♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.684
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Vandaag een druk dagje gehad met werk. En ik ben opgestaan met een blaasontsteking :cry:. Vandaag veel water gedronken en maar paratcetamol geslikt. Het gaat gelukkig nu iets beter dan vanmorgen, hopelijk heb ik het hier ee onder controle en anders maandag een plasje inleveren.

Vanavond ga ik met vriendinnen bowlen en even gezellig daarna wat drinken. Rest van het weekend staat er weinig op de planning. Even bijkomen van weer in het ritme komen. Merk dat vooral E even behoefte heeft aan rust

Fanne, jvsd92, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh dit klinkt gezellig @Miekje86
    Veel plezier!

Hier is man nu even sporten en hang ik op de bank met een glas water en Selling the OC! Mijn hemel dat eerste huis (106 miljoen!). :o: Ik zit met open mond te kijken haha. Als man terug is dan gaan we verder met Greys, bijna klaar.

Dit weekend ook weinig gepland. O is best moe van zijn eerste schoolweek en M hoor ik al de hele tijd hoesten. Hoop voor hem dat hij niet weer verkouden of grieperig wordt. Maargoed, bij die kleintjes weet je het nooit.

Met mij verder ook alles prima. Ik ben benieuwd of ik dit weekend al pakketjes kan verwachten. :p. Verder merk ik ook wel dat ik wat meer harde buiken heb. Ik hoop dat de baby gauw wat gaat zakken zodat ik ook wat meer lucht krijg.

Fanne, Miekje86, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zucht... hier wederom wakker geworden met gezeur en gejengel tussen O en O. Alleen maar weer schreeuwen en etteren naar elkaar.. ik ben dit zó zat. De héle dag alleen maar die strijd tussen die twee. Toch niet normaal of wel :evil: Ik ben het echt spuugzat en kan ze moeilijk de hele dag uit elkaar zetten.

Anyway, ik ben de stofzuiger al aan het opladen, en beneden is opgeruimd: zodra M wakker is ga ik eens even schuiven met bedden en kijken wie ik bij wie ga leggen. Ik denk dat ik voorlopig even O apart ga leggen totdat ze weer wat beter met elkaar door 1 deur kunnen (gaat dat ooit gebeuren?) :rolleyes:

Oh en vandaag zijn de kansen en waarschuwingen al op. Bij elke misstap vliegt er 1 naar boven.

Tot dusver mijn geklaag. :p

Sansaatje, Fanne en Mya vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Heel veel succes en plezier met N vandaag @Magnolia29 !
    Op naar dat diploma! :thumup:

Magnolia29 vindt dit leuk.
  5. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.837
    7.463
    113
    @Magnolia29, wat knap! Veel succes vandaag voor N!
    @Nina Sanders oh nee, vervelend zeg dat het nu al mis gaat. Kost bakken energie denk ik :(
    Maar misschien toch uit elkaar houden? Dat doe ik met mijn derde wel als het echt niet gaat dan zorg ik dat hij of met papa meegaat klussen, of met mij mee boodschappen doen en tussendoor ervoor zorgen dat de een in de keuken speelt en de ander in de woonkamer. Anders ben ik echt de hele dag aan het roepen:' nee, niet doen! Afblijven! Niet klieren! Zit je zusje niet dwars.' Etc. En dat is vooral voor hem niet leuk.
    Sterkte vandaag

L was, voor ons doen ;), vroeg wakker, 06.45 was ze er klaar mee. Dus ik ben met haar naar beneden gegaan en samen ontbeten. Ze is zo gezellig, en maar kletsen.
    Overigens is ze al een tijdje elke ochtend droog. Na hoe lang zouden jullie ook in de nacht de luier uit laten?

Vandaag moet ik even naar de Kwantum en de boodschappen komen, maar ik zag dat 2 producten die we morgen nodig hebben niet leverbaar zijn, zo irritant. Dus ik moet ook nog even naar de supermarkt.
    Jongste zoon wil kijken bij freerunnen vandaag om te kijken of dat wat voor hem is, dus daar ga ik met hem heen en zijn fiets moet nog gehaald bij de fietsenmaker. Verder volgens mij geen plannen. En jullie?

Sansaatje, Nina Sanders, Fanne en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Yes @riean het kost idd veel energie want ik ben er behoorlijk chagrijnig van. M is ook niet fit en dat komt er ook nog bij. Al heeft hij gelukkig geen koorts en weet ie zich wel een beetje te vermaken.

Ik ben zelf nu de vloer boven even aan het doen, man mag daarna de bedjes omwisselen en dan zijn die kamers in elk geval verzet en heb ik ook daar goed kunnen zuigen en dweilen. Maar kijken wat we vandaag gaan doen maar ze worden absoluut uit elkaar gehouden. Het scheelt dat we van de week het nieuwe bureau en stoel in elkaar hebben gezet en dat de bijkeuken opgeruimd is. Eigenlijk moet daar ook alleen nog een dweil doorheen en dan is het een prima opgeruimde plek. Wellicht dat ik daar vanochtend kind plant met de treinbaan oid. :p ik ben daar vandaag toch nog een beetje met de was aan het rommelen.

Verder hoop ik van harte dat M wat opknapt want hij loopt helemaal leeg en hoest als een bezetene :o:

jvsd92, Mya, riean en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.162
    4.414
    113
    @Magnolia29 veel plezier bij het afzwemmen van N!
    @Miekje86 beterschap! Zo vervelend een blaasontsteking! Klinkt verder gezellig. Fijne avond!
    @Nina Sanders dat is geen leuke start van de dag. Kun je niet M en grote O bij elkaar op de kamer leggen? Misschien scheelt dat.

Hier zijn we echt aan het genieten. Gisteren weer een super leuke dag gehad. Vandaag doen we het overdag weer rustig aan. We willen vanavond naar een open luchtshow. Start om half 10 en ik denk dat A en J het fantastisch vinden. Dus vanmiddag moeten ze allebei wel slapen.
    En ik merk op vakantie (thuis ook hoor) dat man en ik echt een team zijn. Zonder al teveel af te spreken, zorgen we dat het efficiënt verloopt. En man doet ook zijn best om ervoor te zorgen dat ik voldoende uitrust. Na de vakantie komt er namelijk qua werk nog een lange, drukke periode en dat icm de zwangerschap willen hij en ik dat ik nu voldoende uitgerust ben.
    Dus super blij met hem!

Miekje86, Mya, Sansaatje en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh joepie. Als het goed is komen vandaag mijn nieuwe sneakers en regenlaarsjes binnen! En een grote bestelling met kinderkleren (incl wat spullen vd baby). Zo leuk!

jvsd92, Mya, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.162
    4.414
    113
    @Nina Sanders ook beterschap voor baby M! Leuk dat er nog spulletjes binnenkomen. Zeker de babykleertjes. Ik ben al veel aan het winkelmandshoppen. Dit wordt zeer waarschijnlijk onze laatste, dus ik mag nog een keer helemaal los gaan! Hoewel, als de rest van de zwangerschap net zo goed gaat als nu, wil ik misschien nog wel 4e. ;)

jvsd92, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Fanne fijn he, dat teamgevoel. Ik herken dat ook wel. Bij de eerste 2 had ik dat gevoel minder maar dat kwam denk ik deels ook door mijzelf. Ik gaf toen veel minder aan hoe ik mij voelde omdat ik simpelweg gewoon nooit toegaf aan bijv vermoeidheid. Want ik voelde me gewoon goed verder dus vond ik het ook niet 'nodig' om meer rust te nemen of me te uiten daarover.

Sinds de 3e merk ik wel dat meer rust echt nodig is, maar ook toen zat ik nog heel lang in een 'zo lang mogelijk alles blijven doen' modus. Al nam ik toen wel bijv meer rust door soms tussendoor even op de bank te relaxen (al is het maar met een kop thee) en niets te hoeven.

Nu bij nummer 4 moet ik wel want word ik direct afgestraft bij onvoldoende rust. ;) Gelijk rugpijn, hoofdpijn, zware benen, last van spataderen die zeer gaan doen en dat soort dingen waar ik niet omheen kan. Doordat ik dat ook gewoon tegen man zeg (ik wil eigenlijk niet te veel klagen) begrijpt hij ook veel beter hoe ik me voel en doet hij uit zichzelf ook meer :thumup:

Mya en Fanne vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hahaha heerlijk he, als je zwangerschap verder gewoon goed verloopt. Ik ben daar ook altijd heel dankbaar voor. Gelukkig nooit ziek geweest of echt klachten die je dagelijkse ritme beïnvloeden. Heerlijk.

Ja ben echt benieuwd naar de kleertjes! Zo leuk weer, al dat kleine spul.

O gaat alleen op een kamer voorlopig, M en mini O gaan samen. Het is nl O die meestal als eerste uit bed gaat en gaat lopen spoken en klieren. Ik wil niet dat ie dat bij M gaat doen. Maargoed, dat is even een kwestie van uitproberen!

jvsd92, Mya en Fanne vinden dit leuk.
  12. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Bedankt allemaal! :D
    Ze is erg zenuwachtig, kan niet wachten tot het half 1 is :roflmao: Beste verjaardagscadeau, dat ze haar diploma haalt!

We hebben vanochtend al gezellig samen ontbeten en cadeautjes uitgepakt. Heb van de kinderen een armbandje gekregen met de initialen van N en V er op. En van man een Dyson Air Wrap :eek: Kon m'n ogen niet geloven en heb er zelfs even om gehuild. Echt te gek voor woorden, zo'n cadeau! Natuurlijk wel meer dan enorm blij mee ❤️

Bijgevoegde bestanden:

Sansaatje, Nina Sanders, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.162
    4.414
    113
    @Magnolia29 van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wat lief van je man!

14. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Magnolia29 Gefeliciteerd!! Wauw wat een tof cadeau zeg. En dat armbandje is ook heel mooi. Succes voor N straks. Heb een leuke dag samen!

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
  16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Wat sneu voor M, beterschap hoor! En kan je man de jongens vanmiddag eventueel meenemen naar een (binnen)speeltuin oid? Kunnen ze flink energie kwijt en op tijd naar bed vanavond ;) Wie zet je nu met wie op een kamer?

@Fanne Wat fijn dat jullie zo enorm genieten! Wat lief van je man dat hij zo goed op je let, laat toch wel zien hoeveel hij om jou/jullie geeft! Geniet er nog even van, wanneer vertrekken jullie weer?

@riean Wat goed zeg van L! :eek: N was pas veel later in de nacht zindelijk, maar na een week droog heb ik toen geen luier meer gebruikt. Wel van die puppy matjes van de Action onder het hoeslaken gebruikt, voor de zekerheid ;) Is ze nu overdag ook volledig zindelijk?

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Katin87 Hoe is het daar, nog geen baby in zicht?

@Sansaatje Gefeliciteerd met je man! Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?

Mya vindt dit leuk.
  18. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.162
    4.414
    113
    @riean ik had je berichtje gemist. Heel goed van L! J is sinds eind april/begin mei dag en nacht zindelijk. Ik heb na 4 nachten zijn luier uitgelaten. Wel gaf ik hem dan een uur voor het slapen geen drinken meer in het begin. Hij heeft 2x een ongelukje gehad, maar dat vond ik niet erg. Hij was nog geen 2,5.
    Inmiddels is hij altijd droog, ook als hij voor het slapen nog veel drinkt. Ik zou het er dus gewoon op wagen.

Mya vindt dit leuk.
  19. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Nee, nog geen babynieuws helaas! Vandaag 38 weken zwanger. De meisjes gaan vanavond uit logeren. Ik hoop stiekem dat de kleine vannacht komt, haha. Maar dat zal wel niet. We wachten maar geduldig af…

Fijne verjaardag @Magnolia29!

Mya, Fanne, Sansaatje en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Van harte jij ook! Hele fijne dag gewenst!
    Wij hebben een bruiloft vandaag dus wij op pad dus niet echt tijd om de verjaardag te vieren.

Mya, Fanne en Magnolia29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina