@Habibati He bah wat sneu! Hopelijk knapt A snel op! Zo sneu als ze zo ziek zijn. Logisch dat je je zorgen maakt! @Nina Sanders Prachtige foto van jullie knappe meisje ❤️ @S2909 Fijn om weer wat van je te lezen! Moest wel lachen om je pittige dametje, dat was N ook echt veel meer dan V
Hey meiden! De kinderen hebben prima geslapen met het logeren. V was rond 10u thuis, N pas om 16u. Dus lekker relaxte dag! Vanochtend alle boodschappen gedaan voor de verjaardag, hapjesschalen en taart opgehaald. Zo benieuwd wat V er van vindt! We gaan zo samen met N het huis versieren als V op bed ligt. Zijn fiets zetten we in de woonkamer. En als zij ook naar bed gaat, pak ik de Mickey Mouse oren in die ik heb gekocht en Disney truien, vertellen we ze morgenvroeg dat we daar heen gaan Ben zó benieuwd naar N haar reactie!
Omg dat is zo leuk. Ik ben benieuwd naar de reacties. Hoe geweldig is dat. Veel plezier alvast! Maar dat komt vast helemaal goed.
@Sansaatje hopelijk geniet je inmiddels van hw rust. @Magnolia29 wat een leuke taart! Fijne dag morgen!
Prima dag gehad vandaag. J had verhoging, maar hij was echt super lief en vrolijk. A nog niet helemaal zichzelf, maar wel al stukken beter dan gisteren. Ik voel me ook wat beter, al ben ik nog wel heel moe en daardoor kan ik weinig hebben en dat vindt man weer irritant. Dus redelijk rustig aan gedaan vandaag. Vanavond nog wel gegeten bij zwager en schoonzus en dat was heel gezellig. We waren half 9 thuis en A en J werkten goed mee. Ze moesten nog douchen en 9 uur lagen ze op bed.
Hellooooo. Alles prima hier. Wij hebben filmpje gekeken op de bank. Luckiest girl alive op Netflix. Aanrader! @Magnolia29 heel veel plezier morgen! En @Fanne hopelijk morgen wat fitter
Ohhhh jommens ik heb het warm warm warm. Pfoe. Man zet de verwarming aan voor L en ik slaap in een hemdje en loop in mijn nachthemd rond bij 19 graden maar ik heb het warm. Zei ik al dat het ronduit HEET is hier?
Goedemorgen, hier gelukkig een stuk beter. Nu was ik het gisteren zat en heb een diarreeremmer genomen (ja ik weet eigenlijk niet goed). Nu hoefde ik gisteren niet zoveel naar de wc te rennen, maarja iedere hap ging mijn buik te keer en blaasde zichzelf op. Leek wel hoog zwanger. Gisteravond na dat pilletje werd alles een stuk rustiger en vannacht daardoor ook weer heerlijk kunnen slapen. Ik lig nog lui in bed dus geen idee hoe het met mijn energielevel is. Meteen nog een vraagje. L word de laatste tijd regelmatig in de nacht wakker. Nu vermoed ik van de kou, nu slaapt hij onder een dun ikea peuterdekbed en draagt hij een flanellen pyjama (slaapzak wilt hij niet meer). Ik wil dus een warmer dekbed welke gebruiken jullie?
Hier lag ze onder het vierseizoenen dekbed van Ikea. Maar gezien haar vele bewegingen heb ik haar weer in een slaapzak gestoken. Wel een model met benen dus zit meer als dikke pyjama. Onder de slaapzak heeft ze haar pamper, hemdje en bovenstuk pyjama.
Fijn dat het beter gaat! Goede nachtrust doet je goed. Hier ook een redelijk dunne deken maar ik heb nog allemaal extra ledikantdekens en bij kou leg ik een extra deken er op. Ja, hier slaapt de peuter nog in een ledikant. Nooit een peuterbed gehad, van ledikant naar eenpersoonsbed.
Ja dat doet wonderen. E is ook meteen overgegaan naar een eenpersoonsbed, maar ze ging ook meteen naar een grote kamer. Zij heeft wel in haar ledikant voor de kou, maar daar had ze haar slaapzak bij aan. L slaapt in het kleinste kamertje van het huis. Als ik daar een eenpersoonsbed neer zet dan moet de kast en commode er ook (en een andere kast er voor terug komen) anders past het niet. Nu hebben wij een meegroeibed dus voorlopig kunnen we wel even vooruit. Ik heb zijn (en E's) ledikantdekens nog liggen. Gaan we vannacht eens erbij proberen
Hebben wij inderdaad ook! Wat vervelend dat L het steeds koud heeft. Hier wil V nog een slaapzak aan, dus dat scheelt. Maar zijn kleinste kamertje is ook meteen het koudst! Heel bijzonder..