♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Oh, ik kan dat topic waar jullie het over hebben niet vinden. Vast verwijderd, zat net even rustig te wachten dus zin oneven te lezen. :roflmao:

2. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ik heb net ook nog even gezocht want was toch nieuwsgierig of er nog wat gezegd werd. Maar kon het topic ook niet meer vinden.

3. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.186
    4.325
    113
    Ik vond het wel meevallen mbt dat achter zijn rug om zwanger. Ze was niet achter haar vriends rug om zwanger geworden. Ze is gestopt met de pil en heeft hem dat verteld en beiden hebben ze niet voor anticonceptie gezorgd. Wel wilde hij indd abortus en zij niet totdat bleek dat het om een tweeling ging. Zij wil geen vier kinderen net zoals hij er geen drie wil. Dus waar ze eerst boos op hem was dat hij abortus wilde, wilde zij het ineens ook als het een tweeling blijkt te zijn (daar was nog enige twijfel over).

Mya vindt dit leuk.
  4. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.156
    4.412
    113
    @RoseMurphy fijn dat de nacht wat beter ging. Hopelijk is dat het begin van een betere periode. En wat lief dat je schoonmoeder zo'n opmerking maakt! Kan je echt goed doen, zeker in zo'n pittige periode.

Hier een drukke morgen. Volop aan het inpakken, nu is het grootste deel gedaan. Wil nog even naar de supermarkt voor wat laatste inkopen die op vakantie lastig te krijgen zijn. En ik moet nog een hoop plastic en glas wegbrengen (kan ook bij de supermarkt)+ heel veel pakketjes van man. Ik moet echt met de auto, terwijl de supermarkt maar 1,5 straat achter ons ligt. Man gaat nog naar de stad en neemt de jongens mee om daar nog wat te kopen en dan zijn we er klaar voor! Vanavond vroeg naar bed. Denk dat de wekker tussen 3 en 3.30 uur gaat. Morgenochtend 9 uur vliegen we!

jvsd92, Mya en Sansaatje vinden dit leuk.
  5. Sansaatje

Dank voor de samenvatting. :roflmao:

6. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.186
    4.325
    113
    hahaha graag gedaan.

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier met de oudste 2 een zeeeeeeer moeizame dag. Het ging de afgelopen week zo goed maar vandaag.. :o: kan ik ze al om 18 naar bed sturen? :o: man is ze nu in elk geval al aan het douchen.

Verder hebben we vanochtend wel genoten van een mini tompouce. Baby M is nu officieel geen baby meer! We vieren het vrijdag samen met O, maar heb toch wel een beetje versierd natuurlijk en een klein taartje mocht niet ontbreken...

Fanne, Sansaatje, RoseMurphy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.684
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Nina Sanders gefeliciteerd met M. Nog even geduld en dan heb je weer een baby in huis ;)

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  9. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.186
    4.325
    113
    Binnenkort heb je een baby, dreumes, peuter en kleuter in huis. Denk niet dat velen dat na kunnen zeggen :D.

Sansaatje en Mya vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    :o: wat een rijkdom :roflmao: (zegt ze nu als een boerin met kiespijn).
    moe • last van mijn rug • warm • gewoon geen zin om iets te doen.

Fanne, Boordevol en Mya vinden dit leuk.
  11. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.684
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier vandaag lekker bezig geweest. Wel een beetje traag allemaal vandaag maar heb ook even heerlijk genoten van de regen en koelte.

Vanmorgen begonnen aan de kamer van L. Ik heb zijn commode uitgezocht en alles er uitgehaald wat we niet meer gebruiken. Denk dat die nu nog maar voor de helft gevuld is :eek:. Er ligt nu een hele stapel hoeslakens voor de ledikant klaar voor de kringloopwinkel. Zijn kledingkast heb ik een paar weken geleden helemaal uitgezocht. Ook even commode en bed van zijn plek gehaald om goed te kunnen stofzuigen.

Vanmiddag ook even naar de ikea geweest om te kijken wat we in plaats van de commode willen. Gaan denk ik voor een malmkast met 6 lades, maar dan heb ik geen plek meer om hem te verschonen. Dus nog even over nadenken. Ook willen we voor een smalle kleding kast gaan. Zijn kamer is niet groot (2.30x2.50), dan heeft hij net iets meer speel ruimte. Twijfel of we wel een kledingkast er bij doen. In de ladekast kan ook alles, maarja voor sommige kleding is het mooier om op te hangen. Nog maar even goed nadenken er over.

We hebben vanmorgen besloten dat we morgen naar Julianatoren gaan. E kijkt tegenwoordig telekids en daar komt een programma met Juul en Julia in de Julianatoren. Vind ze helemaal geweldig. Uurtje geleden verteld dat we daar heen gaan. Ze is helemaal dol enthousiast en super zenuwachtig. Echt ze blijft er maar over praten en zich af vragen wat ze Juul, Julia, meneer Kaasschaaf en mevrouw Suikerspin moet vragen. Ze wil in ieder geval hun handtekening. Ik zie nu al op tegen rit van 1.5uur morgen :roflmao:

Magnolia29, Fanne, Sansaatje en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  13. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.186
    4.325
    113
    @Miekje86 wij hebben een jaarabonnement gehad op Julianatoren toen de oudste twee jonger waren. Ze vonden het elke keer geweldig. Ze hebben alleen nooit handtekeningen gevraagd haha

Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  14. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.684
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ben ook benieuwd of ze dat durft te vragen hoor :roflmao:.

Mya en Sansaatje vinden dit leuk.
  15. Sansaatje

16. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
  17. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.156
    4.412
    113
    @Nina Sanders van harte gefeliciteerd met de verjaardag van M, nog even en dan is hij grote M en heb je weer een mini M.

Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  18. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.156
    4.412
    113
    Miekje86 vindt dit leuk.
  19. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.156
    4.412
    113
    Hier was het ook een pittige dag vandaag. A en J werden wat aan hun lot overgelaten, doordat wij druk waren met inpakken, dus die hadden regelmatig ruzie. J is ook zo vreselijk bazig aan het worden. :eek:
    Maar alles is nu ingepakt en opgeruimd. Ik moet nog voor de tweede keer plastic wegbrengen. Ik zal blij zijn als we eenmaal op plaats van bestemming zijn. Ik hou echt van een buitenlandvakantie, maar de organisatie er omheen vind ik altijd stressem. En hoewel we niet vanaf Schiphol vliegen, ontzie ik ook dat gedoe op de luchthaven. Maar ik weet dat het de moeite waard is. Morgenavond lig ik, als het goed is, te chillen op de veranda met een alcoholvrij wijntje. :o:

Sansaatje, Nina Sanders, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.684
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier net 2 kinderen op bed, men wat waren ze stront vervelend met naar bed gaan. Op het moment is L nog bezig. Heeft al 10x om ons geroepen, gaan dan wel naar hem toe. Hopelijk geeft hij het snel op en stiekem ben ik bang dat hij opeens door heeft dat hij uit bed kan en naar beneden komt :oops:

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina