♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Dit vond ik erg de spijker op zijn kop slaan wat betreft moeder zijn.

Bijgevoegde bestanden:

Mya, Miekje86, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Habibati He bah wat sneu! Hopelijk knapt A snel op! Zo sneu als ze zo ziek zijn. Logisch dat je je zorgen maakt!

@Nina Sanders Prachtige foto van jullie knappe meisje ❤️

@S2909 Fijn om weer wat van je te lezen! Moest wel lachen om je pittige dametje, dat was N ook echt veel meer dan V ;)

Mya, S2909 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  3. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Kan ik me op sommige momenten helemaal in vinden!! Sterkte nog even, het is bijna 19u :o:

Mya en Sansaatje vinden dit leuk.
  4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hey meiden!
    De kinderen hebben prima geslapen met het logeren. V was rond 10u thuis, N pas om 16u. Dus lekker relaxte dag!
    Vanochtend alle boodschappen gedaan voor de verjaardag, hapjesschalen en taart opgehaald. Zo benieuwd wat V er van vindt!

We gaan zo samen met N het huis versieren als V op bed ligt. Zijn fiets zetten we in de woonkamer. En als zij ook naar bed gaat, pak ik de Mickey Mouse oren in die ik heb gekocht en Disney truien, vertellen we ze morgenvroeg dat we daar heen gaan ;)Ben zó benieuwd naar N haar reactie! :D

Mya, S2909, Fanne en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. Sansaatje

Bijna!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  6. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Omg dat is zo leuk. Ik ben benieuwd naar de reacties. Hoe geweldig is dat. Veel plezier alvast! Maar dat komt vast helemaal goed.

Mya, Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  7. Habibati

Habibati Niet meer actief

Om welk uur bij jou voor een stukje taart?

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  8. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hopelijk liggen ze beide in bed zonder problemen. Zo niks aan als ze zichzelf zo in de weg zitten

9. Sansaatje

Zonder zeuren gaan slapen. Ik lig op de bank met The world’s most extraordinary homes op Netflix. :)

jvsd92, Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  10. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    @Sansaatje hopelijk geniet je inmiddels van hw rust.
    @Magnolia29 wat een leuke taart! Fijne dag morgen!

Sansaatje en Magnolia29 vinden dit leuk.
  11. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    Sorry, late reactie van mij. Ik zag hem nog niet.

Sansaatje vindt dit leuk.
  12. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    Prima dag gehad vandaag. J had verhoging, maar hij was echt super lief en vrolijk. A nog niet helemaal zichzelf, maar wel al stukken beter dan gisteren. Ik voel me ook wat beter, al ben ik nog wel heel moe en daardoor kan ik weinig hebben en dat vindt man weer irritant.
    Dus redelijk rustig aan gedaan vandaag. Vanavond nog wel gegeten bij zwager en schoonzus en dat was heel gezellig.
    We waren half 9 thuis en A en J werkten goed mee. Ze moesten nog douchen en 9 uur lagen ze op bed.

S2909, Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  13. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Welkom vanaf 10u! :D

Sansaatje, Mya, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hellooooo. Alles prima hier.
    Wij hebben filmpje gekeken op de bank. Luckiest girl alive op Netflix. Aanrader!

@Magnolia29 heel veel plezier morgen! En @Fanne hopelijk morgen wat fitter

Fanne, Miekje86, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhhh jommens ik heb het warm warm warm. Pfoe. :o: Man zet de verwarming aan voor L en ik slaap in een hemdje en loop in mijn nachthemd rond bij 19 graden maar ik heb het warm. Zei ik al dat het ronduit HEET is hier? :o:

Fanne, Magnolia29, Miekje86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Goedemorgen, hier gelukkig een stuk beter. Nu was ik het gisteren zat en heb een diarreeremmer genomen (ja ik weet eigenlijk niet goed). Nu hoefde ik gisteren niet zoveel naar de wc te rennen, maarja iedere hap ging mijn buik te keer en blaasde zichzelf op. Leek wel hoog zwanger. Gisteravond na dat pilletje werd alles een stuk rustiger en vannacht daardoor ook weer heerlijk kunnen slapen. Ik lig nog lui in bed dus geen idee hoe het met mijn energielevel is.

Meteen nog een vraagje. L word de laatste tijd regelmatig in de nacht wakker. Nu vermoed ik van de kou, nu slaapt hij onder een dun ikea peuterdekbed en draagt hij een flanellen pyjama (slaapzak wilt hij niet meer). Ik wil dus een warmer dekbed welke gebruiken jullie?

Fanne, Nina Sanders, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Habibati

Habibati Niet meer actief

Hier lag ze onder het vierseizoenen dekbed van Ikea. Maar gezien haar vele bewegingen heb ik haar weer in een slaapzak gestoken. Wel een model met benen dus zit meer als dikke pyjama. Onder de slaapzak heeft ze haar pamper, hemdje en bovenstuk pyjama.

Fanne, Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  18. Sansaatje

Fijn dat het beter gaat! Goede nachtrust doet je goed. :)
    Hier ook een redelijk dunne deken maar ik heb nog allemaal extra ledikantdekens en bij kou leg ik een extra deken er op. Ja, hier slaapt de peuter nog in een ledikant. Nooit een peuterbed gehad, van ledikant naar eenpersoonsbed.

19. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ja dat doet wonderen. E is ook meteen overgegaan naar een eenpersoonsbed, maar ze ging ook meteen naar een grote kamer. Zij heeft wel in haar ledikant voor de kou, maar daar had ze haar slaapzak bij aan. L slaapt in het kleinste kamertje van het huis. Als ik daar een eenpersoonsbed neer zet dan moet de kast en commode er ook (en een andere kast er voor terug komen) anders past het niet. Nu hebben wij een meegroeibed dus voorlopig kunnen we wel even vooruit. Ik heb zijn (en E's) ledikantdekens nog liggen. Gaan we vannacht eens erbij proberen

Sansaatje, Fanne, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hebben wij inderdaad ook!
    Wat vervelend dat L het steeds koud heeft. Hier wil V nog een slaapzak aan, dus dat scheelt. Maar zijn kleinste kamertje is ook meteen het koudst! Heel bijzonder..

Deel Deze Pagina