Ohja, hier ook nog even een leuke aanslag gemeentelijke heffingen gehad. Ik weet dat het moet hoor, maar even 1000€ overmaken vind ik ook nog wel absurd
Oh bah. Jij hebt hem al binnen dus. Vorig jaar ook zo vroeg! Ik ben heel benieuwd wat het hier gaat zijn dit jaar.
Dank voor alle berichten! Het was niet geheel onverwachts. Ze zat echt in het laatste stadium van haar dementie. Al ruim een jaar praatte ze niet meer en kon eigenlijk niets meer zelf. Anderhalve week geleden kwam ze eigenlijk niet meer uit bed en sliep veel. Een week geleden at ze amper nog wat en dronk bijna niet. Woensdag heeft ze nog twee hapjes appelmoes gegeten en daarna niets meer. Haar hart heeft het nog volgehouden tot zaterdagavondz Verder was ze daarnaast compleet gezond. Voor haar is het echt beter, maar gut, ze is 80 geworden. Zo wrang dat ze die k*t dementie heeft gekregen.
@Mya Och wat heeft jullie dochter het flink te pakken zeg! En vreselijk dat alles onder dwang moet, alleen dat kost al zoveel energie. Hopelijk knapt ze snel op. @Nina Sanders Spannend hoor, zie de funda link wel in een pb verschijnen zeker? Nee hoor, ben wel super benieuwd of de beelden zijn geworden als wat je er van verwacht had. @jvsd92 Sneu hoor van je oma, dementie is zoiets vreselijks. Weet je al wanneer de uitvaart is?
@jvsd92 gecondoleerd, sterkte! @ninasanders, spannend zeg, je huis in de verkoop! @Mya, pff, wat naar dat ze zo ziek is. Hier ook 2 kinderen die alles weigeren qua paracetamol o.i.d. die van 7 en 3 gaan krijsen als ik ze zoiets wil geven. Dochter van 11 is nu eindelijk zo ver dat ze beseft dat het echt helpt, ff 1 keer paracetamol doorklikken en een half uurtje later voel je je weer goed. Nu snapt ze niet dat ze altijd zo moeilijk deed Hier een fijne werkdag gehad. En vanavond naar mijn ouders gewandeld en terug hard gelopen, 3,5 km, voelt wel goed Deze week werk ik weer een dag extra dus morgen het huis maar helemaal doen, dat is vorige week ook niet echt gebeurd. Ik moet nog een traktatie kopen voor jongste zoon die is bijna jarig. Zo lastig. Advies van school is om gezond te trakteren, maar dat doet niemand. En hij vindt het stom dat hij dan de dupe is van een moeder die zich aan dat advies houdt dus ik moet iets verzinnen dat een beetje gezond is maar in zijn ogen ook ongezond en dus lekker morgen maar eens googelen.
Hier ook even kort; Weer drukke werkdag gehad, daarna snel naar huis voor online studie tot 18. Eten, kletsen en knuffelen met de kinderen en die naar bed. Ben morgen vrij, de logopediste komt op huisbezoek voor V en 's middags gaan we nog naar verjaardag van een nichtje. Man gaat naar kantoor en komt woensdag pas terug, dus morgenavond ga ik lekker de Verhulstjes kijken
@Mya wat herkenbaar. Hier een zoon van 10 die elke vorm van medicatie weigert. Zelfs poeder pcm moet ie van kokhalzen en uiteindelijk overgeven dus hij weigert pertinent en bij ziekzijn slaapt hij ook bijna de hele dag door. Sterkte
Hier ook een zoon van 7, en die wilt juist alle medicijnen die we kunnen geven, en doet er alles aan om snel beter te zijn, dochter dus totaal niet, daarom morgen maar huisarts bellen. Ze is nu broodmager aan t worden, en ze is al ziek vanaf woensdag nacht. Dankjewel
Hier lig ik als enige weer eens klaarwakker hè. Ik lig maar te staren naar het plafond.. mijn hoofd zit zó vol. Niet dat er per se iets aan de hand is hoor. Helemaal niet. Zat leuke dingen in het vooruitzicht. Maar ik wil zo graag slapen. Merk wel dat mijn hoofd ‘vol’ zit (en dit bedoel ik helemaal niet negatief want voel me prima) waardoor ik ‘s avonds in bed gewoon nog zo ‘aan’ sta. Vreselijk.. hoop dat deze fase gauw over is. Ben me aan het verdiepen naar fijne podcasts voor het slapen gaan maar ik heb tot nu toe nog niet echt wat gevonden. Sommige dingen vind ik heel zweverig. Of ik erger me aan de stem. En ik wil al helemaal geen affirmaties krijgen die lijken op hypnobirthing achtige dingen want ben daar te nuchter voor Merk wel dat ik muziek onwijs chill vind om mee in slaap te vallen.
@Nina Sanders Oh heel herkenbaar, ik vind al heel snel stemmen of bepaalde uitspraak van woorden in een podcast vreselijk irritant Ik ontspan vooral bij natuurgeluiden of klankschalen. Kan acupunctuur eventueel nog helpen, dat doe je ook regelmatig toch?
Ben druk aan het schoonmaken, wil het wel een beetje netjes hebben als de logopediste hier komt Niet dat ze ons huis gaat beoordelen natuurlijk, maar toch V zit aan tafel met z'n magneti book, ik moet alleen nog dweilen en dan ben ik klaar
Haha ook al zo herkenbaar. Al is het de monteur die voor de badkamer komt, het heeeeeleee huis moet spik en span.
Goedemiddag! @Mya hoe is het nu met je dochter? Hier vanmorgen weer eens echt iets in het huishouden gedaan. Behalve de was deed ik namelijk nog helemaal niets de afgelopen weken. En zojuist hebben man en ik op de markt geluncht. Ik had een broodje carpaccio met truffelmayonaise. Heerlijk! Lekker in de zon met de heaters aan op het terras. Ik zag zojuist dat ik gewoon een paar sproeten heb gekregen. Morgen gaat man weer aan het werk en ik merk dat ik het ook wel weer zie zitten. Hoewel ik het wel spannend vind dat hij van donderdag op vrijdag in een hotel overnacht. Voor het eerst alleen met de drie jongens. Maar dat zal de komende periode wel vaker voorkomen. We hebben in ieder geval na een vervelende start erg genoten van zijn verlof en hij heeft nu spijt dat hij er niet nog een week aan vast heeft geplakt.
Joehoe! Man wat een rust hier Bezoek van de logopediste ging prima. V kletste de oren van haar hoofd Voor nu hoeven we alleen thuis oefeningen te doen, aangezien het slissen zijn uitspraak verder niet in de weg zit en hij een grote woordenschat heeft . Over een jaar neemt ze weer contact op, dan via school. Dan bekijken we hoe het is en of hij eventueel nog behandeling nodig heeft. Dus prima zo Vanmiddag nog op verjaardag geweest bij een nichtje, was heel gezellig. V ligt net in bed en N gaat over 15 minuten. En dan ga ik heerlijk tot 23u tv kijken
@Fanne lief dat je t vraagt! mijn dochter is nog steeds erg ziek, ze wilt echt bijna niks eten of drinken, ook drinkt ze steeds minder, vriend is vandaag bij dokter geweest, eigen huisarts was er helaas niet. Maar ze had daar 39,7 koorts met oorthermometer, ze is toegesproken dat ze moet eten en drinken, en dat beloofde ze te gaan doen, ja tuurlijk, nou ze weigert weer alles. Over de hele dag heeft ze 2 kleine stukjes mango gegeten, en 1 glas ors gedronken, die dokter zei tegen vriend, het is ouders taak om een kind te laten eten en drinken, het is denk maar goed dat ik er niet bij was, want ik had niet zo aardig geweest… zo broekie wat net van de school afkomt. Maar goed mijn moeder ook net gesproken en die zei ook morgen moet je eigen dokter eisen, we hebben dezelfde huisarts, ik al vanaf klein kind af aan dus, denk dat ik dat morgen maar moet doen. Oja en hij zei dat ze aan de ibuprofen of nurofen moest, maar ja dan moet ze wel iets eten, sowieso heeft tot nu toe geen enkel kind van ons iets anders dan paracetamol gekregen, maar ja als dat helpt dan is t proberen waard, maar nu kan t dus niet, want ze moet eerst iets eten. Enige wat ze wil is in der bed liggen, ze heeft t ijskoud, en de koorts blijft dus, ook onder 500mg paracetamol 3x per dag.
@Mya hopelijk gaat het beter met dochter. Is er niets qua eten waarmee je haar kan verleiden. Hier herinner ik me dat zelf goed ziek men mij wel kon aanzetten tot eten met een pakje friet. Zonet de resultaten gehad van mijn bloedproef en de test was vals positief. Komt blijkbaar regelmatig voor dat de test een vals resultaat geeft, daarom dat ze vragen om nogmaals te testen maar in een andere labo.