♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.340
    4.876
    113
    Vrouw
    Heerlijk @Nina Sanders ! O en mini O lijken steeds meer op elkaar zeg. In mijn hoofd was dat stukken minder ofzo, haha.
     
  2. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    N zit in bad en V kijkt tv.. zegt ze om 23u :roflmao::roflmao:. Ge-wel-dig.

    Hier ook natuurlijk een ander ritme maar gek genoeg is het aanpassen als iedereen weer thuis is ook gewoon ergens heel vanzelfsprekend. Het gaat gewoon vanzelf meestal bij ons. O heeft nog 2 weken vakantie waarvan we volgende week zelf ook nog vrij zijn. Daarna begint schoon alweer. De vakantie van O is toch best snel voorbij gegaan vind ik. Die begon immers ook al vroeg.
     
    Mya vindt dit leuk.
  3. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik vind dat heel lastig zelf te zien. Ik vind ze eigenlijk allemaal een heel eigen gezichtje hebben. Hoewel ze als pasgeborenen dus wel op elkaar leken.. :p
     
    Mya vindt dit leuk.
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh en ik kan officieel ‘s avonds gewoon níet meer stil zitten. Alles begint te irriteren, pikken, jeuken.. de hel
     
    Mya vindt dit leuk.
  5. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Het is hier een uur eerder, dat scheelt iets :roflmao::roflmao::roflmao:
     
    Mya vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh hahaha :p
    Tot wanneer blijven jullie?
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  7. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Zondag rijden we vanaf Algarve terug naar Porto, dan bezoeken we m'n schoonouders nog even en brengen we stiefdochter in de avond terug naar huis. Dan slapen wij in een hotel, maandagochtend laatste dingen kopen en beginnen we aan de terugreis. Verwacht zelf dat we dan ergens dinsdagavond/nacht thuis zijn :thumup:
     
    Fanne, Mya, Nina Sanders en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh heerlijk, en wanneer begint school weer?
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  9. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.882
    4.154
    113
    Goed dat je verder naar T laat kijken. Hopelijk komt er iets uit dat ervoor zorgt dat het beter gaat.
     
    RoseMurphy vindt dit leuk.
  10. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Dat duurt hier gelukkig nog even; 29/8
     
    Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  11. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.340
    4.876
    113
    Vrouw
    Het lijkt erop dat T overgevoelig is voor koemelk. We vermoedden al zoiets. Zelf heb ik het met lactose (dus geen zware allergie oid hoor). We gaan nu eerst eens kijken of we zoveel mogelijk zuivel kunnen schrappen. Maar hij drinkt nog best veel melk (flesvoeding) op een dag en dat is “gewoon” Nutrilon. Ik ga niet meer switchen naar koemelkvrije kunstvoeding nu. Maar “officieel” mag hij nog geen andere melk.. dus even kijken wat we doen. Gelukkig zijn er wel veel soorten melk nu haha maar dan moeten we even naar de vitamines enz. kijken.

    Kregen net een filmpje van de opvang dat ie met een bal aan het rollen is met een van de leidsters, zo leuk:)
     
    Mya, Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  12. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.537
    7.040
    113
    Ach, wat sneu. Mijn nichtje heeft het ook, zij knapte zo enorm op van geen koemelk meer. Hartstikke dure voeding heeft ze nu, wordt gelukkig vergoed. En een totaal ander kind.
    Ik zou er echt wel op overstappen hoor, of stoppen met melk. Mijn oudste dronk met 10 maanden geen opvolgmelk meer, alleen gewone halfvolle melk en water. Je zou dan kunnen kijken welke melk geschikt is, volgens mij zijn er heel veel soorten.

    @Nina Sanders wat een heerlijk stel! Ik vind O en O ook erg op elkaar lijken zeg!
     
  13. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Ach wat super sneu zeg! Zou je niet al meer pap kunnen geven bijvoorbeeld en dan met andere melk? Geen idee hoor hoe het precies werkt, maar dan hoef je niet meer over te stappen op speciale kunstvoeding.
     
    RoseMurphy vindt dit leuk.
  14. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Fanne Ben benieuwd volgende week! Ik neig ook naar een meisje, geen idee waarom. Hebben jullie al namen bedacht voor elk geslacht? Of komt de zoektocht daarna pas?
     
  15. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Vandaag was een rustige dag. Alleen bij de Lidl geweest, voor de rest aan 't zwembad gelegen ;) Zo leuk om te zien dat V ook echt een waterrat is. Hij springt zo in het diepe, hoofd onder water, hij vindt het prachtig!
    We doen nu weer een ronde douchen en aankleden, gaan zo uit eten.

    Naast het huishouden wat je op vakantie minimaal hoeft te doen, ga ik dat ook écht missen. Heerlijk, 2 weken (bijna) niet hoeven koken ;):thumup:
     
    Mya, Fanne en Sansaatje vinden dit leuk.
  16. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.882
    4.154
    113
    Ja, ze kunnen flink last hebben van melk. A heeft er nog steeds last van. Als hij melk heeft gedronken, kan hij 's avonds niet slapen, omdat hij dan klaagt over buikpijn.
    Hier drinken ze allebei haverdrank met extra calcium. J heeft als baby Neocate gedronken. 67 euro voor een blikje van 400 gram. Maar gelukkig kregen we dat vergoed, want 128 euro in week is behoorlijk prijzig!
     
    Mya vindt dit leuk.
  17. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.882
    4.154
    113
    Man wil pas over namen nadenken als hij weet wat het is. Hij is nogal nuchter wat dat soort dingen betreft.
    Ik ben zelf ook zo ontzettend benieuwd. Zelf zegt mijn gevoel ook dat het een meisje is, terwijl ik op de echo vorige week echt een piemeltje dacht te zien.
    Qua jongensnaam weet ik 100% zeker dat het Levi wordt. Nooit op het lijstje bij de anderen gestaan, want toen was de tweede keus beide keren Hugo. Kwam zelfs pas nog een proefdruk van het kaartje tegen met Hugo erop.
    Meisjesnaam hebben we nooit serieus overwogen, maar bij beiden dachten we wel aan Nina of Eva.
    Past dat ik aan Julia, die vond man ook wel een optie. We wachten nog even af. In ieder geval kunnen de meisjesnamen nog alle kanten op, terwijl ons gezin met Levi wel compleet voelt ofzo. Ik zie het helemaal voor me: A, J en Levi. Maar toch een meisjesgevoel. Gek hè?
     
    Mya, Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  18. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.882
    4.154
    113
    @Magnolia29 welke opleiding ga jij volgend jaar doen? Bij mij op het werk is er een vacature voor een zorgcoördinator en ik overweeg te solliciteren. Dat zou wel betekenen dat ik weer moet studeren. Waarschijnlijk de master SEN of iets vergelijkbaars. Wat ga jij doen?
     
  19. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Ben wel benieuwd naar de namen van A en J. Iets zegt me dat dat ook Bijbelse namen zijn. :p
     
    Mya vindt dit leuk.
  20. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh my.. de jongens hebben tot nu liggen keten boven :o:
    Ik hoop dat ze snappen dat morgen thuis weer de normale regels gelden :roflmao:.
    Mini O kon net niet meer in bed komen haha. Ach ze hebben het hartstikke leuk gehad deze week. Morgen rijden we weer naar huis en ik hoop begin van de middag weer thuis te zijn. We hebben allemaal nog even lekker gedoucht vandaag. Zelf ga ik morgenochtend nog een keer, de was is allemaal al schoon dus dat is - weet ik ook nog van de vorige keer - erg fijn thuis komen. :thumup: En dan nog heerlijk het weekend samen.
     
    Mya vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina