♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhh jij ook beterschap. Heel vervelend. Hopelijk iedereen snel weer fit.

Tipje: zoals ik eerder postte heb ik hier in de winter voor O en O meestal een multivitamine en echinaforce tabletten. Krikt de weerstand goed van op hoor! Mini O krijgt dit nu voor het eerst want vanaf 3 jaar (hij wordt in nov 3 maar ik verlaag de dosering iets). Net zoals een 20 dagen kuurtje vit C bruis voor man en mij 2x per jaar. Net even een boost!

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  2. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.186
    4.325
    113
    Hier had zoon twee keer een dombo-oortje (zo noemde ik dat) maar was hij gestoken door een mug.

Mya vindt dit leuk.
  3. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.186
    4.325
    113
    @Nina Sanders ik weet niet hoe je dat allemaal naar binnen krijgt. Hier weigert die van 12 alles behalve pcm. Die van 10 weigert alles inclusief pcm. Dus die neemr echt niks bij ziekte. Gelukkig is dat miet vaak. De jongste staat de eerste zetpil toe omdat het een verrassing is maar daarna weet hij wat hemmte wachten staat en gaat ie tegenwerken. Ik hoef echt niet aan te komen met neussprays, vitamine kauwtabletten , siroopjes enz.

Mya vindt dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Omkopen :o:.
    Die multi vitaminen vinden ze allebei hier mega lekker met framboos smaak. Vragen ze zelf om. Ze krijgen er 2 per dag.

die echinaforce is ook framboos en lusten ze ook. Maar als mini O dwars doet dan koop ik hem wel om. ‘Dan krijg je nog een broodje.’ :p

Pcm als O het nodig heeft is geen keuze. Als hij het nodig heeft, dan is het zo. Geen keuze in het wel of niet nemen. Met hoestdrank idem. Neus dicht en innemen. Maar ook die vindt hij niet vies. Mini O wel. Die moet ik qua hoestdrank wel omkopen met iets groters. Denk aan chocopasta op brood ofzo. Haha.

zetpillen doen we alleen bij echte kleintjes. Ook gewoon erin doen haha. Heel soms bij mini O nog. Maar neurofen vindt hij lekker.

Neusspray accepteren ze hier ook.

Mya vindt dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja zo ziet het er idd een beetje uit. Hahahaha dombo oortje. :roflmao::roflmao: Ik ga echt stuk.

Mya vindt dit leuk.
  6. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Nou, we hebben geboekt hoor! :D
    In de herfstvakantie drie dagen naar Disneyland ❤️ Ben helemaal hyper, geloof dat ik er zelf nog meer zin in heb dan de kinderen straks :roflmao:

Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh wat heerlijk even er tussenuit. Hebben jullie een mooie aanbieding gevonden? Ik snap dat wel hoor, zou ook hyper worden. Zó leuk!

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ennnn ik tik vandaag de 34 weken aan! Van de jongens ging ik nu met verlof. Beetje gek idee (nam ik nu 2 wk vakantie op en startte mijn verlof ook officieel bij 36 wk • nu niet gedaan omdat ik in aug vakantie heb gehad). Nog maar 1 kantoordag. Het begint nu echt op te schieten en voel me behoorlijk hoogzwanger. Maar volgens mij kun je dat met 34 wk nog niet zeggen.. :p

Mya, Miekje86 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  9. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.186
    4.325
    113
    Ahh dat heeft hier echt nooit gewerkt. En dwang ook niet. De middelste spuugt de pcm (fijngemalen) niet alleen uit maar gaat echt kokhalzen en zelfs overgeven ervan. Dus die hoeft niets meer in te nemen (ik probeer het wel maar overdrijf er niet in).

Mya vindt dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Echt waar? Dwingen vind ik een groot woord maar ik zeg wel heel duidelijk 'het is voor je eigen bestwil, geen gezeur en innemen nu'. En dan leg ik wel uit waarom het belangrijk is. En dan accepteert O het wel. Ik denk dat mini O daar anders in gaat zijn overigens. Zo kreeg ik de laatste keer primatour er niet in bij mini O want normaal doe ik dat in een lepel chocopasta en die was op. Kind begon te kokhalzen en heeft nog 2 uur lopen kwijlen, zo vies vond ie het. Die is dus tegenwoordig heel alert haha.
    Maar alles met frambozensmaak vinden ze hier echt hemels. Werkt dat bij jullie ook niet?

Mya vindt dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    En het werkt ook als broer 1 het wel inneemt. Dan wil de ander ook. :rolleyes:

Mya vindt dit leuk.
  12. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.186
    4.325
    113
    Vitaminekauwtabletten met een smaakje weigeren ze pertinent. En inderdaad met dwingen bedoel ik niet dwingen dwingen maar meer van je moet dit nu echt innemen als je je beter wil voelen. En dan gaat ie dus over zijn nek. En dan heb ik klein maken geprobeerd en met een toetje op een lepeltje, een poeder en dan in een klein beetje drinken of door een toetje enz. Ik heb het geaccepteerd maar hoop niet dat het vaak nodig zal zijn.

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Snap ik. Werkt ook een klein lepeltje van het magische bruine chocolade spread niet? ;)

Mya vindt dit leuk.
  14. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Goedemorgen. Ik heb de hele ochtend workshops op kantoor. Op mijn vrije dag. Zo geen zin in. Morgen wel de middag vrij om te compenseren maar blech. Allemaal collega’s die ik niet ken en iedereen is verkouden, ikzelf ook. Over en uit. Ciao!

Mya, Magnolia29 en Miekje86 vinden dit leuk.
  15. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.684
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Goedemorgen, hier zijn we vanmorgen rond 5uur gewekt door een spugend mannetje. Zijn maagje was helemaal leeg, er kwam dus alleen maar gal uit :(. Hij had ook koorts, 38.2. Op het moment wil hij alleen maar bij mij hangen en heeft net even geslapen. Gelukkig heeft hij net een beetje willen eten en drinken, 1 banaan, halve rijstwafel en paar slokjes water. Tot nu toe blijft alles er in.

Hopelijk knapt hij snel op, vandaag zijn mijn ouders 40jaar getrouwd en vieren dit zaterdag met de hele familie. En hopelijk steekt hij ons niet aan

Sansaatje, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Miekje86 wat sneu! Beterschap hoor lekker met een pcm het bed in en hopelijk is hij gauw opgeknapt. Van harte gefeliciteerd met je ouders.

Miekje86 vindt dit leuk.
  17. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.839
    7.466
    113
    @Sansaatje succes vandaag, bijzonder dat ze dat van je kunnen eisen op je vrije dag zeg
    @Magnolia29 supergaaf!
    @Miekje86 beterschap, zo sneu!

Gister de oudergesprekken weer gehad. Dochter blij met haar pre advies voor de middelbare school, dus das wel fijn. Nu maar eens open dagen gaan bezoeken, al heeft ze zelf haar keus al wel gemaakt volgens mij :)
    Oudste moet een profiel gaan kiezen, da's weer zo'n andere fase. Maar hij is er ook al wel uit.

Vannacht een goede nacht gelukkig. L was om 6 uur wakker, maar is een beetje heen en weer gaan lopen tussen beneden en ons bed. Man was beneden aan het werk.
    Vandaag werken we allebei thuis. Kunnen we lekker even samen lunchen straks :thumup:

Fijne dag verder!

Sansaatje, Fanne, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.684
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Dank je wel, L wil op het moment alleen maar op mij liggen. Ik geef mij er maar even aan over. Lekker kroelen met mijn mannetje op de bank. Net heeft hij wel weer een deel eruit gespuugd. Nu kan alles van de bank in de was, behalve de leuningen. Rara waar hij spuugde :$

19. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.754
    2.234
    113
    Oh wat een ellende, hopelijk is hij snel beter! Wel fijn dat je een bank heb die nog in de was kan, sterkte

20. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Veel beterschap voor L! Hopelijk slaat het jullie over en is er zaterdag een mooi feestje!

Miekje86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina