♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.729
    2.229
    113
    Wat naar dat A ziek is, hopelijk is ze snel weer beter! Maar jeetje wat heftig zo weinig slaap weer. Sterkte hopelijk gaat het vannacht veel beter!

2. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ja jongens ik krijg dus gewoon nog steeds nul meldingen. Ben ik de echt de enigste? :o:

@Mya Wat ontzettend fijn zeg dat ze gegeten heeft. Dat moet een heleeeee grote opluchting zijn. Hopelijk knapt ze nu gauw op.

RoseMurphy en Mya vinden dit leuk.
  3. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.117
    4.384
    113
    @Mya dat is een goed bericht. Heel fijn! Hopelijk haalt ze de schade snel in.
    @Habibati dat is pittig! Beterschap voor A en sterkte voor jou!
    @jvsd92 nee, je bent zeker niet de enige. Ik moet ook telkens naar dit topic kijken of ik niets gemist heb, want ik krijg geen meldingen.

Eerste dag dat man naar kantoor ging, is goed gegaan. Vond het tussen de middag wel heel druk hoor, was echt plannen. L drinken geven, J ophalen op psz, A ophalen op school, met hen eten (ondertussen L verder drinken geven, want had de helft laten staan en had daar geen tijd meer voor) en toen hen alle drie op bed gelegd en ben ik zelf even plat gegaan, maar niet geslapen.
    Nu is man in het hotel, dus vannacht ook weer alleen met de 3 boys. Hoop dat ze goed slapen. Net L de laatste voeding gegeven en ging hij tussendoor ook nog poepen, dus ik was er wel een tijdje zoet mee. Tis nog zo'n kleintje dat wanneer hij poept, de melk er aan de bovenkant uitfloept, omdat hij zo z'n best doet. Maar we hebben het dit keer redelijk droog kunnen houden.
    Duimen voor een goede nacht. Welterusten allemaal!

Magnolia29, Sansaatje en Mya vinden dit leuk.
  4. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @jvsd92 ik heb nooit mijn meldingen aan staan. Ik krijg ze alleen als ik getagt bent. Is zelf bescherming, want als ik een bliep of iets op mijn telefoon hoor (of zoals hier een rood rondje) dan wil ik direct weten wie wat waar mij wat moet melden.

@Mya fijn dat ze zo goed gegeten heeft. Hopelijk geeft haar dit weer energie om sneller aan te sterken

@Fanne ik duim mee voor een goeie nacht. Lijkt mij wel pittig zo snel al een nacht alleen met 3.

@Habibati beterschap voor A. Hopelijk knapt ze snel weer op en hebben jullie ook weer een betere nacht

Mya vindt dit leuk.
  5. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Ik krijg ook nog steeds geen meldingen! Lees alles mee maar reageren schiet er een beetje bij in.

@Mya wat fijn dat het beter gaat!

@Fanne hoe was de nacht?

Nu aan het werk.
    De jongens slapen vanavond bij oma! Ik wil ergens graag vroeg op bed om er optimaal van te genieten, haha, maar de kans is aanwezig dat dat mislukt :p seizoen 4 deel 1 van You is uit..

Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  6. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.117
    4.384
    113
    Goedemorgen!
    @Mya hoe gaat het met je dochter?
    @RoseMurphy moelijke keuze dan. Gaan de nachten wel beter nu?

Hier goed gegaan. Ik ben naar bed gegaan toen man vertrok en heb de wekker gezet voor de laatste voeding van L. Vervolgens meldde hij zich weer om kwart over 4, maar hij dronk lekker door, dus half 5 lag hij weer in bed. Ik ben er om kwart voor 7 uit gegaan. Maar de ochtendspits was nog wel druk, dus A was uiteindelijk 10 minuten te laat op school. Volgende keer iets vroeger uit bed.

Mya vindt dit leuk.
  7. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ik krijg nu wel weer meldingen! Heb gisteravond even uitgelogd en weer in. Misschien was dat de oplossing. :o:

Mya vindt dit leuk.
  8. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.117
    4.384
    113
    Oh ga ik ook eens doen dan.

jvsd92 vindt dit leuk.
  9. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.729
    2.229
    113
    Met mijn dochter gaat t steeds beter gelukkig, ze drinkt nu weer redelijk goed, alleen eten nog niet heel veel, maar wel 1 broodje gegeten, en fruitkoek, en een peertje, dus gaat de goede kant op.

jvsd92, Katin87, Fanne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Nou wat fijn zeg dat het nu eindelijk de goede kant op gaat! Hele opluchting.

Mya vindt dit leuk.
  11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hoe is het hier?
    Heb wel meegelezen hoor, maar gewoon te druk om te reageren...

Vandaag vrije dag, heb boodschappen gedaan en cadeautjes gehaald voor verjaardagen van familie/vrienden. Net lopend naar m'n zusje gegaan, N haar fiets stond daar nog. V mee op de loopfiets, zijn in totaal een dik uur onderweg geweest :thumup: Kon iedereen z'n energie even kwijt haha!

Verder ben ik niet in een al te beste bui, geen idee waarom eigenlijk :o: Nou ja, gaat vast wel weer over :roflmao:

Sansaatje en Mya vinden dit leuk.
  12. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Hi! Ook geen meldingen en ik kan dit topic ook niet vinden op het forum dus ziek steeds een deelnemer (@Magnolia29 ) om via dat profiel hier te komen. :roflmao: Ik heb weer een ronde om de zon voltooid vandaag, houd het klein maar gezellig. :) Fijne dag dames!

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  13. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Even in en uitloggen heeft hier gewerkt!

14. Habibati

Habibati Niet meer actief

Wij komen net terug van het ziekenhuis. Waarschijnlijk vanavond de spuit zetten voor de eisprong op te wekken. Momenteel zijn er 17 follikels van meer dan 17mm en nog een 6tal van 15-16mm die zijn dus een twijfelgeval of ze rijp genoeg gaan zijn. Maandag pick up maar een groot vraagteken of er wel een terugplaatsing gaat plaatsvinden gezien risico op overstimulatie. Dikke k*t want hebben nooit veel 5daagse embryo's dat overblijven.

Mya vindt dit leuk.
  15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Och wat spannend zeg, hoop echt dat het toch goed zal gaan maandag... Duim voor jullie!

16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao:
    We staan in; 'Na de geboorte' > 'De mama's' :D

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Morning!
    Heb maar 3u geslapen vannacht :confused: Vreselijk last van m'n heup en onderrug. Hoop dat 't snel over gaat, kan niet eens normaal lopen :o:

Ik ben bezig met m'n studie, de kinderen hebben al geknutseld en kijken nu een film op Netflix. Wil vandaag een gedeelte doen en morgen de rest, dan ben ik weer bij. Vanmiddag moeten we nog op verjaardag, dus kan sowieso niet te lang door gaan. Fijne dag allemaal!

Sansaatje en Mya vinden dit leuk.
  18. Habibati

Habibati Niet meer actief

Hoe gaat het met jou? Vind je je rust wat weer?

Magnolia29 vindt dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hopelijk gaat het gauw over en kun je wat bijtanken.

Ook ik heb er wakker van gelegen; ons huis staat op Funda. Mega spannend. Pff.

Fanne, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113

Deel Deze Pagina