Ik ga ook niet zo goed op hormonen. Ben ook heel blij dat toen ik een geintje maakte over sterilisatie dat man daar serieus over na gedacht heeft en hier (iom mij) voor heeft gekozen. Bij mijn collega zeiden ze ja als je erg vloei kan je hem verliezen.
Morning! Wij zijn al vanaf 5u wakker V had een nachtmerrie en bleef maar hysterisch huilen, duurde echt even voor hij weer rustig was. Wat zijn jullie plannen vandaag? In de ochtend blijven we lekker thuis en vanmiddag ga ik met N naar een voorstelling in het theater. De gemeente hier biedt dat gratis aan voor alle schoolgaande kinderen, een heel goed initiatief vind ik!
@Fanne dat is schrikken.. @Magnolia29 hier zo even bloedprikken en vanmiddag heeft zoon een afspraak met een vriendje. Dus hem even brengen en dan de stad ingaan, is zonde om heen en weer te rijden voor de twee uurtjes die ze hebben afgesproken.
Oh Lord, ik ben niet snel bang maar pfffff Een beginnend wespennest in onze schuur en er zit ook nog eens een MEGA spin naast!!! Heb m'n vader gebeld, die gaat het nest weghalen vanmiddag Ik durf dat zelf echt niet
Das je ergste nachtmerrie, wij hebben toen iemand voor gebeld die de koningin dood maakte (was ook nog eens op koningsdag). Sindsdien geen wesp meer in die schuur gezien
Hier hebben we vandaag een luie dag. Zijn film aan het kijken en zetten zo lekkere hapjes op tafel. Volgens E is dat helemaal vakantie . Vanmorgen ook filmpjes gekeken van de efteling. E wil niet in joris en de draak want die is eng maar wel in de baron . Deze mama hoopt toch echt wel op anders om . En ik heb ontdekt dat L ook al in max en morritz mag. Dat word (hopelijk) gezellig met z'n alle in de achtbaan
@Magnolia29 oh bah vreselijk! Wat goed dat je het ontdekt hebt en fijn dat je vader het nest wil weghalen. Hier een prima dag tot nu. Vanmorgen bij mijn moeder koffie gedronken. Dat vinden de jongens altijd fijn. Thuis geluncht en daarna een cake gebakken met de jongens en nu spelen ze al 1,5 uur met het toverzand (een set met tafelzandbak, bouwvoertuigen enz). Als L wakker is en gedronken heeft, loop ik nog even naar mijn schoonouders. Die hebben altijd eieren en die kan ik daar zo meenemen.
@Fanne Nee joh! Morgen zeker f de huisarts bellen. @Magnolia29 Ieeeeh, ik snap heel goed dat je dat zelf niet hebt gedaan. Bah!
@Fanne heb je de huisarts nog gebeld? Zoja wat zeiden ze? @Magnolia29 je schuur alweer spin en wesp vrij?
Nee joh! Ik ging vanmiddag kijken en ze heeft zelf 3 kwart van haar nest verwijderd Ze vind het denk ik niet stevig genoeg. Dus nu is ze weer opnieuw begonnen Ze is pas goed te vangen als de cocon bijna dicht is, als ze er in zit dan kun je haar 'scheppen' met een glazen pot en dan de deksel er op. Nou ja, mijn vader dus
De verloskundige heeft hem gezet en die hen ik gebeld. Ik moet m'n spiraal bewaren en dan kunnen ze kosteloos hem vervangen. Ze bellen me nog terug. Er zijn namelijk in onze praktijk maar twee verloskundigen die spiralen zetten en die hadden vandaag geen dienst. Ik was toevallig inderdaad twee dagen na het zetten flink ongesteld geworden, misschien heeft het daarmee te maken.
Zojuist L weggebracht. Hij gaat vanmorgen voor het eerst wennen op het kdv. Had verwacht dat ik het heel erg zou vinden. Maar eigenlijk vind ik het wel meevallen. Maar ik ben wel blij dat het maar een half dagje is. En ik ben gewoon thuis, dus mocht er wat zijn, ben ik er zo. Als ik volgende week aan het werk ben en verder bij hem vandaan en hij gaat een hele dag dan vind ik het vast lastiger.
Middag! Ik heb de kinderen rond 9u naar de opvang gebracht en haal ze vanavond weer op. Ondertussen wat huishouden gedaan, boodschappen en zit nu heerlijk op de bank Firefly Lane te kijken
@Fanne, ben benieuwd hoe hij het heeft gehad? @Magnolia29, wespennest al weg? Brr, vervelend zoiets! Hier een prima dagje tot nu toe. Vanmorgen broodmeel gehaald. Man vond bij het leegruimen van de schuur een broodbakmachine, dus dat leek de kinderen wel wat. Ik ben enthousiast begonnen, om half 12, zodat we met vers brood konden lunchen. Baktijd, 4 uur Nouja, dan maar eind van de middag proeven. We zijn ook even naar de kringloop gegaan, mochten ze wat uitzoeken om mee te spelen in de vakantie. Dus nu zitten de 2 jongsten heerlijk buiten in de zon met hun rommeltje dat ze uitzochten Ik heb nog even gewerkt, en plof zo lekker op de bank denk ik. Morgen gaan we naar een museum met workshops, donderdag nog een dagje werken. En vrijdag wilden we naar een strandje gaan, maar de weersvoorspellingen zijn niet zo best. Dus daar moeten we wat anders op verzinnen denk ik. Man neemt dan ook de middag vrij, dus dat is wel gezellig, met zijn allen weg. Fijne dag!
Waarom krijg ik geen meldingen meer? Maar @Magnolia29 oh my! Hoe heeft je vader die weggehaald? Echt wat een hel!
Hee maar serieus. Ik snap de relatie spin - wesp niet. Een de een de ander op ofzo? Of ben ik nu echt heel erg wereldvreemd. • gaat googelen op ‘wespennest’ en ‘spin’ •