Wow. Dé oplossing lijkt hier gevonden: langzaam afbouwen. De 11u fles combineren met de fruithap maar wel halveren. Zo heeft baby O toch nog 4 flessen maar bouwt hij langzaam af. Op opvangdagen heeft hij dit nodig. thuis Regelt hij maar wat hij wil haha.
Wtf mensen! Ik kijk een dag niet en meteen 88 berichten gemist. Nou ik ga beginnen met bijlezen. Tot over een uur dan maar
@Magnolia29 wat super knap dat je die bv nog steeds volhoud, naast t werken! Ik had t al 10x opgegeven als ik meerdere keren moest kolven voor een voeding. Snap dat je baalt, maar hop! Even balen, daarna vooral trots zijn en doooorrr. @Boordevol die slaapregressie Ik wil er niet over praten. Mensen, waar is de wijn?!! Dat met die wijn dus. @Nina Sanders nu heb ik je babyfoto gemist!! Ben super benieuwd Hoe was de acupunctuur? Was alles goed gegaan met de kindjes bij oma? Je middag klonk in ieder geval heerlijk!! Ik ben ook nog steeds niet bij met modern family. G&T en marathon klinkt nu wel heel goed.
Nou. Hier is t momenteel echt effe druk. R zit nu al een paar weken in de slaapregressie-sprong-fase. Hij gaat SUPER snel. Van amper omrollen naar tijgeren/kruipen/optrekken en zelfs stapjes langslopen. Z’n bult is prachtig. Maar hij doet het gelukkig nog (is zo’n liedje trouwens Mother’s confession heet t. Zingt ze “at least the baby didn’t die”) L is al sinds dinsdag koortsig - maar verder geen symptomen. Ik weet eigenlijk niet wat t is. Maar ze eet en drinkt en poept en plast en slaapt en speelt. Dus het zal wel weer over gaan Manlief is nog steeds een beetje randje overspannen. Maar halverwege volgende week begint een weekje vakantie. Daarna nog maar 4 weekjes en dan heeft hij vakantie&verlof tot half oktober ofzo. Dus dat scheelt veel
A heeft vandaag op de opvang ruim 3 uur geslapen 1x een uur en kwartier en 1x twee uur. Zo goed. En hij was weer supervrolijk, kreeg aandacht van de andere kindjes, vermaakte zich goed in box/wipstoel. Helemaal top! De leidsters vinden m ook super leuk haha. Ik ben nu alleen thuis met de hond, man slaapt met A bij zijn moeder. Ik heb Chinees besteld, kijk een cheerleader film en daarna ga ik lekker in bad denk ik. Dan even kolven en dan slaaaapen. Woehoe. Morgenmiddag nog even naar t werk en dan lekker weekend. Niet echt plannen. Zaterdag nog even A op een kleurplaat laten ‘tekenen’ voor Vaderdag
@RoseMurphy klinkt als een topavond!! Ik heb dat gisteravond gedaan. Man en kindjes thuis. Zelf lekker een koffie met een vriendin (buiten, met uitzicht over t meer) en daarna een goddelijke pizza afgehaald opgegeten daar. Nog twee uur helemaal alleen gewandeld voor ik weer naar huis ben gegaan. ZO lekker soms!
Oh ja! Ik herken dat. Ik ga morgen dus alleen klussen in het huis. Gewoon ALLEEN. Ik kan me even niet herinneren wanneer ik een hele dag alleen ben geweest. Q is bij mijn moeder en daar gaat het altijd top, dikke vrienden die twee dus ik hoef me ook geen zorgen te maken dat hij niet slaapt oid. Yeeeees, zin in morgen! Ik verander langzaam in een bouwvakker denk ik, ik kan nu echt heel gelukkig worden van de juiste gipsschroeven. En mijn lievelings liggen dus weer klaar voor me want man heeft ze net gehaald. Woehoeeee.
Acupunctuur was heerlijk met 12 naaldjes onder de warmtelamp. Ging zeer zelfverzekerd een belangrijke call in erna. Kindjes hadden plezier bij oma. Ik ga je mn babyfoto nog even PB-en..
@Lotion Super handig, eten als eerste woordje! Food is life ❤ @wolkje1994 Jaaa leuk is dat hè! Heerlijk om te zien, die sprongen die ze maken @Siepie85 Wat een snelle Jelle hebben jullie zeg! Toppertje!! @Nina Sanders Ik moest ook even graven, maar seizoen 2 eindige met Montgomery die de schuld van de moord kreeg (want; toch al dood) en dat zijn vriendje buiten stond te wachten en vertelde dat hij het niet gedaan kon hebben omdat hij toen bij hem was.
misschien slaat ie het over? Tijgeren heeft ie hier een hele tijd gedaan maar inmiddels doet ie het ook alweer dik een maand niet meer. Zodra ze kruipen is het tijgeren meteen vergeten.
Zo, mn oudste is daar een partij druk.. Kan niet naar buiten nu met dit weer. Jemig. Stuitert t hele huis door joh
@Imona regenpak aan en naar buiten bonjouren? Haha. Nee lastig. Hopelijk beetje uitgestuiterd zometeen. Heerlijk geslapen vannacht. A ook, kwam pas om 5.30 haha, ander bedje boeit m dus niet zo Zo nog even paar uurtjes kantoor en dan lekker weekend en veel baby knuffelen. Dit was de eerste week dat ik m echt wat minder heb gezien. Gelukkig allemaal goed gegaan Jullie nog weekendplannen? Ik heb me voorgenomen om echt echt echt op te gaan ruimen en goed stofzuigen etc in huis dit weekend.