♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussion in 'De mama's' started by Nina Sanders, Aug 1, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    Oh vreselijk!! :( Ik ben gelukkig vrij, maar wel een druk programma vandaag. Sterkte, moet je de hele dag?

2. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,178
    4,325
    113
    Hier van 1 tot 5. En om 5.30'opgestaan. Merk dat ik weer elke nacht wakker wordt en ipv in slaap te vallen ga ik piekeren waardoor ik uren wakkerblijf.

Mya and Magnolia29 like this.
  3. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    Morning!
    Heb uiteindelijk nog een half uur geslapen van 6 tot half 7. Toen werd V wakker :rolleyes:
    Man is inmiddels aan het werk.
    Ik dump hier even m'n planning voor vandaag, dan blijft het niet zo in m'n hoofd hangen ;) Dus voel je vrij om dit over te slaan :o::roflmao:

- Stofzuigen en dweilen en 1x de was. De rest gisteren na de verjaardag al gedaan.
    - Boodschappen doen. Avondeten en spullen voor onderweg. Ik maak dan altijd broodjes omelet enz, man vroeg er al naar dus kan ik niet overslaan :roflmao:
    - Disney spullen die ik heb besteld (minnie en mickey mouse knuffel en oren, kleding enz) stiekem inpakken. Ga echt geen €30 per knuffel daar betalen, heb ze nu voor €12 :rolleyes:
    - Verdere kleding, zwemspullen, elektronica (nog opladen), regencapes enz mee.
    - Nagels versieren in Halloween en Disney thema.
    - Iedereen douchen, haren wassen, nagels knippen enz. Ikzelf wil vanavond krullen met de Dyson maken, hopelijk heb ik er dan 2 dagen plezier van.
    - Speelgoed uitzoeken wat mee kan in de auto.

En vast nog 100 dingen meer, maar hier beginnen we maar even mee :p

Mya, Fanne, Sansaatje and 3 others like this.
  4. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

Feb 20, 2017
    1,348
    3,093
    113
    Super leuk @Magnolia29! Ben heel benieuwd naar hoe jullie het gaan hebben in Disney!

Hier is de laatste tijd Z alle nachten wakker en wil ze ‘mamaaaa’. Ze klaagt ook standaard snachts over buikpijn. Ik ben al met haar naar de huisarts geweest, maar die heeft niets gevonden. Ze is overdag ook erg ongezellig en brutaal. Ik denk dat ze het toch wel lastig vindt dat ze de aandacht moet delen met haar broertje. Hoe blij ze ook met hem is. Hebben jullie tips hoe we dit kunnen doorbreken? We hebben al van alles geprobeerd.

Mya, Fanne, Sansaatje and 1 other person like this.
  5. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    Ach wat sneu! Kan inderdaad goed zijn hoor, dat ze even weer moet wennen aan het verdelen van de aandacht. N heeft dat toen ook wel een tijdje gehad, ik heb weer gebruik gemaakt van een stickerkaart om dat gedrag te doorbreken. Dus een avond weer slapen in je eigen bed (hier begon ze dan te roepen en wilde ze per se bij ons in bed) was een sticker en na 3 nachten een klein cadeautje van de Action. Toen na 5 nachten en daarna was het patroon weer doorbroken.

Mya and Fanne like this.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    @Magnolia29 heerlijk. En lekker lijstjes posten hoor. Dan is het uit je hoofd.

Hier zijn de jongens weer naar school en de opvang. L had haar fles om 7.30 dus die kon ik 8.15 weer in bed leggen en toen heb ik maar gauw even douchen en mijn haar wassen. Daarna heb ik O zijn kamer even opgeruimd en een sopje over de oppervlakken gedaan, zijn plinten afgenomen en de ramen daar gedaan. Toilet boven ook weer schoon, prullenbakjes leeg en man heeft de douche gedaan! Lekker fris weer. Er wacht nog een was en ik moet echt de airfryer schoonmaken. Misschien dat ik dat aan man vraag, met baking soda. Heb zo’n hekel daaraan.

De andere 2 slaapkamers doe ik overigens morgen inclusief ramen, want ik hoop dat dan ook de glazenwasser komt. :thumup:

Verder over een uur mijn nagels. Heerlijk. Het is echt hard nodig. Vanmiddag hebben we O thuis dus even kijken wat we gaan doen. Man is deze week ook nog vrij. Vanaf volgende week gaat hij weer aan het werk op de dagen dat de jongens naar de opvang zijn. Voorlopig is hij op de andere 2 dagen met iedereen thuis wel vrij. En gelukkig maar want in m’n uppie voor 4 kinderen zorgen klinkt nog wel als een grote uitdaging nu! :o:

Mya, Fanne, Miekje86 and 1 other person like this.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Oh en jommens. Ik mag dan wel korte nachten maken met onderbrekingen, maar ik slaap ten minste weer gewoon. :roflmao: Oh wat is dat heerlijk haha

Mya, Fanne, Sansaatje and 3 others like this.
  8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    Nou dat snap ik! Ook knap van L dat ze maar voor 1 voeding komt. Heeft ze ook al last van krampjes of valt het nog mee? Wat ga je met je nagels doen, al een idee?

9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Nou dat valt nog mee. Ik heb haar nog niet zien strekken oid. Tot nu toe ook nog weinig gespuugd dus de johannesbroodpitmeel laat ik nog achterwege. Ik verwacht dit wel te gaan gebruiken als de voedingen wat groter worden maar tot nu toe nog niet nodig.

Nagels eigenlijk geen id. Ik heb wel zin in een mooie najaarskleur. Volgens mij heeft ze een paar nieuwe kleuren aangeschaft van de fall collection dus grote kans dat ik dat ga doen. En voor de rest mag er een kilometer af. Ik wil de nagels • zeker met L nu • echt gewoon kort. Straks prik ik haar in het oogje ofzo :p

Mya, Fanne and Magnolia29 like this.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Magnolia29 likes this.
  11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    Mya and Nina Sanders like this.
  12. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

May 24, 2019
    4,683
    10,906
    113
    Female
    Paraveterinar
    Zo hier een aardig goeie nacht gehad. Fleecekleed bij L heeft geholpen, hij is 1 keer geweest maar toen had hij een nachtmerrie. Hij was mama kwijt. Hij werd echt overstuur wakker, duurde ook even voordat we hem gekalmeerd hadden.

Met mij gaat het eigenlijk wel weer goed. Darmen zijn weer rustig. Ik heb alleen nog weinig energie. Ik ga vandaag wel proberen te werken. Nog 3 dagen (maandag, dinsdag en vrijdag) en dan hebben wij vakantie. Ben al hele lijstjes aan het maken wat ik nog moet doen en welke was op welke dag zodat alles schoon is als wij weg gaan. En vooral lijstjes maken wat e mee moet. Hopelijk is mijn energie weer snel terug zodat ik meters kan maken , loop al een weekend achter :o:

Mya, Sansaatje, Fanne and 2 others like this.
  13. riean

riean VIP lid

Apr 21, 2014
    5,812
    7,414
    113
    Hele fijne reis @Magnolia29 ! Ben ook erg benieuwd hoe jullie het vinden, ik twijfel steeds of onze kinderen het echt leuk vinden, en of ik het het dus waard vind, dus hoor het graag :)

@Miekje86 lekker bijna vakantie!

Ik heb ook bijna vakantie. Eigenlijk ben ik er niet zo aan toe, maar ik had zo veel dagen over. In de herfstvakantie zelf werk ik nog 1 dag. De overige dagen zijn al volgepland met Kreadoe met dochter en o.a. musea bezoek (we hebben sinds kort een museumkaart).
    De week erna gaat iedereen weer naar school en opvang en ben ik vrij. Op de planning staat nog 1 deur verven boven, de muren moeten nog een 2e keer (moet ik nog verf voor uitzoeken, pff, zo moeilijk om exact de goede kleur te krijgen), en de vloer van de gang en die van L haar kamer moet nog een keer in de verf. Misschien dat ik dan meteen de ombouw van haar dakraam meeneem, en man mag plinten maken op haar kamer en overloop. Dan kunnen we dat afstrepen.
    En buiten het klussen ga ik alleen doen waar ik zin in heb :D

Nu nog even werken, ik wilde fietsen naar kantoor, maar het is pestweer hier, dus ik pak lekker de auto.

Miekje86, jvsd92, Mya and 4 others like this.
  14. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    @Miekje86 Fijn dat je je weet beter voelt! En een lekker vooruitzicht, bijna vakantie. Waar gaan jullie naar toe?

@riean Wat leuk dat je naar de KreaDoe gaat met je dochter! Ben er ook vak geweest met vriendinnen, maar mijn creatieve hobby's liggen op dit moment stil :o: En je hebt zo te lezen een heel lijstje af te werken qua klusjes haha! Vakantie is ook om even lekker niks te doen hé :p

@Nina Sanders Hoe zijn je nagels geworden?

Miekje86 and Mya like this.
  15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    Ik ben ondanks m'n slaapgebrek behoorlijk actief :o: Zal vanavond wel helemaal instorten, maar dat zien we dan wel weer :roflmao:

Het meeste is klaar. De kinderen vullen na het avondeten een tas met speelgoed voor in de auto. Ik ga dan stofzuigen, dweilen en douchen. Tas voor de kinderen staat klaar, daar moeten alleen de toiletspullen nog in. En de knuffels waar ze mee slapen.
    Man moet z'n spullen ook nog pakken vanavond, maar dat is nog geen 10 minuten werk.

Nu maar eens kijken wat ik van m'n nagels kan maken :D

jvsd92, Mya, Sansaatje and 3 others like this.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Fris groen. Zie nagel topic!

Magnolia29 likes this.
  17. Fanne

Fanne Fanatiek lid

Feb 16, 2017
    3,117
    4,384
    113
    Hoihoi! Even een berichtje van mij. Drukke dag vandaag en echt moe na een onrustige nacht. Oppas kan deze week niet, dus ik ga zo crossfitten en dan eet man met de jongens, daarna gaat hij voetballen en morgen gaat hij crossfitten. Woensdag heb ik een lange werkdag tot half 10 's avonds (ouderavond) en dan sport hij donderdag en ik vrijdag weer. Hij moet vrijdagavond wel weg, maar dan neemt hij de jongens mee.
    Drukke week zo, maar met een planning komen we er samen uit.

Mya, Sansaatje and Nina Sanders like this.
  18. Fanne

Fanne Fanatiek lid

Feb 16, 2017
    3,117
    4,384
    113
    Oh en mijn schoonmoeder herinnert me er zojuist aan dat we vandaag 8 jaar getrouwd zijn. In december zijn we alweer 16 jaar samen!

S2909, jvsd92, Magnolia29 and 2 others like this.
  19. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Van harte! Al een lange tijd ook, ik weet niet hoe oud jullie zijn maar jeugdliefdes of latere leeftijd? Hier zijn we eind dit jaar 14 jaar samen, gaat allemaal zo snel. :rolleyes:

Mya and Fanne like this.
  20. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Ik was op tijd klaar maar wel erg vroeg begonnen. Het is gelukkig hartstikke leuk ook op kantoor dus kwam de dag prima door. Enkel morgen nog en dan ook rest van de week lekker vrij vanwege de herfstvakantie. Hopelijk slaap jij (en de rest van ons ook) heerlijk vannacht! :)

Magnolia29, Mya and Fanne like this.

Share This Page