Nee nog steeds niet! Ze heeft zelf meer dan 3kwart van haar nest afgebroken, waarschijnlijk niet stevig genoeg naar haar zin. En nu is ze opnieuw begonnen. Maar je kunt haar alleen goed vangen als dat coconnetje bijna dicht is. Als ze er dan in zit, kun je haar met een glazen pot er in schrapen, deksel er op en klaar. Maar goed, nog een paar dagen wachten dus
Ja ik bedoel de wesp! De spin interesseert me niet zoveel, daar zitten er wel meer van in de schuur En zolang ze daar blijven vind ik het prima haha!
Brr... die spinnen nou ja. Maar die wesp en dat nest... zou bijna niet meer in de schuur durven komen.
Ik vind dat ergens nog een sneu idee ook. Dat ze het nest telkens afbreekt en weer opnieuw begint haha. Maar brrr. Heb het er ook zeker niet op.
Jaaaaaa ik wacht er met smart op. Al weet ik niet of ik er donderdag puf voor heb na een dagje efteling (E wilt tot het einde blijven en is al helemaal aan het plannen waar ze allemaal in wilt ) Maar even (misschien zie ik het verkeerd) de gene die Queen charlotte in jonge versie speelt, is dat niet dezelfde die het zwangere nichtje was van de schrijfster? (Sorry ben slecht in namen onthouden ) *edit* Toch nu maar eens op Google gekeken. Zijn 2 totaal verschillende personen . Ik was er echt heilig van overtuigd dat het dezelfde persoon was
Wij zijn net terug van een dagje pretpark op een landgoed hier in de buurt. Grote buitenspeeltuin met een trein, kinderboerderij enz. Samen met m'n zusje en de kinderen en m'n ouders geweest, was hartstikke leuk! En ik ben V kwijtgeraakt Ik had hem naar een speelplek gebracht en daarna laten zien waar wij zaten. Maar kon de uitgang niet goed zien, dus na 5 minuten ging ik toch even kijken. Nergens te vinden Zag ik hem ineens aan de overkant met een mevrouw lopen. Hij was niet in paniek gelukkig en zei; Ik kon je niet vinden, dus toen ben ik naar een andere mama gegaan en heb ik gezegd dat ik m'n moeder kwijt was. Toen gingen we je zoeken. Was wel geschrokken, maar hij heeft het naar mijn idee goed opgelost Nu snel eten en voor 20u ligt iedereen in bed. Kan ik daarna verder met Firefly Lane
Oef, dat is schrikken maar wat goed dat V zo rustig bleef. Waar waren jullie? L… misschien? Lekker cryptisch… Pak een pak tissues erbij voor die laatste paar van Firefly Lane. Ik hield het niet droog.
Nee maar echt hoor.. Die jongen.. O is tegenwoordig echt wel makkelijk met aankleden. Hij weet dat papa en mama beslissen en dat hij af en toe heus zelf mag kiezen. M heeft dat besef nog niet en L.. ach wat zal ik zeggen? Queen L heeft nu nog niks door maar ooooohhh ik denk dat zij weinig 'nee' zal horen . Geintje natuurlijk maar het meisje is vooral mega gelukkig als ze gewoon geknuffeld wordt en aandacht krijgt en dan is het al lang goed.. Maar mini O.. pfoe. Hij had voor zichzelf besloten dat hij vandaag zijn pyjama mocht aanhouden. Tsja. Dat liep even anders.
Ohhhh joh! en wat goed van V dat hij gewoon kalm bleef. Goed hoor. Is dat echt zon aanrader, FL? Want ik zit nu nog in seizoen 2 en heb dus nog 1,5 seizoen in te halen? Ik vind het wel leuk hoor, maar nou ook weer niet zo dat ik er écht voor ga zitten à la Greys. Morgen Bridgerton sequel. Erg zin in. Ik heb al wat tijd ingeruimd in mn agenda haha.
@Nina Sanders haha die O. Ik moest vandaag nog aan je denken. Je had het er laatst over dat O buiten gilde. Ik was vanmorgen in de tuin aan het werk en in het begin zat J telkens te gillen. Ik schaamde me voor de buurt. Gelukkig ging het daarna beter. @Magnolia29 wat schrikken, maar wat kun je ook trots zijn op V. Als J dit had gehad zou hij heel de boel bij elkaar krijsen.