♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Die glitter roze, waar je zo'n zin in had? :p Veel plezier en dank je wel!

2. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

:rolleyes: Dank je! Jij ook. :roflmao:

jvsd92 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  3. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.752
    2.234
    113
    @Magnolia29 van harte gefeliciteerd! En wat een mooi en handig kadootje, had er nog niet van gehoord, (even gegoogled) maar zal vast super ding zijn!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  4. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.684
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Magnolia29 gefeliciteerd en wat een super leuk cadeau. Is het zwemdiploma ook binnen?

@Sansaatje veel plezier vandaag, ben stiekem wel een beetje nieuwsgierig wat je uit eindelijk gekozen om te dragen.

@Nina Sanders hopelijk gaat de nieuwe slaapkamer indeling helpen in rust in de tent. Niks zo vervelend als klierende kinderen. Krijgen we nog een shoplog te zien van de babykleertjes? Of staat ie al ergens?

@Fanne fijn dat je man zo mee helpt met alles. Hopelijk word het een geslaagde avond. Zijn ze beide vanmiddag een beetje gaan slapen?

@riean wat super goed van der. Bij E heb ik hem in de nacht nog lang om gehouden, maar zij was eerder nacht zindelijk dan overdag en der ontlasting had ze helemaal niet door. Nam het risico niet dat alles onder de poep zou zitten ;). Maar nadat ze overdag zindelijk was ging de luier in de nacht ook heel snel weg.

Fanne, Mya, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.684
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Gisteravond was een geslaagd avondje. Ik was ster in de goot gooien :roflmao:. Zei grappend ach met de laatste ronde gooi ik wel een strike. Nou die gooide ik bijna :eek: 1ste worp in de goot (uiteraard) en 2de rond gooi ik alles om :roflmao::roflmao:

Vanmorgen heeft L tot 7uur geslapen (voor zijn doen uitgeslapen) en E tot half 9 :eek:, ze heeft nog nooit zo lang geslapen. Vanmorgen E en L nieuwe laten passen en wat we niet wilde direct weer terug gestuurd. Ik heb ook voor het eerst via vinted verkocht. Dacht dat het lastig was met verzenden maar dat ging soepel. Hopelijk is de rest ook snel verkocht, veel word opgeslagen als favoriet in ieder geval. We zijn vanmiddag ook even gezellig wezen lunchen bij de beren. Heerlijk genoten met elkaar. E en L hebben het super gedaan ben altijd bang dat ze de toko op stelte zetten:oops: en nu lekker niks meer.

Sansaatje, Fanne, Mya en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Reageer straks even. Nu zelf pizzabodem aan het maken (van uitsluitend bloemkool, ei en een beetje kaas, dus gewoon hartstikke gezond)!

Fanne, Mya, Miekje86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Yes! Hij is binnen :D
    Nu klaarmaken voor ons etentje :thumup:

Sansaatje, Kirzy, Fanne en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ah topper!!

9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Super! Van harte !

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zooooooo. Hoe vreselijk deze dag was met de jongens, zo goed ging het naar bed brengen.

Het was de hele dag gewoon ruk. O die gewoon moe was van school. Elke ochtend het vroege wakker worden van de jongens. Mini O die dan wordt wakker gemaakt door O. De intolerantie naar elkaar.

Om 18u was ik het echt spuugzat. Nadat ik ze naar binnen heb gehaald omdat ze de boel buiten bij elkaar aan het gillen waren en binnen vervolgens continu gingen rondrennen (waaaaaar komt dat gedrag vandaan?), heb ik ze aan een dubbele boterham gezet en meegenomen naar boven.

Man bracht om 18.15 eerst M naar bed want die viel echt om. Ik heb mini O opgefrist en die liep uit zichzelf de trap op naar boven.
    Ook O heb ik opgefrist en naar boven gestuurd met een boekje naar zijn eigen kamer nu dus. Hoewel er geprotesteerd werd, heb ik O goed uitgelegd waarom we hem nu apart hebben gelegd.

Om 18.30 trok ik de deur dicht bij mini O en M die enorm zoet gingen liggen.
    Ook bij O trok ik de deur dicht met de boodschap dat ik om 19u naar boven zou komen en dat dan de lamp uit moest en hij moest gaan slapen. Tot die tijd mocht hij nog even plaatjes kijken. ‘Lezen’ dus.

Maar om 18.45 kwam hij zelf naar beneden dat hij graag wilde slapen en of ik hem nog even wilde instoppen. Ik heb niemand meer gehoord :o::eek:

En nou hoop ik dat die gasten allemaal een keer tot 8u slapen ofzo. Maar ik vrees wel een beetje voor M. Maar wie weet doet de zetpil hem goed!

Sansaatje, Magnolia29, Mya en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.162
    4.414
    113
    @Magnolia29 super dat N haar diploma heeft! Dubbel gefeliciteerd dus! Hoe was je etentje?
    @Sansaatje hoe was de bruiloft en wat heb je uiteindelijk nog gedragen?

Ik heb de jongens vanmiddag inderdaad gewoon op bed gelegd. Eigenlijk slapen ze allebei altijd wel, maar was nu inderdaad spannend of ze het zouden doen, want J had tot 9.15 geslapen en A tot 9.30. Maar om 13.15 sliepen ze allebei. A tot half 3 en J heb ik half 4 wakker gemaakt.
    Ze vonden de show vanavond fantastisch, alleen A draaide echt wel een beetje door. Hij vond het zo geweldig. J was juist heel lief en rustig.
    Eenmaal thuis kreeg A nog een enorme driftbui, maar ze lagen binnen 10 minuten op bed en we hebben ze niet meer gehoord. Logisch, want het was kwart voor 12. Ze zullen morgen vast vreselijk chagrijnig zijn, maar ze kunnen 's middags weer bijslapen.
    Verder staat voor nu de naam L vast en ik wil hem naar man vernoemen en man is akkoord. Mooie is dat daarin de namen van A en J er ook in terugkomen en mijn naam ook en dan is daarmee ons gezin mooi rond. :)

Nu snel slapen! Welterusten allemaal!

Sansaatje, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohh dat klinkt leuk zeg @Fanne Ze zullen idd moe zijn maar ach, ze kunnen morgen bijslapen. Fijn dat jullie zo hebben genoten. Wil je de naam delen (evt via PB)? Ben wel heel benieuwd.

Hier op de bank in slaap gevallen en nu naar boven gegaan haha. Ik heb de jongens niet meer gehoord, behalve M soms omdat hij zijn speentje kwijt was. Benieuwd hoelaat ze morgen wakker worden.

Verder vanavond met man Look both Ways gekeken op Netflix. Wel veel harde buiken gehad. Zal de stress van vandaag zijn.

En mijn schoenen binnen gekomen. Nieuwe regenlaarsjes zitten echt helemaal top! En de sneakers zijn enorm leuk alleen: er zitten toch vlekken op en het ziet er gewoon uit alsof ze al een keer gedragen zijn. o_O Het was het laatste paar dus ben nu nog in afwachting van de oplossing die ze gaan bieden. Ik hoef natuurlijk geen paar dat niet compleet nieuw is. Maar zal best goed komen.

Nu gauw slapen. Welterusten!

Mya, Fanne en Magnolia29 vinden dit leuk.
  13. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Fanne Wat fijn dat jullie nu uit de naam zijn! Tweede naam klinkt ook top, leuk dat jullie daar allemaal in voor komen :thumup: Succes vandaag met de vermoeidheid, hoop dat ze lekker doorslapen ;)

14. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Morning!
    Het etentje was heerlijk! We zijn er vorig jaar met mijn verjaardag ook geweest en nu maar afgesproken dat we het ieder jaar gaan doen haha! :D

De kinderen waren al om 6u wakker :rolleyes: Nou ja, komt nog wel goed uit ook want om half 9 moeten we in de auto zitten richting de Achterhoek. Daar hebben we een familiedag van mijn moederskant. We hebben dan ook een fotoshoot met z'n allen en per gezin, dus de matchende kleding ligt klaar ;)
    Nu ontbijten, daarna iedereen onder de douche en klaar maken. Hoop dat we rond 20u, max 21u weer thuis zijn want morgen beginnen de scholen weer :thumup: Fijne dag allemaal!

Sansaatje, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Goedemorgen! Hier hoor ik net mini O wakker worden. De rest is nog stil! :o: Wat een verschil met 5.30 en 6.00 haha.
    M kreeg wel om 4.30 een mega hoestbui maar daarna met speen wel weer geslapen.

Man en ik drinken nu samen beneden koffie en zijn ons aan het oriënteren op een nieuwe boxspring. Die van ons is nu ruim 10 jaar oud en feitelijk zijn de matrassen en de topper wel een keer aan vervanging toe. Maar dat zijn nou juist ook de meest dure artikelen, voor een relatief klein extra bedrag heb je gewoon een nieuw onderstel erbij. En je moet ook gem 16 weken willen wachten :o: Dan kun je ook op korting rekenen haha.
    Dat wachten is geen probleem overigens.

Mya, riean en Magnolia29 vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Leuk! Veel plezier @Magnolia29 !
    Leuke omgeving, de Achterhoek! :)

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  17. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Goedemorgen! Was hartstikke leuk gisteren. Ik was volledig in het roze, met glitter op mijn nagels en make-up.

Laatste dag vakantie. Wat gaat de zomer/vakantie toch snel altijd. :cry:

@Magnolia29 is dat het restaurant hier in de stad? Man en ik moeten er ook maar eens heen. :)

Magnolia29, jvsd92 en Mya vinden dit leuk.
  18. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.837
    7.463
    113
    @Magnolia29 nog gefeliciteerd!
    Hoe ging het apart slapen door O @Nina Sanders ?

@Fanne , ik zie dat jouw oudste 4 is toch? Wat heerlijk dat hij dan nog slaapt in de middag. Misschien heb ik iets gemist hoor, maar gaat hij niet naar school?

Wij zitten lekker te relaxen. Vanmorgen naar de kerk geweest en mijn ouders kwamen langs. Net heb ik met L in de wagen een uur gewandeld, zo lekker. Het is perfect weer :thumup:
    Vanavond gaan de oudsten spelletjes doen bij mijn ouders, dus ik plof lekker op de bank als de andere 2 in bed liggen denk ik.

Fijne dag verder!

Mya, Miekje86, Sansaatje en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @riean nou het slapen ging goed. Ik hoorde mini O wakker worden rond 7u. M sliep toen nog even door.

O kwam zelf naar beneden rond 7.30 en ook het apart van elkaar naar bed brengen tussen de middag ging goed. M en mini O hebben niet hetzelfde middagritme • sowieso slaapt mini O niet vaak meer tussen de middag maar soms wel, zoals vandaag ook • maar dat gaat prima. Op de opvang is het natuurlijk niet anders, dan zijn ze het ook gewend dat er tussendoor gewoon kinderen in en uit bed worden gehaald natuurlijk.

Heerlijk vooruitzicht. Wat grappig dat de oudste 2 spelletjes gaan doen. Ik vind jullie dagindeling altijd zo grappig om te lezen. Omdat jullie kinderen natuurlijk wat ouder zijn. Dan zie ik dat er 1 aan het computeren is en de ander bijv een andere activiteit doet. Dan denk ik ‘pfoe, over een paar jaar is dat hopelijk hier ook’. :roflmao:

riean en Mya vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier niet zo veel te melden eigenlijk. Het slapen ging goed gelukkig. Vanochtend begon het geklier en geschreeuw toch weer tussen O en mini O maar man en ik hebben echt even heel streng opgetreden een aantal keren. Het kan me niet schelen wat de reden van hun gedrag is, maar ik wil gewoon meer rust in huis. En zeker aan tafel, dat geschreeuw is om dol van te worden. Dat was dus ook even naar boven sturen.

De rest van de middag gaat het wel beter. Ze hebben inmiddels dondersgoed door dat er een consequentie aan hangt. Ik vind speelgeluiden absoluut geen probleem, ook buiten gaan ze maar lekker hun gang. Maar 1 ding ben ik echt spuugzat: geschreeuw. Gelukkig man ook. Ben dus benieuwd naar de rest van de dag ;).

Verder hier morgen een drukke dag. Ik moet naar een klant waar ik de hele dag op locatie ben. Dus om 6.30 zit ik al in de auto. Gelukkig ben ik dinsdag wel vrij (ik heb nog best wat verlof staan waardoor ik soms een dag tussendoor pak • zo ook afgelopen vrijdag • en dat is stiekem wel lekker als je je bedenkt dat ik over 3,5 wk met verlof ga).

Pfoe. Hier wel weer moe. Komende week moet ik naar de vk en dan ga ik nogmaals mijn ijzer laten checken. Ik slik nu aanvullend tabletten omdat mijn waarde zo laag bleef en ik zo moe was maar ik merk nog niet echt verschil. Misschien kan ik de dosis verhogen. Weten jullie of dit zomaar mag? Ik geloof dat ik dagelijks gewoon 10 mg slik. In elk geval 1 tablet.

@Katin87 hoe gaat het daar? Zo spannend, het kan elk moment gebeuren!

Mya vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina