♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.793
    7.381
    113
    Veel sterkte joh!

2. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Wat ontzettend naar! Heel veel sterkte en dikke knuffel, hoop dat je wens snel mag uitkomen, en dat je toch (soms) online komt om te vertellen hoe het gaat.

3. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.093
    4.352
    113
    Heel veel sterkte lieve @Habibati. Begrijpelijk dat dit heel zwaar voor jullie is. Dikke knuffel!

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier weinig nieuws. Bod maar eigenlijk ben ik vooral heel emotioneel. Alle herinneringen. Het lijkt er echt op dat dit huis wordt verkocht. Sjonge zeg. M’n mooie plek met zo veel herinneringen. Ik heb het er echt zwaar mee en kan wel janken.
    Maar blij ook natuurlijk. Nieuwe huis wordt wederom fantastisch. Maar echt waar hoor. Heb vandaag al heel wat tranen gelaten

riean en Mya vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh zelfs m’n man had even een gebroken stem he. Heeft ie nooit. pfoe. Het is goed en geweldig maar wat zal ik deze plek straks gaan missen. Ons eerste koophuis waar we niet weg wilden.

Mya vindt dit leuk.
  7. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Habibati Och nee. :( Heel veel sterkte voor jullie!! Dikke knuffel.

8. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Poeh dat snap ik ergens echt hoor! Ik zal dat ook écht hebben. Heb dat zelfs al met ons vorige huurhuis gehad. Laat staan een huis wat je helemaal zelf naar je eigen smaak hebt gebracht en waar zo mega veel herinneringen liggen. Maar; Jullie gaan als gezin geweldige nieuwe maken in jullie nieuwe mooie huis.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  9. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ik lees alles mee! Maar het is hier zo druk en chaotisch met vanalles en nog wat dat ik niet altijd de tijd heb om te reageren dames. Ik krijg denk ik weer iets van buikgriep ofzo want ik ben de hele dag al zo misselijk. Ik lig dus al in bed. Ik duim echt dat het morgen alweer beter is en het misschien een reactie is op iets van eten oid.

Q doet het super goed. Zondag gestart om meneer zindelijk te krijgen. Gaat tot nu toe echt goed, beide dagen maar 1 keer nat. Hij moet alleen echt nog leren om het goed zelf aan te geven. Maar we hebben de hele week zo in de vakantie. Dus ik hoop dat we een eind komen!

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @jvsd92 heel lief je reactie. En eens hoor. Het komt echt goed. Maar ik ben echt wel heel emotioneel merk ik. Maargoed. Zin in nieuwe avonturen maar wil ook dit huis goed achterlaten.

En jeetje hoop dat je je gauw beter voelt hoor. Doe maar lekker rustig aan. Beterschap en hopelijk morgen weer fit.
    Goed van Q zeg dat ie al zo zindelijk is. Kan mini O een voorbeeld aan nemen ;)

11. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Magnolia29 ja was een heerlijk dagje. L doet het super met plassen en poepen op de wc vandaag ook gepoept op de opvang. Durf nu wel te zeggen dat hij zindelijk is. Als hij deze week 's nachts droog blijft wil ik de nacht ook zonder luier proberen.

@Habibati veel sterkte en neem je tijd. Mocht je behoefte krijgen om te spuien je bent hier altijd welkom

@jvsd92 wat goed van Q. Hopelijk gaat bij hem ook snel het knopje om. Hopelijk knap jij ook weer snel op.

@Nina Sanders begrijpelijk hoor, ik had dat ook met ons eerste huisje. En nu nog als ik er langs loopt.

12. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Vanmorgen weer bij het cb geweest. L doet alles prima. Is weer lekker gegroeid. Hij is nu 105cm lang en weegt 18kg. Alleen hij praat niet goed genoeg. We krijgen nu een vve indicatie. Vertelde dit op de opvang en daar stonden ze raar te kijken, ja hij loopt achter in zijn spraak maar hij maakt juist hele sprongen er mee. Hun advies is weer om meer te oefenen met de logopediste. Woensdag neemt ze L mee in het overleg met de rest wat zij hierin verstandig vinden.

