♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hij heeft in totaal een kwartiertje geslapen, daarna wakker gemaakt en N opgehaald van de opvang. Net na het eten nog een flinke wandeling gemaakt, kon hij de extra energie nog kwijt ;)

Mya, Fanne en Nina Sanders vinden dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Lief is dat hè. Ik had dat ook toen ik M in slaap knuffelde zaterdag. Echt zo’n groot kind al. Met die dikke buik. Paste amper haha. Maar dan zie je dat ze echt nog zo klein zijn hè. Zelf O wil af en toe gewoon even lekker knuffelen. Dat is het enerzijds mijn grote brutale snotaap van 5, anderzijds m’n kleine oudste zoon.

Mya, Fanne en Magnolia29 vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    E weer helenaal opgeknapt @Miekje86 ?

Yesssss. Vanaf woe Selling the OC :o::roflmao::p:thumup:

Mya vindt dit leuk.
  4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Wat een goede keuze om nog maar 1 dag naar kantoor te gaan! Het is ook niet niks met 32 weken. En stel dat je het nou echt niet meer trekt, dan is met 34 weken met verlof gaan ook geen schande he. Je moet niet over je eigen grenzen gaan!

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    #605 Nina Sanders, 22 aug 2022
    Laatst bewerkt: 22 aug 2022
    Nee daar heb je ook wel gelijk in hoor. Het is geen schande maar meer omdat ik het zelf zo gepland heb allemaal :p Maar als ik het echt niet meer trek dan zal ik ook echt eerder stoppen, want niemand heeft er wat aan als ik over mijn grenzen heen ga. Ik geloof ook dat dat de hele bevallingsperiode en periode erna niet ten goede komt.

Denk wel dat 1 kantoordag een goede middenweg kan zijn! Zo kan ik toch de belangrijkste dingen nog zelf afronden, maar kan ik tussendoor ook regelmatig pauze nemen omdat ik mijn werk wat meer kan verdelen over de week én maar 1 keer hoef te rijden!

Mya, Fanne en Magnolia29 vinden dit leuk.
  6. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.161
    4.414
    113
    @Magnolia29 heerlijk dat V zo bij je op schoot in slaap valt. Zijn ze echt nog eventjes klein.
    @Nina Sanders verstandige keuze en ook heerlijk dat het kan en dat je werkgever zo begripvol is. In het onderwijs is dat helaas geen optie. Voor nu heb ik er ook voor gekozen om mijn verlof met 36 weken in te laten gaan, maar geen idee of dat lukt. Maar het is een natuurlijk moment (voor de kerstvakantie), maar dat is ook een enorm drukke periode.
    @Miekje86 en, je man al gesproken? Hoe heeft ze het gehad? En is ze koortsvrij gebleven?

Hier prima dag gehad. Vanmorgen hebben we nuttig besteed, hoewel we laat opstonden. Wassen (voordeel van een camping is dat je er 2 tegelijk kunt draaien), ondertussen boodschappen doen, was ophalen en te drogen hangen. Op vakantie doen we ook altijd met zn vieren boodschappen, komt thuis nooit voor. Na de lunch zijn A en J gaan slapen en hebben man en ik een workout gedaan, binnen bij de airco en alvast samen het avondeten voorbereid. Toen A en J wakker waren, zijn we naar het strand gegaan en daar tot 19u gebleven. Vanaf 20.30u liggen ze allebei op bed. Dus wij zitten op de veranda met de kaarsjes aan.

Fijne avond!

Miekje86, riean, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh lord. Ik kreeg het net nog op mijn heupen en heb de bijkeuken opgeruimd :o: Op zich was het niet mega rommelig, maar er stonden nog veel dozen en spullen, oa van afgelopen weekend. Van de bday, maar ook veel spullen die we zelf afgelopen weekend flink hebben ingeslagen maar nog niet tijd gehad hebben het echt een plek te geven (oa doordat we de vliering op moeten en gewoon leeg moeten halen • een keer een aanhanger huren ofzo • met meer ruimte daar hebben we straks ook meer ruimte voor extra voorraad of spullen vd baby). Denk aan dozen luiers, wasverzachters, flink aantal pakken toiletpapier, flesjes cola light.. maar ook dozen van het speelgoed en pakketjes die ik heb besteld.

Pfoe, een uur verder en ik denk dat ik de helft ong weg heb weten te werken. De andere helft heb ik opgestapeld en in een hoekje gezet. Het oogt nu weer een stuk geordender en nu kan ik weer slapen :roflmao:.

Ik was best geërgerd nl. Ik snap gewoon niet dat mijn man dat vandaag niet zelf gewoon even heeft opgeruimd. Oké het was een werkdag vandaag, maar waarom zijn mannen op de een of andere manier blind voor ‘rommel’ zodra het niet in het zicht staat? Vreselijk.. o_O

Maargoed.. ik mocht het van man nu niet opruimen (hij is gaan sporten) maar hallo wat denk je zelf.. dat ik in rommel ga zitten? :p

Morgen heb ik wel een aantal werkdingen waarmee ik aan de slag moet. Ik hoop dat in de ochtend te kunnen doen nadat iedereen de deur uit is en ik O naar school heb gebracht. Wil verder een sopje beneden over de oppervlakken doen en de was wegwerken. Voor de rest heb ik ‘s middags een groeiecho en wil ik ook echt tussendoor voldoende rust pakken!

Wat brengt de dag jullie morgen? Het wordt weer benauwd, bah!

