Ahh jullie reacties zijn lief. En wat @riean voorstelt qua om en om doen we ook. En dat gaat verrassend goed. Maar ergens wíl ik ook zo graag betrokken blijven bij de rest. Ze zijn nog zo jong. Allemaal. Is het pittig? Ja enorm. Maar te doen? Soms.. en soms ook niet voor mij op dat moment en dan doet man meer. Maar afwisselen en de jongens gewoon bijpraten en met hen communiceren werkt tot nu toe bijzonder goed. En even serieus. Man heeft de afgelopen 2 nachten de voedingen gedaan zonder de vraag of ik ook maar iets wilde doen. En hij staat met mij om 6u naast het bed oke, 6.15 en doet alles wat ik vraag! Stiekem een vooruitgang hoor.
En zo lief van mijn moeder maar ze heeft de vriezer vol gegooid met eten voor de eerste 2 weken. Voor ons allemaal dus
Zo lief! ❤️ Ik heb dit toen voor mijn zusje gedaan met de 3e. Scheelde wat je zegt een hoop gedoe en energie. Opwarmen en iedereen toch een gezonde maaltijd. En ik snap zo goed dat je er ook voor je jongens wilt zijn. Geniet er dan extra van op de dagen dat ze alle 3 naar school/opvang zijn en je een hele dag met je meisje kan knuffelen!
@Nina Sanders leuk je ervaringen te lezen en zo schattig dat grote O zo goed zijn best deed! Ik ben het wel een beetje eens met de rest: probeer echt je rust te pakken en van je kleine meisje te genieten, want deze fase komt niet meer terug, zeker niet als dit écht je laatste is (hoewel ik het ook zo zie gebeuren dat je over een paar maanden roept dat je er over een paar jaar toch nóg een wil). Aan de andere kant herken ik het ook wel. Toen J baby was, wilde ik ook zo graag A zelf naar bed doen, omdat hij voor mijn gevoel al zoveel moest inleveren en alles anders was. Maar mijn moeder zei toen dat ik echt niet zelf aan hem moest tillen, omdat ik geen verzakking moest riskeren en dat is echt mijn schrikbeeld, dus toen ben ik niet meer aan hem gaan tillen. Dus, doe voorzichtig, maar ik denk dat je vast op de dagen dat de jongens op het kdv zijn, je vast heel veel met je meisje knuffelt.
Hier een drukke dag achter de rug. Vanmorgen les gegeven en vanmiddag hadden we een studiedag. Eenmaal thuis snel koken en eten. Tijdens het eten deed J voor de derde dag op rij vreselijk moeilijk. Hij weigert gewoon te beginnen met eten, terwijl ik zeker weet dat hij het lust. Dus ook voor de derde dag op rij is het een half uur strijd, voordat hij begint met eten en vervolgens eet hij het gewoon zonder problemen op. Man is vanavond aan het sporten, gisteren ben ik geweest, dus het avondritueel was voor mij. Nu ben ik echt moe. Zo nog een ouder van een mentorleerling bellen. A is morgen en vrijdag vrij. Onder zijn leerkrachten heeft de een na de ander covid. Hij vindt het wel best. Hij is namelijk nogal aan zijn vrijheid gehecht, dus school bevalt hem niet zo, want dat kan hij niet doen en laten wat hij wil. Kind van zijn vader. J gaat morgen voor het eerst naar de peuterspeelzaal van de kerk. Ben benieuwd hoe hij dat vindt. Fijne avond allemaal!
Oh ja, dat snap ik wel en dan wil je het gewoon even van je afpraten. Maar je mag het ook gewoon hier delen hoor en foto's spammen van een steeds groter wordende V. En oh het is ook echt wat. Gewoon al 3! Dat is bijna 4 en dan gaan ze alweer naar school. Om buikpijn van te krijgen. Daarom ben ik ook zo blij dat er hier weer een baby komt. Stel hè voor: J over een jaar naar school en dan helemaal geen kleintje meer thuis. Nee hoor, gelukkig kan ik dat nu nog een paar jaar uitstellen!
Dank jullie wel! De nacht was vreselijk, hij was van half 2 tot 4 wakker Maar verder heel vrolijk vanochtend! Net afgezet op de opvang met z'n traktatie. De stoel was versierd, hij had er helemaal zin in
Happy birthday V! En kijk hem dan even groot en stoer zijn! Pfoe. Wees maar heel trots @Magnolia29 ! Lekker dik gaan vieren volgende week!
Gefeliciteerd @Magnolia29 !! Enne, herkenbaar hoor, dat weemoedige. Gister knuffelde ik L even en vroeg:' waar is mijn baby nou gebleven? Ik ben mijn baby kwijt.' Ze zei:'maar ik ben toch jouw grote L?' Ach ja, ook een grote L is geweldig. Maar het gaat zo hard
Super bedankt allemaal! Hij heeft echt een topdag gehad op de opvang. Versierde stoel, taartmuts op, zingen en trakteren. Koning te rijk was'ie volgens de leidsters haha! Kon hem pas om 17.45u ophalen. Hij mocht kiezen wat we gingen eten, het werd MC Donalds en dat kwam me stiekem ook goed uit nu Ik vind het zelf echt vreselijk, dus ik heb soep gehad haha. Net de logeertassen ingepakt. Morgen heb ik een vergaderdag op school en de kinderen gaan logeren. N bij m'n zus en V bij mijn ouders. Man en ik zouden uit eten gaan, maar moeten even kijken of dat gaat lukken. Hij vliegt pas om 15u terug vanaf het booreiland Nou ja, en anders bestellen we wat en eten we het op de bank op. Is even niet anders. Nog even een paar foto's van de opvang. Trotse moeder hier
Ah heerlijke foto's! Leuk dat ze het jarig-zijn steeds meer gaan beseffen hè. J telt nu al af naar zijn verjaardag, maar hij heeft nog 2 maanden te gaan.