Hier in elk geval de toiletten weer fris, vaatwasser uitgeruimd en die staat nu op een hoog programma met Sun te machinereinigen en ik heb net een wasje buiten opgehangen. Gok dat die zo droog is. Verder is het douche ventilatortje ook weer stofvrij, alsmede de keukenklok . Ergens vandaag wil ik nog de speeltafel van de jongens uitruimen en even afnemen. Maar kan ook zijn dat ik dat vanavond doe. Het is wel handig om dat vandaag te doen aangezien ze er niet zijn en het dus ook niet merken als ik stiekem wat opruim en echt weg doe . Morgenochtend doe ik denk ik de vitrinekast want daar zit ook een hoop troep in. Maar niet te veel morgen hoor, want dan is de kleine jongen jarig. Ondanks dat we het vrijdag vieren wil ik wel eigenlijk ‘s middags nog even naar buiten met z’n allen. Mits het weer het toelaat.
Het is hier ook echt vreselijk benauwd op het park Gisteren aangekomen en hebben een bungalow onder de bomen in de schaduw dus dat is heel fijn! N is vandaag jarig en hebben het al klein gevierd met mijn ouders, zusje en de kinderen en mijn 2 oudere nichten (rond de 20/25) uit de Achterhoek zijn ook een dag op visite. Ze is alweer 6 jaar, wat gaat de tijd snel! We gaan straks nog uit eten bij de pizzeria (N gekozen) en daarna gaat man weer weg naar het hotel, hij gaat morgen offshore. We maken er nog even een gezellige avond van!
Och ja dat wist ik! Van harte gefeliciteerd met je meisje! Tsjonge wat klinkt dat al ‘oud’, 6 jaar! Veel plezier vanavond en geniet van de pizza. Ik had hetzelfde gekozen als ik N was
Even heel iets anders, maar bij toeval las ik in een topic van zwangerschap testen, roze/grijs is de titel, heeft nogal bizarre wending gekregen, heb niet gereageerd daar hoor, maar in wat voor bizarre wereld leven we, als ik dat lees ; denk ik kan t nog gekker worden… misschien heeft iemand van jullie t ook gelezen.
Over het bewust achter iemands rug om zwanger worden (why?) en dan voor abortus te willen kiezen enkel omdat het een tweeling blijkt?
Bah, misselijkmakend. Waarom zou je bewust met levens willen spelen enkel omdat het plaatje niet ‘klopt’. Brr. Ik kan daar nooit zo goed tegen. Sowieso vind ik bewust zwanger worden achter de rug van je partner om echt het laagste wat er is. Maargoed heb verder niet gevolgd en ga daar ook niet reageren.
Ja dat vind ik wel heftig. Begrijp me goed. Ieder zijn eigen keuze wat betreft fles of borstvoeding. Maar 7 jaar. Wauw.
Ja natuurlijk ieder z’n keuze maar dit vind ik wel de andere kant op gaan. Vraag me serieus af hóe dan?
Wat vinden jullie trouwens van Lieve? Mocht man weer gaan twijfelen wil ik wel een nr 1 backup hebben zeg maar. Niet dan ik dan een dubbele compromis moet sluiten. Past het een beetje bij de rest?
Ik heb een nieuwe manier gevonden om de jongens snel en stil in bed te krijgen. O is toch zo van de superhelden. Tegenwoordig zeg ik: “En nu gaan we heel stil naar boven sluipen, net zoals een Ninja (Of Spiderman oid).” Ze gaan al 3 dagen mee in het spel. En ze blijven dan ook muisstil liggen. Te grappig. Ik ga helemaal stuk!
@Magnolia29 gefeliciteerd met N. Veel plezier bij de pizzeria. @Mya nee niet gelezen, ga dat straks maar eens doen. @Nina Sanders 7jaar en dan nog borstvoeding . Tuurlijk ieder moet het voor zichzelf weten maar ik zie mij nog niet zitten met E aan mijn tiet al kan dat wel staand met haar lengte . L is een leuke naamen ik denk dat het wel bij de rest past. @Sansaatje fijne vakantie @Fanne klinkt als een lekker dagje. Hopelijk is je man snel van zijn vermoeidheid af. @Katin87 zo das vroeg die zwemles. Balen van de auto. Was de nieuwe auto wat?