♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Inderdaad. Als ik er al langer had gewerkt had ik ook wel een punt van gemaakt maar nu was er gelukkig ruimte op de opvang dus ik heb mij maar als een keurig werknemer gedragen. (Volgende keer wordt dat natuurlijk wel een dingetje ;))

Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  2. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.164
    4.420
    113
    @Magnolia29 wat leuk dat je geboekt hebt? De herfstvakantie is al best snel! Heerlijk die voorpret!
    @Nina Sanders ik ga ook eens die euchinaforce proberen. Kauwtabletten met een zoet smaakje eten ze hier wel. Paracetamol kauwtablet met pepermuntsmaak absoluut niet. Die spugen ze uit, met serieus overgeven erbij. Dan geef ik gewoon een zetpil.
    34 weken alweer! Ik vind dat je dan toch echt wel hoogzwanger bent hoor!
    @Sansaatje heel vervelend dat soort dingen op je vrije dag. Baal ik ook altijd van. Een halve dag vrij ter compensatie vind ik ook wel vrij mager, maar bij ons compenseren ze helemaal niets.
    @Miekje86 beterschap! Heb je de leuning schoon kunnen krijgen. Hopelijk blijft het hierbij en kunnen jullie zaterdag gewoon naar het feest.
    @riean wat hebben ze je dochter geadviseerd? Als je het wil delen? Spannend zeg! Straks twee pubers in huis!

Ik moet nog een beetje wennen aan het ritme na de vakantie hoor. Wat een geren 's morgens om A op tijd op school te krijgen! En de jongens slapen ook iedere ochtend heerlijk uit, dus zo sneu om hen wakker te maken. Maar A was vanmorgen exact 8.30 op school, dus ik heb het gered. Hij vindt het heel leuk en zijn juf is ook tevreden. Vanmiddag heb ik hen allebei op bed gelegd en ik ben zelf ook gegaan. Ik heb te diep geslapen dus ben nu al 3 kwartier heel trillerig.
    Ik heb de glucosemeter van mijn zus geleend en probeer nu iedere week 1 dag mijn suiker te prikken. Eerst was hij vrij laag, elke keer 5.3 na de maaltijd, maar nu zie ik dat hij iedere keer 6.2 is. Nog steeds heel netjes, maar ik hoop niet dat het een voorteken is van steeds meer oplopende waardes. Beide keren ging met 28 weken mijn suikerspiegel echt raar doen.

En oh, gisteren de twintig wekenecho gehad. Zo schattig! Precies het profiel van A met zijn wipneusje! Ben echt zo benieuwd naar onze derde zoon! Het was nog steeds overduidelijk een jongen en ik ben er inmiddels helemaal blij mee!

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ahhhh wat super @Fanne, echt leuk!
    Mbt de pcm: ik heb ze altijd van Roter met banaan smaak!

Fanne vindt dit leuk.
  4. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.684
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Fanne ja het is gelukt om de leuning schoon te krijgen. Gelukkig was het niet heel veel, de rest gooide hij op de grond gelukkig.

Mya en Fanne vinden dit leuk.
  5. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.684
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Na bijna de hele dag te hebben geslapen lijkt L nu op te knappen. Voor zover je dat nu kan zeggen. Hij heeft eerst ruim 2uur op mij geslapen, was erg onrustig en ik voelde zijn temp weer stijgen. Even gemeten en toen had meneer 39.8. Snel maar een paracetamol in gestopt. Daarna is hij verder gaan slapen op zijn bed. Na E te hebben opgehaald (1.5uur verder) L maar wakker gemaakt. Hij had toen 38.4. Nu vermoed ik dat zijn oren het probleem waren/zijn. Beide oren flinke dikke oorsmeer bij het uiteinde. Nu heb ik dus de mazzel gehad dat tot nu toe beide geen problemen hebben gehad met hun oren dus geen idee of dit er bij kan horen. Net heeft hij even flink zitten te bunkeren met eten en drinken. Is nog wel hangerig. Hij heeft het er ook de hele tijd nu over dat hij koeka (pannenkoeken) wilt eten

6. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.164
    4.420
    113
    Ah dankjewel. Zal ik die eens aanschaffen!

7. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Vanmiddag weer controle bij de verloskundige gehad. Alles was goed, kleine man ligt alleen nog verre van ingedaald :( Ze kunnen daarom ook geen strippoging doen. Morgen heb ik een hele dag bruiloft, nog niet heel veel zin in eigenlijk. Ben er de hele zwangerschap vanuit gegaan dat ik dan allang aan het babyknuffelen was, maar helaas.. L was overigens ook niet ingedaald toen mijn vliezen braken, maar ik heb nu ook echt niet het idee dat hij snel gaat komen.

Sansaatje, Fanne, Magnolia29 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ahh balen @Katin87 soms dalen ze bij de bevalling pas in. Hier ook nog geen indaling. Zal morgen aan de vk vragen hoe het ermee staat. Hoop dat ze gedraaid is. Vorige keren ingedaald met respectievelijk 34, 36 en 32 weken. M was er dus heel vroeg bij.

Mya, Fanne en Miekje86 vinden dit leuk.
  9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Jeetje man, 34 weken al :eek: Nog even en ze is er gewoon en hoort er helemaal bij! :thumup:
    @Miekje86 Wat fijn dat L weer wat opknapt, hopen dat hij alles wat hij net nog heeft gegeten verder binnen houdt! Het gaat enorm rond, hier op de scholen ook. En hopelijk blijft t jullie verder allemaal bespaard :eek::o:
    @Fanne 20 weken alweer! Was verder alles goed bij de echo? Schattig hoor een wipneus, benieuwd of hij straks ook op z'n broers lijkt :D
    @riean Toch wel even spannend zo'n pre advies! Fijn dat ze er blij mee was. Wil ze naar dezelfde school als broer of juist een andere?
    @Sansaatje Super balen zeg, zo op je vrije dag! :eek: Had je er wel wat aan, of was het ook nog voor je gevoel voor niks?

Nina Sanders, Sansaatje en Fanne vinden dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ahh dat is echt super balen, zeker als je er al zo op zit te wachten en zelf al klaar bent om te bevallen! :(

Katin87 vindt dit leuk.
  11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Nou, nr 1 ligt in bed ;)
    Drukke dag op 't werk naar wel fijn. Moest even een paar uur groep 8 overnemen, daar ben ik ooit als broekie van 22 begonnen en heb er toch nog altijd een zwak voor ;) De pre pubers, beetje uittesten, sarcastische grappen die je kunt maken. Ik hou er echt van :thumup:

Merk dat ik er emotioneel wel een beetje doorheen zit nu man langer weg blijft. Zie dan altijd een beetje op tegen de weekenden. Maar goed, is niet anders. Overleven we ook wel weer :rolleyes: Mis vooral onze gesprekken. Wij praten echt ontzettend veel en nu is er amper 10 minuten per dag tijd om te bellen. Dus m'n moeder en zusje moeten dat een beetje opvangen, ik bel ze nu wat vaker :roflmao:
    En jullie ook, want heb dan meer tijd om te ZP'en ;)

Mya, Nina Sanders en Fanne vinden dit leuk.
  12. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.164
    4.420
    113
    Oh groep 8! Een dagje is dat zeker leuk! Ik heb 3 jaar lesgegeven aan groep 8 en hoewel ik zeker niet terug wil naar het PO, lijkt me dat voor een dagje echt nog leuk!
    En oh 10 minuutjes bellen op een dag is zeker weinig. Als man weg is, dan bellen we zeker 2 uur, dus ik begrijp dat je het pittig vindt! Dikke knuffel ♡

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  13. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.164
    4.420
    113
    Ah dat valt tegen hè. Troost je met het idee dat bij A op de dag dat de vliezen braken mijn baarmoedermond nog niet eens verstreken was en dat ik 1,5 dag later 3 cm ontsluiting had.
    Bij J had ik de ene dag nog geen halve cm ontsluiting en een dag later 5.
    Het kan opeens heel snel gaan.

14. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.684
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Wat balen, ik heb met L zeker 2 weken rond gelopen met 2cm ontsluiting. Ik ben 2x gestript en daarna ingeleid. Met de inleiding na 3uur 2cm erbij. Zat toen dus op 4cm. Half uur later was L geboren, aantal cm zegt dus helemaal niks. Wat de bruiloft betreft, ze snappen toch wel dat je het niet de hele dag trekt. Ik zou anders alleen bij de belangrijkste dingen aanwezig zijn.

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik zou zó ver zwanger überhaupt niet naar een bruiloft gaan, er vanuit gaande dat ik de vermoeidheid die ik nu voel ook zou voelen in @Katin87 haar geval ;)

Mya vindt dit leuk.
  16. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.186
    4.325
    113
    Ik ging al niet zodat ik niet de show zou stelen ipv het bruidspaar als daar mn vruchtwater zou breken of de bevalling zou beginnen :eek::):roflmao:

Nina Sanders, Sansaatje en Mya vinden dit leuk.
  17. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.164
    4.420
    113
    @Katin87 respect dat je overweegt om nog te gaan. Als het echt een naaste familielid zou zijn, zou ik even naar het stadhuis gaan en ee hapje mee-eten, maar een hele dag zou ik met jouw termijn echt niet volhouden. Ook omdat ik met dat termijn slecht slaap, moeilijk loop en alles gewoon zeer gaat doen. Ik wil dat 's middags even plat en ik word kriebel van al die opmerkingen over mijn buik.

Mya vindt dit leuk.
  18. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.164
    4.420
    113
    En nu ik het heb over opmerkingen over mijn buik. Heel veel collega's van de week: oh, hoever ben je nu? 20 weken? Nou, dan zie je er echt nog niet zwanger uit hoor. Leuk compliment, dacht ik. En dan uitgerekend die ene collega voordat ik naar huis ging, en dat zegt ze iedere zwangerschap. Hoeveel ben je ? Oh, dan heb je al een flinke buik zeg. Je ziet het al goed.
    En dat zegt ze echt iedere zwangerschap. Grrr

Mya vindt dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Bij mij vroegen ze vanaf 20 wk al ‘hoelang ik nog moest..’ :rolleyes: zeer irritant vond ik

Mya vindt dit leuk.
  20. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Het is de bruiloft van vrienden van mijn vriend. Ik voel me opzich verder wel goed, wel pijntjes downunder, maar mag verder niet klagen. De bruiloft is bij ons in het dorp, dus ik ben binnen een paar minuten thuis. Ik denk dat ik ergens halverwege de avond ga afhaken. De meisjes logeren vanavond bij mijn ouders, dus ik kan morgen ook langer blijven liggen. Moet zo alleen wel mezelf in de steigers zetten. Had geen kapper geregeld, aangezien ik dacht dat de baby er al wel zou zijn. :rolleyes:

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina