Nee! Ik heb maandag op dinsdagnacht flink overgegeven. Maar daarna ging het goed. Dus ik gok toch iets kwa eten wat niet lekker was gevallen. Gisteren heeft hij voor het eerst aangegeven dat hij moest, ook toen hij een keer een natte broek had, dus ik hoop dat hij dat vol blijft houden.
Hier zijn we aan het begin van de vakantie meteen gestart met ziekzijn. Echt om gek van te worden hoevaak we nu iets hebben. Hier ontstoken keelamandelen. De ene na de ander gaat neer.
Wat een ellende, hier ook laatste tijd vaak raak met ziek zijn, nu vriend weer, Z een vlekjes ziekte… beterschap!
Dank je wel. Jullie ook en voor alle andere zieken. Het is echr sinds de laatste coronagolf dat we steeds iets oppikken wwaar je even zoet mee bent maar wat gelukkig niet ernstig is. Oorontstekingen, opgezette amandelen, verkoudheden, hoofdpijnen, griep enz.
A zit sinds dit schooljaar op een kleuterobservatiegroep. Nu gaat het de laatste maand echt met enorme sprongen vooruit. Zo fijn! Hij maakt ineens hele lange zinnen en us bijvoorbeeld bezig met klokkijken. Op school zien ze hem op sociaal gebied ook erg vooruit gaan. Dus nu willen we hem na de meivakantie een dag in de week mee laten draaien in een reguliere kleuterklas. Ik hoop zo dat dit goed gaat. Die school is op loopafstand, dus voor mij zoveel fijner. Veel kinderen van familie, vrienden en kennissen zitten daar, dus voor hem ook veel leuker qua vriendjes. Maar goed, uiteindelijk is natuurlijk het belangrijkste dat hij op de juiste plek zit.
Wat ontzettend fijn @Fanne, super om te lezen! Ik neem aan dat de school ook al helemaal akkoord is, of moet dit nog geregeld worden? Spannend hoor!
Teken van leven, in het kort; We hebben een geweldige vakantie! Prachtig weer, met de kinderen gaat alles goed en het is echt heel gezellig. Alweer laatste dag hier, morgen inpakken en terug naar huis. Daar zijn ze nog steeds druk bezig met alles en is het huis een puinzooi, dus ik rij morgen door naar m'n ouders en breng daar de kinderen zodat ik eerst kan gaan schoonmaken samen met man. Ze redden het trouwens niet in deze 5 dagen, dus maandag komen ze ook nog terug Dan ben ik er ook wel weer klaar mee hoor
Hier een soort van rustig dagje. Bij beide werkte hun oren niet goed . Bleef waarschuwen voor van alles. Vanmiddag nieuwe id kaart voor E aan gevraagd, was al verlopen . Nog even bij man op zijn werk geweest. Hij had het erg rustig dus dacht laat ze daar maar even druk doen . Nu bij zwemles aan het wachten. Ben gewoon versleten van vandaag, terwijl ik amper wat heb gedaan. Vanavond doe ik lekker niks meer. Morgen nog een dagje werken en dan lekker weekend. Komend weekend weer verder met de kamer van L. Volgende week staat behangen op de planning. We moeten dan 2 kasten leeg en uit elkaar hebben. Commodekast is al leeg, nu zijn kledingkast uitzoeken .
De IB'er van het regulier onderwijs was super enthousiast. Het is school die heel veel passend onderwijs biedt. De school waar hij nu zit, adviseerde wel om tot de meivakantie te wachten om de positieve flow waar hij in zit niet te verstoren.
@Magnolia29 fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hadden. Waar zaten jullie? Hier is het deze week ook echt prachtig weer. Ik maak iedere dag lange wandelingen met L. Fijn dat je de kinderen even kan onderbrengen en thuis kan opruimen. Ik hou me aanbevolen voor een foto met het eindresultaat (evt in pb).
Wat een goed idee. De volgende keer dat ze hier vervelend zijn, breng ik ze ook naar het kantoor van mijn man
Hier begon de dag best goed. A naar school, J naar psz van de kerk. Lekker met L naar de markt gelopen en weer alle versproducten gekocht en een lekker belegd broodje voor mezelf voor bij de lunch. Toen ik L drinken wilde geven, deed hij echt vreselijk onrustig en toen hij klaar was en ik lekker wilde lunchen belde ze van de school van A. Ik moest hem op komen halen, want hij was gevallen. Hij had zijn handen in zijn jaszak, dus hij kon zichzelf niet opvangen, dus de volledige klap was op zijn hoofd terecht gekomen, dus ze sloten een hersenschudding niet uit. Dus ik hem ophalen, komt een dansende, springende A me tegemoet met een gehavend gezicht met een grote bult en nog een paar blauwe plekken op zijn gezicht en resten van een bloedneus. Hij had allerlei enthousiaste verhalen over wat ze die morgen hadden gedaan. Maar thuis wilde hij niet eten en hij wilde wel direct naar bed. 's Middags had hij ook nog niet zoveel zin in snoep, maar vanavond heeft hij 2 borden bami op, dus ik denk dat het wel meevalt. L is denk ik ook niet lekker, want het drinken ging vanmiddag ook beroerd en hij slaapt alleen maar. Eind van de middag ging hij heel hard huilen. Dat doet hij eigenlijk nooit. Dus man zei: geef hem maar een zetpil (60mg mag hij). En daarna werd hij idd rustig en heeft hij lekker gedronken.
Hier valt er niet veel te wandelen. Meneetje luistert zoooo slecht. Het kost me teveel energie. Hij mag wandelen op bepaalde plekken en verder niet. Want hij rent zo weg, achteromkijkend en lachend alsof we een spel spelen. Stopt nooooit als ik stop roep enz. Dus helaas voor meneer gaat dat niet. Bij broers liep ik op deze leeftijd zelfs naar het centrum een half uur verderop. Die luisterden heel goed.
Daar ben ik altijd bang voor, zo een belletje waarbij ze hard zijn gevallen ofzo. Maar ik laat ze na een val nooit slapen. Veel te bang dat ik niet doorheb dat ze versuft zijn ofzo. Gelukkig viel het mee.
Echt, super fijn dat het zo kan! Lijkt mij inderdaad ook goed om het na de meivakantie te doen, anders is de overstap voor nu misschien nog wel even te groot.
Wij zitten bij Landal Rabbit Hill in Gelderland. Waren hier nog niet eerder geweest, maar echt heel leuk! Mooie speeltuin rondom het hoofdgebouw, indoor speeltuin, leuk animatieteam en prima zwembad. We hebben een 8 persoons huisje en zijn met z'n 7en (ik, zusje en 5 kinderen) en echt ruimte genoeg. Maar het mooie weer maakt echt het verschil hoor, zo fijn!
Ja ideaal kantoor dicht bij . Heb ze daar ook aan geboden tegen elk aannemelijk bod en ik was ze kwijt . 1 van man zijn collega's wil heel graag oma worden dus die wilde wel oppassen . Doen we wel vaker als we in de buurt zijn en ik weet dat hij het dan niet druk heeft. Altijd even gezellig.
Klinkt als een heerlijke vakantie @Magnolia29 . Rabbit hill is idd heel leuk! Gister zijn we met zijn allen een dag weg geweest, museum en daarna trampoline testen. En de oudste 2 zijn er uit hoor, wij nog niet pff, wat een geld. We hebben nu 2 tweedehandsjes. De 1 springt heerlijk maar de rand is vergaan en die is niet meer verkrijgbaar, de ander is best voor L maar niet voor de salto's en backflip en weetikwatvoorkunstjes van de oudsten. Dus het plan was een nieuwe voor de oudsten en de andere dan houden voor de jongsten en voor als er veel kinderen zijn. Maar nu blijkt dat er flink verschil is tussen het doek. En tja, het duurste doek springt het beste. Nouja, we denken er nog een poosje over. Er zijn ergens grenzen, gewoon omdat ik het bizar veel geld vind voor een trampoline an sich. Maar aan de andere kant, ze gebruiken hem veel, houdt ze weer van de computer af Vandaag een dag thuis. Ze zitten elkaar meer in de haren dan gezellig spelen, dus ik ben op de bank gepoft nu ze allemaal achter een schermpje mogen. Vanavond ga ik schaatsen met de oudste 2. Ik ben enorm fan van schaatsen en heb nu eindelijk goede schaatsen, dus hoop dat ze fijn zijn.