♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    @Magnolia29 wat naar voor je meisje zeg! Hopelijk drinkt ze inmiddels weer wat, en gaat t nu snel beter.

@Katin87 Wat naar dat je kleine mannetje ziek is, heeft hij eigenlijk koorts erbij? Ik zou ook even wat kleinere flessen geven, en wat vaker aanbieden. Veel beterschap!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  2. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Zo de maandag begon hier goed :(. Ik ben vanmorgen van de trap gevallen, gleed van de bovenste tree naar beneden. Ben er gelukkig wel aardig ongeschonden uitgekomen. Op mijn boven arm een schaafplek van 20cm en mijn tenen zijn gevoelig. Morgen zal ik wel meer last hebben van spierpijn :(

3. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Boeh! Wat een pech. Hopelijk loopt de rest van de dag wel goed en sterkte met de verwondingen. :confused:

Miekje86 vindt dit leuk.
  4. Sansaatje

Ik heb verschrikkelijke hoofdpijn en ben erg moe. Reageer altijd beroerd op verschuiven van tijd. Ben al een week eerder naar bed en slaap genoeg maar ben een zombie. Vandaag de middag vrij genomen voor studie dus hopelijk krijg ik nog iets gedaan.

Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  5. Sansaatje

6. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Dank je en vandaag word een slechte dag ben ik bang. Stootte net keihard mijn hoofd met spullen in de auto zetten :cry: en dan moet ik zo nog gaan werken. Ben net een week 37, vorige week al mijn avond eten vergeten naar het werk en nu val en stoot ik van alles. Gaat goed ouder worden :roflmao:

Mya en Boordevol vinden dit leuk.
  7. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Hij heeft niet meer gespuugd, maar is nog steeds slecht in orde. Als hij wakker is eigenlijk alleen maar huilen en jammeren. Ben net maar een rondje met hem gaan rijden, zodat hij in slaap zou vallen. Arm ding :(

Mya vindt dit leuk.
  8. Sansaatje

Och ventje! Hopelijk vandaag beter?!

9. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.087
    4.341
    113
    Hoihoi! Hier een teken van leven. Ik kreeg geen meldingen meer.
    @Katin87 hoe is het met J. Wat zielig voor het mannetje.
    @Miekje86 nog goed gekomen vandaag? Wat een vervelende start zo zeg!
    @Sansaatje hoe lang duurt het voordat je aan de nieuwe tijd gewend bent?

Hier gaat het over het algemeen goed. L doet het prima op zijn nieuwe voeding. Wel begon hij sinds vorige week met projectielspugen. De kinderarts heeft nog een echo laten maken om te kijken of er geen vernauwing zat in zijn maaguitgang, maar dat was goed. Ze heeft nu nexium voorgeschreven en nu drinkt hij nog rustiger en heeft hij sindsdien niet meer zo enorm gespogen. Hopelijk blijft dat zo.
    Met mij gaat het ook goed. Door het gedoe met de koemelkallergie van L was het even heel spannend of ik overeind zou blijven en de depressie me niet in zijn greep zou krijgen. Dat gaven ze achteraf ook aan bij de poppoli dat ze het heel spannend hebben gevonden. Maar inmiddels voel ik me echt beter en begin ik steeds meer te genieten en kan ik ook meer aan. Ik heb nu zelfs een medicijn afgebouwd en daar ben ik echt trots op, want dat vond ik erg spannend.
    Verder is L echt een toevoeging aan ons gezin. Het voelt echt compleet zo. Zelfs in de periode dat ik bang was om depressief te worden, heb ik niet getwijfeld of het een goede keuze was om nog een keer de sprong te wagen. We genieten allemaal van ons vrolijke, inmiddels kletsende en kraaiende mannetje.
    En met J en A gaat het ook goed. J stelt inmiddels waarom-vragen en gaat steeds meer met ons onderhandelen en discussiëren. Hij wordt steeds wijzer. A wordt steeds meer een echte kleuter en krijgt steeds meer energie. Ik hoop dat we zo deze positieve spiraal vast kunnen houden!

10. Sansaatje

Wat ontzettend goed van jou zeg, echt iets om trots op te zijn! Fijn ook dat de drie mannen het zo goed doen allemaal. :)

Meestal ben ik een week of twee van slag. Er gaat hier ook weer iets vervelends rond, maagpijn, misselijkheid en diarree. De jongste heeft er sinds vandaag last van en gisteren de oppas dus ik vrees het ergste. :confused:

11. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Fanne ja gelukkig wel weer goed gekomen. Gisteren was mij spierpijn wel even een paar tandjes erger, maar met veel bewegen ging het wel beter. Ik heb last van 1 teen (gelukkig trekt daar de pijn ook weg) maar die is ook helemaal blauw.

@Sansaatje beterschap, hopelijk blijft het jou bespaard. Hier ook vaak een week last van de klok verzetten.

Ik ben een beetje gesloopt. Mijn lichaam is nu na die val al snel moe, maar L besluit sinds 3 dagen om maar om half 6/6uur wakker te worden. Door alles wat hij doet word E ook wakker. Uiteraard valt meneer om 6.45uur weer in slaap en is om 7uur niet wakker te krijgen en dan stront chagerijnig. Gisteravond was E ook flink overstuur van alle prikkels en dat kwam er (uiteraard) uit toen ze naar bed moest. Wij zijn stom en ze wil ons niet meer als papa en mama. Gelukkig haar wel weer rustig gekregen en toen was ze wel weer blij met ons tot dat ik vanmorgen haar haren moest kammen :rolleyes:. Als dit een voorbode is voor de puberteit dan vrees ik er voor. Vandaag heeft ze uit school vandaan een kinderfeestje, dus even rust tot een uur of 16 ;). Zo op mijn gemak boodschappen halen en een cadeautje alvast voor E der verjaardag bij de intertoys. Ze wil heel graag een sieradendoosje van topmodels en daar hebben ze er nog maar 1 van staan. Maar vast in huis halen ;).

L is trouwens ook een mooie. Als hij nu de trap op loopt zegt hij met een grijns. Mama ik niet vallen hoor :roflmao:

Mya, Magnolia29, Sansaatje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.790
    7.377
    113
    @Fanne wat ontzettend fijn dat het zo goed gaat!
    @Miekje86, groot gelijk om het alvast te halen. Wanneer is E jarig?

Ik heb mijn rondje hardlopen er op zitten.
    Net de voordeur en kelderdeur geschuurd en schoongemaakt, die wachten al een jaar of 2 op een verfje. De voordeur is al zwart maar moet nog 1 keer, de kelderdeur is een oude paneeldeuren, supermooi, maar eigenlijk te slecht, maar ik kan hem nog niet wegdoen. Dus die wordt ook zwart. Als het toch echt niet mooi wordt dan kopen we alsnog een nieuwe.

Met L gaat het gelukkig weer goed. Ik moest haar maandag eerder van de opvang halen want ze had vreselijk overgegeven. Daarna thuis in bad gezet, begon ze weer. De hele nacht in de weer, steeds wakker en huilen en roepen, maar gelukkig niet meer overgegeven en gister was ze weer aardig fit. Alleen nog snotverkouden, maarja, wie niet met dit rotweer.

Vanmiddag heeft alleen dochter een vriendin mee, en die gaan de stad in samen, dus aardig rustige middag voor de boeg hoop ik :)

Mya en Sansaatje vinden dit leuk.
  13. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Fanne Wat fijn dat het zo goed gaat! Ook met jezelf, wat zal dat deze keer anders voor je zijn on vergelijking met de vorige keren. Knap dat je er zo mee om gaat en zo goed om jezelf denkt!

@Miekje86 Jeetje is E alweer bijna jarig! Wat vliegt de tijd. Fijn trouwens dat het na de val ok met je gaat, hopelijk trekt het blauwe snel weg.

@Sansaatje Hier ook last van dat virus, ik een week geleden en V afgelopen weekend :rolleyes: Kon er ook nog wel bij met N haar herstel :o: Heerlijke timing haha!

@riean Ach wat sneu dat L zo ziek was, fijn dat ze weer is opgeknapt nu! En maar hopen dat de rest nergens last van krijgt ;)

Mya vindt dit leuk.
  14. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Het was hier tot maandag drama met N. Niet willen eten, ook niet drinken. En zoveel pijn! Nog een paar x contact gehad met het ziekenhuis en vanaf gisteren lijkt er een stijgende lijn in te zitten. Ze wilde wat eten, kletst meer en speelt ook. Dus dat is fijn! Ik had gisteren een netwerkdag van alle intern begeleiders van de stichting, was erg leuk! Vandaag weer aan t werk en morgen ook. Dan eindelijk weekend. Ben best wel gesloopt na al het gedoe met N en de zorgen en stress dat dat oplevert...

Sansaatje, Mya, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @riean 4 mei is E jarig, dus dat gaat ookal opschieten. Ben al aan het nadenken over traktatie en der kinderfeestje. Heb een leuke speurtocht op het oog maar even afwachten wat voor kinderfeestje ze vandaag heeft. Fijn dat L weer aan het opknappen is.

@Magnolia29 ik ben stiekem even blij dat het nog geen korte broeken en shirts weer is :roflmao:. Scheelt heel veel uitleg geven ;). Ja het kleine grote meisje word alweer 7 jaar :eek:. Fijn dat er eindelijk een stijgende lijn in zit bij N

Magnolia29, Mya en riean vinden dit leuk.
  16. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Met J ging het gisteren gelukkig al wat beter. Wel wil hij tegenwoordig ‘s avonds niet meer slapen :( Ben dan zo een paar uur met hem bezig, hopelijk zijn dat nog de naweeen van het ziek zijn.

Sansaatje, Magnolia29, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Joehoe, hoe is het hier? Ik kon er maar moeilijk uit komen vandaag, ben toe aan het weekend :o: Intens moe. Blergh!

Mya vindt dit leuk.
  18. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier is het monster tijdperk aangebroken :cry:. L is gisteren rond 23uur flink bezig geweest ermee, hij durfde zelfs zijn kamer niet meer ondanks dat papa alle monster verjaagd had. Vanavond maar monsterspray proberen. Hadden we eindelijk L slapend op bed, stond E naast ons vanwege een nachtmerrie over monsters in mine craft :rolleyes:. Vanmorgen waren we met z'n alle het bed niet uit te slaan.

L is nu lekker druk aan het rommelen in huis. Ik word opgegeten door een dino ook wil hij telkens de bank gebruiken als trampoline en in de vensterbank springen. Ben nu al gesloopt van hem telkens weg halen :$.

Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  19. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen. Ik lees nog steeds mee maar reageren lukt neit vaak. Sinds de zomertijd is ingegaan huilt de peuter hier standaard als ie hoort dat hij naar bed moet. Want het is niet donkerrrr. Dit dus omdat het gewoon licht is wanneer ik zeg dat het bedtijd is. En echt hard huilen. Gelukkig slaapt hij wel snel maar voorheen ging hij zonder moeite mee naar zijn kamer en nu dus niet.

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  20. Sansaatje

Hier doet zoontje precies hetzelfde. Snapt er niets van dat je gaat slapen als het nog licht is. Slaapt ook gelukkig snel maar het kost even meer moeite dan voorheen. Komen we ook wel weer overheen, hij wordt gelukkig niet wakker bij het eerste licht. (Klopt af als een malle).

Mya, Boordevol en Magnolia29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina