Nou, die tissues ga ik zeker klaar leggen! We waren in Nienoord, vind het nog altijd een geweldig park. Zelfs N vermaakt zich daar nog prima!
Jaaaaazeker de moeite waard! Vind dit echt een serie die beter wordt na iedere aflevering. En volgens mij is er alleen seizoen 1 en 2..seizoen 2 heeft alleen wel 16 afleveringen.
Ik sluit me hier bij aan. Het is zo’n leuk en mooi verhaal over vriendschap. Zijn maar twee seizoenen.
@Magnolia29 wat knap van V zeg! Ik denk dat Z gaat huilen als hij ons kwijt zou zijn, bij dagjes weg/ strand en vakantie en zo krijgt hij een bandje om net naam en telefoonnummer, zodat ze ons kunnen bereiken. We waren laatst bij monkey town en daar was hij ons even kwijt, we zagen hem zoeken, en keken gewoon even wat hij zou doen, maar hij kreeg echt paniek in zijn oogjes, en zo blij dat hij ons vond.
@Magnolia29 Knap van hem dat hij zo rustig bleef! Fijn dat het een leuke dag was. Ik ken het park niet. Zal zo is f zoeken.
Hier gaat alles zijn gangetje. Morgen mijn laatste werkdag en dan: Vakantie! We gaan volgende week woensdag. Q kan niet wachten. Heb een afstreepkalender voor hem gemaakt. Hij heeft zoveeeeel zin om met het vliegtuig op vakantie te gaan. Verder mist hij de peuterspeelzaal heel erg nu, elke dag vraagt hij weer of hij morgen naar het ‘kleine schooltje’ gaat. Gelukkig kan hij volgende week dinsdag nog. Kan ik mooi inpakken.
Oh vandaag nog Q zijn hoekje afgemaakt in de woonkamer. Helemaal blij mee, die kast staat lekker vol met allemaal puzzels en speelgoed van hem. Het is ideaal. Bekijk bijlage 749306
Echt weer heel leuk! Je kunt zo aan de slag voor VT Wonen Heb je er ooit aan gedacht om hier iets mee te gaan doen op werkgebied? En wat heerlijk dat jullie bijna op vakantie gaan! Schattig dat Q er ook zo'n zin in heeft
Morning! Wat zijn de plannen voor vandaag? We zijn net beneden en ik ga straks met de kinderen naar de bioscoop, de Super Mario Bros film. Ze hebben er beide heel veel zin in. Daarna nog even door het winkelcentrum slenteren en vanmiddag lekker in de tuin spelen. Kan bijna niet geloven dat de vakantie zo snel voorbij is gevlogen! Maandag weer gewoon aan het werk en dan nog 11 weken tot de zomervakantie Gaat echt snel! Fijne dag allemaal
Ik heb bouwkunde en interieurarchitectuur gestudeerd haha! In de periode dat ik afstudeerde zaten we in NL in een crisis en waren dat de beroepen waar geen vraag naar was. Zodoende ben ik een andere kant op gegaan. Mocht er ooit een leuke kans langs komen dan zeker, of misschien iets voor mezelf.
Oh wat leuk! Houd V dat goed vol? Man wilde laatst met Q ook naar de bios maar die heeft echt een korte spanningsboog dus ik zag dat niet zo zitten. Misschien toch maar is proberen..
@Magnolia29 wat knap van hem! Ik zou volledig in paniek zijn maar dat is omdat ik zeker weet dat hij niet zo zou reageren maar gewoon zou rennen en vliegen en niet om zich heen zou kijken. @jvsd92 wat heb je dat mooi gedaan! Wij hebben weleens iemand ingehuurd voor de woonkamer. Als je wil oefenen op iemand heb ik nog wel hulp nodig bij de slaapkamer hahahaha. Daar is alles nu uitgehaald en staat dus alleen een bed in en zijn alle muren wit geverfd (was hiervoor een andere kleur). Maar heb geen flauw idee wat mooi staat.
Nah wat leuk zeg! Jammer dat er toen geen vacatures waren in die branche! Wie weet wat er ooit nog komt, iets voor jezelf beginnen zou inderdaad ook een mooie optie zijn! Film; Ging prima vandaag hoor! Scheelt ook dat er halverwege een pauze is, kon hij even door de zaal rennen Op zondagochtend hebben ze bij Pathé en Vue wel eens kleuterochtend, dan is het licht gedimd en het geluid ook niet zo hard. Misschien dat leuk om eens te proberen?