Gefeliciteerd @Katin87 ! Hoe gaat het verder? Hier is ook alles de deur uit, en ik ben aan het werk. Nouja, nu ontwijk ik even Maar ik ben vroeg gestart. Vannacht is L bij ons komen liggen. Meestal gebeurt dat alleen als ze bang is in de nacht, en dan haal ik haar op. Maar ik hoorde haar al wakker worden om half 5, en na een kwartier spelen kwam ze aangelopen, met een berg knuffels 'ik kom bij jullie liggen hoor, mijn papa en mijn mama' (zo zegt ze dat echt, mijn papa en mijn mama ). Eigenlijk had ik hard moeten zijn en haar terug moeten leggen, maar ik was zo moe. Vanmorgen appte ik man dat ze vannacht echt in haar eigen bed blijft. Stuurt hij: ach joh, geeft toch niet, ze leek wel een engeltje, ze lag zo lief tegen me aan.' Zucht, mannen en dochters (pas maar op @Nina Sanders ) Maargoed, ze sliep idd wel verder tussen ons in gelukkig. Vandaag dus werken, vanavond geen plannen
Ohjeeeeee @riean hahaha ik zal me voorbereiden. Merk wel ook dat man zo vreselijk nieuwsgierig is naar überhaupt het hebben van een dochter! Echt grappig. Ik weet natuurlijk hoe hij met jongens is en met al onze jongens kun je behoorlijk wild stoeien. Maar ben benieuwd of een meisje dan echt zo anders aanvoelt haha.
@Katin87 gefeliciteerd met de verjaardag van L en ook beterschap voor haar! @riean mannen en dochters! Mijn vader was ook altijd zo zuinig op ons. Tot ik mijn man leerde kennen, als puber, bracht hij me altijd overal heen. Zelfs als het koud was of regende bracht hij me op zaterdag naar mijn bijbaantje, ook al was het naar 5 minuten fietsen. Mijn man vind het ook nog steeds jammer dat we geen dochter krijgen. Ik denk zelfs dat hij over een jaar nog over een vierde begint, gewoon vanwege die dochter die hij nu niet krijgt. O en dat van die armen vol knuffel is zo herkenbaar. Dat doet J ook. Zo lief ❤️ Ik ben vandaag op tijd thuis. Mijn moeder kon vandaag nier A uit school halen, dus ik had vanmiddag toch geen afspraken op school en ik heb alles gewoon vrij gehouden. Lekker een middagje relaxen met A. Die ligt nu op bed. Hij sliep al bijna tijdens het eten.
Gelukkig is de jarige niet ziek, maar haar zus Z. Die lijkt al wel een beetje op te knappen, hopelijk is ze morgen weer fit. Ik heb net voor het eerst weer op de weegschaal gestaan en ik ben gewoon 6 kilo lichter dan voor de zwangerschap! Heeft dat dieet mbt de zwangerschapsdiabetes toch nog zijn voordelen gehad, haha. Ik ben benieuwd of je man met jullie dochter anders omgaat dan met jullie zonen, @Nina Sanders. Mijn vriend stoeit elke avond met de meiden. Ik denk dat hij straks niet anders zal omgaan met J. Of het moet nog onbenulliger gaan
Joe! Lekkere werkdag gehad. Man was thuis met V en N naar school. N had open dag, dus man is na schooltijd met haar heen geweest. Ze heeft vanalles laten zien, man heeft foto's gemaakt, zo leuk! Inmiddels ben ik op m'n werk al wat taken aan het uitvoeren die goed bij mijn opleiding en hopelijk toekomstige baan passen. Ik vind het echt super leuk, krijg er energie van! Bij thuiskomst meteen gekookt en ze hebben zonder te zeuren hun broccoli opgegeten Dat eten we nu dus voortaan iedere week Nu nog even relaxen en tv kijken. Man en ik gaan vanavond weer verder met The Sandman.
Hah! Hier hadden ze zaterdag zonder zeuren heel veel sperziebonen gegeten. Mag jij raden wat er deze week weer op het menu staat. (Zul je zien dat het eenmalig was )
@Magnolia29 ik zou nog even laten weten wat ik van de olaplex shampoo en conditioner vond. Vanmiddag 1x gebruikt en wat zalig spul. Mijn haar is echt onwijs zacht. Voelt echt heerlijk aan. Ik ben benieuwd hoe ik erover denken aan het einde van de flessen (beetje maar nodig voor een wasbeurt). Maar voor de zachtheidstest is ie hoe dan ook geslaagd!
@Katin87 Wauw! Gewoon 6kg lichter dan voor de zwangerschap? Dat is echt veel! Gaat mij nooit lukken. Ik ben al 10 kg aangekomen. Ik moet ook gaan opletten hoor, alleen lukt het me gewoon niet goed. Ik heb af en toe van die dips en dan moet ik gewoon snaaien. Ik heb vanavond een keer extra gesport. Sinds ik zwanger ben, sport ik nog maar 2x er week, terwijl ik daarvoor zo'n 4 à 5 keer per week sportte. Maar vanavond was ik het helemaal van plan, dus man gevraagd eerder thuis te zijn. Hij stapte 17.40 binnen en toen had ik A en J net aan her eten gezet en zelf ben ik 17.45 vertrokken. Toen ik thuis kwam is man naar zijn vrienden gegaan voor een avondje zaalvoetbal. Voor woensdag en vrijdag heb ik ook nog een training gepland staan. En zo kom ik weer eens aan de 3x per week sporten.
Het is eigenlijk ook niet goed hoor, om af te vallen in de zwangerschap. Bij Z en L ben ik beide rond de 5kg denk ik aangekomen (terwijl ik toen volop snaaide). Nu dan door het dieet 6kg eraf, maar eerlijk is eerlijk.. Er mag nog wel meer af Wat knap dat je nog zoveel sport! Respect hoor!
Morning! Prima nacht gehad, V was om 6u wakker maar dat is eigenlijk een hele normale tijd voor hem. De kinderen zijn inmiddels op school en op de opvang. Man gaat beginnen met het behangen en verven van V zijn kamer. Ik ga zo boodschappen doen en daarna N haar zomerkleding opruimen en winterkleding uitzoeken. Vanmiddag heb ik een afspraak bij de mondhygiëniste, zó geen zin in Fijne dag allemaal!
Ja! Ik heb om 12u een afspraak. Ben heel benieuwd. Gister een extra acupunctuur sessie gepland (dit was zó ontspannend, heerlijk) en ze heeft op bepaalde drukpunten in mijn rug en voeten geprikt. Hier een prima ochtend maar.. O werkte voor geen meter mee. Mini O en M waren gewoon relaxed maar O.. pff. Ik wil ook niet de hele tijd boos worden want er staan genoeg veranderingen voor de deur en ze voelen dit ongetwijfeld aan. Maar ik kan tegelijkertijd ook niet alles maar door de vingers zien. Maar even kijken hoe we morgen de dag doorbrengen. Laatste dag met zijn vijven. Iedereen is thuis (O natuurlijk eerst naar school en man rondt in de ochtend nog de laatste werkdingen af). Ik denk dat we ‘s middags relaxed een filmpje opzetten, wat lekkere dingen maken en gewoon een beetje aanrommelen. Niks geen moeilijk gedoe en vooral ook genoeg rust nemen. Do ochtend wordt even puzzelen. Ik heb wel liever dat man de jongste 2 zelf even afzet bij de opvang. Ze gaan het echt niet snappen als ze eerst allemaal naar opa en oma gaan, vervolgens naar school en de opvang, en dan weer door een ander worden opgehaald en dan daar logeren. Ik vind dat zelf ook niet zo’n fijn idee. Ik moet er al om 7.15 zijn dus het is even kijken wat handig is. Ik overweeg om er alleen naartoe te rijden zodat man mini O en M om 7.30 bij de opvang kan droppen. Dan kan zijn vader hem afzetten bij het ziekenhuis (met maxicosi) en dan is hij er rond 7.45. Ik krijg toch eerst thee enzo en een ctg. De enige die dan naar school wordt gebracht door opa is O maar die vindt dat alleen maar leuk een keer. En dan einde dag gaat O weer naar opa en oma (logeren, vindt ie mega leuk). Mini O gaat naar mijn moeder (ook die kijkt er al de hele week naar uit) en M wordt ook opgehaald door opa en oma maar die haalt man wel ‘s avonds weer op. Als alles volgens plan gaat. Hij heeft nog nooit ergens gelogeerd en M kun je er nog heel makkelijk bij hebben, die ligt gewoon ‘s avonds lekker in bed en gaat feitelijk nog met iedereen z’n ritme mee. En dan hebben de 2 oudsten ook even 1-op-1 tijd met een van de grootouders. Ik bedoel, man heeft M zo opgehaald aangezien het 1 straat verderop is. Moet goed komen Zul je zien dat het vannacht begint ofzo. Hele planning naar de knoppen hahaha!
Goodmorning Hier is het huis al schoon en netjes. Zaterdag had ik boven gedaan en de studeerkamer heel goed. Gisterochtend de badkamer dus de rest viel mee. Nu zitten L en ik bij de wasstraat te wachten. Auto moest hoognodig gewassen en er was geen kind die het tegen vergoeding wilde doen dit keer dus dan maar de wasstraat. Vanmiddag op de fiets de kinderen halen, het is zulk mooi weer En het plan is om de ramen van binnen en buiten te zemen, maar ik kijk zo of ik nog zin heb