♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nou, hier keren we helaas zo weer richting huis :(. O is ziek. Echt, wát een timing :o:!
    Gisteravond vond ik hem al warm en vanochtend klaagde hij over hoofdpijn, buikpijn en spierpijn. Ik dacht dat een warme douche wel even zou helpen maar na het aankleden spuugde hij de hele boel onder :o: Gelukkig hebben we wel een appartement dus hij ligt nu eventjes te slapen (man is met mini O ontbijten en ik ga daarna even alleen). Daarna richting huis zodat 1 van ons ook nog wel even met mini O wat kan doen. Hopelijk was dit gewoon eenmalig. Ook sneu voor O, heeft ie echt normaal nooit. Volgens mij is dit de eerste keer ooit dat ie spuugt bij ons.

Maar ik baal zelf ook zo enorm :( had er zo naar uit gekeken!

2. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.068
    4.318
    113
    Ah zeg, dat komt echt op her verkeerde moment. Echt zo jammer! Beterschap voor O!

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dank. Ja heel sneu. Voor ons allemaal :p.
    gelukkig krijg ik wel hele vrolijke foto’s van L door dus das fijn. Ook M heeft tot 9u geslapen en is heerlijk vrolijk dus dat scheelt!

Mya en Fanne vinden dit leuk.
  4. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Wat naar zeg! Hoelang zouden jullie blijven? Veel beterschap voor O! Ik weet een beetje hoe dat is, Z is bijna elke vakantie of weekend als we weg gaan wel ziek… alleen wij blijven gewoon, en passen alles dan aan.

Boordevol en Nina Sanders vinden dit leuk.
  5. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ah nee! Wat stom. Beterschap voor O!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  6. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.780
    7.367
    113
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    O ging bij thuiskomst linea recta naar boven en heeft geslapen tot ong 16u. Nu ligt ie op de bank maar heeft wel telkens een pan (geen idee waar de emmer is haha) en handdoeken bij. Hij drinkt alleen water en verder weet ie niet of hij nog moet spugen. Tot nu toe is het bij vanochtend gebleven maar meneer voelt zich duidelijk niet goed. Ben blij dat we naar huis zijn gegaan. Een ziek kind is het allerliefst gewoon thuis denk ik, al hebben we nog getwijfeld even. Maargoed.

Ik hoop dat dit gewoon 1 ruk dag is, meneer heerlijk goed slaapt vannacht en dan morgen aan de betere hand is. Hij ligt als een zoutzak op de bank maar geniet er stiekem wel van dat ie mag kiezen wat er op de tv staat (tot groooooote ergernis van mini O hahaha)!

Ik net terug van de stad even met mini O. Moest lenzen van man ophalen. Verder hebben wij een rustige avond met ‘maar’ 2 kinderen klaar te maken voor bed. M en L komen morgen terug.

Boordevol, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh en ik denk dat man en ik vanavond maar eten gaan bestellen want het laatste waar ik nu zin in heb is koken :o:.
    Ik heb nog een portie lasagne voor mini O in de vriezer zitten en O wil niks.

Boordevol en Mya vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Bekijk bijlage 748699 Bekijk bijlage 748700

Wat zijn jullie plannen verder dit weekend?
    Ben zelf ook flink verkouden sinds woensdag trouwens. Maar gelukkig zit het niet vast dus dat scheelt. Net toch maar wel even een neusspray gekocht.

ik kan overigens niet wachten op L op te halen haha. Ik krijg allemaal foto’s van m’n moeder doorgestuurd waar ze het echt uitgiert van het lachen. Zo schattig, zo’n tandeloos bekkie :roflmao:

Zal ik nog een fotootje delen van de boys in de trein gisteren en een foto van L van zojuist?

Boordevol, jvsd92, Mya en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Nina Sanders beterschap voor O. Vriendinnetje(en haar moeder) van E had hier van de week hier ook een dag last van. Hopelijk is het bij O ook maar een dag.

Hier hebben we weinig op de planning staan van het weekend. Ik merk dat E nog moe is van gisteren van de koningsspelen en daarna spelen op de bso. Maandag heeft ze koningsspelen op de bso en L heeft de hele week koningsspelen volgens mij op de opvang.

Vandaag bezig geweest op pinterrst met uitzoeken van een traktatie voor E. Had zelf iets gezien van een donut flamingo. Vond E ook super gaaf tot dat ze een simpele speklolly zag. Het word dus een speklolly en voor de juffen een kleine rozekoek met een 7 er op.

Nu nog een weekje werken en dan hebben we lekker een weekje vakantie. Er staat tot nu toe weinig op de planning. Geheel afhankelijk van het weer wat we gaan doen. Al hopen we op een dagje efteling met E der verjaardag

Boordevol, Magnolia29, Nina Sanders en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Hallo! Ik ben met een vriendin twee nachten in een poepie chique hotel in onze eigen stad. Gisteren begonnen, uit eten, chocolade en rode wijn in bad en bed. Uitgebreid ontbijt en winkelen en wandelen. Net terug van wederom uit eten en vanavond rode wijn met toastjes met kazen in bad/bed. :roflmao: Morgen einde ochtend weer naar huis. (Ik wil helemaal nog niet weg. ;))

Boordevol, jvsd92, Magnolia29 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.068
    4.318
    113
    Oh héérlijk!

Boordevol vindt dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Heerlijk is dat hè. Kun je echt van opladen!

14. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Leuke foto's weer maar jammer van jullie weekend. Vooral zielig voor O natuurlijk. Was dit ook het weekend geweest dat jullie naar Disney zouden gaan? Dan hadden jullie veel verder weg met een ziek kind gezeten.

vraagje, onlangs liet iemand (ben even de naam kwijt) een foto zien van kind in een autostoel waarop een reactie kwam over dat er een soort kussentje voor in de nek erbij moet. Ik heb even een vraag over die stoel. Kan die ook zonder isofix vastgemaakt worden of ataat de stoel dan te los op de bank al worden kind en stoel met de gewone autogordel vastgemaakt? Misschien is dat een rare vraag maar stel hem toch haha. En mijn tweede vraag is of degenen die hem hebben een directe link hebben naar die bescherming in de nek zodat de gordel daar niet in snijdt. Bedankt!

15. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Die stoel moet idd in de isofix, dus kan je beter een andere stoel zoeken.
    Gewoon even googelen op gordel beschermer dan vindt je echt heel veel opties.
    Hier zit T nog prima in de vervolgstoel dus voor hem nog niet zo eentje aangeschaft hebben we wel voor z’n zus ofc.

16. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Ik heb gewoon isofix in de auto, alleen had ik hem graag in het midden gehad soms als de oudste twee bijvoorbeeld echt met elkaar botsen, dan is het fijner om ze soms even uit elkaar te kunnen halen. Maar dat is geen optie dus. Gordelbeschermer is het dus. Ik kwam even niet op het woord.

Siepie85 vindt dit leuk.
  17. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Oh en zijn huidige stoel voldoet wel maar ik wil van die gordeltjes van de stoel af. Vind dat toch een gedoe steeds dus wil over op een stoel waar je gewoon de autogordel gebruikt.

Siepie85 vindt dit leuk.
  18. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Wij hebben niet die stoel die hier laatst op de foto was. Maar een 'simpele' van de prenatal. Deze is zonder isofix. Zonder kind er in staat hij een beetje wiebelig maar valt met mijn rijstijl niet om in de bochten. L zit gewoon vast met de gordel van de auto en dan staat hij goed stevig vast. In de hoofdsteun hebben ze een soort haakje (of hoe je zo iets noemt) gemaakt waar je de gordel achter kan haken zodat hij niet in zijn nek snijd.

19. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ja was die van mij! Is de Maxi-Cosi Kore Pro. Alleen met isofix, anders staat hij helemaal los. Zo’n bescherming dingetje kan je overal kopen. Ik heb er eentje bij de ANWB besteld toen.
    https://www.anwb.nl/webwinkel/p/5237/travel-co-gordelhoes?gclid=CjwKCAjwrpOiBhBVEiwA_473dJWsrkKcjyQH8bGQyZ146v34Oe2yJ26-O7GKKfUP2qxRfci-Ff51xRoCRG0QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Het is een hele fijne stoel. Q is er helemaal trots op, zijn grote jommens stoel. :rolleyes:

Mya vindt dit leuk.
  20. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Jaaa ik wist alleen je naam even niet meer. Top, dank je wel. Hahaha jommens jommens. Hier zei hij trouwens ook jommen. Met logopedie echt heel kort bewust de ng klank geoefend en sindsdien zegt hij wel gewoon jongen. We oefenen veel meer maar vond het jommen wel supergrappig klinken.

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina