♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Zou het echt zo simpel mogelijk houden; haar omhoog, glitter clip oid er in en tada :rolleyes: Hoop dat het allemaal goed gaat, fijne dag vandaag! :D

Katin87 en Mya vinden dit leuk.
  2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Morning!
    N is naar school en ik ben alleen met V. We hebben al boodschappen gedaan, even langs de Action geweest en getankt. Hij speelt nu met z'n auto's en ik ga de keukenkastjes en voorraadkast schoonmaken en opnieuw inruimen.
    Vanmiddag heeft N nog zwemles en verder doen we het rustig aan. Heb nog steeds veel last van m'n buik, ben er zo onderhand wel klaar mee :rolleyes:

Mya, Nina Sanders en Fanne vinden dit leuk.
  3. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.164
    4.420
    113
    @Magnolia29 wat akelig dat je last van je buik hebt. Hopelijk snel over.
    Hier een lekker ochtendje gehad. Race tegen de klok om A op tijd op school te krijgen.
    Daarna een hoop was gedaan en de was van gisteren opgeruimd.
    Even naar de stad en meteen voor nieuwe cowboylaarsjes geslaagd (weer 150 euro armer).
    En oh, het is zo gezellig met alleen J om me heen. Kletst heel de tijd en maakt zijn eigen liedjes die ook nog eens vreselijk grappig zijn.
    Net voorgelezen van Bobbi in de herfst en Bobbi in het bos. Ik weet wel wat me morgen te doen staat: als het niet teveel regent appels plukken en kastanjes rapen en als ik nog energie over heb een appeltaart bakken.
    Nu gaan we snel A ophalen. Fijne dag!

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Even een positieve noot tussendoor: onze kleine meid is terug gedraaid! En nu maar hopen dat het zo blijft. Ze heeft nog veel vruchtwater en ruimte en is nog allesbehalve ingedaald..

RoseMurphy, Miekje86, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Noooo @Magnolia29 wat vervelend zeg. Hopelijk is het gauw over. Goed blijven drinken!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  6. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.164
    4.420
    113
    Ah dat is goed nieuws. En mocht ze draaien dan weet je dat ze nog de ruimte heeft om alsnog terug te draaien. Maar vooral duimen dat ze nu gewoon lekker zo blijft liggen!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  7. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.839
    7.466
    113
    Ooh wat fijn!
    En niet ingedaald, dat hebben ze bij mij allevier niet gelegen toen de bevalling begon, en allemaal ongeveer met gebroken vliezen dus meteen liggen. Maar ze zijn prima ter wereld gekomen ;)

Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  8. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.164
    4.420
    113
    Wel belden zojuist naar het bedrijf waar onze vaatwasser vandaan kwam en ze hadden een positieve verrassing: morgen verloopt onze garantie, dus we belden echt precies op tijd! Maar meteen een monteursbezoek voor de kookplaat ingepland. We hebben een 4 pits inductie met een wok ernaast en de wok gaat het wat minder doen. In de inductiekookplaat zit ook een kras en ze gaf aan dat dit waarschijnlijk onder de inboedelverzekering valt.
    Dus weer een meevaller!

Magnolia29, riean en Mya vinden dit leuk.
  9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Superfijn @Nina Sanders, hoef je je daar niet meer druk over te maken! :thumup:
    Las dat je nog een laatste namentopic had geopend, moeilijk hoor als je bij geen enkele naam het 'wow' gevoel hebt :eek:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Da's echt mazzel hebben! Zou nog even een kraslot kopen vanavond, je weet maar nooit :roflmao:

Fanne en Nina Sanders vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dit wilde ik ook zeggen hahaha!

Fanne en Magnolia29 vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wat is het relatief rustig hier. Weinig te melden hier ook. Jongens lagen er 19.15 in en daarna even gedoucht. Ik heb er nu een pizzaatje in liggen :D en verder zoek ik zo wat om te kijken op tv. Vandaag hebben we dan eindelijk beneden alle stopcontacten vervangen voor zwarte exemplaren. Dit stond al een jaar op de planning ofzo maar gewoon niet van gekomen. Elke vrije minuut gaat wel weer op aan werk of de kinderen dus dat soort klusjes moeten we gewoon echt plannen en er tijd voor maken. We moeten nog even 4 losse afdekplaatjes bij halen voor de keuken maar wat ziet dat er anders uit zeg. Echt mega mooi en blij mee! :thumup:
    Morgen of zondag gaat mijn broer starten met het dichtmaken van het houthok naast het terras. Dat wordt een schuurtje voor fietsen en gereedschap. Ben benieuwd hoe ver hij komt, maar dan kunnen we hopelijk weer iets afvinken. 2 dingen die toch wel echt heel hoog op de prio lijst stonden!
    Het volgende is de vliering op en een aanhanger huren om zooi van de vliering en van buiten te storten. Ook dat gaat spoedig gebeuren want de ruimte hebben we echt nodig straks. Én ik moet nog een elektricien benaderen voor de elektra buiten! *schrijf ik gelijk op*.
    We komen er wel! :p

riean, Fanne, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.684
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Vandaag druk dagje gehad op het werk. L is vanmorgen gelukkig koortsvrij wakker geworden en is nubweer het mannetje, alleen nog wel snel moe. De bso belde helaas dat E koorts had. We hebben haar maar direct opgehaald. Gelukkig kreeg ze vanavond voor het slapen gaan weer praatjes. Hopelijk na een goeie nacht slaap weer beter. Nu maar duimen dat het ons overslaat

Mya, Fanne, Nina Sanders en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik heb ook weinig te melden.
    Ben nog steeds zo beroerd :o: Dus het avondeten werd soep en tosti voor de kinderen, ik hoef echt niks.
    Ze waren vandaag wel super lief trouwens, echt weinig ruzie. Heb eerlijk verteld dat ik me niet zo lekker voelde, maar dat voelden ze zelf ook wel aan. Gingen beide ook zonder mokken naar bed, het is een wonder ;)
    Verder hang ik op de bank en hoop ik enorm dat het morgen wat beter gaat :eek:

Mya en Fanne vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohja dit wilde ik dus zeggen nog @Magnolia29. Jij had het laatst toch over een humongous mental breakdown van V? Nou, die had mini O vandaag dus ook. Ik heb hem zelden zo boos gezien. Meneer was al verkouden maar nu dus mega schor. :p

En dat allemaal omdat hij niet wilde slapen (maar ik zag vanochtend al dat ie moe was en niet 100% fit, ook niet super veel gegeten vandaag) en ik op een gegeven moment man wegstuurde omdat die het bedritueel naar mijn mening echt te lang aan het rekken was. Elke keer toegeven, meegaan in zn nukken. Nog een keer knuffelen, liedje etc. Nou, ik had daar dus even geen zin in (stel je voor dat je dat gesaboteer straks van 4 kinderen hebt). Was moe en wilde dat mini O nu gewoon eens mee werkte. Dus ik bracht hem naar bed maar ohhhhhh wat was hij boos. Alles uit bed gooien, tegen de muur slaan... :o: na 10 min was het over, mocht ik hem verschonen en liet hij zich • gelukkig • nog knuffelen. Toen was het weer goed :roflmao:

Mya en Fanne vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh noooo, veel beterschap. Nog steeds niet ietsje beter in orde dan gisteren? Hopelijk ben je morgen weer fit!

17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Nee, vandaag juist weer meer last van dan gisteren :o: Nou ja, ooit moet het toch beter worden :roflmao:

Jaaaaa die meltdown was echt vreselijk :eek: Wat fijn dat mini O uiteindelijk wel toegaf, hopelijk slaapt hij nu lekker en wordt hij niet meer boos wakker ;)

18. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Zo, ik ben weer thuis! Ben naar huis vertrokken toen de avondgasten kwamen. Heb echt enorm last downunder :| Lig nu lekker onder een dekentje op de bank.

Mya, Miekje86, Fanne en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hij heeft wel geslapen van 14 tot 17 :o: moest hem wakker maken. En om 19 ging hij ook lekker slapen. Kun je ook merken dat verkoudheid ook vermoeiend is voor hem. En ook logopedie gehad. De p als eindklank gaat tegenwoordig echt top. Hij krijgt vanaf volgende week nieuwe oefeningen. Hij doet het echt zo goed, mega trots op hem!

Ik duim voor je dat je je echt snel beter voelt.

Mya, Fanne en Magnolia29 vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik zeg: indalen!

Deel Deze Pagina