicht op bed, hopelijk ben ik morgen weer koorts vrij.

Vanmorgen wel mee geweest met E voor der oorbellen. Want daar wilde ik wel bij zijn. Ze heeft het super goed gedaan, alleen we moesten der wel even over halen voor der 2de oorbel. Maar nu is ze er super blij mee.
    20230204_103244.jpg

Fanne, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  12. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Fanne Wat goed dat je de keuze hebt gemaakt om toch aan de medicatie te gaan beginnen! Ben zo blij dat je het nu ook eens van de andere kant mee kan maken en beleven zonder depressie. Hoe gaat het met de grote broers, kunnen ze al een beetje wennen?

@Miekje86 Wow mooie oorbellen hoor! Hier schieten ze beide tegelijk, dat scheelt een stuk haha!

@Nina Sanders Veel plezier met jullie feestje vanmiddag! Hebben de kinderen nog matchende outfits aan?

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  13. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    Verstandige keuze! Inderdaad, met 4 kleine kinderen moet je gewoon prioriteiten stellen en als het financieel haalbaar is, lijkt me dat heerlijk!

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  14. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    @Miekje86 beterschap! En wat leuk die oorbellen. Wat dat soort dingen betreft had een dochter mij zo leuk geleken!

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Miekje86 beterschap. Leuk hoor, oorbellen!

jongens hebben geen matchende outfits maar wel semi net. Allemaal donkere jeans. M en O een vestje. Mini O een blouse net zoals mij en man. L gewoon een cute pakje!

Miekje86, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  16. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    Dankjewel, ja iedere dag voelt nu echt als een cadeautje. Oh A en J vinden het zo leuk en doen het echt goed als grote broer. J wil soms wel extra met mij knuffelen, maar dat is ook prima.

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Wat een fijne dag!
    Vanochtend kwamen de nichtjes hier even spelen, daarna heb ik boodschappen gedaan en is man verder gegaan met klussen.
    Heb met N een pakket lego Friends in elkaar gezet (nog van haar verjaardag haha) en V ging heerlijk kleien. Toen nog een flinke wandeling gemaakt langs alle speeltuinen en schoolplein, zonnetje was zo lekker! De lasagne staat inmiddels in de oven, over 45 min moet ik weg voor m'n floatsessie. Ben zo benieuwd! :D

Fanne, Sansaatje, riean en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.811
    7.411
    113
    Fijne borrel@ninasanders!
    @Magnolia29 jij ee fijne avond, ben ook erg benieuwd. Ik denk dat ik er te onrustig voor ben,maar misschien zou het juist daarom eens goed zijn :D

Vanmorgen weer thuis gekomen van het nachtje hotel. Ach, zoon heeft zo genoten. Hij zegt nooit zo snel dat hij iets leuk vindt, maar ik heb wel 5 keer gehoord dat hij het zo leuk vond :) echt superleuk.
    Vanniddag is hij bij een vriendje gaan spelen en hebben man en ik zijn nieuwe bed in elkaar gezet, een hoogslaper, die wilde hij zo graag. Dolblij is ie er mee. Ik iets minder, want ik vind dat vreselijk met verschonen, maar ach, als hij blij is...
    Verder zijn man en ik nog steeds echt niet fit. We zijn wel bezig in de tuin en in huis, maar niet echt van harte.
    Nu staat het eten op, kunnen we vroeg eten, L op tijd naar bed en met de rest wie is de mol kijken. En ik denk dat we daarna ons bed in duiken, even bijslapen.

Fanne, Mya, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.177
    4.324
    113
    @riean om het verschonen heb ik de hoogslapers na een pasr jaar weggedaan. Echt vreselijk vond ik dat. Nu dus weer gewone bedden en dat is zo fijn. Al hadden ze echt hele leuke hoogslapers. Maar snap dat het voor kids geweldig is haha

Fanne en Mya vinden dit leuk.
  20. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Magnolia29 ja helaas hier niet. Maar ze deed het verder super goed. Bij de 2de oorbel wilde ze papa's hand en toen ging het goed. Nu moeten we 2 keer op een dag draaien en dat is een groter drama :rolleyes:. Hoe ging je floatsessie?

@Fanne fijn dat alles goed gaat. En dat dit met medicatie dan is dat maar zo. Zeker gezien wat jullie in deze korte tijd al hebben mee gemaakt.

@Nina Sanders hopelijk hebben jullie een leuk feestje gehad. Begrijpelijk dat jullie laten schilderen/behangen. Wanneer gaat jullie huis de verkoop in?

@riean balen dat jullie beide nog niet lekker zijn. Fijn dat het nachtje weg geslaagd was. E gaat binnenkort met mijn ouders ook een nachtje slapen in een hotel.

Deel Deze Pagina