♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Noooo hoe is het nu met V @Magnolia29 ? Altijd vervelend zulke dingen. Hier net terug v mijn nagels. Het was nodig!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  2. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Hallo! Wij zijn bij goede vrienden in een leuke Gelderse stad en rijden straks door naar het vakantiehuisje. Uitgebreid wezen lunchen en wandelen met zijn allen. Twee vermoeide, drukke kinderen dus die hangen even op de bank voor de tv. :) Hopelijk vanavond allemaal moe en op tijd naar bed. :roflmao:

Mya, Miekje86, Nina Sanders en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Jaaa goed hoor! Echt een enorme bult :o: Normaal doe ik zijn haar omhoog, maar heb het er nu een beetje voor laten hangen :roflmao: Dan valt t niet zo op :p

jvsd92, Mya, Fanne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ahh wat gezellig! Veel plezier deze week :D

Sansaatje vindt dit leuk.
  5. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.072
    4.319
    113
    Fijne vakantie! Klinkt heel gezellig!

Sansaatje vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
  7. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Dank dames! Kinderen door het dolle heen dat is toch wel het belangrijkste. :)

Magnolia29, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  8. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.072
    4.319
    113
    Pfff... J naar bed brengen was echt weer een strijd. Het was ook te laat, dus hij was heel moe, maar het was vreselijk laat geworden bij de kapper. Er was een leerlingkapper en die had de klant voor ons verkeerd geknipt en torn ging die ander het herstellen en die leerlingkapper kreeg dus even geen nieuwe klant, dus die mocht gaan vegen en schoonmaken. Dus uiteindelijk was ik pas 7 uur thuis, want A en J moesten geknipt worden en die andere ging dus heel de tijd checken of die leerling A goed knipte, terwijl hij J knipte.
    Gelukkig hielden A en J zich bij de kapper goed, maar eenmaal thuis moesten we nog eten en douchen en toen stortte J in en duurt het dus alleen maar langer voor hij in bed lag.
    Dus daarna snel m'n haar gedaan en de verf is aan het intrekken en daarna uitspoelen en douchen en dan doe ik niets meer vandaag.

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh nooo wat irritant. Hier lagen ze er zowaar op tijd in. Al was het wel laatste uur beetje hectisch. O deed nl heel lang over z’n eten en om 17.45 is man de jongens gaan ophalen van de opvang. Om 18 hebben O en ik even gauw gedoucht en was hij dus al klaar, maar eenmaal thuis was M helemaal over z’n toeren (heel moe en ik denk een sprong). Man heeft toen maar gauw mini O even voor de tv gezet en M een klein flesje gegeven. Die knapte daar wel een beetje van op maar om 18.30 is hij direct gaan slapen gelukkig. Hij is overmorgen alweer 1 :$ en we vieren het vrijdag samen met O. Ondertussen heb ik mini O opgefrist en hebben we om 19 gezamenlijk even beneden geknuffeld en een liedje gedaan en heb ik de jongens in bed gelegd. Ik geloof dat ik de deur dicht trok om 19.15 dus acceptabel!

Mya, Fanne en Magnolia29 vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhh jij bent morgen al 17 weken @Fanne! Wat ga jij hard!

Mya en Fanne vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier heb ik vanavond de douche slang eraf gedraaid en helemaal richel voor richel ontkalkt :o:
    Iets met nesteldrang denk ik. Maar hee, hij is nu wel schoner dan toen we hem kochten :roflmao:

jvsd92, Mya en Fanne vinden dit leuk.
  12. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.072
    4.319
    113
    Ja hè, ik ben iedere week ook weer verbaasd. En jij zit al ruim in je 3e trimester. Is het al voor 100% zeker welke naam het wordt. Nog steeds M of twijfel je nog aan N?

Mya vindt dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hou op schei uit. De tijd vliegt voorbij. Ik ben bijna 31 weken en vind het zo voorbij vliegen. Alleen merk ik het wel goed aan mijn lichaam. Ik ben echt wel sneller fysiek vermoeid (maar er ook achter gekomen dat mijn ijzer erg laag is dus daar slik ik nu wat voor) en ik voel mijn bekken een stuk sneller; maar mits ik voldoende rust neem (echt zo belangrijk!) gaat het prima.

Qua naam is man immer aan het twijfelen. Ik snap dat nooit zo maar had het wel verwacht. Bij M ging het net zo. N vind ik (maar eigenlijk moet ik wij zeggen) nog steeds leuk, maar niet icm met de rest. Ik vind dat zo níet leuk in het rijtje. Had M geen M geheten was het absoluut N geworden. Maar voor mijn gevoel klopt dat gewoon niet :o:.

Vooralsnog is het M.int maar heel eerlijk als ik mijn man een beetje inschat, dan gaat hij over een paar weken voorstellen te switchen. Ik ken hem inmiddels al 17,5 jaar ;).

Gelukkig zijn er nog een aantal andere namen • allemaal verzameld uit eerdere lijstjes die we hadden bij mini O en M • die we ook beiden leuk vinden en waar ik uiteindelijk allemaal wel mee kan leven. Laat ik het zo zeggen; voor mij is M.int echt de def naam nu, maar ik ben wel in de positie om te zeggen ‘als je belooft dat je stopt met twijfelen, dan kies je 1 naam uit van de shortlist en wil ik er niks meer over horen’. Zo deed ik dat bij M ook, maar toen was ik nu al wat verder.

Magnolia29, Fanne, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Overigens vind ik dus wel dat man helemaal achter de naam moet staan. Ik vind dat zelf ook erg belangrijk en zal niet gauw een naam er doorheen drukken zeg maar. Zal ik nog opnoemen welke namen we uit eerdere lijstjes hebben geplukt? Dat zijn uiteindelijk:
    Nina • Teddy • Izzy • Coco (maar valt af door die ene collega van mij) • Lieve • Lily :)

Magnolia29, Fanne, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zucht.. Ik ben niet vooruit te branden vandaag…

16. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Goedemorgen, ik zit al bij de zwemles van Z o_O Mooi op tijd, haha. Vandaag gaan we ook nog met zijn allen naar het buitenbad. Vriend wil nog naar een nieuwe auto kijken. Onze auto staat al 1,5 week bij de garage met allerlei storingen. We zijn er allebei wel klaar mee. En nu zonder auto zitten is ook niet zo relaxt op het einde van mijn zwangerschap. Gelukkig kunnen we de auto van mijn schoonmoeder vaak wel lenen. Mijn vriend is er ook goed chagrijnig van. Net nu hij een weekje vrij is, gezellig :rolleyes:

Mya, Fanne, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Goedemorgen! Hier vandaag een rondje grondig schoonmaken. Met die warmte is er wel wat gebeurd maar niet zoals normaal dus het is hard nodig. Verder weinig plannen. :D

Mya, Nina Sanders, Fanne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Pff. Ik heb over 2 toiletten al een half uur gedaan. :|

jvsd92 en Mya vinden dit leuk.
  19. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.072
    4.319
    113
    @Nina Sanders je houdt het lekker spannend zo! Als N vood je gevoel nu niet klopt, dan moet je het niet doen, nee. En M is toch ook heel leuk. En als je eerder bevalt, heb je in ieder geval een naam!
    @Katin87 vervelend zeg dat gedoe met jullie auto. Kosten zullen ook wel oplopen dan.
    @jvsd92 goed bezig. Hier versloffen het huishouden ook enorm.

Weer een nuttige ochtend gehad.
    8:30 fysio, daarna door naar de drogist voor wat mini's voor op vakantie
    Auto schoongemaakt, was heel hard nodig na al die stranddagen.
    11.15 verloskundige. En vanuit de verloskundige nog naar de H&M voor nieuw ondergoed. Was flink korting, dat was mooi meegenomen. Net geluncht en we liggen allemaal plat. Man heeft nu vakantie en dievus ook moe. Hij heeft het zo druk gehad en nu is hij vrij en komt het eruit.
    Vanmiddag willen we nog even weg en vanavond sporten.

Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  20. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Nou ik ben bijnaaaa klaar. Kan ik direct door richting de douche want ik ben echt een zwetende otter. Maar goed, alles is wel weer heerlijk fris!

Mya, Fanne en Nina Sanders vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina