Hoe gaat het met iedereen? Hier z'n gangetje. A en J hebben nu vakantie. Vanmorgen hebben ze bij mijn moeder gespeeld, man heeft hen vanmorgen om half 9 daar afgezet en ik ben daar rond de lunch heen gegaan, heb daar gegeten en daarna heb ik hen mee naar huis genomen. Thuis hebben ze ruim 2 uur lang heerlijk gekleed, terwijl L sliep en ben ik op zolder dozen gaan uitzoeken. Super fijn dat ze zo lieg waren. Eind van de middag kwam de oppas en ben ik gaan sporten. Vanavond ben ik naar de verloskundige gegaan en is de mirena gezet. Hele geruststelling dat die zit!
Oh gatver!! Hier is V ook weer begonnen met hoesten sinds gisteren en vreselijke snotneuzen Wordt tijd dat het echt warmer wordt haha.
Wij waren vandaag op familiebezoek in de Achterhoek (20 km bij jou vandaan @Nina Sanders haha!), hele gezellige dag gehad! Lekker bijgekletst en daar blijven eten, waren een uur geleden thuis. Kinderen meteen naar bed en die slapen nu, ik heb de spullen verder uitgepakt. Nog even de Meilandjes kijken en dan ga ik ook naar bed.
Oh! En ik heb morgen de hele dag voor mezelf ❤️ De kinderen gaan naar de opvang en ik heb verder geen echte plannen. Echt hoor, kijk hier al weken naar uit Schaam me er niet eens voor
Hahahah geniet ervan @Magnolia29 (huh, taggen lukt niet maar misschien wel?) Het is je gegund hoor. En ik snap je helemaal. Heerlijk haha. hier alles z’n gangetje. Oh ik heb vandaag een heerlijke dag met O gehad. Wat is het toch een heerlijk zoet jong alleen. We hebben samen zo’n fijne moeder-zoon dag gehad. Ben zo blij dat ie weer beter is. Man is net thuis (gesport) en ik lig al lekker in bed serie te kijken. Vind ik zo heerlijk hè. Maar.. we kunnen oprecht ook wel wat quality time gebruiken dus ik denk dat ik later ga reageren welterusten iedereen!
@Magnolia29, heerlijk, geniet er van! Daar kun je zo lekker van opladen @jvsd92, het moet mooi weer worden idd, hier ook al gesnotter bij L @Fanne, wat heerlijk dat ze zo fijn kunnen spelen Gister een druk dagje, erg druk op mijn werk, savonds hardgelopen en daarna nog gesprek op school van de oudste wat flink uitliep. Daarna wilden we echt nog 'het hoge noorden' kijken, vinden we allebei geweldig. We hebben besloten er volgend jaar heen te gaan, naar Scandinavie, in de zomer. Dit jaar willen de oudsten echt naar de zon dus dat doen we dan maar, maar volgend jaar kies ik maargoed, het was dus laat voor we sliepen. L is vroeg wakker steeds, Gister 05.15, vandaag 06.15 dus dat was al beter maar nog echt te vroeg vind ik. Man was gelukkig toch al aan het werk beneden dus ik lig mooi nog in bed. Straks een extra dag werken op kantoor, man is thuis bij de kinderen Fijne dag!
Wat een rust hier! Hoe was jullie dag? Hier werkte man vandaag thuis en waren de 3 jongsten naar de opvang. Vanochtend heb ik wat in huis gerommeld en vanmiddag samen met man en O even naar de stad geweest. Man wilde kijken voor 2 broeken en is geslaagd! (ligt het aan mij of is mannenkleding gewoon duurder dan vrouwenkleding). Daarna nog even wat lekkers halen voor de leidsters op de groep van M (en L) want: M gaat komende week over naar de peutergroep. Hij zit nu nog bij L op de babygroep maar gaat vanaf maandag naar mini O op de peutergroep. Hij is nog zo klein haha, maar gaat vast goed komen. Man, ik en O hebben ook nog even wat in de stad gedronken. Verder prima dagje gehad. Man is bijna jarig dus alvast even wat dingen gekocht. Hoewel moeder/vaderdag bij ons in het teken staat van kinderknutsels en vooral een lekker uitgebreid ontbijt (of brunch), geven we bij verjaardagen van gezinsleden wel van elk lid een cadeau. 5 kado's mag ik dus verzinnen haha. Ikzelf geef man een nieuwe grill (wilde hij graag), heb een Nike cadeaubon van O (want hij wil nieuwe sportkleding maar dat mag hij lekker zelf uitzoeken), een nieuw boek (van mini O) en nu moet ik nog 2 kadootjes verzinnen van M en L. Iemand suggesties? Ik ben echt inspiratieloos. Mogen ook kleine kadootjes zijn. Verder hoop ik vooral dat het een keer stopt met regenen. Hier heeft het echt de afgelopen 2 weken non-stop geregend ofzo. Wat gaan jullie met Koningsdag doen? Hier gaan we de stad in en krijgen alle kinderen een paar losse euro's zodat ze wat kunnen kopen op de markt. Hoe noem je dat ook alweer? Met een kleedje en frutsels in de stad zitten en dingen verkopen? Juist, dat scenario dus haha! Kneuterig? Jazeker, maar ik vind dat zo leuk. We gaan zelf niet zitten maar ze mogen wel allemaal een paar euro besteden. Verder eigenlijk weinig nieuws. Ik moet zwemles nog bellen om 2 lessen in te laten halen. Betreffende het nieuwe huis loopt het allemaal prima. Qua werk is het druk maar te doen. Weinig spannends te melden. Hoe gaat het met jullie? @Fanne al wat meer zin om te beginnen qua werk?
Heerlijk! Natuurlijk wel wat tussendoor gedaan; boodschappen, langs de Action, een was en vaatwasser aangezet enz. Maar heb heerlijk een film gekeken op Netflix (A tourist's guide to love) en de docu 'Kees vliegt uit' over een autistische man. Tussendoor N opgehaald van de opvang en naar turnen gebracht, opgehaald daarna en V ook. Eten, samen ravotten, tv kijken en ze liggen nu in bed
Nooooo eventjes 10 sec emo hier. De bednest gaat retour nu. Dat was gewoon L haar bedje en ik stop haar in gedachte zo nog in terwijl ze zo mini was in de kraamweek. Pfff. Ze wordt zo groot. Waar is mn kleine meisje? het kleine is er nu echt vanaf. Maar: ik vind het stiekem wel leuk dat ik lekker wild kan knuffelen met haar. Ik bedoel, met 3 broers moet je wel tegen een stootje kunnen hoor! Gaat goed komen hier. Mams en L zullen altijd 1 front vormen
Hele andere vraag, maar gebruiken jullie de buggy nog wel eens voor onze bijna kleuters? En zo ja, hoe vaak nog? Ik had die van ons in de schuur gezet, zit nu onder de schimmel en krijg 'm niet goed schoon En twijfel nu om morgen een op de vrijmarkt te kopen. V loopt verder prima hoor, maar voor dagjes weg enz. vind ik het zelf nog wel handig.
Ja hier paar keer per week met brengen en halen naar de opvang. Is best een stuk lopen en sochtends kan hij een behoorlijk ochtend humeur hebben dus als je hem dan moet laten lopen duurt het denk ik 3 uur. Maar verder zo min mogelijk tegenwoordig zodat ie wel afstanden gaat leren lopen. Denk morgen dat we zonder even het dorp in gaan.
Hoihoi! Gisteren L geshowd aan mijn mentorklas en vandaag ben ik naar de teamdag geweest. Was allebei leuk, maar nu kruip ik weer in mijn babybubbel terug. Thuis uitgebreid met L geknuffeld al sliep hij al. @Nina Sanders echt een dingetje dat bed weg. Had je nog een ledikant voor haar? Of heb je een nieuwe gekocht? @Magnolia29 J zit al ruim 1,5 jaar niet meer in de wagen. Dan krijst hij alles bij elkaar. Sinds hij 1,5 is, deed hij alles op zijn loopfiets en nu op zijn gewone fiets. Maar hij kan ook al goed lange stukken lopen.
Jazeker! Nou vind Q het zelf vooral heel chill en is hij gewoon wat lui. Die zit er zelf graag in. Maar wij gebruiken hem als we de stad in gaan, of naar een pretpark ofzo.
@buggy, we proberen hem niet meer in te zetten als we gaan wandelen. Dus loopt L wel 1,5 a 2 uur zelf. Maar dat gaat niet altijd even snel naar mijn zin, dus als ik een keer flink door wil lopen pak ik hem wel. Naar pretparken o.i.d. zijn we al lange tijd niet geweest, maar ik zou hem dan wel meenemen, al is het maar voor tassen en om als er echt gezeur van haar komt dat ze dan de mogelijkheid heeft om te zitten. Ze is geen weglopen verder, onze derde was dat wel, dus die zat soms met 4 nog er in, om onze handen wat vrijer te hebben. Wat zijn jullie plannen vandaag? Ik heb een rondje hardgelopen, ga zo douchen. Ergens halverwege de ochtend gaan we naar de stad, ze krijgen allemaal een paar euro om uit te geven op de markt. Daarna willen we even langs mijn schoonouders, die zijn lang op vakantie geweest. En vanmiddag ons dorp even in.
Hier gaat Z regelmatig nog in de kinderwagen (buggy is drama, dus die gebruiken we niet) maar hij wil er niet graag in. Maar ja, hij luistert vaak totaal niet, en loopt dan gewoon weg… of hij gaat op de grond zitten, en weigert verder te lopen, dus hij moet wel dan, dus hier gaat de kinderwagen als we op stap zijn zeker mee. Vandaag naar de kleedjes markt hier in t dorp, is kwartier lopen, en dan t hele dorp nog rond, hij mag stukken lopen hoor, maar zodra hij niet luistert en probeert weg te rennen, gaat hij de kinderwagen in.