Hier een relax dagje gehad. Was lekker een dagje vrij. E vanmorgen naar de vakantieclub en L naar de opvang. Man en ik hebben samen even de weekboodschappen gehaald. Vanmiddag ben ik met E naar het dorp geweest. Nieuwe broodtrommel en drinkbeker uitgezocht. Wantja als je naar groep 3 gaat moet je wel een nieuwe stoere hebben. Ze heeft ze nu van L.o.l gekozen.
Jaaaa!! Die vind ik zó leuk! Als het aan mij lag had omze L zo geheten, maar man vond de naam te Belgisch @Magnolia29 van harte gefeliciteerd!! @Sansaatje , een hele fijne vakantie! Wij hebben vanmorgen een flink stuk gewandeld en daarna terrasje gepakt met de 2 jongsten. Vanmiddag en vanavond vrienden over 'de vloer', we hebben lekker de bbq aan gehad. Ze lagen er allemaal laat in hier, dus hopelijk morgen uitslapen. Morgen gaan de drie oudsten naar een feestweek in de buurt, dus hebben we alleen L. Als het weer toch meevalt ga ik denk ik eens een leuke speeltuin opzoeken met haar. Ze vraagt daar zo vaak om. Of een binnenspeeltuin maar ik ben zo bang dat het vreselijk druk is. Morgeb maar even kijken.
@Nina Sanders Zijn jullie nu in principe bij M gebleven? Ik las vandaag een namentopic van jou met een N optie ? Is dat jouw username zegmaar? Ik ben persoonlijk niet zo’n fan van Lieve, maar ik vind het niet gek staan bij de jongens!
Haha @riean wij hebben in België gewoond. @RoseMurphy Nina is idd een naam die we voor mini O én voor M hadden als dochter. Maar ik kan maar niet wennen aan de gelijkenis met M. Ik vind het echt zó op elkaar lijken. Als M geen M had geheten was het nu wel N geworden.
@Mya ik heb snel het topic gelezen. Echt bizar... eerst zielig doen omdat je tot een abortus gedwongen wordt en daarna zelf een abortus willen, omdat het toch niet het perfecte plaatje is. @Nina Sanders ik vind Lieve wel passen bij de rest van je kinderen. Maar N vind ik niet lijken op M, want volgens mij valt de klemtoon anders. Bij M valt die op de tweede lettergreep (tenminste, zo zou ik het uitspreken) en bij N op de eerste lettergreep. Daardoor klinken de namen niet hetzelfde, terwijl de klinkers wel overeen komen. Maar uiteindelijk moeten jullie er zelf een goed gevoel bij hebben, natuurlijk. @riean klinkt alsof jullie nog heerlijk vakantie aan het vieren zijn! @Miekje86 leuk om dat samen te doen. Wanneer start het schooljaar?
Hier liggen ze inmiddels een half uurtje in bed. Man is rond half 9 weg gegaan en ze waren beide erg van slag. Hysterisch huilen; ik ga je zo missen pap, ga nou niet weg, het is toch vakantie, blijf bij ons! Na een paar minuten kalmeerden ze gelukkig en heb ik ze even iPad laten kijken. Kon ik de boel een beetje opruimen hier. Ze hebben een Hollandse Muziekavond, kan alles letterlijk meezingen vanaf de bank Kijk nog even tv en dan duik ik er zelf ook in. Bedankt voor alle felicitaties! N heeft een leuke dag gehad met alle visite en cadeaus, ze vond het heel speciaal om op de camping jarig te zijn!
Ah die reacties van N en V, dan huil je toch bijna mee? Maar gelukkig zijn alle problemen vaak met een tablet opgelost. Super dat N verder zo'n fijne dag heeft gehad. Bij A zijn vierde verjaardag had ik een foto gemaakt hoe hij aan het einde van de dag in zijn bed zat. Hij straalde en glom aan alle kanten en dat spat van de foto af. Zo leuk!
Hier is maandag de schoolvakantie weer voorbij. Ja ze vond het helemaal geweldig om samen te doen. Ze krijgt ook een nieuwe tas van mijn ouders.
@Magnolia29 ahhh dat klinkt geslaagd. Logisch wel dat ze over hij toeren waren met zoveel indrukken. Maar je man is nu een week weer weg? @Miekje86 hier begint maandag ook school weer. Eerlijk gezegd kijk ik er wel naar uit. Weer wat meer structuur. O heeft er ook wel zin in. Heeft ook nieuwe lunchbox (Spiderman natuurlijk) en is ook benieuwd naar de nieuwe juf. Ik heb hem zo zien groeien tov vorig jaar. Pfoe. Sta er echt van de kijken. Volgende week wordt hij alweer 5. @Fanne nou, de klemtoon ligt wel gelijk. Op de eerste lettergreep. Net zoals de naam Mila maar dan anders. @Magnolia29 Na M is mijn tweede favoriete naam T.eddy. Ik vind er iets stoers en liefs in zitten. Heb ik net wat meer gevoel bij dan de andere opties. L is wel een naam waarvan ik weet dat man die ook hoger heeft zitten dan T. En ik vind die ook erg leuk. Mijn ‘probleem’ is wel dat ik het heel lastig vind om daar dan weer een tweede naam bij te zetten omdat het natuurlijk ook een bijvoeglijk naamwoord is. Maar dat is denk ik een kwestie van gewenning. Pfoe, ik lig even te zeesterren in bed…
Hier voor ons een goede nacht vergeleken met de afgelopen tijd! T om 3.45 een beetje drinken gebracht en daarna 5.45 wakker. Afgezien van dat A me hoorde toen ik het flesje bracht (hoorde heel zacht: mama?) is ie verder niet wakker geweest tot 5.45. Stijgende lijn mag voortgezet worden wat mij betreft Vandaag thuis werken maar wel met beide kids thuis haha. Auto moet even naar de garage. Gisteren zijn we al voor nood geweest; optrekken ging heel moeizaam en de auto trilde heel erg. Gelukkig was er iemand die even plek had. Het onderdeel waar het door kwam, kwam er in twee delen uit ipv één vandaag moet de auto voor een algehele controle want er branden wat lampjes. Hopelijk valt de schade mee Morgen en vrijdag kantoor. Vrijdagavond slaap ik in het huis van m’n ouders met A en zaterdag gaan we een dagje naar Terschelling (daar zijn m’n ouders) met m’n broer, schoonzus en nichtje Man blijft thuis en T logeert vrijdag op zaterdag bij m’n schoonmoeder. Dus man heeft gewoon even een stil huis haha. T zwaait terug sinds gisteren. ZO schattig haha. Ooh en even een positief schoonmoeder bericht (heb sowieso een goede band met haar, heel fijn). Ze zei gister dat ik een supermoeder was was er even stil van. Dat zijn de complimenten die je graag wil krijgen haha
@Nina Sanders ik ken een L, maar die heeft Zonne voor de L staan Lekker duidelijk zo . Word wel altijd samen genoemd, soms alleen Z. Maar misschien vind je dat te lief. @RoseMurphy wat lief van je schoonmoeder. En fijn dat je een goeie band heb met der. Veel plezier van het weekend hopelijk kan je dan even opladen. Is het misschien niet een optie dat beide jongens eens samen uit logeren gaan zodat jullie beide even kunnen bijslapen
@Miekje86 ohhh nee dat vind ik veel te zoet. Ik denk dan eerder aan een tweede naam met 3 lettergrepen met een beetje een Vlaams / Frans tintje maar zeker heel goed te doen in het Nederlands. De tweede namen van de jongens zijn duidelijk en wat klassieker, ik wil die lijn graag voortzetten. Ik hoop dat man gewoon akkoord blijft met M.int natuurlijk. Maar ik wil niet straks weer opnieuw moeten zoeken naar een combi als meneer toch weer twijfelt.
@Nina Sanders Dat snap ik wel, 'Lieve Frederique' oid klinkt ook gewoon als het begin van een dagboek Teddy vind ik dan veel leuker, als M het toch niet wordt!.
@RoseMurphy wat lief van je schoonmoeder. En fijn dat je een goeie band heb met der. Veel plezier van het weekend hopelijk kan je dan even opladen. Is het misschien niet een optie dat beide jongens eens samen uit logeren gaan zodat jullie beide even kunnen bijslapen[/QUOTE] Ja, dat willen we heel graag! Maar voorlopig kunnen ze alleen bij onze ouders terecht qua slapen zegmaar en ze zijn beide om de beurt steeds weg
Nou precies. Dat dus. Ik zou er wel aan kunnen wennen als het moet hoor, maar ik vind eigenlijk dat ik de doorslag mag geven