♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
    Hoe is het met iedereen? Stil hier.

Gisteren was ik op het cb met L. Ik had een invalarts en dat was echt een fijn iemand. L volgt keurig zijn lijn. Ik gaf aan dat ik er om 23u bijna niets meer in krijg en dat wanneer hij wakker wordt hij ook geen honger heeft.
    Ze gaf aan dat hij wel op 4 voedingen mag. Het is weinig, maar hij groeit er goed op.
    Nou, toevallig kreeg ik hem gisteravond echt niet wakker om 23u, hij dronk geen druppel. Dus terug in zijn bed en om 7.30 werd hij vrolijk wakker.
    Het is zo'n heerlijk mannetje!

Miekje86, Mya, Magnolia29 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Goedemorgen, een paar drukke dagen achter de rug. Gisteren rende ik van Hot naar her om van alles weg te brengen en op te halen met 2 chagerijnige kinderen :rolleyes: en 's avonds vergadering met etentje gehad van het werk. Wel leuk nieuwtje te horen gekregen. We zouden in 2020 een weekendje weg gaan met het werk ivm 12.5jarig bestaan van de praktijk. Toen hadden ze gezegt dat we naar Disney zouden gaan. Uiteraard niet door kunnen gaan. En nu gaan we als nog einde van het jaar. Ben helemaal aan het stuiteren.

Vandaag beetje rustig aan doen. Even paar dingetjes opruimen in huis en vanmiddag komt een vriendinnetje van E spelen. Man is vandaag voor zijn werk weg, die is pas later vanavond thuis. Morgen heeft E koningsspelen, vandaag denk ik maar haar (en ik gok die van der vriendin) nagels oranje lakken. Vandaag mocht ze ookal verkleed naar school omdat ze de doelen van de klas hebben gehaald. De juf haald ook wel lekkers om het te vieren. Paar feestdagen voor der ;). Nog 1 weekje werken en dan lekker een weekje vrij en vandaag over 2 weken word E alweer 7 :eek:

3. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hier ook drukke dagen, zoon wordt morgen alweer 8 jaar! Net alle traktaties voor school ingepakt, 30 zakjes waren dat, en natuurlijk doosjes celebrations voor de juffen! Zaterdag vieren we zijn verjaardag, hoop zo dat t weer meevalt, en we buiten mogen zitten, maar denk dat we pech hebben en binnen moeten zitten.

Verder gaat alles goed met Z, hij gaat steeds meer praten en duidelijker, zo fijn. Hij is laatst opnieuw getest en volgens de logopediste loopt hij nu nog maar een maand of 3 achter op spraak, op taal begrijpen zit hij al op ruim 4,5 jaar…

Nu moet ik even zin maken om de slingers en ballonnen tevoorschijn te toveren… want er moeten nog slingers worden opgehangen voor zoon!

4. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
    Alvast van harte gefeliciteerd. En wat goed van Z!

Mya vindt dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Mya van harte!!!

@Fanne durf het bijna niet te zeggen maar L zit echt al op 4 voedingen vanaf 3 mnd ofzo. Vroeg? Jazeker. Maar weet je.. ze gaf dit echt zelf zo aan. Net zoals dat al onze baby’s aangaven niet op nachtvoeding te zitten wachten. Wij hebben dat geprobeerd maar niemand wilde dat. Ja doei. Met voedingen van L ook. Ze is zo tevreden en geeft duidelijk aan dat ze op jonge leeftijd 4 flessen aan kan (zowel qua hoeveelheid als frequentie!). De jongens waren hier overigens nog niet aan toe vanaf 3 mnd.
    Ik volg haar maar gewoon en dat gaat prima. Qua tijd stuur ik dan wel wat meer maar dat komt gewoon door ons ritme. Ze krijgt al een paar weken (maanden) haar laatste fles om 18 en slaapt dan serieus het klokje rond. Dat is wel erg fijn hoor

Sansaatje, Fanne en Mya vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Weinig te melden hier. Ik heb heerlijk even vakantie.

nu Disney niet door gaat gaan we alsnog weekend weg met de 2 oudsten. M naar schoonouders en L naar m’n moeder.
    Ik heb dus zoveel moeite met L hè. Niet normaal. Altijd gehad maar dat meisje.. ohh ik kan haar zo moeilijk ergens laten logeren of afstand doen. Mijn fout hoor. Ik betuttel haar hoor maar jeetje. T is echt m’n meissie. Daarmee doe ik niks tekort aan de jongens want ohhh wat ben ik trots op hen. Maar L? Oh my. She’s my girl. Ik wil niet dat ze gaat logeren haha. Ik knuffel als sinds haar geboorte elke dag met haar in bed. Ik zou haar gewoon missen.

Verder nu heerlijk vakantie. Jullie ook?

jvsd92, Magnolia29, Fanne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Mya gefeliciteerd!!!!!!! Wat goed van Z dat hij zo vooruit aan het gaan is

Mya vindt dit leuk.
  8. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
    @Nina Sanders L is dus ook net 3 maanden. En ja, II vind het vroeg, maar hij gaf het inderdaad al een paar weken zelf aan, maar ik was er nog niet aan toe. Maar het is inderdaad wel erg lekker.
    Hij krijgt nu om 18.45 de laatste fles en slaapt dan tot 7:30.
    Maar hij drinkt niet zoveel. Denk in totaal nu zo'n 600cc, maar meer wil hij écht niet.

Nina Sanders, Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Mya Gefeliciteerd met jullie zoon, fijne dag vandaag!

@Fanne Kan me voorstellen dat je het wel spannend vindt, maar als hij het zelf aangeeft is het prima toch? Zou het gewoon proberen.

@Nina Sanders Leuk dat jullie toch even een weekend weg gaan! Ergens in de buurt? En hoe gaat het met de planning rondom het nieuwe huis, wanneer gaan daar de eerste dingen beginnen?

Mya vindt dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Morning!

Na een mega drukke en heftige werkweek heb ik vakantie! Heerlijk, was er zo aan toe.
    N heeft nu Konongsspelen en halen we vanmiddag weer op. Man is aan het werk en V en ik hebben net boodschappen gedaan. Het huishouden heeft er onder geleden, dus ik ga zo beginnen terwijl hij Bluey kijkt.

Verder hebben we voor de vakantie allerlei leuke plannen, ga veel dagjes weg met de kinderen. Man gaar vanaf maandag weer verder weg werken en is dan alleen weekenden thuis, dus moet er maar zelf wat leuks van maken ;)

Sansaatje, Mya, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier dan ook nu écht heerlijk vakantie! Vanochtend nog even wat gedaan voor werk haha. Was ik echt aan toe! Ik heb net L bij mijn moeder gebracht en M is bij schoonouders. Wij stappen zo de trein in richting Utrecht. En ja, ik mis L nu al. Ik vond het totaal niet leuk om haar daar achter te laten.

De eerste dingen voor het huis zijn nu besteld (vloer, behang..) en vanaf 2 juni starten ze gelijk met het verwijderen van de oude vloer. Medio juni dan behangen en schilderen en daarna start natuurlijk het grote poetsen :p.

En begin juli dan over. Ik ga per juni ook al wat dingen langzaamaan opruimen en inpakken. Ik kijk ook echt uit naar de rust daar. Er komt enkel bestemmingsverkeer en dat scheelt behoorlijk. Al denk ik wel dat wij met het gegil (van met name mini O) de rust komen verstoren :o:! :roflmao:

Sansaatje, Mya, riean en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
    Geniet van je vakantie! A heeft vandaag ook koningsspelen en daarna vakantie.

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  13. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
    Gisteravond besefte ik opeens dat ik de laatste twee weken van mijn verlof dus A en J thuis heb. Mwah... eigenlijk totaal geen zin in. Toch maar proberen er iets leuks van te maken.
    Van de week af en toe mijn werklaptop geopend, maar ik kan nog totaal niet gemotiveerd raken. Maar ik moet er toch weer een beetje in gaan komen. Dinsdag ga ik even naar mijn werk om L aan mijn mentorklas te laten zien en woensdag hebben we teamuitje en dan sluit ik aan voor de lunch en ga ik ook naar het diner.

Sansaatje, Mya, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik zou toch proberen nog even lekker die 2 weken geen werk dingen te doen. Er langzaam weer in komen kan over 2 weken wel.. ;)

Magnolia29 vindt dit leuk.
  15. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
    Haha, zou ik het liefst doen, maar dat gaat met mijn werk (docent) helaas niet. Ik moet over twee weken voorbereid voor de klas staan. Ik kan daar moeilijk langzaam gaan opstarten.

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Zou het uitstellen tot zondag 7 mei :rolleyes: Dan 1 dag knallen en gewoon beginnen :p

Mya vindt dit leuk.
  17. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.782
    7.369
    113
    Hallo!!
    @Mya, nog gefeliciteerd!
    @Fanne wat vliegt de tijd zeg, je verlof al bijna voorbij
    @Magnolia29, heerlijk vakantie, lekker genieten
    @Nina Sanders, fijne vakantie!

Vanmorgen moest L mee naar school, de hele ochtend helpen bij de Koningsspelen, maar wat een heerlijk kind is het toch. Als ze af en toe maar wat lekkers kreeg en drinken hoorde ik haar gewoon niet, van 8 tot 12 ofzo. Even op het springkussen en verder liep ze gewoon een beetje rond. Het was een erg leuke ochtend, en gelukkig droog :thumup:
    Straks weer taxi spelen, dochter wegbrengen en weer ophalen, zoon wegbrengen eind van de middag en daarna gaan man en ik lekker uit eten met een groep vrienden, zin in!
    Wij werken de komende weken zelf wel, maar de kinderen zijn vrij. Dus ik wil op mijn vrije dagen wel wat leuks proberen te doen. Ik hoop zo dat het beter weer wordt zodat we veel naar buiten kunnen

Sansaatje, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  18. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Mya Gefeliciteeeerd!!

Mya vindt dit leuk.
  19. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Dank jullie wel allemaal! Het was een gezellige middag, uit school direct door naar een monkey town…. En vanuit daar direct door naar de Mac…. Super gezellig, waren 20.00 thuis, kids snel onder de douche gezet, en meteen door naar bed, iedereen lag om 20.30 in bed. Morgen vieren we dus zoon zijn 8ste verjaardag, weerbericht wordt niet beter, geregeld regen en dus zitten we binnen helaas.

Hier heeft alleen Z al vakantie van psz. Hier gaat school nog tm woensdag door, en dan donderdag Koningsdag start de meivakantie ook, en 8 mei gaan ze dan weer naar school. Hier hebben wij een pinkstervakantie, dit jaar voor t eerst dat we dat meemaken. Ik heb dus pas de pinkstervakantie vrij, en de meivakantie werk ik gewoon, we hebben nog veel personeel tekort, en als er personeel uitvalt aankomende week, zullen er keuzes gemaakt moeten worden om een groep te sluiten, er zijn teveel mensen vrij, en al iemand in de ziektewet (operatie) maar worden 2 drukke dagen, en dan lekker lang weekend gelukkig dus!

Sansaatje, jvsd92 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh ja dat snap ik wel!

Deel Deze Pagina