♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Fanne vindt dit leuk.
  2. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Hier vanmorgen geluierd en vanmiddag met de auto een tour gedaan door omliggende provincies en in een brouwerij met aangrenzend restaurantje geëindigd. Heel leuk. Nu kijk ik Real Housewives of Beverly Hills en wacht ik tot man een gt met de vanmiddag gekochte gin komt brengen. :roflmao: En daarna gaan denk ik de lichtjes uit bij mij. :rolleyes:

jvsd92, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  3. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Fanne Gefeliciteerd!!

@Nina Sanders Mooie kleuren! Jitney heb ik hier ook in de woonkamer. Helemaal geen donkere kleur.

Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  4. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.145
    5.996
    113
    ja neuroten is wel een optie, moet ik even halen bij de drogist. Na die 500 mg zetpillen (kreeg ze er ook nog bij) is ze panisch voor zetpillen. Pillen slikken was al drama. Echt compleet padje af dan. Neuroten ja vloeibaar toch ?

Boordevol en Magnolia29 vinden dit leuk.
  5. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.145
    5.996
    113
    Neurofen dus…

mijn iPhone past dus achteraf soms nog heel veel aan. Heel irritant :rolleyes:

Boordevol, Magnolia29, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Neurofen is idd vloeibaar met sinaasappel smaak.

Oehh @jvsd92 foto?
    Nog gelukt met het kastje verven?

@Fanne van harte! Wat heeft ie kado gekregen van jullie?

@Magnolia29 ja L is zeker de prinses in huis hahaha. Lila is idd wel een optie ja. Ik ga eens speuren haha.

wolkje1994, Boordevol en Magnolia29 vinden dit leuk.
  7. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Joehoe! Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

Ik ben met de kinderen in een binnenspeeltuin :rolleyes: Ja, dat doe ik zeker voor hun en niet voor mezelf ;) Heb een boek meegenomen, dus ik vermaak me wel.

Man is thuis 5 e-learning courses aan het doen voor het nieuwe project waar hij aan gaat werken. Hij is nu nog 1 week in de buurt, daarna door de week weer weg en in de weekenden thuis. Dus daar moeten we straks allemaal weer aan wennen ;)

jvsd92, Sansaatje, wolkje1994 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik heb vanmorgen de keuken al schoon gemaakt, heb mij eindelijk een schop onder mijn kont gegeven voor het schoonmaken ;). Maar 2 kinderen liepen heel de tijd stierlijk in de weg. Dus heb ik zojuist man en kinderen naar de ballenbak gestuurd. Dus nu heerlijk rustig om mij heen. Kan ik zo 'lekker' de woonkamer schoonmaken met de foute muziek van q music op. En als ik nu even vlam door het huis kan ik zo misschien nog even lekker met de beentjes omhoog

jvsd92, Sansaatje, Boordevol en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ik krijg het lastig op de foto omdat de kleur bij ons bij de ramen zit dus heb last van het licht buiten met een foto maken haha. Maar bij deze;

Bekijk bijlage 748334
    Kastje is gelukt, maar het is allemaal nog niet klaar. De halve woonkamer krijgt weer verandering haha. Hier bijv. een kast die we hebben ingebouwd. Staat overigens nog in de (gekleurde) grondverf. Je ziet hier ook nog een stukje Jitney.

Bekijk bijlage 748335

Boordevol, Miekje86, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Hier ook ervaring met een kind dat alle pijnstilling weigert. Er zijn ook (voor in de toekomst) kauwtabletten voor kinderen. Weet even niet meer in welke sterktes.

wolkje1994 en Mya vinden dit leuk.
  11. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.336
    8.341
    113
    Amsterdam
    En die wil onze oudste juist niet…. Alle smaken geprobeerd dacht eentje gevonden te hebben die ze wel k vond. Nou helaas vorige week ziek en na dat ze voor de derde keer moest nemen ging ze zo overdreven kokhalzen dat ze er zelfs van ging spugen en nee ze had geen buikgriep….

Mya vindt dit leuk.
  12. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
    @Nina Sanders mooie kleuren! Als je voor een felle kleur wil gaan, zou ik voor paars gaan of anders roze.
    @wolkje1994 beterschap nog voor je dochter. Hopelijk is de pijn snel weg.

Gisteren een fijne dag gehad. Al was ik 's avonds wel afgedraaid. Vandaag lekker rustig gedaan. Nu net J terug in zijn bed gebonjourd. Hij was weer in een wel/niet-bui. We moeten op hem zo consequent zijn, want hij kan eindeloos daarin blijven hangen. Nu ging het over een kus. Hij wilde een kus en op het moment dat ik er dan een wil geven: Nee, ik wil geen kus. En als je dan zegt: oké dan niet, is het: wel een kus. Dat kan hij dan eindeloos rekken. Mijn geduld met dat soort acties is vrij beperkt, dus dan zeg ik: je kan nu kiezen en anders ben ik weg en dan is het klaar. Natuurlijk begint hij prompt, zodra ik de deur dichttrek, keihard te brullen. In dat soort situaties kan ik hem dan het beste een tijdje laten doen, want hij houdt het wel/niet-spelletje eindeloos vol.
    Maar goed, uiteindelijk kwam hij me met een lachje een kusje brengen en hebben we geknuffeld en het goedgemaakt.

Mya, Magnolia29, Nina Sanders en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Zo herkenbaar!! Q doet dat nu sinds een aantal weken ook. Elke avond. o_O Als hij slaapt dan slaapt hij wel maar men, er moet eerst een heel toneelstuk aan vooraf gaan.

Mya en Fanne vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja mini O kan er momenteel ook wel weer wat van hoor. Die zet tegenwoordig direct een keel op als hij ‘nee’ hoort. Vreselijk irritant want het interesseert hem geen drol als dat betekent dat hij de hele dag aan het gillen is. En hij is ook weer wat lastiger met eten momenteel. Weigert zelf te eten. Dus tsja uiteindelijk help ik vaak toch want ja, anders eet hij gewoon niet.

Maargoed. Het zal even een bad week zijn ofzo. De jongens hebben serieus het HELE WEEKEND alleen maar bonje gemaakt. Maar ook echt de hele dag. Ik ben er goed kapot van. :o: Heb je ook net weekend gehad.. ik begin op maandagmorgen een stuk vermoeider dan op vrijdag..

Fanne en Mya vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhhh en M zegt momenteel alles na. Zo schattig. Soms lukt het en soms niet. Maar hij is opeens zo wijs nu hij de kamer rond rent.

Fanne en Mya vinden dit leuk.
  16. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Hier wordt gewone pcm gegarandeerd opgevolgd door kokhalzen. Kauwtablet 1 keer pas nodig gehad. Toen nam hij het jn maar toen hij de tweede dosis mocht weigerde hij weer maar uiteindelijk was het niet nodig. Dus weet niet zeker of het een volgende keer ook weer lukt maar dat was voor het eerst dat hij medicatie innam.

Siepie85 en Mya vinden dit leuk.
  17. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    L is ook altijd lekker aan het tijd rekken met slapen. Hij wil minstens nog 2 kusjes van mij 's hij al op bed ligt. Gelukkig nog geen wel niet spel. E heeft altijd een uur lang allemaal smoesjes waarom ze niet kan slapen. Vaak ligt ze 5min op bed en begint ze al ik kan niet slapen en ik heb echt alles al geprobeert :rolleyes:. Vanavond hebben we der niet 1 keer gehoord, na half uurtje wezen kijken en ze lag al in een comateuze toestand :eek:. Vind ik ook weer spannend want vaak is ze dan ziek aan het worden. Ik ga nu duimen dat ze gewoon moe is van de ballenbak.

Vanavond lag L weer ik ben kachel te zingen :oops:. Dacht dit moet ik even opnemen, was hij net zijn tekst kwijt. Zong hij papa is kachel :roflmao::roflmao::roflmao:.

Over paracetamol. E krijgt van ons een halve paracetamol die wij ook slikken. Madam weigerde echt alles. Zag ik op de verpakking staan canaf 6jaar(was ze nog niet, maar met haar lengte en nog 2 maanden ze gaan tot haar 6de verjaardag dacht ik boeiend) mogen ze een halve tablet. Dacht proberen waard en warempel deze slikte ze zo door. En tegenwoordig als ze een paracetamol nodig heeft wil ze die van ons

Boordevol, Fanne en Mya vinden dit leuk.
  18. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Wat toevallig, Z is ook in de rek fase, ook met tig kusjes, die heeft een heel plan waar zijn zus en broer kus moeten geven, mama en papa… ojee en als dat fout gaat is er herrie, moeten alle kusjes opnieuw, hij slaapt amper nog overdag dus voordeel is dat hij vaak te moe is om lang te blijven gillen, als het niet naar wens gaat… 2 min en hij valt dan gewoon in slaap, gaan de kusjes goed, dan zingt hij vrolijk 2 min tot hij in slaap valt.

Boordevol, Miekje86 en Fanne vinden dit leuk.
  19. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
    Wat grappig dat J niet de enige is hierin. Het wel/niet-spelletje doet hij ook overdag trouwens. Inmiddels helpt het als we dan zegg: Uh is het nu wel of is het niet? Je kunt niet wel/niet doen. We zijn de laatste tijd sowieso een stuk strenger op hem en dat lijkt te werken. Zijn boze buien zijn steeds sneller over. Af en toe heeft hij een dipje, maar hij lijkt wel te merken dat hij er ook zichzelf mee heeft.

Boordevol, Miekje86 en Mya vinden dit leuk.
  20. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.782
    7.369
    113
    Goeiemiddag!
    Ik heb een heerlijk weekend gehad. L bleek me wel gemist te hebben gister, ze had meerdere keren gehuild en gezegd dat ze me miste. Toen ik thuiskwam sliep ze al, maar vanmorgen kroop ze helemaal tegen me aan in bed, heerlijk weer even knuffelen :)
    Rekken savonds doet ze niet echt. Ze is meestal doodmoe als ze eindelijk naar bed 'mag' :roflmao: pas riep ze wel na 5 minuten steeds dat ze niet kon slapen, na 2 avonden was ik daar klaar mee en heb gezegd dat dat onzin is en ik haar niet meer wilde horen. Toen was het meteen over :D ze is echt een makkelijk kind daarin , 1 keer een beetje boos worden en het is weer klaar. Dat herken ik niet van mijn jongens :oops: wel van mijn oudste dochter overigens.

Nu lekker aan het werk. Volgende week hebben ze allemaal vakantie. Wijzelf niet, dus L en jongste zoon gaan naar de opvang op maandag. Verder even afwachten of de weervoorspellingen beter worden, zodat we nog wat leuke buiten activiteiten kunnen gaan doen.

Fijne dag!

Fanne, Magnolia29, jvsd92 en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina