♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.684
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Fijn dat de dag toch wel fijn is geworden, al had jij voor je bankrekening beter kunnen bevallen :roflmao:

Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  2. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.684
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Wat super van hem, daar mag je zeker trots op zijn

jvsd92 vindt dit leuk.
  3. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.729
    2.229
    113
    Alles blijft nu wel binnen gelukkig, maar heb over de hele dag maar 4 beschuitjes op, en veel thee en appelsap. Voel me nog een vaatdoek en nog hoofdpijn, keelpijn is weggegaan, kwam echt van t overgeven. Ribben doen nog wel pijn, ik heb dit gelukkig bijna nooit, maar snap nu wel beter hoe mijn dochter zich paar maanden geleden voelde eigenlijk…. Ik maar zeggen dat ze moest eten… terwijl ik zelf ook niet aan eten moet denken nog, dus zal voortaan een meer mee levende/denkende moeder zijn in dit soort gevallen…

Fanne en Nina Sanders vinden dit leuk.
  4. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.729
    2.229
    113
    @Nina Sanders das wel even een spontane uitgave dan een nieuwe bakfiets! Of waren jullie er al naar op zoek? KitKats zijn ook erg lekker normaal zou ik dat ook kunnen hoor…. Vandaag sla ik over

Nina Sanders vindt dit leuk.
  5. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.131
    4.393
    113
    Klinkt als een heerlijke dag!
    En wat toevallig! Vandaag ook voor een bakfiets gekeken! Ben er alleen nog niet uit welke ik wil.

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    De bakfiets.. hadden we het al vaker over gehad. Maar nogal besluiteloos met dat soort dingen. En toen zei mijn man ‘zullen we even fietsen gaan kijken?’ Nou prima.

En toen zagen we hem idd in het echt staan en toen zag ik ons wel met een aantal erin zitten (allemaal past niet straks). Gewoon wel erg leuk met mooi weer ook en ook handig als 1 van ons even met 2 kindjes wat wil doen ofzo. We zullen komende periode toch niet elke keer met zijn zessen op pad gaan ivm allemaal wisselende schema’s van kinderen. Maar dan is het juist ook heerlijk dat 1 van ons er even tussenuit kan gaan met O en O of bijv juist M en mini O. Zo voorkomen we ook dat we maar de hele dagen alleen binnen zitten en op elkaars lip.

Dus voor m’n bankrekening was bevallen vandaag zeker beter geweest. Al heb ik wel een beetje onderhandeld over de prijs ;) (lees: 300€ extra korting gekregen, maargoed het bedrag komt alsnog op 6k) :rolleyes: Wél een investering en we gaan komende periode toch niet op vakantie of echt weg weg.

Miekje86, Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  7. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.131
    4.393
    113
    De knapperd!

jvsd92 vindt dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wij hebben proef gereden (althans man want ik heb er alleen even opgezeten voor het gevoel, kan er nu echt niet mee gaan crossen) op de Urban Arrow family performance. En nog 1 van Lovens.

Mya vindt dit leuk.
  9. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.131
    4.393
    113
    Oké. Ik heb er net een topic over geopend. Ik heb echt nog geen idee welke ik wil.

10. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.184
    4.325
    113
    Over welke spray hebben jullie het? Ben benieuwd naar dit wondermiddel.
    Balen @Nina Sanders balen maar zo zie je weer dat de planning loopt zoals het loopt. Zaterdag zal vast goed voor jullie zijn. aan alle zieken: heel veel beterschap. @Mya fijn dat je toch vervangen kon worden.

11. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.184
    4.325
    113
    Oh ja, @Nina Sanders toen ik bij de jonsgte ontsluiting had werd het ziekenhuis gebeld dat ik moest komen. Toen zeiden ze ook dat ze vol zaten. Toen zei de vk mevrouw is medisch en moet echt bevallen, het kan bij haar heel snel gaan (gezien de eerdere ervaring met de middelste). Toen zouden ze even overleggen en terugbellen, omringende ziekenhuizen bleken ook vol. Toen belden ze na een half uur ofzo dat ik mocht komen. Kreeg een kamer alleen en uiteindelijk heeft het nog 6 uur geduurd voor ik bevallen was. Hier begon het wel spontaan maar het is echt heel naar als je hoort dat ze vol zitten.

Fanne, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  12. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    https://www.kruidvat.nl/strepfen-8-75-mg-keelspray/p/3549505
    Deze! Heb nu allerlei medicatie in huis, maar dit is de enige die echt de scherpe pijn er af haalt.

Miekje86, Fanne, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Leuk hoor meiden, een bakfiets!
    Lijkt me inderdaad heel handig met meerdere kinderen, dan ben je toch wat vrijer.
    Hollandser dan dat wordt het niet :p

Fanne en Mya vinden dit leuk.
  14. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Heb mezelf verplaatst van liggend op de bank naar liggend in bed :rolleyes:
    Vandaag heb ik alleen de vaatwasser gedaan en een was. Kinderen opgehaald van de opvang, eten gemaakt en snel gedoucht toen man thuis was. En ik ben echt moe :o:
    Inmiddels ook al 3 corona testen gedaan, maar negatief.

Morgen gaat N naar school en doe ik snel boodschappen terwijl man bij V blijft, dan alleen in de middag nog zwemles. Als ik dat niet red, stuur ik man heen. Hoop dat ik beter ga slapen nu :thumup:

Sansaatje, Fanne, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Och jee @Magnolia29 wat naar. Pak goed je rust en hopelijk doet dat wonderen. Dat wens ik alle zieken toe.

En stiekem ook mezelf een beetje want ik heb vanavond behoorlijk last van mijn bekken gehad. Logisch ook want vanmiddag natuurlijk de stad in geweest. Hoewel beweging goed is, is het al gauw te veel zo blijkt.

@Boordevol goh dat is ook wat. Tsja het is momenteel ook echt zo druk overal. Zullen wel vast ook merken met de kraamzorg. Oh ennehhh mocht je tegen hoest werkt de keelspray van VSM weer fantastisch:p

Fanne, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh en de jongens gaan maandag trakteren op de opvang en voor O ga ik wat maken wat hij volgende week ook kan trakteren. Heerlijk NIET origineel en te makkelijk, maar ik ga lange vingers in roze glazuur doen en daarna in roze muisjes. :rolleyes: En dat op een schaal, mag hij daarmee rond gaan.

en dan blijkt het straks toch een jongen :roflmao:

Sansaatje, Boordevol, Fanne en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Goedemorgen! Hier ook een bakfietsmoeder. Wij hebben een Qivelo Curve. Ik vind het ideaal, straks als J wat groter is, kan hij ook mee in de maxicoci. Het enige nadeel is dat we Z nu minder zelf laten fietsen, terwijl ze daar nu wel groot genoeg voor is.

Mya, Magnolia29, Fanne en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Morning! Hier weinig op de planning. Ik heb weer een slechte nacht gehad, zo vaak wakker.
    En ook zo fijn, ik heb de hele zwangerschap geen nieuwe striae ontdekt (zit toch al onder), maar ik voel het deze week ineens toch ontstaan. Erg leuk, in je 39e week :o:.

O naar school. Die had er wel zin in want hij kon z’n vriendenboekje weer aan iemand anders geven. Zo leuk om te zien dat hij het beschouwt als een soort dagboekje. Deed ik zelf vroeger ook haha.

De jongens waren gisteren een klein beetje teleurgesteld toen we vertelden dat het logeerpartijtje werd uitgesteld met een dag. Maar ze pikten het beiden goed op gelukkig. Dus vanavond tot zo ochtend gaat O naar schoonmoeder en mini O en M naar mijn moeder. Ik wil M helemaal niet uit logeren doen. :( Hij is nog nooit ergens anders geweest en ik weet niet, ik ben altijd nog ‘voorzichtig’ met M. Misschien komt het omdat hij m’n jongste is nu nog en dat ik soms erg de behoefte voel om hem lekker veilig bij mij te hebben. Z’n broers kunnen hem soms echt flink pesten en M is - het leed van de derde toch - wel het kind dat het vaakst toch ‘even’ moet wachten. Ik heb M daarom altijd graag bij me. Lekker knuffelen :p Maargoed het komt vast allemaal goed. Mijn moeder heeft meerdere kinderen groot gebracht. ;)

Hier is man nu met mini O naar logopedie (hij maakt zulke stappen vooruit, iedereen zegt het - zelfs op de opvang) en M ligt in bed. Als ze zo thuis komen spring ik onder de douche en was ik mijn haar nog een keer. Ik heb een bomvolle wasmand dus die gaat ook aan (het is gelukkig zonnig dus we wekken energie op). Verder gewoon een relaxed dagje. Vanmiddag naar de vk.

Oh en ik merk dat ik stiekem best chagrijnig ben door de vermoeidheid. Ik was vannacht weer 4x wakker ofzo maar ik was wel moe. In slaap vallen lukte daarentegen alsnog niet. Pfoe. Morgen rond dit tijdstip lig ik hopelijk wat te rusten met een ruggenprik.

Oh en kunnen jullie dit geloven. Gisteravond op de valreep nog even 2 kruiken besteld :D die worden begin van de middag bezorgd. Ik kon die andere niet meer vinden (te goed opgeruimd denk ik) en tsja, wel handig om in huis te hebben. Pff. Je zal ze maar nodig hebben en niet in huis hebben. Dan zou je de hele nacht moeten knuffelen. :roflmao:

Mya, Sansaatje, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Morning!
    Hier een betere nacht gelukkig, maar knap zelf nog niet echt op. Heb N naar school gebracht en wilde daarna boodschappen doen. Dat werd me in de winkel een beetje te veel :o: Zoveel prikkels, kreeg het benauwd en werd een beetje paniekerig en dat heb ik anders nooit :eek:
    Dus snel gehaald wat ik nog kon bedenken en naar huis.

V gaat zo naar bed, die is hartstikke moe. Heb net zijn traktatie voor de opvang klaargemaakt voor volgende week, is dat ook maar weer klaar. Ik ga zo lekker op de bank verder met Dahmer.

Mya, Sansaatje en Nina Sanders vinden dit leuk.
  20. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.131
    4.393
    113
    Goedemorgen!

Hoe is het met de zieken?
    @Nina Sanders ik voel echt helemaal met je mee. Dat slechte slapen breekt op en dat je moeite hebt om M te laten logeren ook. Dat had ik twee weken geleden dus met J. Maar dat pakte juist heel goed uit.
    Hier weer lekker bezig geweest vandaag. Eerst A naar school gedaan, was buiten gehangen en de volgende was is bijna klaar. Nog even wat opgehaald een dorp verderop voor A. Die heeft op dit moment veel last van obstipatie en macrogol helpt op dit moment ook niet meer. Een paar maanden geleden had hij baat bij Iers homeopathisch, dus daar ben ik nu weer om geweest.Verder heb ik net een grote pan erwtensoep gemaakt.
    Vanmiddag komt mijn nichtje hier schoonmaken, daarna eet ze met A en J en gaan man en ik sporten en ze blijft ook nog vanavond, want we hebben nog een verjaardag. Ik gaf aan dat ze lekker een vriendin moest uitnodigen, dus dat heeft ze gedaan.
    Verder ben ik me nog aan het oriënteren op een bakfiets. Ik vind het best lastig, want ik had nooit gedacht dat ik er een nodig zou hebben. De school waar A en straks ook J heen zouden gaan, is hier vlakbij, maar door A zijn taalachterstand, zit hij nu op een school hier ruim 3 bijna 4 km vandaan.
    Over het algemeen kan ik het goed accepteren, maar soms heb ik even een baalmomentje.

Mya, Sansaatje, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina