Fijn dat je alweer terug bent! Is het bij jullie ook zo gek weer? Het regent hier echt om de 5 minuten met soms een flinke hagelbui tussendoor. Daarna is het weer even zonnig…
Hier ook raar weer, soms felle zon, dan zware bewolking, flinke buien en weer zon, staat ook best wat wind steeds, maar 14!graden..:
@Katin87 vervelend zoiets als je hoogzwanger bent. Gelukkig kon je snel terecht en is het voor nu verholpen. @riean ah leuk dat jullie misschien nog samen een terrasje gaan pakken. Hopelijk gaat het door. @Nina Sanders hier ook behoorlijk wisselvallig weer. Hier verloopt de dag tot nu toe prima. Vanmorgen naar de plukdag hier in de buurt geweest. We hebben goudreinetten, elstar en stoofperen geplukt. De stoofperen staan nu op en vanmiddag bak ik nog een appeltaart met de goudreinetten. Hoort er ieder jaar nu eenmaal bij. Er stond ook een machine die appelsap maakte en vond A het mooist. We hebben er nog een wafel gegeten, ze hebben in de pluktrein gezeten en op een pony gereden, dus ze hadden een leuke morgen. Verder heb ik alvast wat spullen ingepakt voor volgende week, want ik ben van ma tm wo op kamp. En van dinsdag op woensdag logeren A en J bij mijn ouders. Man heeft ook een drukke week en ik wil niet dat hij dan ook nog alles alleen moet doen. Nu even plat, want ik heb wat rugpijn. A en J slapen voorlopig ook nog even, dus ik neem het ervan! Fijne dag!
Hier inderdaad ook heel wisselvallig! Al schijnt nu de zon al een tijdje, maar zie donkere wolken in de verte Ben vanochtend met de kinderen langs de Scapino gegaan voor nieuwe regenlaarzen, schoenen en gymschoenen voor N. Hele onderneming, maar is gelukt V heeft gewoon al maat 26! Man is bij zusje en zwager aan het helpen verhuizen, de oudste nichtjes zijn nu hier aan het spelen. Dat doen ze echt heel leuk, want ik heb ondertussen de keuken en wc al kunnen schoonmaken en heb gestofzuigd Dweilen doe ik vanavond als ze in bed liggen. Verder maar even kijken hoe de middag gaat.
De scapino trip voor regenlaarzen en gymschoenen is exact wat ik ook op de planning had staan maar waar ik nu te moe voor ben. Dat ga ik mooi denk ik volgende week donderdag ofzo doen. Dat is mijn eerste verlofdag en dan zijn de kinderen naar de opvang en school. Kan ik mooi heerlijk even slenteren. O heeft maat 28 en mini O 24!
Hier staat ook een bezoek aan de Scapino nog op de planning. Wat een grote maat heeft V! A heeft ook maat 26! J gaat richting 24.
Het lijkt wel toch een beetje te gaan rommelen. Zojuist de slijmprop verloren. Ik weet dat het dan nog dagen kan duren voordat de bevalling start, maar toch… Er is iets aan de gang Vinden jullie het leuk als ik jullie een beetje op de hoogte houd? Ik ga mijn vriendinnen niet zo snel appen dat ik de slijmprop ben verloren, haha
Hier zijn wij vandaag ook naar de scapino geweest . Mijn bestelling opgehaald. Voor ons allemaal pantoffels en voor L regenlaarzen. Was hier ook een aardige onderneming, beide luisterde vandaag voor geen meter. E heeft trouwens maat 34 en L heeft maat 26. Voor E heb ik nog regenlaarzen staan. Zij moet alleen nog nieuwe schoenen, alleen alles wat ik leuk vond was nee. Ze wil alleen maar schoenen met lichtjes E is nu met man naar de feesttent. Ze wilde er perse heen. Benieuwd hoelang ze het vol houd, komen allemaal vage bandjes. Niks voor kinderen. Ik heb ingezet op een kwartier
Tuurlijk willen wij op de hoogte gehouden worden. Wij puffen wel mee . Hopelijk hebben jullie met een paar uur jullie kleine man in jullie armen
Hier heeft Z, al maat 28, 27 wordt echt te klein… En natuurlijk willen we op de hoogte gehouden worden, over de naderende bevalling, wie weet komt hij toch nog vanzelf, ik hoop t echt voor je!
@Katin87 wat spannend! Ik reageer niet meer op iedereen maar lees nog alles mee. Ik vergeet alleen de like knop elke keer. schoenmaat hier is nu 24 maar wordt wat lastig aantrekken (er is nog wel een beetje ruimte bijd e grote teen) dus nieuwe schoenen zou ik in 25 kopen.
Vandaag trouwens kleding uitgezocht van E en L. E past gelukkig nog veel van vorige jaar. Zij heeft voornamelijk nieuwe broeken nodig, maatje 140 alweer . L heeft zogoed als een nieuwe garderobe nodig. Alleen heb ik bij hem nog niet alles kunnen passen omdat meneer het zat was. Broeken in maat 98 zitten nu netjes, denk wel dat ik in december/januari over moet naar 104. Sommige broeken(jogging) heb ik alwel in 104 en die blijven aardig op zijn luierkont hangen. Truien en shirtjes heeft hij wel nodig. Dus net maar even wat ingeslagen bij de h&m.
Zeg wat zijn dat voor ZP 1000 dagen club plannen! Scapino tripjes. We zouden er een date van moeten maken! Hier vandaag een best oké dag. Wel veel last van mijn rug en bekkengebied maar ik ben relatief lang blijven liggen vanochtend. Rond 7u heb ik O gevraagd of hij aan man wilde vragen koffie te zetten. Die was toen al op. Ik ben er zelf pas rond 7.45 uit gegaan ofzo. Ik denk dat ik morgen hetzelfde doe . Hier echt veel vuil naar de stort gebracht. Heerlijk weer ruimte op de vliering. Er staan nu enkel nog wat verhuisdozen (die zijn duur en komen altijd wel van pas, doe ik niet weg), kerstspullen, een zwembad, wat pakken toiletpapier en nog wat speelgoed. Ik ga daar straks ook het Zomerspul (jassen, schoenen, kleding) bij zetten. Even in aparte dozen met de maten erop. Mooi klusje voor m’n verlof. Verder ook nog heel veel babykleding gevonden. Dat ga ik morgen allemaal uitzoeken. 1 partij wordt ‘babywas’ (gaat naar mijn moeder, die wast en strijkt het en dan krijg ik het opgevouwen en gesorteerd op maat terug ) en de andere partij gaat weg. Even kijken of ik er iemand blij mee kan maken of dat ik het wegbreng naar een container. Verder dacht ik even dat mini O zich niet zo lekker voelde vanmiddag. Hij zag erg bleek en voelde warm aan. Ook wilde hij z’n multi vitaminen niet en hij was best aan het kwijlen. Maar ik denk dat ie gewoon moe was want later knapte hij op en at wel gewoon frietjes . Ik heb vanochtend dus even met mini O in bed geknuffeld en dat komt dus eigenlijk nooit voor. Meestal heeft ie het geduld er niet voor. Maar het was wel gezellig. Verder bijzonder idee dat de kans groot is dat hier over 2,5 a 3 weken ook een baby is. Ik ga natuurlijk laat met verlof. Daarom lijkt het nog verder weg. Ik moet maar eens het kraampakket een keer open maken. Volgende week als m’n verlof echt is gestart dan zal ik ook eens een ziekenhuis tasje voor mezelf en baby gaan klaarzetten. Hebben we dat maar vast gedaan. Gewoon een lekker nachthemd, oversized trui en tijgerprint broek voor na de bevalling, sokken, oma onderbroeken, wat toiletspullen en dat was het wel. Voor de baby ook 2 pakjes, een flesje en een vestje. En een heerlijke warme deken. Is die nieuwe LOTR serie wat? Het is een prequel toch? Ik heb de rest nooit gevolgd en ik heb er een hekel aan als ik er dan geen bal van snap.
Hier toevallig vandaag ook 2 nieuwe shirts binnen gekregen v de jongens, een trui v O en voor mini O 3 nieuwe broeken. Door M zijn kast moet ik ook eens grondig gaan, die heeft ook niet super veel meer merkte ik al. O heeft nu 110 (broeken nog wel wat ruim), mini O 92 (zit wel ook nog ruim) en M zit in 74-80 al is 80 van broeken echt te groot nog.
Hahaha! Ik ben ook bij Scapino geweest. Voor mezelf, een softshell jas gekocht. De laarzen van Dunlop Blizzard zijn fijn voor de kinderen, als het straks weer koud is. ik heb mijn hoge Timberlandlaarzen maar vast uit de kast getrokken. Heerlijk in de herfst. @Katin87 houd ons op de hoogte ja!