@Miekje86, nog van harte gefeliciteerd met E! En chips is ook lekker, maar snap dat je baalde @jvsd92, ook gefeliciteerd nog! @Fanne, wat de tijd gevlogen zeg, nu al weer werken. Veel succes! @Mya, oh ja, teken. Doordat wij veel in het bos achter ons huis wandelen zijn we redelijk alert op, dochter had er een keer 9 na een wandeling. Maar we moeten er nu echt weer op letten merk ik, het schiet er soms toch bij in, zeker bij de kinderen die idd alles zelf doen. Gister hebben wij ook gewandeld, de route was 8,5 km. Maar na 6 km ging het storten, niet normaal. En in de verte onweer, dus toch maar heel hard doorgelopen om voor het onweer het bos weer uit te zijn. We waren allemaal totaal doorweekt l zat gelukkig in de wagenziekte maar het arme kind was ook zeiknat en bleef maar jammeren, zo sneu. Nu zien ze allemaal als een prachtig avontuur gelukkig Verder vandaag weer aan het werk, en morgen ook. Ik ben aan het duimen dat het mooi weer wordt volgende week met lang weekend vrij, ik heb zo'n zin in zon. En veel buiten zijn Fijn dag allemaal!
Jullie hebben bijna het maximale aantal van 5000 berichten bereikt. We zullen dit topic binnenkort sluiten. Maken jullie alvast een nieuw deel aan? Kan iemand ons taggen wanneer deze dicht kan?
@riean dank je. Ja chips is ook lekker om te trakteren, maar zo goed als de hele klas heeft dit jaar al chips getrakteerd. Vorig jaar heeft E dat ook getrakteerd. Vond wel leuk om eens iets anders, E had zelf de speklolly gezien en was er helemaal enthousiast over. Maar gelukkig was ze ook blij met chips. Zei ze deze mogen de glutenkindjes (we hebben 3 met een gluten allergie/tolerantie in de klas) gelukkig ook. Vond zij ook belangrijk dat zij gewoon van haar traktatie mee mochten snoepen
Ik heb een nieuwe geopend! Deel 6: https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/♡-1000-days-•-pt-6-♡.730121/