♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.528
    7.033
    113
    @Nina Sanders ooh nee :eek: nog geen baby, balen zeg!! Hopelijk kun je nog genieten van een dagje extra met de boys

    @Fanne , onze kinderen zitten bijna 7 km verderop op school, en echt, het went ;) ik weet niet beter. Nu is de dichtstbijzijnde school voor ons ook wel 2 km, dus niet naast de deur zeg maar zoals ik vroeger had.
    Er komen bij ons ontzettend veel mensen met de bakfiets naar school. Zelf heb ik de behoefte nooit gehad. Ik heb er nooit meer dan 2 op de fiets gehad, en ik vind 7 km net te ver om dagelijks met de fiets te doen (voor mezelf kan het wel, maar voor de jongsten due dan net 5 jaar dat stuk zelf moeten fietsen iets minder. Al zou het nu met 7 prima kunnen denk ik, maar nu lukt het weer niet met mijn werk)
    Dus voor die een of twee keer per week dat ik fiets(te) ging het prima op de gewone fiets.

    Vanmorgen heb ik een bakkie gedaan bij een vriendin, net zoon gehaald van school en nu hebben ze beiden even een schermpje. Straks breng ik zoon naar een speeldate en haal ik dochter op van school. Dat vind ik wel erg irritant trouwens, dat ze verschillende tijden hebben op vrijdag. Dan is die 7 km echt niet handig ;) al fietst dochter meestal wel zelf terug, maar ach, ze heeft best een druk leventje, als ik verder niks heb vind ik het best om haar te halen.

    Verder hebben we geen plannen. Misschien dat de 2 jongsten morgen meegenomen worden naar een museum door familie. Zo ja, dan ga ik met mijn moeder shoppen voor haar. Zo niet, dan kijk ik of ik een museum kan vinden in de buurt om heen te gaan. We hebben sinds kort een museumkaart, en zijn van plan hem goed te gaan gebruiken :D
     
    Sansaatje, Mya, jvsd92 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Kleine update. Zojuist check vk gehad. 3 cm ontsluiting en ze heeft me kunnen strippen. Bmh was iets korter geworden tov afgelopen dinsdag. Ze verwacht dat ze hier gewoon de vliezen op gaan breken morgen, van de week bestonden dus nog twijfels.

    Kom maar baby, op naar morgen!
     
    Miekje86, RoseMurphy, jvsd92 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Nou wat fijn zeg! :thumup:
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  4. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.881
    4.154
    113
    Kijk, daar zijn die extra twee dagen voor geweest. En wie weet morgen nog een cm erbij! Nog even en jullie kleine L is er!

    Ben trouwens benieuwd hoe je dan over hen gaat schrijven O mini O, M en L? Of nog kleine M en baby L?
     
    Mya vindt dit leuk.
  5. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Ik stem voor zusje L ❤️ Als je dan eindelijk toch een dochter hebt @Nina Sanders, mag je er ook mee pronken ;)
     
    Fanne, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Uhhhhhh. Ik denk gewoon O, mini O, M en vooralsnog baby L :p
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ja daar zit ook wel wat in haha! :o:
     
    Fanne, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  8. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ah wat goed zeg! Weer een stapje dichterbij. Hopelijk doet het strippen nog iets. Bijna jullie meisje!!
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  9. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Nou, de club is weg en het huis is leeg! O naar schoonmoeder om de hoek, man zit met mini O en M in de auto. Ik ruim nog even gauw wat op, zet de droger aan en dan plof ik lekker even op de bank. Wederom een gekke avond. Ik wil er op tijd in gaan, maar ook ff genieten van de rust. Appie is net nog een keer gekomen en de tassen stonden nog gepakt (op toiletspullen na).

    Gaan we morgen dan écht onze dochter ontmoeten? :eek:
     
    Mya, Fanne, RoseMurphy en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Heerlijk! Hoop dat je vanavond nog wat kunt genieten van de rust en je wat kunt slapen! :D
     
    Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  11. Katin87

    Katin87 Fanatiek lid

    20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Onze L heeft woensdag nieuwe buisjes gekregen ivm haar oorontstekingen. Daarna ging alles goed met haar, tot afgelopen nacht :( Koorts, geen eetlust, hangerig, looporen. Paracetamol lijkt niets te doen. Vanmiddag had ze 38,5 koorts. Toen huisarts gebeld en die heeft antibiotica oordruppels voorgeschreven. Net had ze 39,6 koorts. Toch maar de spoedpost gebeld en ze willen haar even zien. Vriend is er nu naartoe. Arm ding :(
     
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ach nee wat sneu. Krijgt ze daar nog een nacontrole van? Zo sneu als die kleintjes zich niet goed voelen.
     
  13. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier gaat alles goed. Kreeg een fotootje van mijn moeder. Uiteraard zit mini O daar wel netjes en rustig aan tafel z’n stamppot weg te eten :o: Maargoed dat is meestal ergens anders dan thuis hè. ;) Thuis weigert meneer alles en zijn de tafelmanieren ver te zoeken, maargoed. Ik ben allang blij dat het goed gaat met hen. Ook M heeft goed gegeten en heeft het prima naar z’n zin. O heeft op zijn beurt de tijd van zijn leven want meneer mag tot 20.00 opblijven bij oma. Ik hoor het al, zondag mogen wij opnieuw gaan opvoeden, maar ik ben al lang opgelucht dat de jongens gewoon relaxed zijn en het naar de zin hebben!

    Hier toch wel wat oncomfortabele harde buiken hoor. Pfoe. Ik hoop op goed voorwerk! Had ik bij M ook de dag voor de bevalling (na een succesvolle strippoging). Ik hoop dat ik vanavond idd goed slaap.
     
    jvsd92, Mya, riean en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.881
    4.154
    113
    Ik likete je post, maar dit is natuurlijk helemaal niet leuk. Beterschap en hopelijk valt het mee.
     
    Katin87 vindt dit leuk.
  15. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.599
    2.170
    113
    Wat sneu voor haar, en ook dat gedoe met die buisjes steeds, hoop dat ze er binnenkort vanaf mag, en dat ze bij de huisartsenpost iets voor haar kunnen betekenen, sterkte en beterschap!
     
    Katin87 vindt dit leuk.
  16. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.599
    2.170
    113
    Hier eet Z ook altijd heel goed bij opa en oma, thuis eet hij enorm slecht… gelukkig eet hij daar standaard 2 dagen in de week!

    Maar fijn dat de laatste strip poging lijkt te werken, zou wat zijn als t gewoon doorzet nu. Hoop dat je nog een goede nacht rust mag hebben vannacht iig.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  17. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.528
    7.033
    113
    Ach wat zielig zeg. Heb je al nieuws?
     
    Katin87 vindt dit leuk.
  18. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Katin87 Ach nee! Wat mega sneu zeg. Hopelijk valt het mee en kunnen ze wat voor haar betekenen. :(
     
    Katin87 vindt dit leuk.
  19. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Ach nee wat sneu! Hoe is het nu? :(
     
    Katin87 vindt dit leuk.
  20. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier inmiddels op en me aan het klaarmaken. Ga zo even douchen.

    gisteravond behoorlijk wat pijnlijke (voor)weeën gehad waarbij ik twijfels had of het zou doorzetten. Even contact gezocht met de vk wat in mijn geval het handigst zou zijn om te doen want ik had toch wel dik 1.5 uur lang regelmatig krampen. Gedoucht en met een kruik gaan slapen. Niet doorgezet maar vanochtend wel veel slijmverlies en nu heb ik energie voor 10. Toilet is al schoon, ik vouw zo een was op, zet vast vuilniszakken klaar, ga wat ontbijten! en dan kunnen we gaan: laten we bevallen! :D
     
    Katin87, Fanne, jvsd92 en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina