@Magnolia29 inderdaad hoe is het nu met N? Goed teken dat ze gisteren al praatjes had. @Nina Sanders nog gefeliciteerd. En wat een schatje is L. Mooi van die donkere ogen. A is vandaag vrij. Zijn juf is ziek en ze hadden vandaag geen vervanging. Eigenlijk wel prima. Man was vannacht weer weg en dan vind ik het zo'n gehaast om hem 's morgens op tijd op school af te leveren. Voordien L drinken geven en A en J aankleden en eten geven. Dus ik vond het wel best. Wel had ik vooraf wat plannen gemaakt om A en J te entertainen, zodat ik niet continu politieagent hoefde te spelen. Direct na het ontbijt zijn ze gaan knutselen, daarna nog even naar de bakker en het speeltuintje, daarna filmpje en kreeg L de fles. Na de lunch allebei op bed en nu gaan we zo naar een kinderverjaardag.
Wij hebben net cupcakes gemaakt. Dat was het wat ik te melden heb. Bekijk bijlage 747230 Bekijk bijlage 747229
Hier gaat ook alles goed! Mijn vriend is nu voor een kleine week naar het buitenland. Vandaag houd ik een slaapfeestje met de meiden in de woonkamer. Pannenkoeken gegeten, matrassen naar beneden en samen een film kijken. Ben benieuwd of ze straks goed gaan slapen. Ik vermoed dat ik sowieso geen oog dicht doe. Gelukkig gaan de kids morgen een nachtje uit logeren en kan ik een nachtje bijtanken.
Oh wat een leuk idee zeg. Soort van kamperen in de woonkamer haha. Leuk hoor. En knap zeg, 3 kleintjes alleen. @jvsd92 zo die zien er goed uit zeg. En wat is Q al groot. Stoer hoor! @riean herkenbaar van de was. Er gaat er zo weer 1 aan. Komt nooit een eind aan.
Gaat opzich goed hoor! Als de pijnstilling goed werkt, wil ze wel wat drinken en neemt ze af en toe een paar hapjes vla of wit brood. Maar je merkt wel meteen wanneer het is uitgewerkt. Ze ligt weer naast me in bed, dus ik ga nog even Netflixen
Gaaap.. O heeft vandaag al om 8.30 zwemles dus hier al even op. De droger staat aan, ons beddengoed net erin geknald en nu ben ik me aan het opmaken met m’n tweede koffie. Hebben we wel lekker wat aan de dag! We gaan m’n bday nog een beetje vieren en hopelijk is het droog. Mini O moet vandaag naar de kapper. Wat zijn jullie plannen?
Gefeliciteerd nog! Hier zijn de boys en de papa gisteren naar de kapper geweest, Z deed dat echt heel goed! Hij had blijkbaar onthouden dat hij vorige keer chocola kreeg na het knippen…. Nu was het gisteren ; ik chocola, ik paasei, ik stil zitten… en ja dus maar chocola na t knippen weer, die blijft erin denk ik.
Vandaag zijn zoon en papa nu bijna naar voetbal al, het is hier super slecht weer, dus balen. Verder moeten we naar de bibliotheek vandaag, en op Zoek naar schoenen voor Z, en dochter heeft ook nog nieuwe schoenen nodig, maar, we kijken nog wel wat we doen, internet bestellen kan ook, daar eindigen we toch vaak mee met schoenen. Morgen dochter handbal, en een verjaardag.
Goodmorning! We hebben vandaag een rommeldagje. Ik breng zo zoon naar sporten en ga dan hardlopen, is dat maar weer klaar Verder nog een cadeautje kopen voor een verjaardag van morgen waar we heen moeten. De boodschappen zijn het al bezorgd. Dus verder hoef ik lekker niks Man gaat de nieuwe trampoline af maken (terwijl we nog aan het dubben waren of we bizar veel geld aan de trampoline uit zouden geven kwam er precies zo een te koop op mp voor minder dan de helft, jaar oud, amper op gesprongen scheelde meteen honderden euro's. Dus ik was direct akkoord ) Hoop dat hij echt zo goed is als ze in de winkels zeiden zodat de oudste er zijn kunsten op kan doen. Fijn weekend!
Goedemorgen! Hier ook belabberd weer, ik vermoed dat wij er wel even op uit trekken vandaag. Ik denk dat het een tripje naar onze buren wordt om uitgebreid boodschappen te gaan doen.
Hier ook belabberd weer. Ze zeggen dat het vanmiddag beter weer gaat worden hier, maar als ik nu naar buiten kijk geloof ik er nog niks van. Vanmorgen met E een cadeautje wezen kopen voor een kinderfeestje. Ook direct nieuwe oorbelletjes gekocht, heeft ze van ons gekregen voor der B diploma. Ook meteen ideetjes voor E der verjaardag opgedaan. Ga ik vast deze week bestellen. Op de lego is er komende week nog 25% korting. Ik ben een echte Hollander . Zo dadelijk nog even boodschappen halen en daarna doen we weinig meer vandaag. Man heeft vanmorgen al opgeruimd en schoongemaakt in huis. E wil vanavond een film avond houden. Eens kijken of we een leuke film kunnen vinden. Jullie nog ideeën?
Ha! Weer wat leven in dit topic! Wat leuk! @jvsd92 wat een lief mannetje is Q om te zien! Misschien een brutale vraag, maar ik meen me te herinneren dat je ooit ook nagedacht hebt over een tweede? Zijn die plannen van de baan of twijfelen jullie nog? @Magnolia29 hopelijk kan ze snel zonder pijnstilling. Nog goed geslapen? @Mya hier ook altijd een beloning na de kapper. Daarvoor krijsten ze alles bij elkaar en nu hebben ze er zin in. @riean wat fijn zo'n tweedehands trampoline. Ben benieuwd of die het werkelijk zo goed doet. Welke is het? Vanmorgen heeft A heerlijk geknutseld en J lekker gespeeld. Maar net kreeg J weer een mega driftbui. Hij mocht kiezen: normaal aan tafel of naar bed en toen rende hij weg van tafel. Dus die heb ik naar zijn bed gebracht. Ooit van een pedagoog gehoord dat je kinderen niet nagedacht straffen met eten, dus hem nog 2 keer de keuze gegeven, maar hij bleef moeilijk doen. Toen hij hoorde dat we gingen afruimen, wilde hij natuurlijk wel, maar toen was zijn kans wel voorbij. Hij kon nog een stukje stokbrood krijgen en dat was het. Nu slaapt hij. Hopelijk straks in een beter humeur. Verder willen we vanmiddag nog even bij de lammetjes kijken. Denk dat we vanavond makkelijk doen en friet eten. En L heeft gelukkig weer 2 nachten doorgeslapen. Erg blij mee! Fijn weekend allemaal!
Hier ga ík teouwens wekelijks naar de kinderboerderij. Vind de kleine echt helemaal geweldig. Even wat betreft het praten van peuters. Wie kan mij zeggen wat gemiddeld is nu? Hoe horen peuters te praten? Alle woorden correct uitspreken, lange zinnen of nog korte zinnetjes? Hier lange tijd logopedie en hij lijkt ineens echt te gaan praten. Maar weet nou niet of hij nu op niveau is of nog achterloopt en bij de logopediste laat hij zich nooit horen. Hij is nu 3,6 jaar. Van de oudsten weet ik het helaas niet meer, alleen dat zij nooit logopedie nodig hebben gehad en gewoon op tijd praatten.
Mij vertelde ze pas dat ze vanaf 3 jaar 3 tot 5 woords zinnen moeten kunnen praten. Ze zei toen ook tegen mijn dat het nog niet gek is dat L dat nog niet helemaal kan omdat hij nog maar net 3 is. De r klank hoeven ze nu nog niet te kennen (pas vanaf 4 dacht ik). Woorden met klinker direct gevolgt met een medeklinker moeten ze wel goed kunnen. Klinker klinker of medeklinker medeklinker hoeft nog niet (hopelijk begrijp je mijn uitleg hiervan). Misschien kan je eens filmen hoe hij praat en dit filmpje bespreken met de logopediste?
Filmavond is voor vanavond van de baan <dansende banaan>. Die 2 hier liggen al heel de dag overhoop met elkaar, L was vanmorgen ook weer vroeg wakker en hij stond ook direct aan . Heb even behoefte aan rust om mij heen, zelfs op een drukke zaterdagmiddag boodschappen zag ik als een zeer welkom uitje. We houden nu filmavond morgen middag. Halen we onze dekbedden naar beneden en ik heb allemaal lekkere dingetjes gekocht. Zojuist pannenkoeken voor ze gebakken. L riep hard ikkuh nie kaaaas. Hij heeft 2 pannenkoeken met kaas met smaak naar binnen zitten werken . Zo er een paar (apart) onder de douche gooien en dan (hopelijk) een rustige avond met een filmpje/serie op de bank. L is trouwens al klaar voor het mooie weer Bekijk bijlage 747301