♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hahaha echt hè. Maar ik zeg echt nog eventjes niets ;). Want ik ben mijn mening nog aan het vormen haha!

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  2. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.684
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Tis net gtst :roflmao:

Mya, Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  3. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.158
    4.412
    113
    @Magnolia29 wat een leuke foto's. Ze straalt helemaal! Heerlijk dat ze nog zo vol overgave jarig zijn!
    @Nina Sanders je maakt mij ook heel nieuwsgierig!

Gisteren kort met man het over een naam gehad. Ik weet dat ik hem daarin niet teveel moet pushen. Voor nu vindt hij L ook het mooist en we kijken nog verder. Tweede naam vinden we lastig. We hebben A en J vernoemd en aangezien in beide families veel dezelfde namen voorkomen hebben we iedereen al vernoemd. Dus waarschijnlijk gaan we deze keer dus niet vernoemen. Ik denk dat we voor een naam gaan met een mooie betekenis. Over mijn suggestie was man nog niet dolenthousiast, maar hij wist nog niets beters.

Mya, Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  4. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

We zien de poll wel verschijnen. :p

5. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik hang de vlag uit :p
    N is op de BSO en ze had er zowaar nog zin in ook. Ze is er zo aan toe dat de scholen weer beginnen volgende week en ik ben echt meer dan klaar met dat constante geruzie met V :o:
    Breng V zo even naar mijn ouders, ik heb een touch up behandeling voor mijn wenkbrauwen. Dan gaat hij nog even naar bed en doe ik lekker niks. Vanmiddag hoop ik nog wat te kunnen werken, even kijken of V zichzelf wat kan vermaken.
    Nou, fijne dag allemaal :D

Mya, Nina Sanders, Sansaatje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.684
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Fanne is misschien een combi van de vernoemde namen of een combi van A en J een optie. Heb je toch een vernoeming en een naam met een bijzondere betekenis. Wel fijn dat jullie het (voor nu) over de eerste naam eens zijn.

Mya vindt dit leuk.
  7. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.684
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier is de vlag ook uit. E is naar school, ze had nog wel last van haar keel en 37.6. Maar zijn kan van stress verhoging krijgen. Uit voorzorg maar een covid test (had nog liggen voor alleen in de mond) gedaan en die was negatief. Paracetamol er in, mogelijk alleen een placebo effect. Maar ach als dit helpt voor haar.

Mochten mee de klas in, zo fijn kon ik ook zien waar ze terecht komt. Ze heeft 2 hele lieve juffen. Die ook echt al ieder kind bij namen kennen. Ze waren er vandaag allebei. Zo benieuwd hoe ze het gaat vinden in groep 3.
    Bekijk bijlage 733006

Kirzy, Mya, Nina Sanders en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.186
    4.325
    113
    @Miekje86 superleuk! Nu meteen een vraagje nav de korte broek van L. Ik worstel altijd met die koordjes aan de broek. En zie ze nu gewoon loshangen bij L. Doet de rest dat ook of toch een knoopje/strikje erin? Dat blijft namelijk ook nooit lang zitten dus vraag me af wat de rest ermee doet :eek::D.

Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  9. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.158
    4.412
    113
    Bij dat soort broekjes, doe ik er een strikje in. Anders zakt het van hun billen. Maar ik heb veel broekjes van Hema waar je van die elastieken in de zijkanten hebt zitten, die je kunt aantrekken en dan zitten ze op de strakste stand en dan zakken hun broeken ook niet af.

Mya vindt dit leuk.
  10. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.186
    4.325
    113
    Ik vind een broekje met niet zichtbare koordjes leuker staan maar ze zijn vaak kort en wat dikker die koordjes waardoor de strik niet blijft zitten. De broek zakt sowieso niet af dus ik bedoel echt meer laten jullie ze gewoon hangen of toch een strikje erin zodat je de koordjes niet ziet. De oudste is heel slank dus voor hem gebruik ik inderdaad de elastiek aan de binnenkant. Maar bij grotere maten zijn de koordjes gewoon goed te knopen zonder dat het loskomt.

Mya vindt dit leuk.
  11. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.684
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Deze broek heeft ook een elastiek en blijft nu aardig zitten met een los touwtje. Wij maken hem 's morgens wel vast maar L krijgt hem der uit. Moet dan een dubbele knoop leggen maar die krijg ik er niet uit en touwtje is daar dan net te kort voor. Ik probeer over hrt algemeen broeken met een elastieken band of met een druk/schuif knoop en kan ik in de zijkant de broek met elastiek stellen net zoals met een zwangerschapsbroek.

Mya vindt dit leuk.
  12. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.836
    7.460
    113
    Je kunt het touwtje er ook uittrekken, dan ben je er van af :)

Sansaatje en Mya vinden dit leuk.
  13. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Prachtige foto zo! Hoe heeft ze het gehad op haar eerste dag?

14. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik heb heerlijk kunnen werken tot half 3, V bleef bij m'n ouders en ze zouden hem wel terug brengen als ze er zat van waren ;) Dat werd 15 minuten geleden haha!
    Hij is nu lekker alleen aan het spelen, zonder een bemoeizuchte zus om zich heen :p

Mya en Fanne vinden dit leuk.
  15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Och ❤️ V is op m'n schoot in slaap gevallen. Dat is zo lang geleden! En nu weet ik niet of ik 'm wakker moet maken, zodat hij vanavond gewoon op tijd naar bed kan, of dat ik nog even intens van dit moment ga genieten met alle gevolgen van dien :o:

RoseMurphy, Mya, Sansaatje en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.186
    4.325
    113
    Hahaha dat is nou echt nooit in me opgekomen :D:o::oops:

Mya, Miekje86 en riean vinden dit leuk.
  17. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.684
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Deze loedermoeder (en vader) moeten gewoon werken vandaag. E is nog op de bso. Ik werk tor vanavond laat helaas. Man uiteraard wel instructies gegeven om alles al door te brieven hoe het is gegaan

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Magnolia29 en.. wat is het geworden? ;)

Hier maak ik vaak gewoon een dubbele knoop in de koordjes. Soms sla ik hem dan nog naar binnen

19. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hoort er ook gewoon bij toch? Maar ze heeft t vast fijn gehad! Ben benieuwd bij wie ze in het groepje zit ;) Tenminste, N maakt zich daar vreselijk druk over, naast wie ze komt te zitten :roflmao:

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oohhhh ik ben K A P O T. Ik ben nog te moe om te reageren. Even heel stakato.

• Vannacht pas tegen 1u in slaap gekomen. Sinds 4u wakker. Wekker 5.30. Want kantoor. :cry:
    • Super vermoeiende dag. Veel overleg. Heel druk project. Pas 17u thuis. Toen koken.
    • Daarna man kindjes halen opvang. O en ik net gedoucht. Hang nu op bed. Jongens gaan ook zo en dan plof ik op de bank.
    • O even drama vanochtend bij school. Maar wel leuk gehad. Morgen is hij echt jarig en woe trakteren.
    • In overleg met leidinggevende ga ik vanaf nu enkel nog op de maandag kantoor. Ik ben deze week 32 weken en werk door tot 36. Maar met onze jongens, werk, huishouden, en die enorme buik. Man man man wat wordt het zwaarder. Dus vanaf nu alleen nog op maandag kantoor.
    • Dat betekent nog maar 4x
    • Druk bezig met m’n project. Helaas kan ik hem niet zelf helemaal afronden. Maar wat niet kan, kan niet.
    • Zei ik al dat ik zo moe was?
    • :roflmao:

Deel Deze Pagina