Het is vooral dat we (ik) de balans weer even moet vinden in alles; werk, aandacht voor de kinderen, tijd voor mezelf, studie en het huishouden Man springt gelukkig goed bij hoor, nu hij wat meer thuis is doet hij bijvoorbeeld vaker de kinderen in de ochtend en houdt het huishouden ook bij. Dat scheelt mij weer mentale stress haha. En ook een stukje loslaten; ik zou nu ook kunnen afstoffen maar kies eerst voor m'n studie. Ik kan nu eenmaal niet alles tegelijk, zonder mezelf voorbij te lopen.
Je huishouden loopt niet weg. Het is geen drama als we de stofzuiger is overslaan. Af en toe man en kids is buitengooien en genieten van een uurtje rust. Je mag fier zijn op jezelf. Werken, opleiding, 2kids plus het huishouden zijn er niet veel dat het kunnen. @Nina Sanders spannend. Hopelijk snel verkocht en je mag altijd een linkje bezorgen.
Heb je al eerder overstimulatie gehad? Ik wel en bij flink doorzeuren, ik voelde mij niet ziek met de waarden van overstimulatie, heb ik wel terugplaatsing gehad, moest er wel elke dag naar t zkh voor, en meerdere echo’s, en zat ook aan medicijnen maar dat is wel mijn dochter geworden, ik had toen 47 follikels. Ik duim dat alles goed komt en je toch een tp mag krijgen, en heel veel succes en sterkte bij de punctie!
@Mya fijn dat het beter gaat! @Habibati tjonge, wat vervelend zeg, hopelijk wordt dit toch nog een goede ronde! @Nina Sanders, graag begrijp dat het spannend is. Pff, de tweede keer dat wij ons huis verkochten was ik gewoon ziek van se spanning. Was midden in de crisis, wij hadden dit huis gekocht onder voorbehoud eigen woning. Daar hadden we een half jaar voor. Ik weet nog dat ik echt flink ziek was, huis stond een week of 2 te koop, wat in die tijd een lachertje was. Toen kregen we een telefoontje dat de vraagprijs was geboden. Ik voelde me direct weer kiplekker Hoop echt dat het snel verkoopt joh, scheelt toch weer veel stress Hier wachten we op de visite. Gelukkig niet zo druk. Gisteravond had de oudste een feestje voor vrienden, vanavond jongste zoon. Zijn we er voorlopig weer van af. En L blijft maar zeggen dat zij volgende week jarig is en dan 4 wordt en naar de basisschool mag en dan een ballon van een 4 krijgt nog 8 maanden moppie... Fijne dag allemaal!
@Habibati wat ontzettend spannend. Ik hoop op een terugplaatsing! @Magnolia29 kan me voorstellen dat het druk is. Je moet dat zoveel ballen de lucht in houden. Let goed op jezelf! Hoop niet dat ik iemand vergeet. Mijn hoofd is soms net een zeef. Hier gaat het goed. Stiekem toch wel trots dat ik de eerste nacht weg van man zo goed ben doorgekomen. Eigenlijk liep alles gesmeerd tot het avondeten. L kwam eerder voor drinken dat gepland, net toen ik het eten op tafel zette. Ik probeerde nog te rekken, maar hij ging echt huilen. J wilde perse gevoerd worden en ik probeerde ondertussen snel snel mijn eigen eten naar binnen te werken, zodat ik L drinken kon geven. Uiteindelijk bedacht dat dit niet werkte. Snel gezorgd dat J zijn eten binnen had met ondertussen een inmiddels krijsende L (die arme jongen huilt eigenlijk bijna niet, maar nu had hij écht honger). Zit ik net L drinken te geven, gooit A zijn beker om. Zien jullie het voor je? Het was echt een chaos. Dus geprobeerd rustig te blijven de prioriteiten te stellen. Eerst L zijn flesje klaar laten drinken, dus die was daarna weer rustig en daarna alles opgeruimd. Mijn eten was inmiddels koud, dus daar had ik geen zin meer in. Maar om 19u was alles netjes en zaten de jongens in pyjama. Volgende week weer een herkansing, want dan moet man weer weg.
@riean gefeliciteerd met je zoon. @Nina Sanders pb'tje mag @Fanne normaal dat het effe enorm zoeken is met 3 en chapeau dat het je lukt. Ik denk echt niet dat mij dit zou gelukt zijn met 1 om zo snel na de bevalling de nacht alleen te doen.
Halleluja. De jongens hebben hier alledrie hetzelfde met de pot mee gegeten! Ik had nooit gedacht dat dit moment zou komen. Van de week ook al met een pasta. Nu spinaziestamppot. Het blijven redelijk veilige kindvriendelijke gerechten.. maar mini O at zo z’n bordje Kip Siam weg en krijgt maar niet genoeg van nasi!
Zo! Hier de verjaardagsvisite ook overleefd. Altijd gezellig maar ben wel moe na zo’n dag en zelfs op mijn eigen verjaardag ben ik toch iedereen aan het verzorgen. Hoera voor wijn! Zo kinderen naar bed en dan trek ik mijn pyjama aan en duik op de bank met een serie en restant wijn.