Hier een fantastische dag gehad. Iedereen was gewoon relaxed. Mini O en M topdag gehad bij de opvang. O vanmiddag thuis en was erg lief. Ik heb vandaag overdag voldoende kunnen rusten (ja, op bed en dat was heerlijk!) dus ik had zowaar zin om simpel te koken: simpele pasta maar bomvol groenten. O, man en ik hebben dus onwijs gezellig aan tafel samen gegeten. L had haar buik al vol dus sliep lekker. Was echt even fijn, gezinstijd aan tafel. Het is dat dat nu echt niet te doen is met alle kinderen en hun ritmes, maar het was gewoon even goed zo. Later toen mini O en M thuis waren had ik hen ook gemist en hebben we ook nog even lekker geknuffeld. Zij waren erg vrolijk en hadden een gezellige dag! Verder dus weinig nieuws. Het zal jullie niet verbazen dat hier rond 01.00 ofzo nog vaatwassers worden uitgeruimd en de droger om 03.00 nog wordt aangezet, maar buiten dat zijn we gewoon een normaal gezin hoor . Intens, maar we voelen ons echt heel rijk!
@Magnolia29 mocht je er 1 even willen lenen zo nu en dan, dan mag dat hoor keuze genoeg. kies 1 voor brutale kleuter, 2 voor stervende zwaan, 3 voor rustige dreumes en 4 voor newborn geknuffel.
Haha. Mag hoor. Als je er af en toe even een flesje bij wil geven zou het helemaal top zijn. En serieus, die luier verschonen. Ik moet er aan wennen
Hier gaat het oké. De meiden zijn allebei al een tijdje niet fit en zijn elke nacht ook wel een paar keer wakker. J uiteraard ook, dus de nachten zijn erg gebroken J doet het verder goed! Is wel vaak onrustig en dan wil hij de pink, speentje wil hij niet. Mijn herstel gaat goed! Ik ben wel weer aardig de oude. Vandaag is Z jarig. We hebben haar feestje afgelopen zondag al gevierd, samen met L. Vanmiddag krijgt ze gaatjes in haar oren. Ben benieuwd hoe dat gaat
Allemaal met liefde! Blijf het sowieso heel bijzonder vinden dat we als 1000 dagen clubje zo hecht zijn en met elkaar meeleven. Oprecht blij mee! ❤️
Precies. Al schrijft niet iedereen even fanatiek meer mee, ik lees bv wel nog dagelijks bij. En vind het oprecht nognsteeds leuk om iedereens wil en wee te lezen. @Habibati hoe heb je die (bijna) twee weken alleen ervaren? Lijkt me stiekem heerlijk haha. En wat goed dat de borstvoeding nu echt ten einde is. Dat heb je maar mooi heel lang volgehouden.
Eerlijk? Ik heb haar enorm gemist, maar heb ook wel genoten om weer een paar dingen voor mezelf te doen. Eens gewoon niks doen was al zolang geleden dat ik de eerste dagen verlopen liep en continu bezig wou blijven. Nadien heeft de rust overgenomen en kon ik eindelijk eens genieten van een avondje tv. Was ook geleden van voor de zwangerschap dus jammer genoeg was het wel effe moeilijk om de series weer op te pakken. Je bijna 3jaar ben wel blij dat mijn velletjes weer wat ronder beginnen te worden Heb het er wel moeilijk mee dat het niet wijzelf zijn die besloten van nu is het gedaan maar hé het heeft inderdaad meer dan lang genoeg geweest.
Ja zoiets kan ik me ook voorstellen. Dat je er eerst verloren bij loopt en dan de smaak te pakken krijgt hahaha. Heerlijk.
@Katin87 gefeliciteerd met Z! Dat zijn pittige nachten. Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden om gaatjes te schieten. Ik lees al met dit groepje vanaf het begin mee, hoewel ik nog niet zolang meeschrijf. Maar voor mijn gevoel ken ik jullie gewoon. Erg leuk! Ook heel benieuwd of mijn beeld van jullie klopt.
Hier een dag thuiswerken met twee zieke kinderen was zwaar. Gelukkig vroeg klaar en nu hang ik. Voel me ook niet fit helaas. Gaat hier een heel vervelende hoest rond op de school en opvang van de kinderen. Nachten wakker hoesten en beide lijkbleek en warm.
Van harte @Katin87 ! Ohh ik lees alles mee hoor maar ik heb niet altijd tijd of energie om te reageren . Zal ergens vandaag nog wel een update posten maar dat doe ik dan in het andere topic want ik wil jullie niet al te vermoeien met ellenlange posts (zelf vind ik dat ook wel fijn om soms even van me af te schrijven en ik neem me altijd voor om kort en bondig te zijn. Lukt nooit). Samenvattend gaat het goed met ons. Alles is zo intens, overweldigend, soms hectisch, soms verrassend gestructureerd, vermoeiend en eigenlijk alles tegelijk. Pfoe. Dag 3 is op sommige momenten een uitdaging, op andere momenten gaat alles gewoon vanzelf. Maar: ik ben zó verliefd op mijn baby!
Gefeliciteerd @Katin87 @Sansaatje beterschap @Habibati wat fijn dat jullie er voor mogen gaan! Hier is alles weer schoon en netjes. Vanmorgen nog even schoenen gekocht met L. Ze was erg kritisch, maar het is gelukt en eindelijk blijkt de oudste zoon ook een eigen smaak te krijgen. Ik had een trui meegenomen (herenmaat S, waar is mijn kleine ventje gebleven? ) en hij stond hem geweldig, maar nee hoor, de kleur was net niet de goede groen. Zucht. Die breng ik maar terug, en heb nu met hem naast me truien besteld. Dat werkt dan toch het beste. L zit nu lekker in bad, ze had een poos buiten gespeeld met water (mama, waarom heb jij het zwembad weggehaald? Ik wilde vandaag nog lekker zwemmen!') En was zeiknat geworden. Zo lekker in pyjama op de bank. Komend weekend gaan man en ik heerlijk samen weg. We hebben oppas in huis, dus ideaal. Scheelt inpakken en vooral kinderen verdelen want 4 tegelijk bij iemand is geen optie meer. Wel enorm veel zin om weg te gaan. Verder geen nieuws hier. Ben ik de enige die zwijmelt bij babyfoto's zonder rammelende eierstokken? zo bijzonder hoe de natuur werkt, want ik word al benauwd bij het idee dat ikeen baby zou krijgen. Een vriendin heeft ook een baby gekregen pas, superlief en mooi, maar echt niks voor mij meer. Gelukkig maar, anders moesten we kamers bij gaan bouwen ofzo Maar ik vind het heerlijk om te lezen hoe het gaat @Nina Sanders