Ojee.. zit al aan de 2e mini Magnum double chocolate. Had mini's gekocht met het idee: "ach, 1 kan toch geen kwaad. Zo'n klein ijsje.." Maarja.. na de 1e kreeg ik alleen maar meer trek..
Ik check ook weer in . Afgelopen dagen een beetje heel erg druk gehad. Gisteren is L om 5uur wakker geworden, vermoedelijk van de pijn in zijn mond helaas heeft hij daardoor E wakker gehuild. Had 2 stuiterende kinderen om mij heen en mijn man ging doodleuk naar beneden om te ontbijten en bleef 1.5uur weg. Zat er even helemaal door heen. Zat huilend op bed en snauwde E telkens af . Mijn hart uitgestort bij mijn man dat ik mij in de steek gelaten voelde en alles alleen moest doen. Begreep hij wel volgens mij want hij Had de hele was weg gevouwen en een nieuwe was gewassen tijdens zijn werk. Mijn hart brak helemaal toen ik sorry tegen E zei, zegt geeft niet hoor mama kan gebeuren . Gisteren dus maar lekker op tijd naar bed gegaan en dat heeft mij goed gedaan. Vandaag dagje wezen werken en was een heel stuk rustiger dan de afgelopen weken, kwam zelfs weer even toe aan mijn extra taken. Morgen mag ik eindelijk zelf naar de kapper. Heerlijk weer een kort koppie krijgen (niet te kort ). Verder nog geen plannen voor het weekend
Help help help. Wie gaat voorkomen dat ik vanavond de halve verpakking leeg eet? Ik weet zeker dat ik mezelf morgen kan schieten als ik dat doe
Ik heb net kinderopvangtoeslag aangevraagd. We krijgen meer dan gedacht, maar ik wil toch eigenlijk wel weten of ik het goed heb ingevuld. Kun je dat ergens controleren? Het inkomen op basis waarvan ze het berekenen stond al ingevuld maar ik weet dus niet zeker of dat klopt. @Poolvos wat leuk! Ik ben er helemaal blij mee haha. A wilde vandaag eerst niet slapen, maar uiteindelijk toch van 11.30 tot 13.30 geslapen, zelf in slaap gevallen Rest van de dag wilde hij niet meer, dus na laatste fles rond 19.00 als een blok in slaap gevallen. Ik moest zo lachen vanavond; ik wilde zn mond schoonmaken nadat ie broccoli had gegeten (nog steeds geen succes, haha. Morgen zoete aardappel proberen denk ik). Toen deed ik het doekje tegen zn neus aan en ging ie inademen door zn neus waardoor hij echt een soort snuit geluid maakte, haha. Daarna nog een paar keer gedaan en hij deed het steeds weer, en trok dan ook eerst echt zn neusje op hahaha. Daarna lekker met m in bad geweest, hij was heerlijk aan het spetteren. Nu zit ik een beetje op zp te pielen en op de bank te hangen. Morgen écht wat in huis doen.. En even lekker een stuk wandelen. Ik was ervan overtuigd dat het zondag Vaderdag was, dus had al een cadeautje besteld en wilde nog een kleurplaat maken met A, vond het al zo gek dat we nog niks van het kdv hadden gekregen.. kom ik er net achter dat het pas over 2 weken is. Man baalt ook want die was thuis toen het pakje kwam en hij was nieuwsgierig want hij mocht niet kijken van mij, haha. Ik wil er tegen man niet te vaak over beginnen maar ik mis mijn zwangere buik zó erg en ik heb zoveel zin om het hele proces nog een keer mee te maken, ik hoop zó dat het ons gegund is. Ik wil het sowieso niet proberen voordat A een jaar is maar op dit moment denk ik echt; na zijn eerste verjaardag gaan we los maar als we inderdaad gaan proberen vanaf begin 2021, dan ga ik dus geen spiraal nemen. Dan maar condooms tot die tijd (zolang ik nog bv geef/kolf..)
Veel plezier met wachten. Gaat nog lang duren dan Qua toeslag doe ik altijd gewoon mijn bruto jaarinkomen + alle extra zoals vakantiegeld, pensioen, bonus, individueel budget... dan zit je altijd goed. Neem het ruim!
Wedden dat jullie er binnenkort al voor gaan @RoseMurphy ? Herken je gevoel heel erg na de eerste. Dat is nu na de 2e echt anders. Het is nu gewoon een stuk drukker.
ooo hou op die verdomde bellenblaas haha. Oftewel daarna zijn ze zelf geheel blaasbaar, het zit dan echt overal.
@RoseMurphy idd wat @Nina Sanders zegt ik neem gewoon altijd ons gehele bruto jaarsalaris. Beter te hoog inschatten dan te laag, want met te laag komen ze het terug halen. Wij zitten helaas in de allerhoogste schaal en krijgen in verhouding echt geen snars terug.
Oh ik zie dat je op een gegeven moment een fictief plafondbedrag bereikt.. daar zitten wij ook niet ver vanaf! shit..
Weet je wat ik vooral mis? Het bevallen! De zwangerschap kon me gestolen worden en ik vind het nu op dit moment druk zat met 2 en werk enzo. Maar de bevalling, vooral de 2e, was echt prachtig!
Dus ik zou graag in de toekomst nog wel 1 of 2 bevallingen meemaken. Maar eerst lekker genieten nu en absoluut geen druk zoals na de 1e. Toen moest en zou ik, koste wat het kost, nog een kind krijgen. Nu denk ik; het zou geweldig zijn maar geen must. Ik kan ook leven met gewoon 2!
Yep boven een bepaald bedrag zit je er al op, slaat ook nergens op dat ze dan de volgende schalen gewoon laten zien. wij er dik overheen meer zeg ik niet haha. Geen 2 ton maar wel een aardig hoog bedrag haha.
Haha nou ik denk dat jullie 1 van de eersten(/enigen..) zijn die het horen als t zo ver is! Kan me goed voorstellen dat dat na de 2e anders is. Bij mij in de familie hebben ze binnen 3,5 jaar drie kinderen gekregen. Ik realiseerde me nooit zo hoe dicht zij op elkaar zaten haha (zijn nu pubers) maar wow. Lijkt me heftig!