Ik ben tot nu toe wel meer geneigd om de opvang te volgen. Volgende week moeten we weer naar de logopediste toe en daar zal ik ook mee overleggen.

13. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.793
    7.381
    113
    @Nina Sanders, heel begrijpelijk hoor. Ik rij nog steeds wel eens langs ons oude huis, gewoon om even te herinneren hoe mooi en fijn het was :) maar steeds als ikonze oprit nu op rij denk ik daarna: het was het zo waard om te verhuizen. Dat krijg je vast ook nog!

@Miekje86, op zich is vve prima toch? volgens mij mag hij dan meerdere dagen bijna gratis naar de psz? Dat lijkt me juist wel fijn, als hij het tenminste leuk vindt. Ik hoor vaak wel dat daardoor praten enorm vooruit kan gaan. Maar ach, dat praten komt ook vast vanzelf wel :thumup:

L was weer om half 7 paraat. Ik ben dat niet gewend en vind dat echt te vroeg. Gelukkig werkt man thuis en kon hij een boterham smeren voor haar :D
    Vandaag komen er vriendinnen van dochter, ze gaan pannenkoeken bakken vanavond dus daar hoef ik lekker niet aan te denken. Verder hebben we niks gepland qua uitjes.
    Amsterdam was erg leuk trouwens. We zijn tot halverwege met de auto gegaan en daarna op de trein gestapt. Dat vond jongste zoon al een belevenis op zich. L was het niet eens met het feit dat zij naar de opvang moest, beetje sneu. Maar ik kreeg geweldige foto's doorgestuurd dat ze zich prima vermaakte met haar beste vriendinnetje.
    Fijne dag allemaal!

Miekje86, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  14. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    @habibati sterkte

@riean Nemo is leuk. Ook een paar keer geweest met de oudste twee. We hebben jarenlang een museumjaarkaart gehad. Verliep kort na corona weer en sindsdien niet meer verlengd omdat het afgelopen jaar niet mogelijk was om echt weg te gaan. Misschien dat we er binnenkort toch weer voor gaan, dan kunnen we er weer wat vaker op uit. Zat toevallig gisteren nog foto's terug te kijken. We zijn naar zoveel musea geweest. Echt superleuk om terug te zien.

15. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Hi, ik lees altijd nog mee, maar heb zelf eigenlijk niet zoveel te melden, haha. Met mij gaat alles goed. J is een hele lieve knuffelbeer. Grote vent al van 9 kilo. Met de meiden gaat ook alles goed. Met mijn vriend gaat het wisselend. Hij heeft nog steeds een kort lontje en kan weinig hebben. Gelukkig heeft hij dat zelf ook door, maar wat we er nou echt aan kunnen doen… Ik weet het niet.

Miekje86, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  16. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.093
    4.352
    113
    @riean leuk Amsterdam met je oudsten! Hoe was het vandaag?
    @Nina Sanders gereageerd op het bod? Begrijpelijk dat je emotioneel bent. Zou ik ook hebben.
    @Miekje86 goed om het advies van de logopedisten af te wachten. Maar ik zou niet perse negatief tov vve staan.
    @Katin87 fijn dat het met jullie zo goed gaat, maar super akelig dat het met je man nog niet zo gaat. Zou het niet helpen als hij zich eens ziekmeldt?
    @jvsd92 hoe is het met jou? Toch niet ziek geworden hopelijk? En wat knap dat Q zo snel droog blijft!

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @riean hoe was het vandaag in Amsterdam? Leuk hoor om dat te doen met de oudsten.

@Fanne we hebben het bod geaccepteerd. Hadden nl afgesproken dat we de boel bij een goed bod niet onnodig lang wilden rekken omdat het er behoorlijk inhakt hier allemaal. Telkens verkassen, je huis goed achterlaten.. behoorlijke volksverhuizing steeds. Bij een goed bod zouden we ook actie ondernemen direct. Dat was het geval. Iedereen die nu nog komt wordt wel geplaatst op een lijst. Mocht het dan uiteindelijk niet door gaan, dan worden zij alsnog benaderd. Ik ga pas juichen als de bedenktijd voorbij is.

Hier vandaag met O vanuit school langs het nieuwe huis gelopen. Volgens mij zag hij het wel zitten. Vroeg gelijk waarom we niet nu al konden verhuizen want dan zou hij dicht bij z’n vriendjes wonen. ‘Ja maar dan kunnen die mensen die er nog zitten toch gewoon in ons huis wonen?’ Heerlijk, die logica haha. :p. Ook zo heerlijk serieus..

Verder hier ben ik uit de kleur in de keuken en living, overlopen.. nu nog de slaapkamers!

Magnolia29, Fanne, jvsd92 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    @Nina Sanders wat fijn dat er een goed bod is gekomen!

Hier was Z al dagen verkouden, hoesten, keelpijn, gisteren kwam hij terug van opa en oma, met nogal rode wangen, maar goed hij had macaroni gegeten daar, dus dacht even douchen en weer schoon, maar na t douchen was t nog steeds rood, hij heeft gevoelig huidje, dus dacht dat t misschien wat agressief op had gereageerd, ging m insmeren met bepanthen, maar dat vond ie niet fijn, normaal altijd prima, goed hij slapen, halve nacht aan t klieren, net bij m geweest: zit hij compleet onder de uitslag, de vijfde ziekte zal t wel zijn… las net dat daar rode wangen bij horen… en toen ik gister thuis kwam was vriend ineens ziek, hij had buikpijn, en later op de avond moest hij overgeven, daarna sliep hij uren, en uiteindelijk is hij naar bed gegaan, waar hij nu nog slaapt… hij had geen avond eten op, benieuwd hoe t straks is met hem. Oudste 2 hebben vanuit school een korfbal wedstrijd, wat hij zou regelen, is van 12.00 tot 17.00. Ik zou met Z thuisblijven, maar vrees nu dat ik t alleen moet doen, met Z mee, die zal dat ook niet leuk vinden…
    Naja hopelijk valt t mee.

vriend had nog voor as vrijdag een huisje geboekt bij Roompot, paar uur rijden vanaf hier, tot zondag, maandag moeten ze weer naar school, hoop maar dat dat nog kan doorgaan..

Magnolia29 vindt dit leuk.
  19. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @riean en @Fanne ik sta niet negatief tegenover vve hoor. Als het beter is voor hem dan doe ik dat, maar het moet wel meer waarde hebben. De vvegroep op onze opvang is vooral een groep met kinderen die de Nederlandse taal niet geleerd is. Dus die groep is waarschijnlijk niks voor hem, als de juffen hem zo inschatten. Op cb begreep ik weer een beetje dat ze het had over een peuterspeelzaal. Ik wacht gewoon even alle adviezen af en dan maken we een definitieve keuze. Maar ik denk wel dat het advies van de logopediste en de opvang samen zwaarder voor ons wegen dan van het cb. Vooral omdat ik daar vaak tegenstrijdige adviezen krijgt.

@Nina Sanders, fijn dat er een goed bod is gekomen. En ookal super leuk dat O zo uitkijkt naar het nieuwe huis. Wat worden de kleuren een beetje?

@Mya beterschap voor Z en je man. Hopelijk zijn ze snel weer opgeknapt. Hopelijk kunnen jullie van het weekend toch nog er even uit.

Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  20. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier zijn wij ook lekker verkouden. Man en ik zijn er weer aardig doorheen. L lijkt ook beter te gaan. Helaas begint E nu met een zeehonden hoest en een pijnlijke keel.

Vandaag en morgen lekker vrij. Er staat weinig op de planning. We kijken wel hoe het loopt

Mya vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina