Gefeliciteerd en jaloers rust op de wc. 9 van de 10 keer staat er 1 met zijn grote neus erbij als ik naar de wc ga. Nu bleert meneer ook er bij mama plassen, mama sticker plakken
Middag! V was weer om 5u wakker, echt vreselijk Ik vind alles voor half 7 echt te vroeg haha. Mijn ouders hebben de kinderen meegenomen naar Ballorig samen met middelste nichtje (die bleef daar logeren), ze komen straks met z'n drieën hier spelen en zusje haalt nichtje na het avondeten hier weer op. Ik heb ondertussen m'n opdrachten kunnen maken voor de studie (van 10 tot half 2 bezig geweest ) en zit nu even heerlijk alleen op de bank. Man is boven de kozijnen van de deuren aan het verven. Heb werkdagen geruild, morgen ben ik vrij. Heb wel online studie van 15 tot 18. En oudergesprek van N, ben zo benieuwd hoe ze het doet en hoe ze op de toetsen heeft gescoord. Blijft toch een juffending haha!
@Sansaatje, gefeliciteerd nog! Bedankt allemaal! Alles is weer achter de rug. Toch wel intensief, die kinderfeestjes, haha. Maar ze hebben het leuk gehad volgens mij. Lekker een rustige dag vandaag. Vanmorgen een eind gewandeld, en nu allemaal een beetje chillen Nu mag van mij de zon nog gaan schijnen, dan ben ik helemaal tevreden
Pfffff even klagen, L is erg laks op het moment met zindelijk worden. Hij weigert te zeggen dat hij moet plassen. Nu herkennen wij wel zijn gedrag als hij moet plassen. We sturen hem dan naar de wc en dan doet hij netjes een plas op de wc. Maar vandaag , hij heeft in een half uur tijd 3x in zijn broek geplast (over de gehele dag vandaag al 6x ). Na in zijn broek plassen zetten we hem ook even op de wc, waar hij ook nog eens een kleine plas doet. Echt waar haalt al die plas vandaan . En maar weer tot 10 tellen
Goedemorgen, ik heb mijn vuurdoop opnde vroege ochtend weer gehad . Het ging vanmorgen eigenlijk allemaal soepl, waren op tijd klaar en netjes op tijd op school zonder al te veel gezeur. Liep L op hrt plein nog wat te spelen, zag hij aan de andere kant van het hek iets en liep lekker te struinen door de bladeren die er nog lagen. Had daar in een hond een mega hoop poep gelegt . Echt de stront kwam boven zijn zool uit. Hij gleed bijna uit door de gladheid van de poep. Door het lopen zat zijn broek er ook onder . Heb net al kokhalzend zijn schoenen staan schoon maken. Echt ik kan veel hebben maar stront onder een schoen vandaan halen word erg lastig. Vanmiddag voortganggesprek op school en daarna door naar mijn werk. Gisteren na mijn klaagzang hier ging het beter met L op de wc. Zelfs een heel klein beetje op de wc gepoept (oke de rest lag in de woonkamer, maar het begin is er)
Oh nee, dat is echt verschrikkelijk. Ruim godverdorie de stront van je hond op; ik vind dat de grootste ergernis die ik kan bedenken. Zo smerig, ik poep toch ook niet op jouw stoep.
sorry ik denk in plaatjes . Het was wel in het gras, maar dan nog denk ik ook ruim je stront op. Zeker naast een schoolplein. Net heeft L in zijn broek gepoept, ik vind dat ik mijn portie stront voor vandaag wel heb gehad .
@Miekje86 vreselijk! Zo smerig. In de tijd dat A en J nog in de luiers zaten, kreeg ik dan de neiging om hun poepluiers leeg te schudden in de tuinen van die hondeneigenaren. Zo vies, of hen nu op de stoep, in het gras of naast een boom is, het gewoon smerig. Vanmorgen gesprek gehad bij A op school. Het was een heel fijn gesprek. Sinds de kerstvakantie is zijn juf weg en heeft hij twee nieuwe juffen. Die juffen zijn iets minder gestructureerd en daar gaat A juist super goed op. Zijn vorig juf was extreem precies met heel veel picto's en timers en dat past niet zo bij hem. Zijn nieuwe juffen zijn lekker relaxt en nu gaat hij met meer plezier naar school. En dat komt ook weer zijn resultaten ten goede. Overigens zijn er natuurlijk ook ouders die die super gestructureerde juf heel erg missen.
ergernis nummer 1! Voor de deur een groenstrook waar elke dag nieuwe hoopjes stront liggen. Klagen bij de gemeente helpt niet. Zo vaak de poep onder de schoenen van de jongens geschraapt, wel 100x gezegd niettttt op t gras, dat is blijkbaar een hondentoilet en niet om lekker te spelen maar soms zijn ze te snel of het vergeten en dan staan ze er weer in. Echt heb hierdoor een gruwelijke hekel aan honden en hun eigenaren (van onze buurt) al weet ik dat ik niet iedereen over één kam moet scheren.
Punctie zit erop. Werden 16eicellen gevonden. Gevoel dat men mijn eileiders hebben gebruikt als boksbal. Gelukkig was punctie onder narcose dus daar niets van gevoeld
Goeiemiddag, rustig hier Wat een weer he, mijn beddenwas hangt buiten te drogen, binnen is alles schoon en zelfs de ramen beneden zijn gezeemd, aan de binnenkant. Ik hoop straks de kinderen naar buiten te krijgen om te spelen, dan kan ik mooi buiten nog even de ramen doen. net ben ik op de fiets naar het kruidvat gegaan met L, half uur heen, half uur terug. De fiets schrok dat hij gebruikt werd heerlijk ritje. Nu mag ze even beertje Pol kijken, ze is moe, maar ik wil niet dat ze in slaap valt. Dus hopelijk werkt dit. Fijne dag!
Ik had vandaag een thuiswerkdag gepland, boys incl man de deur uit. Stilte en druk aan t werk. Nou.. A ligt op dit moment op mij te slapen op het grote bed. De schat. Hij is niet fit (erg warm, net geen koorts, wel hangerig en zielig). T is happy en naar de opvang, man dus de deur uit. Dat wordt werken vanavond ipv Valentijnsfilm kijken met man. Die stellen we nog maar even uit dan, haha. We gaan morgen met vrienden uit eten, zin in. Onbeperkt gamba’s schoonmoeder past dan op, heel fijn.
Hier vanmorgen echt een enorme strijd gevoerd met J. Echt niet normaal. Begon al over het aankleden, niet naar het kdv willen, brood niet op willen eten, zelf zijn ielmpak aan willen trekken enz. Na heel veel strijd gingen wel al bijna een half uur later dan gepland de deur uit. Ik wilde lopend met de wagen. Meneer wilde op zijn step. Prima. Nee, toch niet. Oké. Néé, ik wil op mijn step!! 10 stappen gezet... Néé, niet op mijn step. Uiteindelijk zijn step in de voortuin gezet en ben ik gaan lopen. J krijsend achter mij aan. En dan weer stilstaan en dan weer rennen. We liepen langs de bakker en ik wilde brood kopen, dan krijgt hij daar wat lekkers en ik hoopte dat dat hem zou kalmeren. Schreeuwt hij door de winkel. Ik wil mijn step! En zoef... is hij verdwenen. Hij rent de stoep op zo naar huis. En dat is twee keer oversteken, dus ik laat de wagen staan en ren er achteraan. Nou ja, laten we het erop houden dat hij uiteindelijk bij het kdv is aangekomen en ik.erg blij was dat ik hem daar kon achterlaten.