Hier een lekker relax dagje. E en L zijn in de loop van de ochtend opgehaald door mijn ouders. Die zijn daar lekker een dagje spelen en ergens pannenkoeken eten voor het goede doel. Rond 17uur worden ze weer thuis gebracht. Net even boodschappen gehaald en beneden opgeruimd. Ook nog een paar spullen naar de kringloop gebracht en nu even lekker met de voetjes om hoog. Ga denk lekker een serie kijken
@Fanne Veel plezier met het kraamfeest vanmiddag! Hoop dat het goed gaat met alle jongens En geniet er van!! @riean Altijd leuk om jullie klusprojecten te lezen haha! Jullie zijn ook altijd met wat bezig, dus veel herkenning
Joehoe! Man is maandag jarig, maar we vieren het morgen. Heb de boodschappen binnen en er staan inmiddels 2 monchou taarten in de koelkast. Dat is echt een favoriet in onze familie haha! Man is boven de kozijnen nog een keer aan het verven. Huis schoonmaken doen we vanavond en morgenvroeg. Morgenvroeg hebben we ook nog een portret shoot van de kinderen, zo'n zin in! Visite komt einde vd middag en iedereen blijft eten. Druk weekend dus, maar wel gezellig.
@Fanne veel plezier! Is een kraamfeest iets regionaals of iets kerkelijks? (Jij en @Miekje86 wonen toch in het Westen/zuidwesten dacht ik). Nog nooit van gehoord.
Hier trots als een pauw: dochter zit op een vechtsport en is vandaag bij het clubtournooi eerste geworden terwijl ze de jongste en kleinste van haar klasse is.
Klopt ik woon in het westen. Ik weet niet of het iets regionaals/kerkelijk is. De een doet het hier wel en de ander niet. Wij hebben het beide keren niet gedaan, had ik geen puf voor. En ik vond het wel gezellig gewoon bezoek.
Niet dat ik weet. We hebben het de andere twee keer ook niet gedaan. Maar omdat we nu zo'n gekke kraamweek hadden, wilden we toch iets doen en niet nog weken met kraambezoek, zitten.
Feest achter de rug. Was leuk en gezellig en voor zover ik kon zien had iedereen het naar zijn zin. De kinderen hebben heerlijk binnen en buiten gespeeld. Dus wat ons betreft geslaagd!
Veel plezier vandaag @Magnolia29! Monchou taarten zijn hier ook altijd een succes ! Hier heb ik de oudste 2 uitbesteed vandaag. Morgen starten de bezichtigingen dus even een goede ronde door het huis maken. Sopje, ramen checken, vloeren goed zuigen en dweilen, extra letten op stofrandjes.. we hebben de voorraadkast in de keuken even uitgezocht en ook de Louvre kast (vaste kast) in de bijkeuken uitgemest. Daar vanavond ook even de vloer goed doen en ik wil sowieso ook alle was weg hebben vandaag. Verder dus weinig op de planning vandaag. Morgen zijn man en ik beiden op kantoor.
Ohhhh my, hóe kan dit? Ik ben door de kasten gegaan en echt opeens is ALLES O te kort en L groeit ook als kool! Sommige dingen maat 62 past ze niet eens meer!
Vandaag een pyamadag gehad. Lekker relax gedaan. Heel slecht een keer veel tv/tablet/laptop tijd gehad tussendoor hebben ze ook heerlijk geknutseld en met de duplo en lego gespeeld. Vandaag is L heel goed naar de wc geweest, de hele dag droog gebleven. En hij heeft ook op de wc gepoept . Koste even wat moeite maar toch zonder angst gepoept want zijn poepie ging zwemmen . Morgen mag hij ook zonder luier naar de opvang. Hopelijk zet dit allemaal zo door. De nachten gaan ook steeds beter, nu al aantal nachten droog gebleven. Vanavond aten we simpel pasta met pastasaus en gehakt. Nu had ik de penne gepakt. L zag die en kwam heel blij aangerend want we aten hammiejammiepasta van bing . Hij heeft top gegeten vanavond kan ik jullie vertellen
@Nina Sanders alles op orde inmiddels? Lijkt me echt een enorm klus. Alleen daarom zou ik verhuizen bijna ontzien. Maar volgens mij is jouw huis altijd netjes, dus dat scheelt vast. @Miekje86 wat goed van L! Hoe is het verder met iedereen? Wat een rust hier vandaag! Hier ook weinig bijzonders te melden. Gisteren een beetje te laat naar bed gegaan en vervolgens niet zo geweldig goed geslapen vannacht (L wilde om 4 uur drinken en ik kwam daarna slecht in slaap) en dan kan ik niet zoveel hebben vandaag. Dan heb ik echt nog snel last van mijn hormonen. Op zulke momenten kijk ik er erg naar uit dat L wat ouder is. Ik vind een baby soms best veel werk. Maar nu ligt hij op mijn borst. Ik ga hem zo drinken geven voor hij aan zijn nacht begint en dan is zo'n klein pluizebolletje ook wel weer heel schattig.
Jahoor. Alles onder controle. Man en ik hebben lekker eten besteld dat elk moment kan komen. Alles onder controle! Maar eerlijk is eerlijk; het is wel een hele happening
Spannend hoor, ben heel benieuwd! Hoeveel kijkers komen er morgen? En waar zijn jullie, beide op kantoor ?
@Fanne Wat heerlijk, nog even knuffelen met L. Hopelijk een betere nacht straks! @Miekje86 Super knap van L! Heb je tig setjes schone kleding ingepakt voor de opvang morgen?
Er staat een hutkoffer voor hem klaar . Afgelopen week heeft hij goed zijn best gedaan en heeft daar ook netjes op de wc geplast. Maar als hij een luier om heeft poept hijnhet liefst daarin en zegt hij niks. Ze gaan daarin nu mee helpen. Maar hopelijk heeft hij vandaag het licht gezien. Want poepies die zwemmen zijn toch wel erg leuk
@Miekje86 wat knap van L! Hopelijk zet het door nu! Vandaag zijn we naar monkey town geweest, was enorm druk, Z. Wist niet meer goed wat t was, hij zeurt al weken voor Ikea, nadat hij daar voor t eerst met zijn broer na smalland was geweest, maar hij ging helemaal los, hij vond t ontzettend leuk, was super blij, en ook daar kwam hij netjes zeggen dat hij naar de wc moest, over t algemeen gaat hij in totaal maar 3 x per dag naar de wc, hem dwingen om te gaan voor we weggaan, doen we ook niet meer, we melden het wel, en dan maakt hij zelf de keuze of hij gaat, wel spannend, want hij had 3 bekers limonade op daar, en wou niet plassen voor we weggingen, maar gelukkig ging dat ook goed. De nachten zijn doorgaans droog, maar zonder luierbroekje durven we nog niet, en hij zelf vind t nog wel prima om luier om te doen, de overdag slaapjes doet hij nu zonder luier.