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Uhhhhh oké. Donderdag 33 graden en een nachttemperatuur van 19 graden • dat is best warm. :eek:

jvsd92, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  9. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.684
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Dat is ook zo hoor. E had geen flauw benul van groepje zitten. Maar ze zit gelukkig wel met 1 van der vriendinnetjes in een groepje, niet der bestie want dan word er niet meer geleerd en alleen maar gekletst :roflmao:. Ze hebben geprobeert om in elk groepje 2 jongens en 2 meiden te plaatsten. Ze hebben een nieuw jongetje in de klas en die zit bij E in der groepje. Ze zit nu in totaal met 17 kindjes in de klas, waarvan er 2 over een half jaartje ongeveer gaan verhuizen. Vind het echt super een kleine klas. E der 1ste jaar was beetje erg vol. Ouders hadden hun kinderen erg laat aangemeld. In september was er bekend dat er 8 leerlingen bij zouden komen. Er kwamen er in totaal 19 :eek:. Zat ze op het einde met 37 kinderen in een klas. Maar E had het vandaag wel super leuk gehad.

Zo goed als opgeknapt. Maar ze is met een paracetamol naar school gegaan en daar is alles prima gegaan. Ook op de bso ging het super.

@Fanne zie hier boven ;). Man heeft der niet meer getempratuurd vanavond maar ze was ondanks dat ze moe was lekker aan het stuiteren. Nog wel een klein beetje last van der keel maar daar hielp hoestdrank heel goed tegen hoor papa (ik verdenk der van dat ze der keel verzint om hoestdrank te krijgen :roflmao:)

Sansaatje, Fanne, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zoooo hoe gaat het hier? Hier een goede nacht gehad, wel een aantal keren wakker om te plassen maar das niet erg.

6u opgestaan en even een sopje beneden gedaan, vaatwasser uitgeruimd en zometeen zet ik de was aan en pak ik de stoffer voor beneden nog even (tussen de zwarte shutters). Nu heb ik de energie nog! Daarna ga ik mij klaarmaken en vanaf 9u zit ik achter m’n laptop! De jongens heb ik vanochtend ook al bijtijds klaar gemaakt want ze waren alweer vroeg wakker.

Man bracht mini O en M om half 8 naar de opvang, net toen ze in de auto wilden stappen poepte mini O nog even z’n luier vol dus dat was een leuke ontvangst daar :p (eenmaal bij de auto zou ik ook niet meer terug gaan) :rolleyes:.
    Nu zet hij O af op school.

Fijne dag vandaag! Vanavond mag ik traktaties maken haha. O is eigenlijk vandaag jarig maar wilde morgen graag trakteren. 5 jaar alweer. :o:

Mya, Magnolia29 en Fanne vinden dit leuk.
  11. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh en vanmiddag nog een groeiecho! Zou het nog steeds een meisje zijn? :p

Magnolia29 vindt dit leuk.
  13. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Van harte met O!

14. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Wij zijn weer thuis. Gisteren al en heb bijna alle was weg kunnen werken. Lig nu in bed met koffie. Deze week nog vakantie. :roflmao: Wil de kledingkasten van de kinderen opruimen en uitzoeken en kamer dochter moet nodig opgeruimd worden. Verder doen we rustig aan deze week nog. :roflmao:

Mya, Nina Sanders en Fanne vinden dit leuk.
  15. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.161
    4.414
    113
  16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
  17. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.836
    7.460
    113
    Welkom terug @Sansaatje
    @Nina Sanders, gefeliciteerd!!

Goodmorning! Ik heb de kinderen met de fiets weggebracht, dus mijn uurtje fietsen al weer gehad. Vanmiddag nog een keer, voelt wel weer goed :)
    Gisteravond heb ik al een deel van het huis gesopt, dus straks alleen beneden nog de keuken en woonkamer.
    En ik wil een randje muur in de keuken verven, en de nieuwe vensterbanken in de beits zetten, dan kunnen ze er op. Knapt gelijk zo op, na 3 jaar zonder vensterbanken :oops:

Toen L zag dat ik verf pakte uit de schuur wilde ze ook verven. Ik ben nooit zo'n fan daarvan, dat geklieder, maargoed, het hoort er bij he :D dus nu zit ze heerlijk aan tafel te verven, ze blijft zich verbazen dat als ze twee kleuren mengt er een andere kleur komt. Prachtig om te zien.

Verder geen plannen vandaag. Oudste is ook weer naar school dus L en ik zijn samen. We genieten er van vandaag :thumup:

Mya, Sansaatje, Fanne en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Nou heerlijk! Geniet nog even van de rust deze week :p

19. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Morning!
    V is vanochtend bij de opvang. Drama om hem heen te brengen :o: Hij moet er allemaal weer vreselijk aan wennen na 5,5 week aan mij vastgeplakt te hebben gezeten :rolleyes:
    Kreeg net een foto dat alles weer goed is, helemaal prima :thumup:
    N is nu bezig met zwemles, ik zit in de kantine met een kopje thee. We gaan zo boodschappen doen en naar de Intertoys, ze heeft 2 cadeaukaarten gekregen en die branden natuurlijk in haar portemonnee ;)
    Om 13u haal ik V weer op, vanmiddag doen we niet te veel. Fijne dag! :D

Mya, Sansaatje, Fanne en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Goedemorgen! Hier vandaag wat wasjes en schoonmaken. Begin vd middag gaan we richting mijn moeder. Die krijgt vanmiddag een injectie in haar schouder, ik ga met haar mee. Blijven daarna vast nog wel even daar hangen. Ze gaan dit weekend op vakantie en mist Q altijd enorm.

Mya, Sansaatje, Fanne en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina